The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Atlanta/Gstaad/Hamburg
Phoe, wat was Haas goed.

Als hij dit niveau kan vasthouden, pakt hij de 500 punten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat heb ik direct na de wedstrijd tegen Simon al gezegd. Toen speelde hij ook echt heel erg goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Alleen jammer dat wij Almagro niet hebben...dan weet je het wel Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Almagro verliest vandaag in 3.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Haas, iig Mayer niet te veel punten. Ik neem aan dat Cilic wel met hem afrekent. Die is pas goed de laatste weken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vergelijkbaar met Haas imo! Mannen die het al een aantal maanden gewoon uitstekend doen. Zie ook wel uit naar dat potje, voor Haas een mooie test.
Reply
(20-07-2012, 04:13 PM)Ad Wim Wrote: Prima Haas, iig Mayer niet te veel punten. Ik neem aan dat Cilic wel met hem afrekent. Die is pas goed de laatste weken.
Voor jou was het toch gunstiger als Mayer had gewonnen, want je directe concurrent heeft Haas wel en Mayer niet?
Reply
Hoe goed hij ook gaat, ik zal toch ook op anderen moeten leteen. En wel of geen Mayer was een van mijn grootste keuzes vooraf.

Maak het maar gewoon af hoor Nico.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vreemde partij (qua scores).
Reply
Over afmaken gesproken. Kohli speelt een prima set maar wordt dan op *5-4 gebroken, o.a. omdat ie met een DF begint. Typerend.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Almagro stond 4-2 voor he, dat vergeet je verrassend genoeg even te vermelden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De setstanden zeggen weer genoeg over Kohlschreiber Big Grin
Reply
Prima Nico, NID. Nu zit je al zo ver in het toernooi, die twee potjes moeten ook nog wel op routine kunnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Kohl. Prima tennisser, kan op dit niveau heel behoorlijk mee maar faalt te vaak op de belangrijke punten. Hij geeft niet thuis als het echt spannend wordt. Vandaag niet anders. Ook in de laatste game slaat ie weer een DF en 3 afzwaaiers. Dan houdt 't natuurlijk op. Ik veroordeel 'm trouwens niet hoor, ik herken er wel van van mezelf in.

Almagro trouwens wel fit gewoon. Monaco mag 't doen. Iemand die erg vast is en kan vechten.

(20-07-2012, 05:51 PM)mindlight Wrote: De setstanden zeggen weer genoeg over Kohlschreiber Big Grin

Zie mijn verhaal hierboven.

(20-07-2012, 05:48 PM)Ad Wim Wrote: Almagro stond 4-2 voor he, dat vergeet je verrassend genoeg even te vermelden.

Dat zegt toch niets over het niveau dat Kohl die set haalde?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Je hebt het toch over afmaken? Als iemand het al afgemaakt had moeten hebben, was het Nico.

Maar als hij op halve kracht al zonder setverlies de sf haalt, belooft dat wat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja Almagro gaat gewoon dat toernooi winnen, ik zie Monaco hem niet stoppen, alleen in de finale kunnen Haas of Cilic hem verslaan, dat zijn andere type spelers als die hun dag hebben kunnen ze hem pakken.

(20-07-2012, 12:06 PM)Atlanta Wrote: Dankje CC; het gaat goed met mijn teams de laatste 2 weken. Jij moet vooral hopen dat Roddick het toernooi wint, dan draai je nog een aardige week. Ik begin steeds meer in te lopen op Ad; met een beetje meeval is het verschil na deze week misschien nog maar 300 a 350 punten.

Je zou er deze week als langs kunnen zelfs. Gaatje is nu nog 423 punten, stel dat Dimi van Bellucci wint heeft Ad niks meer tov jou; kun je oogsten met:

14 J. Isner Atlanta 45 in 2520
15 A. Roddick Atlanta 45 in 1395
16 G. Dimitrov Gstaad 90 in 671
18 T. Haas Hamburg_500 180 in 818

Dat is Isner 205 en Roddick 45; Dimi 60. Dan heb je al 310 te pakken. Wint Haas dan ook nog van Cilic, zit je aan 430 en sta je 7 punten boven Ad.

Dus:
Isner W
Roddick SF
Dimi F
Haas F

Bovenste 2 zijn redelijk NID; Dimi is 1/2 underdog tegen Bellucci, Haas tegen Cilic schat ik op 40/60.
Reply
Bedankt voor je berekeningen! Het zou heel mooi zijn als ik er deze week al langs kan, en anders maar een ander keertje (WTF-week bijv. Smile ). Ik ga Ad toch wel voorbij (grapje hoor Ad Wink ).
Reply
Nishi krijgt behoorlijk smeer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(20-07-2012, 09:23 PM)Atlanta Wrote: Bedankt voor je berekeningen! Het zou heel mooi zijn als ik er deze week al langs kan, en anders maar een ander keertje (WTF-week bijv. Smile ). Ik ga Ad toch wel voorbij (grapje hoor Ad Wink ).

Mag hoor, je verdient het. Ik heb mindere weken, maar toch ben je de enige die echt dichterbij komt. Maar er komt natuurlijk een tijd dat ik weer goede weken ga hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Dimitrov vandaag wint is Atlanta sowieso zeker van de weekwinst. Als Bellucci wint dan zijn er meer kanshebbers, maar dan blijft Atlanta één van de grotere kanshebbers.
Reply
Hup Bellucci!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik dacht dat Bellucci niet uitmaakte. Maar hij is weinig gekozen in de top 25, hup Bellucci dus idd.
Reply
Klopt, dit zijn de 2 potten van de dag wmb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Nico, easy.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dramatisch niveau in Gstaad, ze kunnen allebei voor geen meter retourneren.
2e TB, kom op Thomaz!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij pakt hem, come on! Zeer belangrijk, toch even een verschil van 120 punten met Atlanta.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nico gaat weer goed, ik moet steeds meer lachen om die berichten vlak voor de deadline.

En dan ga ik even kijken, en break tegen. Out of nowhere, is het commentaar. Ik hoepel maar weer op dan hè Smile
Reply
Niet te vroeg, jinx hem niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Niet te vroeg, jinx hem nietGa weer eens serveren Nico!

Ga weer eens serveren Nico!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pico never in doubt!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: