18-05-2009, 04:51 PM
Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Die Castaignos krijgt nu al zo'n zware druk op zn schouders van de Feyenoord-fans dat het wel een hele goeie moet zijn wil hij die druk aankunnen.
van welke feyenoord fans krijgt hij druk?
de topscorer van het ek onder 17 ligt nog 5 jaar vast. :razz:
De jeugd moet de redding van de club worden is nu al overal te lezen. Als je dat soort druk op jongens van 16 gaat leggen wordt t niks met ze vrees ik voor jullie. :o
wat voor soort druk heb je het over? en wie legt die druk op? degenen die het opschrijven toch zeker?
dat is toch wat anders dan '(alle) feyenoordsupporters'.
Degene die het opschrijven ja. Bv. ook honderden fans op diverse fora. Natuurlijk zijn dat (veelal) geen kenners ofzo maar als je als jochie van 16 overal op internet leest dat mensen zeggen dat je de club gaat redden kan ik me voorstellen dat dat een immense last op je schouders betekent. En als honderden mensen het typen voelt het voor zo'n jongen al snel alsof alle feyenoordsupporters er zo over denken. Maar goed ik kan alleen maar hopen dat jullie zo snel mogelijk de plek van AZ weer overnemen in de top 3 van Nederland dus van mij mogen er best wat talenten doorbreken.
Dan wordt het dus Feyenoord, Twente en Ajax voortaan? :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
maar verliezen is NIETS!!!