The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax vs AZ
#31
ik vind luinge een lul, ik weet niet hoe hij gefloten heeft, maar luinge heeft imo zeer correct gehandeld bij die handsbal, hij had het niet anders mogen doen met de waarneming die hij deed.
Reply
#32
Luinge valt zelf niets te verwijten, hij kon het niet zien en de grens zei dat hij niet over de lijn was...
Reply
#33
Luinge valt ook niets te verwijten inderdaad, maar hij blijft een LUL.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#34
Lekker potje, geflatteerde overwinning, wel verdiend!

Deze maand zo doorgaan en we strijden met pisvlek om het kampioenschap...
Reply
#35
Fabian Wrote:Lekker potje, geflatteerde overwinning, wel verdiend!

Deze maand zo doorgaan en we strijden met pisvlek om het kampioenschap...

Met pisvlek :roll:

Geweldige bijdrage weer fabian Notworthy (kleuter)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#36
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:Lekker potje, geflatteerde overwinning, wel verdiend!

Deze maand zo doorgaan en we strijden met pisvlek om het kampioenschap...

Met pisvlek :roll:

Geweldige bijdrage weer fabian Notworthy (kleuter)

Gaan we nou ineens hier over beginnen ?
Zolang niemand hier gewoon 'Ajax' kan typen, doe ik lekker aan die 'hype' mee, want ik ben een meeloper!
pisvee, pisvlek, p$v etc....
Reply
#37
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:Lekker potje, geflatteerde overwinning, wel verdiend!

Deze maand zo doorgaan en we strijden met pisvlek om het kampioenschap...

Met pisvlek :roll:

Geweldige bijdrage weer fabian Notworthy (kleuter)

Gaan we nou ineens hier over beginnen ?
Zolang niemand hier gewoon 'Ajax' kan typen, doe ik lekker aan die 'hype' mee, want ik ben een meeloper!
pisvee, pisvlek, p$v etc....

Ik noem het beestje gewoon bij zijn naam, Ajax.

Gister ook weer veel te veel mongolen meegemaakt die meer met de tegenstander en de bijbehorende supporters bezig zijn dan met hun eigen club. Ik kan daar niet goed tegen en ik begrijp het ook niet goed. Ik vind het zelfs diep treurig!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#38
In hoeverre ben ik nu dan 'teveel' bezig met een andere club dan ? Ik noem alleen de concurrent, meer niet......

Heb je weer een bekertje pis over je heen gehad ? Wel weer gewassen door paps en mams erna ? Als je naar die kakkies uit gaat, moet je op dat soort praktijken rekenen, of gewoon niet meer gaan.
Reply
#39
Fabian Wrote:In hoeverre ben ik nu dan 'teveel' bezig met een andere club dan ? Ik noem alleen de concurrent, meer niet......

Heb je weer een bekertje pis over je heen gehad ? Wel weer gewassen door paps en mams erna ? Als je naar die kakkies uit gaat, moet je op dat soort praktijken rekenen, of gewoon niet meer gaan.

Gaat me niet om Fey, maar over het algemeen. Noe, me maar wat je wilt. Ik vind het treurig!

Noem jij trouwens de concurrent? Je maakt er weer iets belachelijks van, omdat andere dat ook doen :roll:. Dus doe ik het ook maar. Over meelopers gesproken. En je opmerking over paps en mams zegt wrs meer over jou dan over mij, menneke!

Ik ben overigens met geen druppel geraakt!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#40
Over het algemeen valt het reuze mee. Bij AZ gooien ze heel misschien met klappapiertjes naar je, bij Heerenveen krijg je wat Berenburger over je heen, als je geluk hebt, en bij fey en utrecht krijg je geheel andere dingen richting je vak, al jaren bekend toch ?

Dus of niet meer gaan, of niet zo huilen.
Reply
#41
Dus als het al jaren zo gaat moet je het maar goed vinden? :roll:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#42
Fabian Wrote:Over het algemeen valt het reuze mee. Bij AZ gooien ze heel misschien met klappapiertjes naar je, bij Heerenveen krijg je wat Berenburger over je heen, als je geluk hebt, en bij fey en utrecht krijg je geheel andere dingen richting je vak, al jaren bekend toch ?

Dus of niet meer gaan, of niet zo huilen.

Het gaat me totaal niet om dingen naar elkaar gooien. Wat uiteraard ook zwaar treurig is.

Maar laat maar... we zullen het toch niet eens worden. Als ik in hokjes zou denken, weet ik iig in welk hokje ik jou zou plaatsen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#43
Lamme Lennie Wrote:Dus als het al jaren zo gaat moet je het maar goed vinden? :roll:


Nee, maar je doet er niets aan, het gaat niet veranderen door 1 mening, of misschien wel wat meer in het uitvak/tribune, je houdt toch altijd zo'n groep met 'raddraaiers', als je daar niet tegen kan, moet je lekker niet gaan. En als je wel gaat, neem je het maar voor lief, of ben zo'n wereldverbeteraar die wel even op zo'n groep afstapt en zegt "jongens, willen jullie nou even ophouden met die ongein!" ?
Reply
#44
Speciaal voor Louis en Dirkie :

"de transfer van alves is al 10 jaar afgeketst, miljoen miljoen miljoenen geen probleem,maar alkmaar maar alkmaar daar wilt toch niemand heen"

( op het deuntje van 'De keeper van Den Haag' )
Reply
#45
Fabian Wrote:Speciaal voor Louis en Dirkie :

"de transfer van alves is al 10 jaar afgeketst, miljoen miljoen miljoenen geen probleem,maar alkmaar maar alkmaar daar wilt toch niemand heen"

( op het deuntje van 'De keeper van Den Haag' )

oftewel op het deuntje van "de zak van sinterklaas" Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#46
Overtreding van El-Hamdaoui op Vertonghen hoor ik niemand over. Kreeg geel maar was imo rood. Vreemd ook dat dit niet in de samenvatting te zien was.
Mooi dat het juist De Zeeuw was die (onterecht) mocht vertrekken, als het dan toch een AZ-er moest zijn dan hij maar. Zo is de actie op Stekelenburg van vorig seizoen weer een beetje goedgemaakt.....

Verdiende overwinning op zwalkende ploeg, AZ is defensief echt dramatisch!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#47
Die van Ajax is anders ook niet best Bum, af en toe liepen ze er zo doorheen .....
Reply
#48
Fabian Wrote:Die van Ajax is anders ook niet best Bum, af en toe liepen ze er zo doorheen .....

Ik vond het allemaal wel redelijk. Heitinga en Jan speelden erg goed. Siem was beetje zenuwachtig op rechts en Urby was...........tsja wat was Urby eigenlijk..........

Als Ogararu en Vermaelen zo weer aansluiten zit het achterin wel oke naar mijn idee.

Ogararu----Heitinga-----Vermaelen------Vertonghen is een prima achterhoede toch?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#49
Ik blijf die vertonghen geen back vinden, is net als Urby een middenvelder die af-en-toe back kan spelen. Echter tegen een goede buitenspeler, en dus niet een veredelde rechtshalf die als rechtsbuiten speelt, komt ook hij te kort.

Snapte overigens niet waarom De Jong rechtsback speelde, goed ook daar is hij beter dan Colin maar kwam veel te kort tegen bijvoorbeeld de Cler en die jonge belg (Pognoli ofzo).
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#50
Kwam hij veel tekort tegen de Cler? Das knap! Confused

Wel mooi dat het weer hosanna is in Amsterdam, maar vergeten jullie niet dat jullie op AZ, Feyenoord en Utrecht na alleen nog maar bij de kleintjes op bezoek zijn geweest en dat er dus nog zeker 7 zeer lastige uitduels aankomen?
Reply
#51
Wij hebben Kromkamp en dat is een echte rechtsback en die komt ook te kort tegen een goede buitenspeler!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#52
ik snap niet dat psvee ajakkes heeft geholpen de puzzel voor het middenveld compleet te maken. oliedom en ze schieten daarmee wss in hun eigen voet.
Reply
#53
Box Brother Wrote:Ik blijf die vertonghen geen back vinden, is net als Urby een middenvelder die af-en-toe back kan spelen. Echter tegen een goede buitenspeler, en dus niet een veredelde rechtshalf die als rechtsbuiten speelt, komt ook hij te kort.

Snapte overigens niet waarom De Jong rechtsback speelde, goed ook daar is hij beter dan Colin maar kwam veel te kort tegen bijvoorbeeld de Cler en die jonge belg (Pognoli ofzo).

Was een 'probeersel', geeft/gaf wel aan hoeveel vertrouwen Koster in Colin heeft.
Colin viel, gelukkig, niet slecht in. Het was allemaal risicoloos, maar hij moet eerst maar wat wedstrijden spelen zonder grote fouten en wat vertrouwen krijgen, verdedigend is Colin wel beter als Siem natuurlijk, opbouwend niet.
Reply
#54
waf Wrote:ik snap niet dat psvee ajakkes heeft geholpen de puzzel voor het middenveld compleet te maken. oliedom en ze schieten daarmee wss in hun eigen voet.

Nah.. in Eindhoven heeft hij meer hele slechte dan hele goede wedstrijden gespeeld, kan me niet voorstellen dat hij nu in Amsterdam opeens elke week uitblinker zal zijn. Verder vond ik eigenlijk dat Reker het wel aardig uitlegde gisterenavond en was Dzsudzsak (een speler die nog wel een stapel geld op kan leveren, iets waar PSV het toch van moet hebben) zaterdag zeker niet minder dan wat ik van Perez gezien heb. PSV niet veel zwakker, Ajax niet veel sterker (Perez is niet zoveel beter dan Luque of Kennedy hoor). Ik vind dat die overgang behoorlijk opgeblazen wordt als geweldig voor Ajax en oliedom van PSV. Bovendien was Aissati wrs zo naar Amsterdam gelopen als Perez bij PSV gebleven was en dat had ik al helemaal niet graag zien gebeuren.
Reply
#55
Peter Wrote:
waf Wrote:ik snap niet dat psvee ajakkes heeft geholpen de puzzel voor het middenveld compleet te maken. oliedom en ze schieten daarmee wss in hun eigen voet.

Nah.. in Eindhoven heeft hij meer hele slechte dan hele goede wedstrijden gespeeld, kan me niet voorstellen dat hij nu in Amsterdam opeens elke week uitblinker zal zijn. Verder vond ik eigenlijk dat Reker het wel aardig uitlegde gisterenavond en was Dzsudzsak (een speler die nog wel een stapel geld op kan leveren, iets waar PSV het toch van moet hebben) zaterdag zeker niet minder dan wat ik van Perez gezien heb. PSV niet veel zwakker, Ajax niet veel sterker (Perez is niet zoveel beter dan Luque of Kennedy hoor). Ik vind dat die overgang behoorlijk opgeblazen wordt als geweldig voor Ajax en oliedom van PSV. Bovendien was Aissati wrs zo naar Amsterdam gelopen als Perez bij PSV gebleven was en dat had ik al helemaal niet graag zien gebeuren.

dat psvee hem wegdoet begrijp ik, maar niet aan ajakkes die alleen zo'n speler mist. hij is wel degelijk beter dan loekie en barkrukchocoladekoe. uitleggen dat hij weg mocht kan reker uitstekend, hij heeft inmiddels toegegeven dat ze er niet aan gedacht hadden dat hij terug naar ajakkes zou gaan toen ze afspraken dat hij weg mocht. hier leid ik uit af dat als hij dat wel geweten had hij daar een stokje voor gestoken had.
Reply
#56
Bumme Wrote:
Fabian Wrote:Die van Ajax is anders ook niet best Bum, af en toe liepen ze er zo doorheen .....

Ik vond het allemaal wel redelijk. Heitinga en Jan speelden erg goed. Siem was beetje zenuwachtig op rechts en Urby was...........tsja wat was Urby eigenlijk..........

Als Ogararu en Vermaelen zo weer aansluiten zit het achterin wel oke naar mijn idee.

Ogararu----Heitinga-----Vermaelen------Vertonghen is een prima achterhoede toch?
Ogarau vind ik niet veel en daar zie ik graag nog een andere back voor komen, bijv. Silva. Al weet ik niet hoe hij echt puur verdedigend is. Ogararu voldoet daar gewoon niet in.
Van der Wiel wellicht, maar die moet je rustig brengen. Liever een gozer die er gewoon staat. Dan heb je echt een prima verdediging. En daar ging het vooral mis de laatste wedstrijden voor de winterstop, met het middenveld (met Davids en Perez terug) en de aanval zit het wel goed..
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Peter Wrote:Wel mooi dat het weer hosanna is in Amsterdam, maar vergeten jullie niet dat jullie op AZ, Feyenoord en Utrecht na alleen nog maar bij de kleintjes op bezoek zijn geweest en dat er dus nog zeker 7 zeer lastige uitduels aankomen?
Op papier heeft Ajax inderdaad een makkelijker uitprogramma gehad, maar ik til daar niet zo zwaar aan. Voor Excelsior had Ajax een jaar lang geen uitwedstrijd verloren, dus uit doen ze het de laatste tijd prima. 'Lastigere' wedstrijden tegen AZ, De Graafschap en Heracles werden gewonnen en Feyenoord gelijk, maar veel punten werden verspeeld aan Excelsior, Sparta en VVV uit, dus het maakt per definitie volgens mij niet zo heel veel uit tegen wie je speelt. Kampioen word je tegen de kleintjes, blijf ik zeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Ad Wim Wrote:Kampioen word je tegen de kleintjes, blijf ik zeggen.

wat een wijsheid zeg. hoe kom je er op? heb je dat echt helemaal zelf verzonnen? :-k
Reply
#59
Overdune Wrote:
Peter Wrote:6-1. Knappe zege! Ajax heeft dus gedaan wat PSV gisteren naliet.. de geboden kansen ook gewoon afmaken. Na dit weekend zie ik Ajax duidelijk als een grotere concurrent dan Feyenoord.

Als Luinge gewoon z'n werk had gedaan was het ook 2-1 bij rust, maar was AZ nog met 11 geweest. Dan had ik het nog moeten zien.

was het 2-0 geweest, aangezien die goal van AZ lomp veel weghad van buitenspel...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#60
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Kampioen word je tegen de kleintjes, blijf ik zeggen.

wat een wijsheid zeg. hoe kom je er op? heb je dat echt helemaal zelf verzonnen? :-k
Nee hoor, in zijn geheel niet. Had ik moeten citeren dan?

Ik haalde het aan omdat het de laatste tijd zo van toepassing is op Ajax. De topwedstrijden in de competitie gaan goed, tegen de kleintjes wordt het verspeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: