18-03-2011, 07:56 PM
waf Wrote:Lamme Lennie Wrote:Ekslem Wrote:Ik zal vast niet alles meegelezen hebben, maar goal Zomer was een 100% overtreding. Lijkt me geen discussie voor nodig...
Als Manolev gewoon meespringt heeft Zomer niet eens de kans om te koppen. Ik vind het ook geen 100% overtreding. Als dat het zou zijn, waarom protesteert dan helemaal niemand van PSV?
ja duhuh, hij kon niet meespringen omdat zomder in zijn nek duwde. toch weer opvallend dat jij dit weer moet tegenspreken. het is geen ajakkessied zeker?
de mate van protesteren is natuurlijk geen enkel argument. misschien zagen ze het wel niet?
Je vindt het opvallend dat ik het er niet meee eens ben omdat ik voor Ajax ben? Misschien is het wel net zo opvallend dat jij het een overtreding vindt omdat het nu in het voordeel is voor Ajax? :roll:
En ze protesteren niet omdat niemand het ziet? Zou Manolev zelf niet protesteren als hij (zoals jij aangeeft) niet mee kan springen omdat Zomer zijn arm in zijn nek duwt? :-k Hij laat gewoon de kaas van zijn brood eten.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]