Threads: 97
Ik kreeg een paar weken geleden rood voor 'debiel' :|
Zo netjes heb ik nog nooit gescholden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 312
0-1 slory
The great old Ludwig von...
Threads: 132
En de 0-1 is dan een logisch gevolg....Slory.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Threads: 166
Ik heb Bruins. Nu nog even een penalty, maar dat zal wel niet meer na een rode kaart. Ik ken die scheidsrechters inmiddels al wel een beetje.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Threads: 122
de nieuwe Wrote:Hup Slory!
Had ik 'm maar echt.....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Threads: 97
Kut Leonardo, week verneukt door jou!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 36
Ad Wim Wrote:Kut Leonardo, week verneukt door jou!
verder niemand in je team??
Threads: 11
Die Leonardo is een prima speler voor Ajax.
Hij zit in ieder geval op dezelfde golflengte met Snijder en Perez.
Kleine Jan Wrote:Ekslem Wrote:Dus toch Zonneveld. Als ik dat had geweten had ik hem opgesteld ipv de Graaf! Maar goed, we zullen zien!
Als Zonneveld los gaat kom ik je halen..... :wink:
ga maar vast dan
2-1
Fred Naaigaren Wrote:Ja hoor.
2-1 Zonneveld.
Laat ik hem nou net door zijn "rugblessure" vervangen hebben door Leo...
A.S.V. Apeldoornse Boys
RR Wrote:Fred Naaigaren Wrote:Ja hoor.
2-1 Zonneveld.
Laat ik hem nou net door zijn "rugblessure" vervangen hebben door Leo...
scheelt maar 7 puntjes of zo
Threads: 89
Kleine Jan Wrote:Ekslem Wrote:Dus toch Zonneveld. Als ik dat had geweten had ik hem opgesteld ipv de Graaf! Maar goed, we zullen zien!
Weet iemand het adres van Ekslem?
Wie dit leest is gek
Puntje voor Leonardo
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
was het niet zoals met sneijder dan? die had -4
Utrecht, it's vocking delicious
Frits Wrote:was het niet zoals met sneijder dan? die had -4
Die had geel,direct rood en verloren.
Leonardo heeft 2 x geel is -2 plus 3 voor de winst is 1. :wink:
Threads: 208
Kleine Jan Wrote:Kleine Jan Wrote:Ekslem Wrote:Dus toch Zonneveld. Als ik dat had geweten had ik hem opgesteld ipv de Graaf! Maar goed, we zullen zien!
Weet iemand het adres van Ekslem?
Sorry KJ, :oops:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Zie net ook pas de beelden van deze wedstrijd. Wat een kut menneke is die Leonardo toch ook!
:crazy:
Quote:'Doorgedraaide' Leo: 'De scheidsrechter zoekt me'
Leonardo bewees zaterdag dat hij nog steeds een lastig ventje is. De aanvaller van NAC Breda kreeg al na acht minuten rood vanwege protesteren tijdens de 2-1 zege op Excelsior.
De Braziliaan reageerde eerst verontwaardigd toen hij werd teruggefloten vanwege buitenspel. Hij maakte een brilletje-gebaar naar de assistent die het had gewaagd te vlaggen. Reden voor scheidsrechter Jan Wegereef om Leonardo geel te geven. Tot woede van de 23-jarige speler, die zo tekeer ging tegen de scheidsrechter, dat deze nogmaals geel trok: rood.
Leo begrijpt er weinig van, zo blijkt in zijn commentaar in het Algemeen Dagblad. 'Ik was boos omdat ik geel kreeg, maar heb niet gescholden. Ik zei: Hoe kun je mij hiervoor een kaart geven? De scheidsrechters zoeken me omdat ik de laatste tijd veel in het nieuws kom.'
Wegereef had een andere kijk op het gebeurde: 'Leonardo draaide helemaal door. Als hij nou wat had gezegd, had ik nog kunnen reageren. Maar dit was een partij agressie, heel intimiderend', aldus de scheidsrechter.
Coach Ernie Brandts kondigde aan maar weer eens met Leonardo te gaan praten. 'Of ik boos ben op Leonardo? Nou ja, het was in elk geval onprofessioneel van hem', liet de trainer weten via de website van zijn club. 'Ik weet niet wat er precies gebeurd en gezegd is. Je weet dat er tegen praten wordt opgetreden sinds het hele Perez- en Sneijder-verhaal, dus het was niet slim van hem. Verder zullen we dat allemaal bespreken.'