The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Jong Oranje
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Vlaar liet trouwens zien dat hij op niveau nog steeds tekort komt Idea

de vorige 3 wedstrijden was vlaar echt goed. ik heb nu niet heel de wedstrijd gezien, maar zag wel dat hij in de fout ging tegen een briljante lita en heb in het ad gelezen dat aan die fout van vlaar een fout van donk voorafging en dat ook waterman verkeerd stond opgesteld.

Ook was de hoek van het kunstlicht verkeerd en waren de hoekvlaggen te kort, waardoor Vlaar verkeerd timede.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Bumme Wrote:The goalkeeper must remain between the goal-posts on his goal-line until the ball has been kicked, although he can jump in place, wave his arms or otherwise try to distract the shooter (this, however, is a rarely used tactic).

Wat zouden ze hier trouwens toch mee bedoelen? Een lang neus trekken, zijn tong uitsteken?
Reply
Berend Botje Wrote:
Bumme Wrote:The goalkeeper must remain between the goal-posts on his goal-line until the ball has been kicked, although he can jump in place, wave his arms or otherwise try to distract the shooter (this, however, is a rarely used tactic).

Wat zouden ze hier trouwens toch mee bedoelen? Een lang neus trekken, zijn tong uitsteken?

Je hebt keepers die heel raar kunnen doen:
[Image: postma.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
EJR Wrote:
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Vlaar liet trouwens zien dat hij op niveau nog steeds tekort komt Idea

de vorige 3 wedstrijden was vlaar echt goed. ik heb nu niet heel de wedstrijd gezien, maar zag wel dat hij in de fout ging tegen een briljante lita en heb in het ad gelezen dat aan die fout van vlaar een fout van donk voorafging en dat ook waterman verkeerd stond opgesteld.

Ook was de hoek van het kunstlicht verkeerd en waren de hoekvlaggen te kort, waardoor Vlaar verkeerd timede.

kan best, maar dat stond iig niet in het ad.
Reply
waf Wrote:
EJR Wrote:
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Vlaar liet trouwens zien dat hij op niveau nog steeds tekort komt Idea

de vorige 3 wedstrijden was vlaar echt goed. ik heb nu niet heel de wedstrijd gezien, maar zag wel dat hij in de fout ging tegen een briljante lita en heb in het ad gelezen dat aan die fout van vlaar een fout van donk voorafging en dat ook waterman verkeerd stond opgesteld.

Ook was de hoek van het kunstlicht verkeerd en waren de hoekvlaggen te kort, waardoor Vlaar verkeerd timede.

kan best, maar dat stond iig niet in het ad.

Dat overkomt Vlaar wel vaker in het Abe Lenstra Stadion.....ik vind de optie van EJR wel aannemelijk.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ik ben vanaf morgen niet heel ver van dat stadion vandaan en ik sluit niet uit dat ik even een heeeeele dikke drol ga draaien op dat voorpleintje.
Reply
Toch niet! Of wel?

Quote:Uilenberg: 'Foppe de Haan zat mis bij strafschop Taylor'

Datum: 22-jun-2007 10:11

"Flop de Haan", kopt De Telegraaf vrijdag. Jaap Uilenberg zegt in de ochtendkrant dat Foppe de Haan het niet bij het rechte eind had toen hij tijdens de strafschoppenserie tegen Engeland op het EK onder 21 het veld oprende. "Foppe zat mis", zo luidt de interpretatie van de vice-voorzitter van de scheidsrechterscommissie van de UEFA.

De Haan wees arbiter Knut Kircher erop dat de geblesseerde Steven Taylor reglementair een strafschop moest nemen omdat hij tijdens de serie in de middencirkel stond. Bij de Engelsen stond Ashley Young klaar om de tiende strafschop te nemen. "Taylor had de beurt gewoon aan Young mogen laten", aldus Uilenberg. "In het kort komt het erop neer dat een speler die tijdens de penaltyserie ziek wordt of (heviger) geblesseerd raakt, zich aan de serie mag onttrekken. Indien Taylor had gezegd dat hij niet in staat was om achter de bal plaats te nemen, had de scheidsrechter dat moeten accepteren. In de reglementen staat dit echter niet expliciet.

Het enige dat er in de regels staat ten aanzien van blessures, betreft de keeper. Die mag, indien nog niet alle drie de wissels zijn gebruikt, tijdens de strafschoppenserie worden vervangen door een wisselspeler. Daarnaast mogen spelers die in aanmerking komen voor een strafschoppenserie op elk moment tijdens de serie van plaats wisselen met de doelverdediger. Over blessures bij veldspelers staat niets. Wel stelt regel 10:
"Elke strafschop moet door een andere speler worden genomen en alle in aanmerking komende spelers moeten een strafschop hebben genomen, voordat een speler een tweede strafschop mag nemen." Spelers die in aanmerking komen, zijn de spelers die zich in de middencirkel bevinden tijdens de serie.
Foppe de Haan baseerde zijn protest waarschijnlijk op deze regel.
Of hij daarmee gelijk had of niet, kan de Fries achteraf waarschijnlijk niet veel schelen. Taylor moest zijn strafschop nemen en schoot onberispelijk binnen. Oranje staat echter in de finale en De Haan is ondanks het feit dat hij het veld niet in had mogen rennen, niet geschorst. "De arbiter heeft de actie van De Haan niet als vervelend ervaren", aldus een woordvoerder van de UEFA.

Het gearceerde gedeelte: Het lijk me eerder dat Pearce en Taylor er finaal naast zaten. Foppe maar een klein beetje, die hanteert een bepaalde regel. Die engelsen hanteerden helemaal niks.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Toch niet! Of wel?

Quote:Uilenberg: 'Foppe de Haan zat mis bij strafschop Taylor'

Datum: 22-jun-2007 10:11

"Flop de Haan", kopt De Telegraaf vrijdag. Jaap Uilenberg zegt in de ochtendkrant dat Foppe de Haan het niet bij het rechte eind had toen hij tijdens de strafschoppenserie tegen Engeland op het EK onder 21 het veld oprende. "Foppe zat mis", zo luidt de interpretatie van de vice-voorzitter van de scheidsrechterscommissie van de UEFA.

De Haan wees arbiter Knut Kircher erop dat de geblesseerde Steven Taylor reglementair een strafschop moest nemen omdat hij tijdens de serie in de middencirkel stond. Bij de Engelsen stond Ashley Young klaar om de tiende strafschop te nemen. "Taylor had de beurt gewoon aan Young mogen laten", aldus Uilenberg. "In het kort komt het erop neer dat een speler die tijdens de penaltyserie ziek wordt of (heviger) geblesseerd raakt, zich aan de serie mag onttrekken. Indien Taylor had gezegd dat hij niet in staat was om achter de bal plaats te nemen, had de scheidsrechter dat moeten accepteren. In de reglementen staat dit echter niet expliciet.

Het enige dat er in de regels staat ten aanzien van blessures, betreft de keeper. Die mag, indien nog niet alle drie de wissels zijn gebruikt, tijdens de strafschoppenserie worden vervangen door een wisselspeler. Daarnaast mogen spelers die in aanmerking komen voor een strafschoppenserie op elk moment tijdens de serie van plaats wisselen met de doelverdediger. Over blessures bij veldspelers staat niets. Wel stelt regel 10:
"Elke strafschop moet door een andere speler worden genomen en alle in aanmerking komende spelers moeten een strafschop hebben genomen, voordat een speler een tweede strafschop mag nemen." Spelers die in aanmerking komen, zijn de spelers die zich in de middencirkel bevinden tijdens de serie.
Foppe de Haan baseerde zijn protest waarschijnlijk op deze regel.
Of hij daarmee gelijk had of niet, kan de Fries achteraf waarschijnlijk niet veel schelen. Taylor moest zijn strafschop nemen en schoot onberispelijk binnen. Oranje staat echter in de finale en De Haan is ondanks het feit dat hij het veld niet in had mogen rennen, niet geschorst. "De arbiter heeft de actie van De Haan niet als vervelend ervaren", aldus een woordvoerder van de UEFA.

Het gearceerde gedeelte: Het lijk me eerder dat Pearce en Taylor er finaal naast zaten. Foppe maar een klein beetje, die hanteert een bepaalde regel. Die engelsen hanteerden helemaal niks.

wat heb je gearceerd dan? Xtragaap4de

maar uilenberg interpreteert ook maar op zijn manier. en dan zeggen: mijn interpretatie is de juiste maar het staat er niet expliciet. jaja, als het recht zo zou werken ....
Reply
Ik ben hier op mijn werk bezig met het arceren van teksten e.d.... :oops:
Kan gebeuren op vrijdag. Ik doel (uiteraard) op het cursieve gedeelte.

Maar wat nou als alle spelers dan aangeven dat ze geblesseerd zijn en niet in staat zijn een penalty te nemen?

Trouwens, als de nederlandse scheidsrechters net zo goed kunnen fluiten, als die Uilenberg kan lullen......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ik ben hier op mijn werk bezig met het arceren van teksten e.d.... :oops:

Daar hoef je ook niet voor gestudeerd te hebben :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:Ik ben hier op mijn werk bezig met het arceren van teksten e.d.... :oops:

Daar hoef je ook niet voor gestudeerd te hebben :wink:

Nee, dat klopt. Het is ook maar een klein onderdeel van mijn werk. Maar jij hebt toch wel gestudeerd om mensen telefonisch/per e-mail thuis lastig te vallen met de grootst mogelijke onzin?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:Ik ben hier op mijn werk bezig met het arceren van teksten e.d.... :oops:

Daar hoef je ook niet voor gestudeerd te hebben :wink:

Nee, dat klopt. Het is ook maar een klein onderdeel van mijn werk. Maar jij hebt toch wel gestudeerd om mensen telefonisch/per e-mail thuis lastig te vallen met de grootst mogelijke onzin?

Nee.... en dat doe ik trouwens ook niet
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Petertje toch, nog meer voorspellingen ? :lol:
Reply
iemand een filmpje van de goals?

Ben de 2e helft naar een feest gegaan waar godverdomme het voetbal niet op stond :letitallout:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:iemand een filmpje van de goals?

Ben de 2e helft naar een feest gegaan waar godverdomme het voetbal niet op stond :letitallout:

geweldige wedstrijd.

in de 1ste drenthe goed en bakkal fantastisch, rijan bijbal scheen ook mee te doen.

in de 2de helft keurig ingepakt die serven, met 2 leuke acties van bijbal, dus meteen wordt hij op teletekst uitblinker genoemd. Xtragaap4de terwijl dat doelpunt van hem tot stand kwam door een grote fout van een serv en ook omdat de serven hadden besloten 2 man op richters te zetten en geen op bijbal, die kan immers toch niks.

fantastisch invalbeurt van luigi.
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:iemand een filmpje van de goals?

Ben de 2e helft naar een feest gegaan waar godverdomme het voetbal niet op stond :letitallout:

geweldige wedstrijd.

in de 1ste drenthe goed en bakkal fantastisch, rijan bijbal scheen ook mee te doen.

in de 2de helft keurig ingepakt die serven, met 2 leuke acties van bijbal, dus meteen wordt hij op teletekst uitblinker genoemd. Xtragaap4de terwijl dat doelpunt van hem tot stand kwam door een grote fout van een serv en ook omdat de serven hadden besloten 2 man op richters te zetten en geen op bijbal, die kan immers toch niks.

fantastisch invalbeurt van luigi.

Doe je F'noord bril eens af. Babel speelde een hele goede wedstrijd...Drenthe deed ook leuk mee en is imo man van het toernooi.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:iemand een filmpje van de goals?

Ben de 2e helft naar een feest gegaan waar godverdomme het voetbal niet op stond :letitallout:

geweldige wedstrijd.

in de 1ste drenthe goed en bakkal fantastisch, rijan bijbal scheen ook mee te doen.

in de 2de helft keurig ingepakt die serven, met 2 leuke acties van bijbal, dus meteen wordt hij op teletekst uitblinker genoemd. Xtragaap4de terwijl dat doelpunt van hem tot stand kwam door een grote fout van een serv en ook omdat de serven hadden besloten 2 man op richters te zetten en geen op bijbal, die kan immers toch niks.

fantastisch invalbeurt van luigi.

Doe je F'noord bril eens af. Babel speelde een hele goede wedstrijd...Drenthe deed ook leuk mee en is imo man van het toernooi.

gelukkig zaten er ajakkessieden naast me die ook niet wisten dat bijbal meedeed.

teletekst en het sportjournaal kwamen weer met de opmerking dat hij zo goed was. ik vond hem op 2 acties na waardeloos.

misschien moet je je ajakkesbril afzetten?
Reply
waf Wrote:
Depor Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:iemand een filmpje van de goals?

Ben de 2e helft naar een feest gegaan waar godverdomme het voetbal niet op stond :letitallout:

geweldige wedstrijd.

in de 1ste drenthe goed en bakkal fantastisch, rijan bijbal scheen ook mee te doen.

in de 2de helft keurig ingepakt die serven, met 2 leuke acties van bijbal, dus meteen wordt hij op teletekst uitblinker genoemd. Xtragaap4de terwijl dat doelpunt van hem tot stand kwam door een grote fout van een serv en ook omdat de serven hadden besloten 2 man op richters te zetten en geen op bijbal, die kan immers toch niks.

fantastisch invalbeurt van luigi.

Doe je F'noord bril eens af. Babel speelde een hele goede wedstrijd...Drenthe deed ook leuk mee en is imo man van het toernooi.

gelukkig zaten er ajakkessieden naast me die ook niet wisten dat bijbal meedeed.

teletekst en het sportjournaal kwamen weer met de opmerking dat hij zo goed was. ik vond hem op 2 acties na waardeloos.

misschien moet je je ajakkesbril afzetten?

Geen bril op...seizoen is afgelopen. Babel heeft een goed toernooi gespeeld, was zeker niet de beste (1. Drenthe - 2.Maduro - 3.Rigters)
Maar om nou te zeggen dat hij het hele toernooi 2 acties heeft gedaan?
4 assists 2 goals, en veel afleiding zodat Bakkal/Rigters ruimte kreeg.
Nogmaals hij hoort imo niet tot de top5 spelers maar slecht was ie zeker niet.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik vond Zuiverloon een van de uitblinkers. En Donk is zeker een man voor de toekomst.
May The Schwartz Be With You
Reply
Ekslem Wrote:iemand een filmpje van de goals?

Ben de 2e helft naar een feest gegaan waar godverdomme het voetbal niet op stond :letitallout:

http://www.youtube.com/watch?v=PuVpYlZlnGU

Alsjeblieft, had je ook best zelf even kunnen zoeken :razz:
Reply
Depor Wrote:Maar om nou te zeggen dat hij het hele toernooi 2 acties heeft gedaan?

dat zeg ik toch helemaal niet? ik heb het over deze finale. :roll:
Reply
waf Wrote:
Depor Wrote:Maar om nou te zeggen dat hij het hele toernooi 2 acties heeft gedaan?

dat zeg ik toch helemaal niet? ik heb het over deze finale. :roll:

Zelfs in de finale vond ik dat hij het goed heeft gedaan...5, 6 acties waarvan er 2 tot een goal leiden is goed. Niet de ster van het elftal maar dat was al bekend.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
waf Wrote:
Depor Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:iemand een filmpje van de goals?

Ben de 2e helft naar een feest gegaan waar godverdomme het voetbal niet op stond :letitallout:

geweldige wedstrijd.

in de 1ste drenthe goed en bakkal fantastisch, rijan bijbal scheen ook mee te doen.

in de 2de helft keurig ingepakt die serven, met 2 leuke acties van bijbal, dus meteen wordt hij op teletekst uitblinker genoemd. Xtragaap4de terwijl dat doelpunt van hem tot stand kwam door een grote fout van een serv en ook omdat de serven hadden besloten 2 man op richters te zetten en geen op bijbal, die kan immers toch niks.

fantastisch invalbeurt van luigi.

Doe je F'noord bril eens af. Babel speelde een hele goede wedstrijd...Drenthe deed ook leuk mee en is imo man van het toernooi.

gelukkig zaten er ajakkessieden naast me die ook niet wisten dat bijbal meedeed.

teletekst en het sportjournaal kwamen weer met de opmerking dat hij zo goed was. ik vond hem op 2 acties na waardeloos.

Beaam uiteraad. Werd weer misselijk van die rood-witte verslaggeving gisterenavond. Over die gemiste pingel - die de held nu wel durfde te nemen itt tot de penantieserie tegen Engeland - werd niet meer gerept.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Fabian Wrote:Petertje toch, nog meer voorspellingen ? :lol:

Zelf nooit iets fout voorspeld? Maar goed: Nederland viel me (erg) mee. Servië gisteren toch erg tegen (in mijn ogen was niet de 2e maar de 1e goal al beslissend. Door die vroege goal konden de Serven hun zakelijke spelletje niet meer spelen waar ze dat tot nu toe het hele toernooi wel konden door het scoreverloop of het ontbreken daarvan). De andere uitslagen in de poule zaten mee, Portugal en Italië kwamen te laat op stoom en lagen er terecht uit, slim dat we die Portugezen gewipt hebben in de poule door Pocodinges die goal te laten maken. Dan zie je maar dat je zomaar zo'n toernooi kunt pakken als alles meezit. Ik ben er echter nog steeds van overtuigd dat we niet de sterkste spelers hadden. Foppe is er echter wel boven (mijn) verwachting goed mee omgegaan waardoor er echt een team stond met spelers die voor elkaar door het vuur gingen. Dat had ik zo net na de seizoensontknoping niet verwacht, had meer 'wrok' tussen bijvoorbeeld de AZ'ers en Ajacieden verwacht en spelers die niet meer de motivatie konden opbrengen na de ontknoping (alleen Jenner had dat). Gelukkig zat ik ernaast qua voorspelling, Oranje is al met al best een terechte kampioen, maar toch vind ik nog steeds niet dat ik er op voorhand onterecht bang voor was dat het niks zou worden. Dat we nu 2x op rij het jeugd-ek winnen is mooi, toch heb ik er (nog steeds) weinig vertrouwen in dat we met deze lichting ooit het 'echte' ek of zelfs wk zullen winnen.
Reply
Depor Wrote:
waf Wrote:
Depor Wrote:Maar om nou te zeggen dat hij het hele toernooi 2 acties heeft gedaan?

dat zeg ik toch helemaal niet? ik heb het over deze finale. :roll:

Zelfs in de finale vond ik dat hij het goed heeft gedaan...5, 6 acties waarvan er 2 tot een goal leiden is goed. Niet de ster van het elftal maar dat was al bekend.

Dat zeg je niet direct nee, maar elke wedstrijd weer heb je het nodig gevonden om je (negatieve) mening over hem te geven. Helaas elke keer moeten lezen wegens quotes en laat ik er toch maar eens op reageren. Het is idd geen afmaker, maar steekpasses waren goed en hij was zeker gister constant dreigend. Penalty had hij idd aan Maduro moeten laten, die schoot zijn penalty's er in de halve finale erg goed in en was volgens mij ook de nummer 2 op de lijst. Maar finale was al gespeeld en hij wilde vast nog een aanval doen op de (gedeelde) topscorerstitel.

Verder speelde hij dit toernooi op een andere positie dan hij het hele seizoen heeft gespeeld. Meer als aanvallende middenvelder dan als echte spits, waardoor hij minder vaak in scoringspositie kwam.

Drenthe, Zuiverloon, Rigters en Donk (verdedigend :wink: ) erg goed en verrassend dit toernooi, Maduro haalde eindelijk zijn niveau weer eens en uiteindelijk ook erg mooi dat bijna alle voorspellingen van de kleuter weer eens niet uitkwamen...

Het feest gister in Groningen in de Euroborg en na afloop van de wedstrijd op de Grote Markt Notworthy Hakkuh
Reply
Matador! Wrote:Het feest gister in Groningen in de Euroborg en na afloop van de wedstrijd op de Grote Markt Notworthy Hakkuh

Zeker een tijdje geleden dat je wat te vieren had qua voetbal? :razz: Als Ajax-supporter heb je het helaas niet de kans zo'n feestje zonder rellen mee te maken, begrijp dat je het een verademing vond!
Reply
Matador! Wrote:Penalty had hij idd aan Maduro moeten laten, die schoot zijn penalty's er in de halve finale erg goed in en was volgens mij ook de nummer 2 op de lijst. Maar finale was al gespeeld en hij wilde vast nog een aanval doen op de (gedeelde) topscorerstitel.

Ik heb er totaal geen medelijden mee dat deze mis ging. Hij durft niet de verantwoordelijkheid te nemen in de halve finale bij de 2e serie (en terecht), maar nu wil hij wel even zijn momentje meepakken aangezien er toch niets meer kon gebeuren. Erg zwak en hij had hem iemand anders laten nemen. Als hij het deed voor de topscorerstitel vind ik het not zieliger, aangezien een (hardwerkende) teamgenoot die al had. Wilde hij die nog afpakken?

Babel was gister in de eerste helft idd vrijwel onzichtbaar, maar de 2e helft was hij echt wel één van de betere (wat al snel kan in de situatie van gister). Ben het met Waf eens dat Bruins heel goed inviel in die weinige minuten die hij mocht spelen. Jammer dat hij tegen Belgie geen minuten kreeg. Mooi ook van Foppe om Jong a Pin ook wat minuten in de finale te gunnen, hij heeft immers de eerste 2 wedstrijden gespeeld. Man van de wedstrijd was gister het publiek! Voor, tijdens en na de wedstrijd


Notworthy
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Matador! Wrote:Penalty had hij idd aan Maduro moeten laten, die schoot zijn penalty's er in de halve finale erg goed in en was volgens mij ook de nummer 2 op de lijst. Maar finale was al gespeeld en hij wilde vast nog een aanval doen op de (gedeelde) topscorerstitel.

Ik heb er totaal geen medelijden mee dat deze mis ging. Hij durft niet de verantwoordelijkheid te nemen in de halve finale bij de 2e serie (en terecht), maar nu wil hij wel even zijn momentje meepakken aangezien er toch niets meer kon gebeuren. Erg zwak en hij had hem iemand anders laten nemen. Als hij het deed voor de topscorerstitel vind ik het not zieliger, aangezien een (hardwerkende) teamgenoot die al had. Wilde hij die nog afpakken?

Babel was gister in de eerste helft idd vrijwel onzichtbaar, maar de 2e helft was hij echt wel één van de betere (wat al snel kan in de situatie van gister). Ben het met Waf eens dat Bruins heel goed inviel in die weinige minuten die hij mocht spelen. Jammer dat hij tegen Belgie geen minuten kreeg. Mooi ook van Foppe om Jong a Pin ook wat minuten in de finale te gunnen, hij heeft immers de eerste 2 wedstrijden gespeeld. Man van de wedstrijd was gister het publiek! Voor, tijdens en na de wedstrijd


Notworthy

Mooi relaas bij volledig mee eens :p, alleen kan ik niet begrijpen dat iemand het terecht kan vinden dat de leider en penaltynemer van zn ploeg zijn verantwoordelijkheid niet durft te nemen op het beslissende moment van een penaltyserie "omdat hij geen hoek kan kiezen". Dat het lastig is om een hoek te kiezen de 2e keer geldt voor alle spelers. Als je leider van de ploeg bent en penaltynemernr. 1 bent moet je gewoon meteen die bal pakken. :|
Reply
En Rigters was toch een prutser, Petertje?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:En Rigters was toch een prutser, Petertje?

Geen prutser, wel een middelmatige speler die nooit goed genoeg zal worden voor de Nederlandse top-4, laat staan voor de Europese (sub)top. Dat is hij overigens nog steeds, ondanks dat hij absoluut een goed toernooi heeft gespeeld.
Reply


Forum Jump: