The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

GRA-AJX
Op de cover van de VI van deze week staat:

TOIVONEN
Matennaaier

Dat heb ik ooknog nooit van Sneuarez zien staan. Kutneuzenblad.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Het is echt bizar dat niemand het hier heeft over de overtreding, maar alleen over Suarez.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand het geen matennaaien vindt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Het is echt bizar dat niemand het hier heeft over de overtreding, maar alleen over Suarez.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand het geen matennaaien vindt.

het is zeker matennaaien. maar ik vind het belangrijker te zien hoe de pers er op reageert en vooral ivm hoe ze reageerden op sneuarez.
Reply
over matennaaien gesproken lemmie. wat valt daar nou onder volgens jou?

ik vind dat je gewoon een wedstrijd moet voetballen en alles wat de scheids ziet zietie, en alles wat die mist telt niet mee.

als toivonen nu geschorst wordt, kan dat alleen omdat vertongen een belastende verklaring heeft afgelegd. is dat geen matennaaien? imo wel. brama is zo een keer bevoordeeld, maar als het bij concurrenten gebeurt is het opeens een slimimgheidje.

imo pcies zo'n slimmigheidje waarmee toivonen de pot tegen nac wint.
Reply
waf Wrote:over matennaaien gesproken lemmie. wat valt daar nou onder volgens jou?

ik vind dat je gewoon een wedstrijd moet voetballen en alles wat de scheids ziet zietie, en alles wat die mist telt niet mee.

als toivonen nu geschorst wordt, kan dat alleen omdat vertongen een belastende verklaring heeft afgelegd. is dat geen matennaaien? imo wel. brama is zo een keer bevoordeeld, maar als het bij concurrenten gebeurt is het opeens een slimimgheidje.

Onder matennaaien valt dat gevalletje Ola van vorige week. Eerst iemand zijn teen verbrijzelen, daarna een dubbele salto achterover maken als je een duwtje krijgt en vervolgens ook nog ontkennen. Net als Suarez vaak deed. Als hij alleen op zijn teen was gaan staan zonder alle poespas daarna, is dat een rode kaart maar valt het voor mij niet onder matennaaien.

Een elleboog of slaan vind ik gewoon rood, maar dat is geen matennaaien (das gewoon stom).

Ik ben van mening dat die belastende verklaringen helemaal moeten worden afgeschaft. Ze moeten zoiets beoordelen op basis van beelden, niet op basis van verklaringen want die zijn never nooit objectief.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:over matennaaien gesproken lemmie. wat valt daar nou onder volgens jou?

Onder matennaaien valt dat gevalletje Ola van vorige week. Eerst iemand zijn teen verbrijzelen, daarna een dubbele salto achterover maken als je een duwtje krijgt en vervolgens ook nog ontkennen. Net als Suarez vaak deed. Als hij alleen op zijn teen was gaan staan zonder alle poespas daarna, is dat een rode kaart maar valt het voor mij niet onder matennaaien.

Een elleboog of slaan vind ik gewoon rood, maar dat is geen matennaaien (das gewoon stom).

Ik ben van mening dat die belastende verklaringen helemaal moeten worden afgeschaft. Ze moeten zoiets beoordelen op basis van beelden, niet op basis van verklaringen want die zijn never nooit objectief.

ik weet het natuurlijk niet zeker, maar dat hij viel na die duw hoeft volgens mij niet overdreven te zijn. het doorrollen bij die overtreding vond ik erger en duitser.

een elleboog is dom, maar alleen als het bewust is. en dat kunnen wij niet beoordelen.

met die verklaringen heb je wel een punt, hoewel ze best objectief kunnen zijn.

trouwens, volgens mij hebben ze bij de knvb gezegd dat bewust op de tenen staan een gele kaart is. lachwekkend eigenlijk. ook hier is het natuurlijk maar de vraag of het bewust is of niet, maar bij toivonen lijkt zelfs mij dat duidelijk. rood dus.
Reply
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:

ik weet het natuurlijk niet zeker, maar dat hij viel na die duw hoeft volgens mij niet overdreven te zijn. het doorrollen bij die overtreding vond ik erger en duitser.

een elleboog is dom, maar alleen als het bewust is. en dat kunnen wij niet beoordelen.

met die verklaringen heb je wel een punt, hoewel ze best objectief kunnen zijn.

trouwens, volgens mij hebben ze bij de knvb gezegd dat bewust op de tenen staan een gele kaart is. lachwekkend eigenlijk. ook hier is het natuurlijk maar de vraag of het bewust is of niet, maar bij toivonen lijkt zelfs mij dat duidelijk. rood dus.

](*,)

Volgens de richtlijnen geel dus

Volgens de Wafjes richtlijnen rood dus
Reply

Forum Jump: