08-02-2009, 10:59 PM
Idd... hij is niet "teruggekomen uit", hij staat meters buitenspel, ziet dat een teamgenoot de bal krijgt en loopt vrolijk mee. Nogmaals, volgens mij is dit niet tegen de regels maar ik vind wel dat ze er iets aan mogen doen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->