The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ADO-AJX
#31
Jullie vermoedens blijken te kloppen. :eeeek:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#32
1-0 Kolk
Reply
#33
Hup Babel en tuinkabouter, scoren met jullie donder. Icon_evil
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#34
1-1... kutzooi... #-o
Wie dit leest is gek
Reply
#35
Kleine Jan Wrote:1-1... Gaytinga
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#36
Wel leuk voor Riekki...
Wie dit leest is gek
Reply
#37
Perez erin voor Bijbal.(En Huntel voor de Mul)
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#38
1-2 Hunt
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#39
Tripplexxx Wrote:1-2 Hunt
assist Davids
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#40
Pfff, wat een drama zeg, maar wel heel belangrijk dat we dit winnen.
Het veld is absoluut een excuus, maar de inzet mag dat nooit zijn. Wat heeft Ajax toch altijd een problemen met van die schopploegen!
Overwinning wel dik verdiend, Ajax zeker 10 opgelegde kansen gehad. De goals waren gelukkig, beiden keepersfouten maar als je zoveel kansen krijgt verdien je het wel. Maar het veldspel was heel slecht, veel te traag, zeker in de eerste helft.
De hele voorhoede was dramatisch de eerste helft, Huntelaar en Perez hadden er veel eerder in moeten komen. Leonardo wel echt een goede tweede helft.
En ik wist dat Lindenboom slecht was, maar dat ie zo dramatisch was... Maar ja, er was niks voor handen. Hopen dat Vermaelen en Grygera snel weer fit zijn.
Braamhaar op zich prima wedstrijden, maar hij had veel meer kaarten moeten trekken. ADO had zeker 6 gele kaarten meer moeten krijgen, wat een onsympathieke schopploeg is dat ook. De enige die zich nog een beetje voetballer mogen noemen zijn Delorge en Kolk, die trouwens een erg mooie goal maakte.

Komt ook een schorsing aan voor Tininho. Deed wat Sneijder deed tegen Groningen, maar dan heel opzichtig en absoluut bewust.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Was die actie van Sneijder dan niet opzichtig of bewust? Beetje relativeren kan geen kwaad
Reply
#42
T00L Wrote:Was die actie van Sneijder dan niet opzichtig of bewust? Beetje relativeren kan geen kwaad
Ik heb nooit gezegd dat Sneijder onschuldig was, maar dit was veel duidelijker. En daar hebben we het al genoeg over gehad. Het was alleen maar om aan te geven wat Tininho precies deed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Ad Wim Wrote:Pfff, wat een drama zeg, maar wel heel belangrijk dat we dit winnen.
Het veld is absoluut een excuus, maar de inzet mag dat nooit zijn. Wat heeft Ajax toch altijd een problemen met van die schopploegen!
Overwinning wel dik verdiend, Ajax zeker 10 opgelegde kansen gehad. De goals waren gelukkig, beiden keepersfouten maar als je zoveel kansen krijgt verdien je het wel. Maar het veldspel was heel slecht, veel te traag, zeker in de eerste helft.
De hele voorhoede was dramatisch de eerste helft, Huntelaar en Perez hadden er veel eerder in moeten komen. Leonardo wel echt een goede tweede helft.
En ik wist dat Lindenboom slecht was, maar dat ie zo dramatisch was... Maar ja, er was niks voor handen. Hopen dat Vermaelen en Grygera snel weer fit zijn.
Braamhaar op zich prima wedstrijden, maar hij had veel meer kaarten moeten trekken. ADO had zeker 6 gele kaarten meer moeten krijgen, wat een onsympathieke schopploeg is dat ook. De enige die zich nog een beetje voetballer mogen noemen zijn Delorge en Kolk, die trouwens een erg mooie goal maakte.

Komt ook een schorsing aan voor Tininho. Deed wat Sneijder deed tegen Groningen, maar dan heel opzichtig en absoluut bewust.

Heb toch liever dat je een wedstrijdverslag van een objectieve bron als VI.nl hier plaatst. Komt totaal niet overeen met jouw beeld van de wedstrijd, wat ook weer niet geheel verrassend is.

Quote:Ajax door fortuinlijke goals langs ADO

11/2/2007 14:24

Tegen hekkensluiter ADO Den Haag had Ajax als taak de druk op koploper PSV te verhogen. Dat lukte, al was het met veel meet moeite dan vooraf was verwacht: 1-2.
In Het Zuiderpark was Ajax de betere ploeg, maar wisten de Amsterdammers het vele balbezit (71 procent in de eerste helft) niet om te zetten in doelpunten. Afgezien van een open kans in de eerste minuut voor Ryan Babel, die opnieuw als centrumspits opereerde in plaats van Klaas-Jan Huntelaar, bleef het doelgevaar van Ajax tot een minimum beperkt.

Ook ADO Den Haag stichtte weinig gevaar. Dat er toch gescoord werd, was te danken aan zwak keeperswerk van eerst Maarten Stekelenburg en later Richard van Nieuwkoop. Stekelenburg kwam onnodig zijn doel uit lopen na een lange pass van Tininho en bood Santi Kolk de gelegenheid om de bal over hem heen te lobben: 1-0.

Een pover Ajax had de hulp van Van Nieuwkoop nodig om gelijk te maken. Een corner van Wesley Sneijder leek een eenvoudige prooi te worden voor de jonge doelman, maar hij liet de bal kinderlijk uit zijn handen glippen. John Heitinga stond op de goede plaats om de blunder af te straffen.

Dat Huntelaar net als vorig seizoen de winnende treffer op zijn naam schreef, was een mooie opsteker voor de spits die is gedegradeerd tot reserve. Zijn schot verdween echter met het nodige geluk, want van richting veranderd, achter Van Nieuwkoop. Overigens was de zege voor Ajax ondanks het fortuin wel terecht. Huntelaar en Perez kopten nog op de lat.

Met de geslaagde missie in Den Haag kan Ajax rustig gaan bekijken hoe PSV het later op de middag op bezoek bij Sparta Rotterdam gaat doen. ADO is door de winst van RKC Waalwijk op zaterdag na dit weekeinde weer hekkensluiter in de Eredivisie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
Er staat vrijwel precies hetzelfde cry Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Volgens Radio West was het moeizaam maar wel 'dik' verdiend. En dat zijn nog wel oude ASO - Hoolies... :wink: !

"Wat zijn die ASO's stil, wat zijn die ASO's stil"

:lol:
Reply
#46
subjectieve jodenneus Wrote:Pfff, wat een drama zeg, maar wel heel belangrijk dat we dit winnen.
Het veld is absoluut een excuus, maar de inzet mag dat nooit zijn. Wat heeft Ajax toch altijd een problemen met van die schopploegen!
Overwinning wel dik verdiend, Ajax zeker 10 opgelegde kansen gehad.

cry 1 bedoel je.

subjectieve jodenneus Wrote:Braamhaar op zich prima wedstrijden, maar hij had veel meer kaarten moeten trekken. ADO had zeker 6 gele kaarten meer moeten krijgen, wat een onsympathieke schopploeg is dat ook.

Vergeet Stam, Davids, Heitinga en Schneider niet.


ADO prima gespeeld. Ajax had moeite meer moeite met het veld. Na de kans va Babel in min. 1 geen kans meer gehad.

Scheids was weer als vanouds. Ajax dat met messcherpe overtredingen begint, maar ADO DH die de eerste gele krijgt. Braamhaar heeft de wedstrijd kapot gefloten en deed er AL-LES aan om Ajax in de wedstrijd te houden. De overtreding van Ogarararu was erbinnen en verdiende rood ipv geel. Hoogendorp was gewoon doorgebroken. Structureel ouwehoeren op de scheids van Schneider en Leo werd uiteraard niet beloond met geel. shirtje trekken van Schneider ook niet. Ik heb genoeg van dat hele voetbal na vandaag. Puke

Ben er doodziek van. KUT KNVB.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#47
EJR Wrote:
subjectieve jodenneus Wrote:Pfff, wat een drama zeg, maar wel heel belangrijk dat we dit winnen.
Het veld is absoluut een excuus, maar de inzet mag dat nooit zijn. Wat heeft Ajax toch altijd een problemen met van die schopploegen!
Overwinning wel dik verdiend, Ajax zeker 10 opgelegde kansen gehad.

cry 1 bedoel je.

subjectieve jodenneus Wrote:Braamhaar op zich prima wedstrijden, maar hij had veel meer kaarten moeten trekken. ADO had zeker 6 gele kaarten meer moeten krijgen, wat een onsympathieke schopploeg is dat ook.

Vergeet Stam, Davids, Heitinga en Schneider niet.


ADO prima gespeeld. Ajax had moeite meer moeite met het veld. Na de kans va Babel in min. 1 geen kans meer gehad.

Scheids was weer als vanouds. Ajax dat met messcherpe overtredingen begint, maar ADO DH die de eerste gele krijgt. Braamhaar heeft de wedstrijd kapot gefloten en deed er AL-LES aan om Ajax in de wedstrijd te houden. De overtreding van Ogarararu was erbinnen en verdiende rood ipv geel. Hoogendorp was gewoon doorgebroken. Structureel ouwehoeren op de scheids van Schneider en Leo werd uiteraard niet beloond met geel. shirtje trekken van Schneider ook niet. Ik heb genoeg van dat hele voetbal na vandaag. Puke

Ben er doodziek van. KUT KNVB.


Prima en juist beschreven door EJR hier heb ik niks meer aan toe te voegen.
Reply
#48
Beelden niet gezien maar 2 ballen op de lat en 2 goals is toch meer dan geen kans na de 1e min? :wink:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#49
Die 2 goals waren geen kansen!

Verder eens met EJR wat betreft Braamhaar en z'n kaarten trekken! Ongelooflijk hoe ie het voor elkaar krijgt om ADO de eerste gele te geven... misschien toch wat te veel ontzag voor de grote Stam en Davids en de "grote" Sneiderrrr #-o
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#50
EJR Wrote:subjectieve jodenneus

Je frustratie zit, zoals wel vaker, blijkbaar bijzonder diep(triest)
Reply
#51
Subjectieve ASO Wrote:Vergeet Stam, Davids, Heitinga en Schneider niet.

Volgens Radio West, en die gasten geloof ik wel, ondanks hun voorliefde voor ASO, werd er inderdaad met 2 maten gemeten wat betreft kaarten. Verder vonden ze hem wel goed tot 'perfect' fluiten overigens.


Subjectieve ASO Wrote:ADO prima gespeeld. Ajax had moeite meer moeite met het veld. Na de kans va Babel in min. 1 geen kans meer gehad.

Scheids was weer als vanouds. Ajax dat met messcherpe overtredingen begint, maar ADO DH die de eerste gele krijgt. Braamhaar heeft de wedstrijd kapot gefloten en deed er AL-LES aan om Ajax in de wedstrijd te houden. De overtreding van Ogarararu was erbinnen en verdiende rood ipv geel. Hoogendorp was gewoon doorgebroken. Structureel ouwehoeren op de scheids van Schneider en Leo werd uiteraard niet beloond met geel. shirtje trekken van Schneider ook niet. Ik heb genoeg van dat hele voetbal na vandaag. Puke

Ben er doodziek van. KUT KNVB.

Betreffende de scheids heb ik hierboven al gereageerd. Je ASO vriendjes vonden hem dus goed fluiten, hij had alleen meer kaarten aan Ajax moeten geven.
Overtreding was er , volgens 3 commentatoren (waaronder Jungschlager), overduidelijk buiten en ook terecht geen rode kaart.

En dat je er doodziek van bent vind ik terecht, bereid je maar vast voor op AGOVV uit, o nee, uitwedstrijden bezoek je nooit....

Heerlijk middagje ! Hakkuh
Reply
#52
Hoef Wrote:
EJR Wrote:subjectieve jodenneus

Je frustratie zit, zoals wel vaker, blijkbaar bijzonder diep(triest)


Het feit dat jij voor Adinda opkomt is nog triester, namaakneus. Xtragaap4de
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#53
Ik kom voor helemaal niemand op, constateer slechts dat je een diep gefrustreerde scheldende kleuter bent.
Reply
#54
Hoef Wrote:Ik kom voor helemaal niemand op, constateer slechts dat je diep gefrustreerd scheld op kleuters .

Psies.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#55
Blij dat meerdere mensen beamen dat Braamhaar eenzijdig met kaarten heeft lopen strooien. Dat punt maak ik al weken. Daarmee zet ie Ajax niet op scherp en frustreert ie ADO.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#56
Lindenberg staat verkeerd te dekken, en geen woord over het uitkomen van Stekelenburg. :roll:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#57
Tininho paar wedstrijden en Bosschaart komt er goed af met geel.
Reply
#58
EJR Wrote:De overtreding van Ogarararu was erbinnen en verdiende rood ipv geel. Hoogendorp was gewoon doorgebroken

Jammer dat die dan niet werd uitgezonden, want die ze wel uitzonden was EN erbuiten EN hij was niet doorgebroken.

Endie van Tininho was volgens mij wel met opzet.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#59
FC Petr Wrote:Lindenberg staat verkeerd te dekken, en geen woord over het uitkomen van Stekelenburg. :roll:

Haha, dat was ook het eerste wat ik dacht. Blunder van Stekelenburg en van de commentator.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#60
EJR Wrote:Blij dat meerdere mensen beamen dat Braamhaar eenzijdig met kaarten heeft lopen strooien. Dat punt maak ik al weken. Daarmee zet ie Ajax niet op scherp en frustreert ie ADO.
Ha ha, jij kan lekker goed tegen je verlies. Ik weet dat je niet beter gewend bent dan alleen maar schoppen, maar dat betekent niet dat dit de norm is. Braamhaar floot gewoon goed, maar hield de kaarten te veel op zak. Ajax had misschien een of twee gele meer moeten hebben, maar ADO zeker 5 a 6 meer.
En Ogararu penalty en rood Undecided
En dat je zegt dat ADO prima gespeeld heeft, zegt wel genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: