The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN Amro toernooi Ahoy
#31
buurs Wrote:
centre court Wrote:
buurs Wrote:Weet iemand trouwens of de toegangsprijzen van 22,- voor een totale dag zijn of alleen voor een middag of avondsessie?? :roll:

Ik heb een kaart van 22 euro voor de middagsessie! Vorige keer dat ik er was, had ik ook de middagsessie maar kon je volgens mij gewoon blijven daar. Ze zullen toch niet voor de avondsessie de hele toko ontruimen en dan weer iedereen opnieuw naar binnen laten?

Voor welke dag heb jij?
Ik ga denk ik voor de woensdag...vaak de meest aansprekende spelers

Heb kaarten voor de maandag... was een cadeau voor m'n afstuderen. Zit een weekend lang met m'n duif in een hotel aan de Maas in Rotterdam, zondag Feyenoord-Utrecht(maar dat zat uiteraard al in de planning) en dan maandag ABN Toernooi. Had uiteraard ook liever de woensdag gehad. Veel mooie 2e rondes dan meestal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#32
Vorig jaar woensdag was niet wat hoor:

T. Johansson - Henman (:kotsSmile
Dent - C. Rochus waarin Dent geblesseerd raakte...
Reply
#33
Genomico Wrote:Vorig jaar woensdag was niet wat hoor:

T. Johansson - Henman (:kotsSmile
Dent - C. Rochus waarin Dent geblesseerd raakte...

Maar toen was geen enkele wedstrijd wat :wink: :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
Haggie Wrote:
centre court Wrote:
buurs Wrote:Weet iemand trouwens of de toegangsprijzen van 22,- voor een totale dag zijn of alleen voor een middag of avondsessie?? :roll:

Ik heb een kaart van 22 euro voor de middagsessie! Vorige keer dat ik er was, had ik ook de middagsessie maar kon je volgens mij gewoon blijven daar. Ze zullen toch niet voor de avondsessie de hele toko ontruimen en dan weer iedereen opnieuw naar binnen laten?

Dat lijkt me idd ook erg onrealistisch, maar je weet nooit..
Ik zou er maar heel hard vanuit gaan dat dat wel zo is! Dat doen ze namelijk altijd. De wedstrijden duren tot ongeveer 18 uur. Daarna wordt inderdaad alles ontruimd, schoongemaakt en komen de avondmensen erin. 's Avonds minder partijen maar wel veel mooiere partijen. Je kunt je natuurlijk ergens in een WC verstoppnen :8:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Nadal heeft zich teruggetrokken voor Marseille. Er zijn nog wildcards beschikbaar. Zou hier nog hoop zijn, of is dit kansloos? Neem aan dat Krajicek iig ff belt.
Reply
#36
Je bedoelt of hij Nadal nog naar Ahoy kan halen? Lijkt me niet. Nadal zegt niet voor niets de Davis Cup af. Hij wil denk ik eerst helemaal blessurevrij worden voordat hij weer ergens gaat spelen.
Reply
#37
Mist Wrote:Nadal heeft zich teruggetrokken voor Marseille. Er zijn nog wildcards beschikbaar. Zou hier nog hoop zijn, of is dit kansloos? Neem aan dat Krajicek iig ff belt.

hij trekt zich toch niet voor niets terug voor Marseille? Of bedoel je iets anders? Belletje van Krajicek lijkt me dus ook zinloos.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Uh ja dat ie nu geblesseerd is, wil toch niet zeggen dat ie over een week nog steeds niet kan spelen. Nadal is (in mijn ogen) juist iemand die nogal eens wegens kleine dingetjes afzegt.
Maar ik zag wel dat ie daarna Dubai/IW/Miami heeft, dus denk idd niet dat ie vier toernooien achtereen wil spelen.
Reply
#39
Hoor net in de wandelgangen dat de twee overgebleven wildcards naar Verkerk en Baghdatis gaan....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#40
Verkerk... die zegt toch weer af Sad
Reply
#41
het nieuwe talent van scheppingen moeten ze een kans geven, hij heeft deze week een stijging van 80 plaatsen naar 280 gemaakt :Big Grin
Reply
#42
Doet Huta Galung al mee? Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#43
Baghdatis heeft één van de laatste 2 wildcards gekregen! =D>

Had Tripple 't toch goed opgevangen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
Krajicek is bezig met Nadal, hij krijgt het morgen te horen [-o<
Anders gaat het waarschijnlijk naar Verkerk of een jongeling.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Ja? Zou echt super zijn. Hoe weet je dat?

Verkerk komt toch niet en die jongeling zal ook nog niet veel in de melk te brokkelen hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
Ik zapte net even langs zo'n talkshow waar hij in zat en toen vertelde hij dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Heb kaarten voor de maandag. Hoop een beetje op Djokovic, maar meestal zie je op maandag overdag de kutwedstrijden. Al meer mensen met kaartjes?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
centre court Wrote:Heb kaarten voor de maandag. Hoop een beetje op Djokovic, maar meestal zie je op maandag overdag de kutwedstrijden. Al meer mensen met kaartjes?

Ik heb kaarten aangeboden gekregen voor donderdag, maar kan geen vrij krijgen #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#49
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Vorig jaar woensdag was niet wat hoor:

T. Johansson - Henman (:kotsSmile
Dent - C. Rochus waarin Dent geblesseerd raakte...

Maar toen was geen enkele wedstrijd wat :wink: :8:

Leeft Dent nog? Hoe gaat het met die jongen?

Eigenlijk schitterend voor een rubriek: Hoe is het met... :o
Reply
#50
:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#51
In diezelfde talkshow vroeg de presentatrice aan Krajicek of die aan zijn zus gedacht had voor de laatste wildcard........ #-o :eeeek:
Antwoord: "Je had al gezegd dat je niet veel verstand had van tennis en idd ...dat klopt" :Big Grin
Reply
#52
Scholten! Wrote:
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Vorig jaar woensdag was niet wat hoor:

T. Johansson - Henman (:kotsSmile
Dent - C. Rochus waarin Dent geblesseerd raakte...

Maar toen was geen enkele wedstrijd wat :wink: :8:

Leeft Dent nog? Hoe gaat het met die jongen?

Eigenlijk schitterend voor een rubriek: Hoe is het met... :o

In de toekomst zal ik ook graag Irakli Labadze en Daniel Koellerer in deze rubriek willen zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Ik heb ook kaarten voor maandag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Ad Wim Wrote:Ik heb ook kaarten voor maandag...

Gezellig ad! Ga je ook met je vrouw?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb ook kaarten voor maandag...

Gezellig ad! Ga je ook met je vrouw?
Nee, met vrienden. En ik ben nog niet getrouwd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
centre court Wrote:
Scholten! Wrote:
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Vorig jaar woensdag was niet wat hoor:

T. Johansson - Henman (:kotsSmile
Dent - C. Rochus waarin Dent geblesseerd raakte...

Maar toen was geen enkele wedstrijd wat :wink: :8:

Leeft Dent nog? Hoe gaat het met die jongen?

Eigenlijk schitterend voor een rubriek: Hoe is het met... :o

In de toekomst zal ik ook graag Irakli Labadze en Daniel Koellerer in deze rubriek willen zien.

Icon_twisted

Henman, Vinciguerra, Puerta, Norman
Reply
#57
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb ook kaarten voor maandag...

Gezellig ad! Ga je ook met je vrouw?
Nee, met vrienden. En ik ben nog niet getrouwd...

Verbaast me dat jij niet aan de vrouw bent Ad, ik denk juist dat je door jouw hyves menig dame kan krijgen :razz:
Reply
#58
Scholten! Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb ook kaarten voor maandag...

Gezellig ad! Ga je ook met je vrouw?
Nee, met vrienden. En ik ben nog niet getrouwd...

Verbaast me dat jij niet aan de vrouw bent Ad, ik denk juist dat je door jouw hyves menig dame kan krijgen :razz:

Als je op die leeftijd al een kind hebt staan de vrouwtjes niet meer in de rij hoor scholten. :wink:
Of is dat je nichtje? Icon_twisted
Iris, onder 't kopje ''vrienden'', gun ik je wel als vriendin. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#59
Scholten! Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb ook kaarten voor maandag...

Gezellig ad! Ga je ook met je vrouw?
Nee, met vrienden. En ik ben nog niet getrouwd...

Verbaast me dat jij niet aan de vrouw bent Ad, ik denk juist dat je door jouw hyves menig dame kan krijgen :razz:
Jeetje, je hebt wel echt research gedaan :wink:

En dat is inderdaadn m'n nichtje. En Iris is mijn huisgenoot, die zie ik regelmatig met heel weinig aan door mijn huis lopen :wink:
Maar jongens, ik heb al 2.5 jaar een vriendin, maar daar ga ik toch niet mee naar het ABN-Amro toernooi :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb ook kaarten voor maandag...

Gezellig ad! Ga je ook met je vrouw?
Nee, met vrienden. En ik ben nog niet getrouwd...

Verbaast me dat jij niet aan de vrouw bent Ad, ik denk juist dat je door jouw hyves menig dame kan krijgen :razz:
Jeetje, je hebt wel echt research gedaan :wink:

En dat is inderdaadn m'n nichtje. En Iris is mijn huisgenoot, die zie ik regelmatig met heel weinig aan door mijn huis lopen :wink:
Maar jongens, ik heb al 2.5 jaar een vriendin, maar daar ga ik toch niet mee naar het ABN-Amro toernooi :lol:

Heel goed, nooit in het openbaar mee rondlopen :wink:
Reply


Forum Jump: