20-08-2010, 12:28 AM
mindlight Wrote:centre court Wrote:Ad Wim Wrote:Daar gaat Fish. Zo'n finaleplek op Queens stelt dus ook niks voor...
Gelukkig had je de status van Queens op Wimbledon zelf ook al door. Zijn gewonnen ''challenger'' Newport was ie aan zijn stand verplicht. Deden daar uberhaupt serieuze spelers uit de top 50 mee?
Op Wimbledon zelf was 't 2e ronde exit... Tot zover zijn grasresulten.
En dan nu nog even ingaan op de 3 finales in de laatste 5 ATP toernooien en het "heb ik iets gemist?"
Ik ontken nergens dat ie 't het goed doet het laatste halfjaar. Ik vind die grasresultaten alleen niet zo relevant. Volgens mij heb ik hier al gezegd waarom. Hem hier kiezen op basis van zijn grasresultaten is hetzelfde als Almagro nemen op Wimbledon omdat ie een paar finales op graveltoernooitjes heeft gehaald.
En 2 van die 3 finales waren op gras een flinke tijd geleden. Die andere was een 250-toernooi op HC, nou dat is aardig. Gewonnen ook van Roddick, maar ik las hier ergens dat Roddick Pfeiffer heeft. Zal wel in die periode zijn geweest want ik merk er niet veel van deze week. Hij zegt ook dat ie zich weer lekker voelt. Vlot over gegaan wellicht.
Niets is sterker dan dat ene woord...