The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Danny Blind onder invloed rijdt vrouw en kind half dood.
#31
waf Wrote:
kuiper Wrote:Zo vind ik het ook mooi voor het nederlandse voetbal en feyenoord dat de straf zo laag is uitgevallen.

wat nou laag uitgevallen? laag ten opzichte van wat?

laag ten opzichte van wat vooraf door alle (ajax-)media was gehoopt. :wink:
Hoeveel doden en gewonden waren er eigenlijk bij die grootschalige rellen en hoeveel arrestaties zijn er verricht?
Reply
#32
Nationaal Spammer Bocaloca... NIks mis mee toch? Komt wel redelijk met de werkelijkheid overeen
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#33
OT :

Boca is zijn daden alweer vergeten, zo gaat dat dus =D>
Reply
#34
Fabian Wrote:OT :

Boca is zijn daden alweer vergeten, zo gaat dat dus =D>

Xtragaap4de jij snapt het hele verhaal nog niet helemaal
Verbaast me niets.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#35
kuiper Wrote:Ik zit helemaal niet te zeuren man. Het maakt in dit geval toch niet uit, van welke club of wat dan ook.

Dadelijk ga je ook nog zeggen dat Marco Bakker een Ajax-supporter was toen hij dat dodelijke ongeval veroorzaakte. Het heeft er toch niks mee te maken.

Dan zul je het ook wel raar vinden dat PSV Kluivert weer in genade heeft aangenomen.

was dat niet in de Arena????
Make tea, not war
Reply
#36
Fabian Wrote:Suggestief onderwerp weer.

Kind had niets, was dus ook niet half dood en vrouw is niet in levensgevaar, dus ook niet half dood .

Zo lok je ook weer reacties uit die helemaal nergens op slaan, opknopen, damn. Mensen die vinden dat je anderen dient op te knopen, die zouden zelf eventjes moeten hangen, en dan een stuk of 10 keer, net lang genoeg steeds om in leven te blijven.

:roll:

Het is dom van Danny, heel dom, maar ik gok dat half NL wel eens met een glaasje teveel op rijdt ( 2 bier is tegenwoordig al 2x de toegestane hoeveelheid, moet je nagaan !)

Wat een flauwekul zeg. Deze actie is totaal niet goed te praten. Opknopen is beter dan om het maar weer weg te mompelen.
Reply
#37
Genomico Wrote:
Fabian Wrote:Suggestief onderwerp weer.

Kind had niets, was dus ook niet half dood en vrouw is niet in levensgevaar, dus ook niet half dood .

Zo lok je ook weer reacties uit die helemaal nergens op slaan, opknopen, damn. Mensen die vinden dat je anderen dient op te knopen, die zouden zelf eventjes moeten hangen, en dan een stuk of 10 keer, net lang genoeg steeds om in leven te blijven.

:roll:

Het is dom van Danny, heel dom, maar ik gok dat half NL wel eens met een glaasje teveel op rijdt ( 2 bier is tegenwoordig al 2x de toegestane hoeveelheid, moet je nagaan !)

Wat een flauwekul zeg. Deze actie is totaal niet goed te praten. Opknopen is beter dan om het maar weer weg te mompelen.

Eens, met drank op achter stuur zou van mij echt 100x zwaarder gestraft mogen worden (jaar cel ofzo) laatst die controle 1300 man aangehouden met teveel drank op, boete van 1000 euro en vastzetten, levensgevaarlijk die idioten.
Blind zal er wel met een milde straf vanaf komen zoals alle BN-ers die illegale dingen doen (Marco Bakker, Katja Schuurman, Ron Brandsteder, meneer Kluivert)
Reply
#38
Quote:Blind zal er wel met een milde straf vanaf komen zoals alle BN-ers die illegale dingen doen (Marco Bakker, Katja Schuurman, Ron Brandsteder, meneer Kluivert)

Hij gaat publiekelijk natuurlijk geweldig op z'n plaat en dat is heeeeeel slecht voor je PR en verdere loopbaan.

Ik ben vreselijk tegen rijden met drank op. Wat mij betreft ligt de grens bij 0 drankjes, maar je ziet toch overal dat mensen er hele andere grenzen op na houden.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#39
wat zijn we allemaal braaf
Reply
#40
kooltje Wrote:wat zijn we allemaal braaf

Hahaha, nee hoor... 1x gepakt met een flink stuk in mijn kraag (wat ze daar deed snap ik nog altijd niet). Sindsdien wel een totaal andere kijk op alcohol en verkeer gekregen. Op vrijdagmiddag dan tegenwoordig ook slechts 2 wijntjes en daarna of naar huis of voorstellen om de gehele groep richting loungecafe te verhuizen (waarbij de auto eerst thuis geparkeerd wordt). Had mezelf nooit vergeven als mij dit toentertijd gebeurt was... :eeeek:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#41
Marshall Wrote:
kooltje Wrote:wat zijn we allemaal braaf

Hahaha, nee hoor... 1x gepakt met een flink stuk in mijn kraag (wat ze daar deed snap ik nog altijd niet). Sindsdien wel een totaal andere kijk op alcohol en verkeer gekregen. Op vrijdagmiddag dan tegenwoordig ook slechts 2 wijntjes en daarna of naar huis of voorstellen om de gehele groep richting loungecafe te verhuizen (waarbij de auto eerst thuis geparkeerd wordt). Had mezelf nooit vergeven als mij dit toentertijd gebeurt was... :eeeek:

Foei! :wink:
Reply
#42
kooltje Wrote:wat zijn we allemaal braaf

Tsja rijden onder invloed dat doe ik nooit...wil best 1 biertje drinken om wat "losser" te worden maar daar blijft het dan ook zeker bij.
Je zal maar iemand doodrijden als je half lam achter het stuur zit.
Reply
#43
Marshall Wrote:
kooltje Wrote:wat zijn we allemaal braaf

Hahaha, nee hoor... 1x gepakt met een flink stuk in mijn kraag (wat ze daar deed snap ik nog altijd niet). Sindsdien wel een totaal andere kijk op alcohol en verkeer gekregen. Op vrijdagmiddag dan tegenwoordig ook slechts 2 wijntjes en daarna of naar huis of voorstellen om de gehele groep richting loungecafe te verhuizen (waarbij de auto eerst thuis geparkeerd wordt). Had mezelf nooit vergeven als mij dit toentertijd gebeurt was... :eeeek:

hehe je ging toen toch midden in de nacht sigaretten halen en ze stonden vlakbij je benzinepomp ofzo?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#44
Marshall Wrote:
kooltje Wrote:wat zijn we allemaal braaf

Hahaha, nee hoor... 1x gepakt met een flink stuk in mijn kraag (wat ze daar deed snap ik nog altijd niet). Sindsdien wel een totaal andere kijk op alcohol en verkeer gekregen. Op vrijdagmiddag dan tegenwoordig ook slechts 2 wijntjes en daarna of naar huis of voorstellen om de gehele groep richting loungecafe te verhuizen (waarbij de auto eerst thuis geparkeerd wordt). Had mezelf nooit vergeven als mij dit toentertijd gebeurt was... :eeeek:

Is er al ééntje teveel. :cheers:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#45
Depor Wrote:
kooltje Wrote:wat zijn we allemaal braaf

Tsja rijden onder invloed dat doe ik nooit...wil best 1 biertje drinken om wat "losser" te worden maar daar blijft het dan ook zeker bij.
Je zal maar iemand doodrijden als je half lam achter het stuur zit.

Dat heb ik doorgaans pas bij de 10e of zo :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#46
Ekslem Wrote:
Depor Wrote:
kooltje Wrote:wat zijn we allemaal braaf

Tsja rijden onder invloed dat doe ik nooit...wil best 1 biertje drinken om wat "losser" te worden maar daar blijft het dan ook zeker bij.
Je zal maar iemand doodrijden als je half lam achter het stuur zit.

Dat heb ik doorgaans pas bij de 10e of zo :8:

Dan lig ik al onder de bank.....

Eigenlijk ook onzin om dat ene biertje te drinken maar ja eentje moet kunnen
Reply
#47
Blind de nieuwe Korbach?!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
#48
Tripplexxx Wrote:
Quote:mij dit toentertijd gebeurt was... :eeeek:

Foei! :wink:

Ouch inderdaad... :lol:



Bocaloca Wrote:hehe je ging toen toch midden in de nacht sigaretten halen en ze stonden vlakbij je benzinepomp ofzo?

Ja klopt, laatste peuk opgerookt om 2.30uur ofzo, nog twee biertjes in de koelkast liggen dus maar even peuken gaan halen. Stond precies bij waar ik moest zijn een fuik... :roll:



FC Petr Wrote:
Marshall Wrote:ook slechts 2 wijntjes en

Is er al ééntje teveel. :cheers:

Nee hoor, ik ben nog van de vele geslaagden die met een promillage van 0.5 mag rijden...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#49
waf Wrote:
kuiper Wrote:Zo vind ik het ook mooi voor het nederlandse voetbal en feyenoord dat de straf zo laag is uitgevallen.

wat nou laag uitgevallen? laag ten opzichte van wat?

dat je voor ajakkes bent hoef je niet uit te leggen hoor.

blind gaat trouwens diep door het stof met zijn verontschuldigingen. grote klasse.

laag ten opzichte van een hoge straf?
Reply
#50
Fabian Wrote:Suggestief onderwerp weer.

Kind had niets, was dus ook niet half dood en vrouw is niet in levensgevaar, dus ook niet half dood .
Dus omdat Blind het geluk heeft dat het met de slachtoffers wel meevalt maakt het dat minder erg? Je mag best dronken iemand aanrijden als ze het maar overleven, zoiets ?Wat een bullshit!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#51
de nieuwe Wrote:
Fabian Wrote:Suggestief onderwerp weer.

Kind had niets, was dus ook niet half dood en vrouw is niet in levensgevaar, dus ook niet half dood .
Dus omdat Blind het geluk heeft dat het met de slachtoffers wel meevalt maakt het dat minder erg? Je mag best dronken iemand aanrijden als ze het maar overleven, zoiets ?Wat een bullshit!
mag je wel iemand aanrijden als je nuchter bent?
Reply
#52
kooltje Wrote:
de nieuwe Wrote:
Fabian Wrote:Suggestief onderwerp weer.

Kind had niets, was dus ook niet half dood en vrouw is niet in levensgevaar, dus ook niet half dood .
Dus omdat Blind het geluk heeft dat het met de slachtoffers wel meevalt maakt het dat minder erg? Je mag best dronken iemand aanrijden als ze het maar overleven, zoiets ?Wat een bullshit!
mag je wel iemand aanrijden als je nuchter bent?
Als je dan maar niet aan je radio zit te klooien....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#53
Vret Mien Gras Wrote:
Ekslem Wrote:Mensen met drank op achter het stuur moeten ze opknopen!
Ken er ook een aantal die niet op een glaasje meer of minder kijken Icon_evil
Als je zo nodig moet zuipen dan regel je maar alternatief vervoer!

Daarom ga ik altijd met de brommer naar de disco.

En omdat de wieven auto's kieken niet begrijpen natuurlijk. :8:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#54
Fabian Wrote:Suggestief onderwerp weer.

Dan had je dat onderwerp lekker zelf moeten openen flapdrol.

Wat mij opvalt is dat het nog zolang geduurd heeft voordat het voorval hier gepost is. Maar ja er viel dan ook weinig eer te behalen voor de gemiddelde 020-gloryhunter hier. :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#55
Er was eens blinde uit mokum
Die dronk graag een cola met rum
....


shit, verkeerde topic :waf:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#56
EJR Wrote:Er was eens blinde uit mokum
Die dronk graag een cola met rum
....


shit, verkeerde topic :waf:
als de twee laatste letters hetzelfde zijn wil het niet zeggen dat het rijmt. dus doe dan iets als het leek wel een blinde stier na al dat bier
Reply
#57
EJR Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Ekslem Wrote:Mensen met drank op achter het stuur moeten ze opknopen!
Ken er ook een aantal die niet op een glaasje meer of minder kijken Icon_evil
Als je zo nodig moet zuipen dan regel je maar alternatief vervoer!

Daarom ga ik altijd met de brommer naar de disco.

En omdat de wieven auto's kieken niet begrijpen natuurlijk. :8:

:lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#58
[Image: knoop.jpg]
May The Schwartz Be With You
Reply
#59
Ekslem Wrote:
EJR Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Ekslem Wrote:Mensen met drank op achter het stuur moeten ze opknopen!
Ken er ook een aantal die niet op een glaasje meer of minder kijken Icon_evil
Als je zo nodig moet zuipen dan regel je maar alternatief vervoer!

Daarom ga ik altijd met de brommer naar de disco.

En omdat de wieven auto's kieken niet begrijpen natuurlijk. :8:

:lol:

Brommers kiek'n is zoenen, auto's kiek'n is op de rug op de achterbank.
Dat weet toch iedereen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#60
Uhmmmm. ik kende alleen brommers kiek'n.
Auto's kiek'n heet hier uit elkaar trekken :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: