The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Feyenoord ( De Klassieker)
#31
Peter Wrote:
de nieuwe Wrote:Misschien is het handig als je de bron erbij vermeldt, Peter.
Voor de overige lezers van dit topic : Dit is nl. een ingezonden brief in VI van een Amsterdammer Undecided

Ging der vanuit dat iedereen wel slim genoeg zou zijn om te snappen dat ik dit niet helemaal zelf heb zitten typen, maar bleek tegen te vallen.

](*,) Om een lang verhaal kort te maken: blijf nou gewoon weg van dit ENE topic, ontzettend oninteressante drol die je 'r bent. Zodra er weer een topic dat niet over De Klassieker gaat wordt geopend (oftewel: alle topics behalve dit specifieke) mag je je met je "boeiende verhalen" weer overal mee gaan bemoeiien, knullie. OK? :-#
Reply
#32
[Image: marcos-pannenkoekenhuis.jpg]
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#33
Sorry, kon het niet laten :8:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#34
Ongelofelijk hoe een aantal zich toch laten opnaaien door een Brabander.......

@nieuwe: :lol:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#35
Flixieluv Wrote:
Peter Wrote:
de nieuwe Wrote:Misschien is het handig als je de bron erbij vermeldt, Peter.
Voor de overige lezers van dit topic : Dit is nl. een ingezonden brief in VI van een Amsterdammer Undecided

Ging der vanuit dat iedereen wel slim genoeg zou zijn om te snappen dat ik dit niet helemaal zelf heb zitten typen, maar bleek tegen te vallen.

](*,) Om een lang verhaal kort te maken: blijf nou gewoon weg van dit ENE topic, ontzettend oninteressante drol die je 'r bent. Zodra er weer een topic dat niet over De Klassieker gaat wordt geopend (oftewel: alle topics behalve dit specifieke) mag je je met je "boeiende verhalen" weer overal mee gaan bemoeiien, knullie. OK? :-#

Omdat de almachtige Flixieluv het zegt? Neh sorry maar ik post waar en wanneer ik wil.
Reply
#36
Peter Wrote:ik post waar en wanneer ik wil.

En dat heet: Verpeuteren.
May The Schwartz Be With You
Reply
#37
:razz:
Reply
#38
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rrTHefxI0Bs[/youtube]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#39
ZIngtie nou: Hond in hond kameraden? Undecided
Reply
#40
"Kom je aan me kluppie, ga je huilen als een puppie"

"110% anti-Ajax, die club gooi ik om ver net als kajaks"

"Kom je aan me kluppie, gaat je bloed druppie druppie"

"In Amsterdam worden voetballers nichten, en de supporters komen in elkaars gezichten"

cry
Reply
#41
Peter Wrote:"Kom je aan me kluppie, ga je huilen als een puppie"

"110% anti-Ajax, die club gooi ik om ver net als kajaks"

"Kom je aan me kluppie, gaat je bloed druppie druppie"

"In Amsterdam worden voetballers nichten, en de supporters komen in elkaars gezichten"

cry

Das wel allemaal rijmelarij van lik-me-vessie.... #-o
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#42
Vertonghen. Icon_evil
Reply
#43
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wedden-op-sport.com/wedden.php/livestreams-ajax-feyenoord.html">http://www.wedden-op-sport.com/wedden.p ... noord.html</a><!-- m -->
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#44
[Image: 2vingers.jpg]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#45
kort samengevat; eerste helft van 2 kanten erg zwak, tweede helft Ajax heer en meester. Volgens mij in totaal 4 x paal/lat geraakt. Suarez maakte het verschil. Eerste helft onzichtbaar en tweede helft geniaal. Urby speelde ookw eer eens een goeie pot en Kennedy heeft bewezen dat hij er nooit meer in hoeft te staan. Bij Feyenoord vond ik Wijnaldum verreweg de beste (los van Timmer)
The great old Ludwig von...
Reply
#46
gittermaster Wrote:kort samengevat; eerste helft van 2 kanten erg zwak, tweede helft Ajax heer en meester. Volgens mij in totaal 4 x paal/lat geraakt. Suarez maakte het verschil. Eerste helft onzichtbaar en tweede helft geniaal. Urby speelde ookw eer eens een goeie pot en Kennedy heeft bewezen dat hij er nooit meer in hoeft te staan. Bij Feyenoord vond ik Wijnaldum verreweg de beste (los van Timmer)

mee eens, Bisewar was ook niet slecht aan het spelen
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#47
Urby was inderdaad verrassend goed.

Sulejmani stond eindelijk op z´n eigen plek en werd na 1 helft gewisseld.... :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#48
gittermaster Wrote:kort samengevat; eerste helft van 2 kanten erg zwak, tweede helft Ajax heer en meester. Volgens mij in totaal 4 x paal/lat geraakt. Suarez maakte het verschil. Eerste helft onzichtbaar en tweede helft geniaal. Urby speelde ookw eer eens een goeie pot en Kennedy heeft bewezen dat hij er nooit meer in hoeft te staan. Bij Feyenoord vond ik Wijnaldum verreweg de beste (los van Timmer)

Je vergeet Leonardo, was ook echt top. Verder vond ik Kennedy zeker niet sterk, maar ook niet zo slecht als jij suggereert. Jammer dat het niet een verdiende 4-0 werd alleen... Toch al met al tevreden met dit resultaat, had er van tevoren nogal wat twijfels over! :Big Grin
Reply
#49
Leo was idd ook erg sterk. Leo niet heel slecht? Ik kan werkelijk geen een goeie actie van m bedenken, wel een hele reeks slechten Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#50
gittermaster Wrote:Leo was idd ook erg sterk. Leo niet heel slecht? Ik kan werkelijk geen een goeie actie van m bedenken, wel een hele reeks slechten Smile

:roll: toch nog ergens aan het bier gezeten na afloop?
Feyenoord is echt heel zwak, als we dit niet gewonnen hadden dan had ik mij echt afgevraagd van wie we dan nog wel punten zouden pakken. Volgende week een vergelijkbare tegenstander op bezoek in Amsterdam. Voor echte tegenstand moeten we dus wachten tot in Utrecht.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#51
Quote:Bij Feyenoord vond ik Wijnaldum verreweg de beste (los van Timmer)

los van Timmer? :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Wat had dat ventje een geluk zeg, ongelooflijk. Ik vind Timmer bar en bar slecht en als eerste keeper Feyenoord onwaardig en dat wil wat zeggen. Naast een stuk of 3 redelijke reddingen stond hij als een verdwaasde de ballen na te kijken die over en langs hem heen vlogen, meestal tegen paal of lat. Bij die eerste goal bleef hij gewoon bij de eerste paal als een ingedoken zoutzak stil staan kijken hoe de bal voor zijn goal langs kwam terwijl een stuk of 4 ajaksers over 10 meter kwamen aanrennen en de bal er bij de 2e paal zo ongehinderd in konden lopen. Niet eens een poging van deze oude man om een doelpunt te voorkomen. Het had gemakkelijk 7 of 8-0 voor Ajax kunnen zijn. Het houtwerk was Feyenoord gunstig gezind vandaag.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#52
@ Bumme, bedoelde uiteraard Kennedy. @ Bredanaar: Hij kan slecht zijn, ik vind m ook geen wonder, maar ik sprak over deze wedstrijd en ik denk dat er zeker 2 of 3 doelpunten meer waren gevallen als er een andere doelman had gestaan deze wedstrijd. Sowieso ging een bal tegen de paal via hem. Daarnaast heeft hij sowieso in de eerste helft twee goeie reddingen gemaakt en in de tweede helft ook nog aardig wat gestopt
The great old Ludwig von...
Reply
#53
Suarez had vandaag trouwens zijn naam weer eens tegen, want het was een 300% pingel zeg :eeeek:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#54
Sportief van Ajax om de wedstrijd spannend te houden, het had een half uur voor tijd al ruim beslist moeten zijn. Complimenten voor Timmer met enkele prachtige reflexen. Fnooit is van een ongekende zwakte, in ieder geval deze wedstrijd.
Ajax speelde niet goed maar had dat gelukkig ook niet nodig tegen een team dat volgens mij iemand zoekt die de leiding durft te nemen in het veld, het was echt los zand in het kwadraat.
Wel weer opportunisme van de bovenste plank om nu Leonardo weer de hemel in te prijzen en te zeggen dat Ajax hem wel wil behouden. Hij was inderdaad fel en goed bezig maar dat heeft hij simpelweg te weinig laten zien. Man of the match had wat mij betreft Suarez moeten zijn, die liep echt enorm te buffelen, ging achter elke bal aan, creëerde een hoop gevaar. Minpunt: had de wedstrijd in het slot moeten gooien bij de 1 tegen 1 met Timmer. Maar goed, dat had Kennedy evengoed moeten doen in de rebound... Urby liep ook aardig te ballen maar verder was het toch veel angst vanwege de eerdere slechte reeks. Niet nodig tegen deze tegenstander maar ja, als je tegen Heracles gelijk speelt, dan ben je met inderdaad uit vorm. Laten we hopen dat we in ieder geval nog een paar leuke potten gaan zien dit jaar. De CL is met dit team simpelweg te hoog gegrepen dus om de 2e plek maak ik me niet echt druk.
Reply
#55
Bredanaar Wrote:
Quote:Bij Feyenoord vond ik Wijnaldum verreweg de beste (los van Timmer)

los van Timmer? :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Wat had dat ventje een geluk zeg, ongelooflijk. Ik vind Timmer bar en bar slecht en als eerste keeper Feyenoord onwaardig en dat wil wat zeggen. Naast een stuk of 3 redelijke reddingen stond hij als een verdwaasde de ballen na te kijken die over en langs hem heen vlogen, meestal tegen paal of lat. Bij die eerste goal bleef hij gewoon bij de eerste paal als een ingedoken zoutzak stil staan kijken hoe de bal voor zijn goal langs kwam terwijl een stuk of 4 ajaksers over 10 meter kwamen aanrennen en de bal er bij de 2e paal zo ongehinderd in konden lopen. Niet eens een poging van deze oude man om een doelpunt te voorkomen. Het had gemakkelijk 7 of 8-0 voor Ajax kunnen zijn. Het houtwerk was Feyenoord gunstig gezind vandaag.
kijk ook maar ff naar studio voetbal...
The great old Ludwig von...
Reply
#56
ik heb het niet gezien. wel weet ik dat timmer goed is in reflexen. dat wordt echter teniet gedaan doordat hij heel slecht is met hoge ballen.

jammer dat ons 2de elftal niet nog een puntje wist te pakken van dit miljoenenteam.
Reply
#57
waf Wrote:dat wordt echter teniet gedaan doordat hij heel slecht is met hoge ballen.

Ik ken nog wel zo'n keeper. Icon_evil
Reply
#58
Peter Wrote:
waf Wrote:dat wordt echter teniet gedaan doordat hij heel slecht is met hoge ballen.

Ik ken nog wel zo'n keeper. Icon_evil

WIe dan??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#59
Sjoerd Rensen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#60
Precies.
Reply


Forum Jump: