Threads: 2
Peter Wrote:waf Wrote:Hoef Wrote:Heb het vanmiddag (grotendeels) live gezien en zojuist de herhaling: Tomasson was gewoon zuiver op zoek naar die enkel. Veel zuiverder rood vind je ze niet. Niets te maken met fnooit anders had ik Cissé ook wel veroordeeld. Die laatste was een terechte die niet altijd wordt gegeven (zie Emanuelson paar weken terug).
toch dacht ik in eerste instantie dat die van cisse wel meeviel. goed gezien dan toch van de scheids, hoewel het vast niet de bedoeling van cisse was.
die kaart van tomasson was ontzettend terecht, zijn overtreding ontzettend dom, maar 'hij was op zoek naar die enkel'of zoals hierboven 'hij verdient 10 wedstrijden schorsing' slaat helemaal nergens op. ik heb ss niet gezien, maar ik heb begrepen dat door die reactie van die commentator hij er vast nog 2 wedstrijdjes extra bij krijgt.
zo kun je alles beinvloeden. die overtreding van emanuelson werd bijvoorbeeld namelijk gebagatelliseerd.
Urby en Cisse zijn niet overduidelijk bewust, bij Tomasson zie je al aan zn gezicht dat hij een rotschop gaat uitdelen en de kans om de bal te raken was 0,0. Dan heb je er -zeker met zijn leeftijd, ervaring en voorbeeldfunctie in de groep- niks van begrepen en niks op een voetbalveld te zoeken. Nu pleit je voor een 'normale' schorsing van 2/3 duels, maar wat als een speler van Sparta zo'n overtreding zou maken waardoor Vlaar weer een jaar blesse is? Dan is de wereld te klein. Zie Bouaouzan. Erge gevolgen, dus erge straf. Bij Tomasson weinig gevolgen dus een veel mindere straf? Het is gewoon fucking smerig, minder dan 4 duels onvoorwaardelijk zou echt belachelijk zijn.
Onderschrijf, volledig mee eens (@Peter: dat kan dus ook wel eens voorkomen :wink: )
Threads: 76
Bumme Wrote:Als jij niet wil zien dat dit een schandalige smerige vieze en bewuste (!!!) overtreding was is dat je goed recht!
als jij niet wilt inzien dat jij niet kunt beoordelen of dit een schandalige smerige vieze danwel bewuste overtreding was, is dat je goed recht. :roll:
Flixieluv Wrote:Waf... hou nou es op man. Jij bent dus eigenlijk ook van mening dat iedereen die op dit moment in de cel zit voor een opzetdelict, daar (tenzij ze zelf opzet hebben toegegeven) ten onrechte voor is veroordeeld? :roll:
een onpartijdige rechter oordeelt over de opzettelijkheid. vind ik idd ook dubieus. maar hier zitten geen onpartijdige rechters.
ik ben daarbij van mening dat de rechter in dit geval bij die beoordeling laat meespelen hoe er in de media op gereageerd wordt. dat kun je dus kleuren.
feit is dat voor dit soort overtredingen niet altijd rood gegeven wordt. het bewijs is de gele kaart(en) van grindheim. ik vind het prima om rood te geven, maar ik vind het niet prima om te gaan oordelen over bewust of niet bewust. ook bij elleboogstoten zeg ik er altijd bij dat ik niet kan beoordelen of het wel of niet bewust is. bij sommigen volgt er vervolging, bij anderen weer niet. maar net hoe de pet van de aanklager staat. en jij weet, de aanklager is geen rechter.
Bumme Wrote:Een discussie is in mijn ogen onbegonnen werk als degene met wie je die discussie voert vooraf al heeft besloten om niet van standpunt te wijzigen.
en je veronderstelt maar weer dat dat bij mij het geval is.
ik ben wel degelijk gevoelig voor goeie argumenten. hier op dit forum komen die idd weinig voor, jij hebt in dit geval geen goeie argumenten, met je 'als je dat niet ziet ben je blind' uit de serie: 'de hele wereld zegt het dus het is zo'.
ik heb in dit geval net zo min de overtuiging als jij dat jij te overtuigen bent van mijn mening, dus je beschuldiging vind ik nogal pot verwijt de ketel. gebeurt ook vaak door anderen hier op het forum trouwens.
Threads: 114
Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:hij zei fuck you tegen de camera. god, wat erg. jij vindt echt dat hij daarvoor een wedstrijd schorsing moet krijgen?
Zeker niet, maar ik vind het ook niet passen als Grindheim nu het engeltje gaat uithangen bij de tuchtcommissie terwijl hij tegenwoordig elke pot een doodschop uitdeelt.
Dat staat los van elkaar. 2 redelijke stevige overtredingen tegen PSV en VVV, beide keren kreeg hij daar geel voor. Dat vloeken in de camera staat daar los van en mag niet in een beoordeling meegenomen worden.
Ik wacht met smart op de eerste schorsing voor Lazovic voor een stevige overtreding, omdat de tuchtcommissie in hun oordeel meeneemt dat Danko heeft opgeroepen om 'moeders te gaan neuken'.
Wat heb je toch met Lazovic steeds? Deed zn doelpunt zoveel pijn? Of ben je verliefd op m?
Beide keren een prima voorbeeld. Huilebalkie Afellay had ik ook kunnen gebruiken, of een schwalbende Bakkal. Jankbek Dsuszdak kon ook. Maar we hadden het hier al over Lazovic, dus ik gebruikte hem maar weer in een ander voorbeeld.
Doelpunten doen nooit pijn bij mij, en nee, ik ben niet verliefd op hem....tenzij hij heel goed een schaap na kan doen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 27
Beide terecht rood.
Opmerkelijk vond ik dan wel weer bij RKC, die van de Ceulaar, die was misschien wel het vieste van heel het weekeinde, en krijgt z'n 2e gele prent... :roll: !
Cisse en JdT gewoon 3 wedstrijden schorsen.. Op naar 1 november :wink:
2 Argumenten: De zeer ervaren Tomasson zet een tackle in. Argument 1:Komt op zeer hoge snelheid recht op de man inlopen (ipv dat hij voor de man gaat kruisen om de bal met een sliding te blokken). Ook te zien op de beelden. Kan gebeuren dattie te laat is. Blijkt uit ook de beelden. Argument 2: Uit de beelden blijkt ook dat hij niet inhoudt en vol doortrapt op de enkel van die spartaan. En ook geen enkele intentie om zijn tegenstander nog te ontwijken of te ontzien, zie ook foto hierboven. Dus een bewuste overtreding (overigens net als die van de Ceulaer).
Waf: geen mij 1 duidelijke reden waarom deze overtreding niet bewust zou zijn. En nu niet aankomen met 'dat kunnen wij niet weten' of de wekelijkse dooddoener 'ja, maar hij is van Feyenoord en dan worden de overtredingen door de media altijd erger gemaakt dan dat ze in werkelijkheid zijn, want als een ajacied dit doet wordt het maar een beetje gebagatelliseerd door de pro-ajax-media'. Dat verhaaltje kennen we nu wel.
Waar uit de beelden blijkt dat dit geen bewuste overtreding is?
Fabian Wrote:Beide terecht rood.
Opmerkelijk vond ik dan wel weer bij RKC, die van de Ceulaar, die was misschien wel het vieste van heel het weekeinde, en krijgt z'n 2e gele prent... :roll: !
De Ceulaer kreeg toch meteen rood, nadat hij een minuut daarvoor geel had ontvangen?
jezus die is echt ziek idd.. zie hem nu pas.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Mukkus Wrote:Fabian Wrote:Beide terecht rood.
De Ceulaer kreeg toch meteen rood, nadat hij een minuut daarvoor geel had ontvangen?
Nee, was tweede geel maar had zeker direct rood moeten zijn (ja echt, waf! :wink: )
Mukkus Wrote:2 Argumenten: De zeer ervaren Tomasson zet een tackle in. Argument 1:Komt op zeer hoge snelheid recht op de man inlopen (ipv dat hij voor de man gaat kruisen om de bal met een sliding te blokken). Ook te zien op de beelden. Kan gebeuren dattie te laat is. Blijkt uit ook de beelden. Argument 2: Uit de beelden blijkt ook dat hij niet inhoudt en vol doortrapt op de enkel van die spartaan. En ook geen enkele intentie om zijn tegenstander nog te ontwijken of te ontzien, zie ook foto hierboven. Dus een bewuste overtreding (overigens net als die van de Ceulaer).
Waf: geen mij 1 duidelijke reden waarom deze overtreding niet bewust zou zijn. En nu niet aankomen met 'dat kunnen wij niet weten' of de wekelijkse dooddoener 'ja, maar hij is van Feyenoord en dan worden de overtredingen door de media altijd erger gemaakt dan dat ze in werkelijkheid zijn, want als een ajacied dit doet wordt het maar een beetje gebagatelliseerd door de pro-ajax-media'. Dat verhaaltje kennen we nu wel.
Waar uit de beelden blijkt dat dit geen bewuste overtreding is?
ah, weer iemand die zijn betoog moet ondersteunen met de flauwe opmerking over feyenoord-ajakkes. :roll: bovendien blijkt duidelijk dat je dat verhaaltje nog helemaal niet kent.
ik geef het als ondersteuning voor mijn betoog dat je de opzet kunt inkleuren. en hier op het forum wordt wekelijks bewezen dat bij het inkleuren altijd naar het belang toegepraat wordt van de club die men ondersteunt. hoe beter kan ik dat illustreren met een ajakkes feyenoord voobeeld.
uit die beelden kan ik net zoveel of weinig opmaken als jij. vaststaat dat hij te laat was. ik weet niet of hij bij het uitvoeren van die actie zijn been nog terug kan trekken, of dat hij nog een moment heeft om dat te beslissen. jij kennelijk wel. tomasson zelf zegt dat het niet bewust was. dat zou ik ook zeggen. die witsel zei dat indertijd ook. misschien grindheim ook wel. maar dat is het enige dat ik weet.
toen emanuelson die overtreding maakte hoorde ik zelfs het argument: dat kan nooit bewust zijn, emanuelson kennende. tsja, dat zijn de argumenten idd...
mijn punt is, en daar begon het alelmaal mee, dat ik het overdreven vond om hierover hard te schreeuwen dat het 10 wedstrijden schorsing zou moeten opleveren. dat was waar ik op reageerde. maar blijf jij dat vooral een raar standpunt vinden, gebeurt altijd joh, 10 wedstrijden voor dit soort overtredingen. :roll:
Flixieluv Wrote:Mukkus Wrote:Fabian Wrote:Beide terecht rood.
Nee, was tweede geel maar had zeker direct rood moeten zijn (ja echt, waf! :wink: )
ondanks je knipoog is dat een lage opmerking. je suggereert alsof ik dat of die actie van tomasson geen rood zou vinden.
Threads: 93
Goed lezen waf !
Ik zeg namelijk nergens dat hij 10 wedstrijden moet krijgen, omdat ik weet hoe de aanklager ongeveer werkt zeg ik: Tomasson zal wedstrijdje of 4 krijgen, en dat zijn er naar mijn bescheiden mening 5 te weinig.
Als hij er 10 zou krijgen zou dat namelijk inconsequent zijn, helaas wordt dat zelfs voor dit soort overtredingen nooit gegeven.
Ook Peter geeft aan dat hij ze verdiend, niet dat hij ze ook zal moeten krijgen.
Dan nog een andere vraag over deze pot: Die overtreding op Bodul was toch gewoon een 100% strafschop?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
waf Wrote:ah, weer iemand die zijn betoog moet ondersteunen met de flauwe opmerking over feyenoord-ajakkes.
Okay, dan stop ik er nu per direct mee met die vergelijking. Stop jij er dan ook mee, meneer Waf?
Maar ik zie geen enkel argument van jouw kant, waaruit blijkt dat het niet bewust is. Alleen al door jouw gebagatelliseer zou hij 5 wedstrijden meer moeten krijgen..... :
Bumme Wrote:Goed lezen waf !
Ik zeg namelijk nergens dat hij 10 wedstrijden moet krijgen, omdat ik weet hoe de aanklager ongeveer werkt zeg ik: Tomasson zal wedstrijdje of 4 krijgen, en dat zijn er naar mijn bescheiden mening 5 te weinig.
Als hij er 10 zou krijgen zou dat namelijk inconsequent zijn, helaas wordt dat zelfs voor dit soort overtredingen nooit gegeven.
Ook Peter geeft aan dat hij ze verdiend, niet dat hij ze ook zal moeten krijgen.
zozo, je bercht net op tijd aangepast. goed lezen, peter zegt dat hij 10 wedstrijden verdient, jij vindt dat hij 9 wedstrijden verdient en ik zeg dat dat overdreven is en dat dat standpunt wat mij betreft is ingegeven door jullier persoonlijke voorkeur. wie leest er nu niet goed? mijn standpunt wordt onder meer ondersteund door het feit dat je niet eenzelfde reactie geeft op overtredingen van grindheim of ceulaer.
Quote:Dan nog een andere vraag over deze pot: Die overtreding op Bodul was toch gewoon een 100% strafschop?
in eerste instantie dacht ik dat hij de bal speelde en/of dat er weinig aan de hand was, in de herhaling vond ik het een pingel. dus hij had hem kunnen geven ja. reitsma zag het trouwens direct, toch wel weer knap van hem.
Threads: 208
Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:hij zei fuck you tegen de camera. god, wat erg. jij vindt echt dat hij daarvoor een wedstrijd schorsing moet krijgen?
Zeker niet, maar ik vind het ook niet passen als Grindheim nu het engeltje gaat uithangen bij de tuchtcommissie terwijl hij tegenwoordig elke pot een doodschop uitdeelt.
Dat staat los van elkaar. 2 redelijke stevige overtredingen tegen PSV en VVV, beide keren kreeg hij daar geel voor. Dat vloeken in de camera staat daar los van en mag niet in een beoordeling meegenomen worden.
Ik wacht met smart op de eerste schorsing voor Lazovic voor een stevige overtreding, omdat de tuchtcommissie in hun oordeel meeneemt dat Danko heeft opgeroepen om 'moeders te gaan neuken'.
Wat heb je toch met Lazovic steeds? Deed zn doelpunt zoveel pijn? Of ben je verliefd op m?
Beide keren een prima voorbeeld. Huilebalkie Afellay had ik ook kunnen gebruiken, of een schwalbende Bakkal. Jankbek Dsuszdak kon ook. Maar we hadden het hier al over Lazovic, dus ik gebruikte hem maar weer in een ander voorbeeld.
You gotta be fucking kiddin me. Ik hoop dat je vrouw straks geschept wordt door een auto op weg naar huis. Trieste mongool!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Mukkus Wrote:Okay, dan stop ik er nu per direct mee met die vergelijking. Stop jij er dan ook mee, meneer Waf?
waarom? als ik wekelijks wordt geconfronteerd met het feit dat iets pro-ajakkes wordt ingevuld zal ik daar op reageren. dat geloof an sich blijft recht overend staan, en hier heb ik het gebruikt om aan te geven wat ik bedoel. dat jij dat vervelend vindt interesseert mij geen hol. ik moet op mijn beurt altijd over jouw matige standpunten in je discussies met peter heenscrollen. zo hebben we allemaal wat.
Maar ik zie geen enkel argument van jouw kant, waaruit blijkt dat het niet bewust is. Alleen al door jouw gebagatelliseer zou hij 5 wedstrijden meer moeten krijgen..... :  [/quote]
ik zie van jou ook geen enkel argument waaruit blijkt dat tomasson het bewust doet.en ik bagatelliseer niks. ik zeg dat het rood is en dat hij schorsing verdient en ik veroordeel en standpunt dat hij 10 wedstrijden schorsing zou verdienen. moeilijk he, lezen. :roll:
Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:hij zei fuck you tegen de camera. god, wat erg. jij vindt echt dat hij daarvoor een wedstrijd schorsing moet krijgen?
You gotta be fucking kiddin me. Ik hoop dat je vrouw straks geschept wordt door een auto op weg naar huis. Trieste mongool! :roll:
dit vind ik een trieste opmerking, ekslem.
waf Wrote:Flixieluv Wrote:Mukkus Wrote:Fabian Wrote:Beide terecht rood.
ondanks je knipoog is dat een lage opmerking. je suggereert alsof ik dat of die actie van tomasson geen rood zou vinden.
:| Ja, echt "laag" inderdaad. Doe es rustig, man. Ouwe huilebalk.
Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:hij zei fuck you tegen de camera. god, wat erg. jij vindt echt dat hij daarvoor een wedstrijd schorsing moet krijgen?
You gotta be fucking kiddin me. Ik hoop dat je vrouw straks geschept wordt door een auto op weg naar huis. Trieste mongool!
:o Waar gaat dit dan over? Belachelijke opmerking, Ekslem!
Dit wordt steeds meer een pvv-forum, denk ik soms wel eens...
Flixieluv Wrote:waf Wrote:Flixieluv Wrote:Mukkus Wrote:Fabian Wrote:Beide terecht rood.
ja idd. en ik ben rustig.
waf Wrote:ik geef het als ondersteuning voor mijn betoog dat je de opzet kunt inkleuren.
... En ik maar denken dat het een kleurloos opzet delict was. :wink: :wink: (extra knipoog voor huilebalk Waf :razz: )
Threads: 208
waf Wrote:Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:hij zei fuck you tegen de camera. god, wat erg. jij vindt echt dat hij daarvoor een wedstrijd schorsing moet krijgen?
You gotta be fucking kiddin me. Ik hoop dat je vrouw straks geschept wordt door een auto op weg naar huis. Trieste mongool! :roll:
Precies, in de categorie Mukkus. Slaat helemaal nergens op. Ik word echt zo ongelooflijk moe van dat trieste gedoe steeds.
We can't, can not get, we can not get enough!!
waf Wrote:Flixieluv Wrote:waf Wrote:Flixieluv Wrote:Mukkus Wrote:Fabian Wrote:Beide terecht rood.
ja idd. en ik ben rustig.
En een huilebalk.
Threads: 93
Quote: You gotta be fucking kiddin me. Ik hoop dat je vrouw straks geschept wordt door een auto op weg naar huis. Trieste mongool!
Aldus Danko Lazovic tegen zijn voormalig trainer Huub Stevens.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Ekslem Wrote:waf Wrote:Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:hij zei fuck you tegen de camera. god, wat erg. jij vindt echt dat hij daarvoor een wedstrijd schorsing moet krijgen?
Precies, in de categorie Mukkus. Slaat helemaal nergens op. Ik word echt zo ongelooflijk moe van dat trieste gedoe steeds.
ik vind ook dat hij triest discussieert, maar ik heb toch niet de neiging om me te verlagen tot dit soort opmerkingen.
Waf, discussieer jij vooraf ook eerst met je linkerhand, je rechterhand en je piemel als je je gaat aftrekken?
Ekslem Wrote:waf Wrote:Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:hij zei fuck you tegen de camera. god, wat erg. jij vindt echt dat hij daarvoor een wedstrijd schorsing moet krijgen?
Mij mag je best een trieste mongool noemen (dat zegt namelijk meer over jou dan over de gemiddelde down-syndromer), maar wil je mijn gezin even buiten de discussies houden, Ekslem? Dank je wel.
Threads: 4
Quote:Jon Dahl Tomasson en Sekou Cissé hebben op eigen initiatief een grote boete betaald aan hun werkgever Feyenoord. Gisteren werden beide spelers met direct rood van het veld gestuurd tijdens de verloren stadsderby tegen Sparta Rotterdam.
"Ik had een forse boete in gedachte voor beide spelers, maar vanochtend waren ze me voor", aldus trainer Mario Been. Na de rode kaarten boog Sparta een 0-1 achterstand om in een 2-1 overwinning.
De KNVB heeft nog geen straffen geëist tegen de spelers. Ook Sparta-speler Rydell Poepon moest met rood van het veld. Van de 22 spelers die aan het duel begonnen, bleven er slechts negentien over.
Ze bekennen hiermee impliciet. Zeven wedstrijden extra schorsing!
Hoef Wrote:Quote:Jon Dahl Tomasson en Sekou Cissé hebben op eigen initiatief een grote boete betaald aan hun werkgever Feyenoord. Gisteren werden beide spelers met direct rood van het veld gestuurd tijdens de verloren stadsderby tegen Sparta Rotterdam.
"Ik had een forse boete in gedachte voor beide spelers, maar vanochtend waren ze me voor", aldus trainer Mario Been. Na de rode kaarten boog Sparta een 0-1 achterstand om in een 2-1 overwinning.
De KNVB heeft nog geen straffen geëist tegen de spelers. Ook Sparta-speler Rydell Poepon moest met rood van het veld. Van de 22 spelers die aan het duel begonnen, bleven er slechts negentien over.
Ze bekennen hiermee impliciet. Zeven wedstrijden extra schorsing!
Dus 17 in totaal! Bravo! =D> :wink:
|