The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Indian Wells
Djoko lijkt mij een zekerheidje voor SF, maar hij moet het toernooi winnen om rendabel te zijn en dat zie ik niet gebeuren, vandaar de keuze hem niet te nemen. Nadal is te duur als alternatief, Murray traditioneel slecht hier, en Federer uiteraard wel een zekerheidje door zijn prijs. Dan moeten de subtoppers het maar gaan doen deze week.
Reply
Djoko is bij finale meer dan rendabel
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Moeten we hier nog iets over de prestatie van sijsling zeggen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik wil hem namens de mensen met Vesely wel even bedanken voor deze nieuwe wanprestatie Smile
Reply
(07-03-2014, 10:20 AM)mindlight Wrote: Djoko lijkt mij een zekerheidje voor SF, maar hij moet het toernooi winnen om rendabel te zijn en dat zie ik niet gebeuren, vandaar de keuze hem niet te nemen. Nadal is te duur als alternatief, Murray traditioneel slecht hier, en Federer uiteraard wel een zekerheidje door zijn prijs. Dan moeten de subtoppers het maar gaan doen deze week.

Het is tot nu toe wel het jaar van de subtoppers, dus het zou kunnen.
Maar Djoko verliest nipt van Wawrinka op de AO, die later het toernooi wint. En verliest van een Federer in god-mode in Dubai, die later wint. Dus dat hij een matig jaar heeft tot nu toe is ook maar relatief. Als ie hier voor de finale verliest, kunnen we dat wel zeggen, lijkt me.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(07-03-2014, 10:45 AM)buurs Wrote: Djoko is bij finale meer dan rendabel

Mee eens. Djoko en Federer kon je niet omheen imo. Berdych en Murray (en ook Cilic en Dimitrov) lagen voor de hand maar heb ik laten liggen.
Reply
Veel mensen met Isner, terwijl die tot nu toe nog redelijk kwakkelt dit jaar.
Ben daarom voor Kohl gegaan, heeft ie het sowieso wel vaak lastig mee, ook omdat ik niet zoveel van Gasquet verwacht daarboven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(07-03-2014, 11:20 AM)_Tampie Wrote:
(07-03-2014, 10:45 AM)buurs Wrote: Djoko is bij finale meer dan rendabel

Mee eens. Djoko en Federer kon je niet omheen imo. Berdych en Murray (en ook Cilic en Dimitrov) lagen voor de hand maar heb ik laten liggen.

Djoko kan je zeker wel omheen. Zijn punten zijn goed te compenseren met een aantal kleinere spelers. Mocht hij het toernooi winnen is dat natuurlijk een (kleine) winst voor de mensen met hem.

Moet eerst maar eens langs Cilic...
Reply
(07-03-2014, 11:25 AM)Ad Wim Wrote: Veel mensen met Isner, terwijl die tot nu toe nog redelijk kwakkelt dit jaar.
Ben daarom voor Kohl gegaan, heeft ie het sowieso wel vaak lastig mee, ook omdat ik niet zoveel van Gasquet verwacht daarboven.

Er zijn meer mensen met Kohlschreiber dan Isner.
Een logische keuze lijkt mij dit seizoen als Kohl ook nog goedkoper is.
Reply
Het leuke is dat het allemaal onzeker is. Waar je eerder ervan uit kon gaan dat de finale Nadal-Djoko zou worden, met misschien een keer Murray of Federer, zijn daar nu iets van 7 gegadigden voor.
Plus, het is het eerste toernooi van Wawrinka sinds zijn AO-zege. Hij kan zomaar hier winnen, maar ook prima 1e ronde van Karlovic verliezen. Federer hetzelfde. Lijkt nu onwijs in vorm, maar kan ook op een slechte dag van heel veel mensen verliezen.

(07-03-2014, 11:33 AM)maartendinkelman Wrote:
(07-03-2014, 11:25 AM)Ad Wim Wrote: Veel mensen met Isner, terwijl die tot nu toe nog redelijk kwakkelt dit jaar.

Er zijn meer mensen met Kohlschreiber dan Isner.
Een logische keuze lijkt mij dit seizoen als Kohl ook nog goedkoper is.

Ik kijk voornamelijk naar de usual suspects. Over een paar maanden kijk ik pas naar de ranglijst.
Reply
Ik denk dat bij een Cilic wel een keer het beste vanaf is.
Al vrees ik dat ook bij Dimitrov en die gaat toch heel belangrijk zijn voor mij dit toernooi.
Gelukkig loot hij in de tweede ronde HaaseWink
Of zal Haase er ook gelijk uitliggen?
Reply
Cilic is in vorm, maar heeft niet echt het spel om Djoko (of Nadal) te verslaan. Dimitrov bijvoorbeeld wel, maar die was niet helemaal fit rond Acapulco, dus ben benieuwd. En die is ook niet heel constant.
Reply
Benieuwd welke topwedstrijd ze zo laten zien om 20.00uur Wink
Reply
Istomin-Stepanek.

http://www.youtube.com/watch?v=nozroBGhO0s

Hoeveel fouten kan een scheidsrechter in 1 punt maken?
Reply
Haha ja dit is inderdaad fout.
Reply
Niet te geloven
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat staan er vanavond al heerlijke wedstrijden op het programma.
Haas-Chardy
Wawrinka-Karlovic
Anderson-Hewitt

Ook 7 spelers van mij in actie. Ik wil er zeker 5 van door hebben.
Dolgopolov, Monfils, Federer en Andujar MOETEN door!
Roger Vasselin, Falla en Russell moet er toch 1tje van kunnen winnen....

Heerlijk, mijn tijdelijke 3 maanden gratis van FOX.
Reply
KPN gloryhunter?
Reply
Youzhny komt niet. Donskoy tegen Russell.
Reply
Lucky me!
Lekker Falla Big Grin
Reply
En dan gewoon verliezen van Donskoy.....
Kom je als LL zo in de derde ronde terecht, dat is geluk hebben!
Reply
Bam Falla pakt hem!
Janowicz stond gewoon 5-2 voor in de derde set en kreeg ook nog een MP....
Reply
Geniet jij ook nog maar even van je geluk Wink

Reply
Murray maakt er de laatste tijd een sport van om een achterstand goed te maken. Kwam in Acapulco al telkens ruim achter. Nu tegen Rosol ook al set en break achter gestaan.
Reply
Maar wint uiteindelijk gemakkelijk.
Ook Anderson prima.
Reply
Nadal heeft het ook niet makkelijk gehad vannacht..
Reply
Verdomme ERV. Schema lag open met falla in de volgende ronde. Verlieze 6-7 3e set gaat inmiddels wennen dit ftm jaar. Er zal eens wat goed vallen. Nota bene geen bp tegen gehad.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Raonic kan ook niet tennissen. Maar hakt er wel 33 aces langs.
Reply
(08-03-2014, 11:51 PM)buurs Wrote: Geniet jij ook nog maar even van je geluk Wink

Verder was ik idd niet zo gelukkig met de uitslagen.
Raonic baalde ik ook van.
En dat Nadal en Murray beide goed weg komen.
Murray heeft zijn schema ook nog eens open liggen.
Reply
(09-03-2014, 11:06 AM)maartendinkelman Wrote:
(08-03-2014, 11:51 PM)buurs Wrote: Geniet jij ook nog maar even van je geluk Wink

Verder was ik idd niet zo gelukkig met de uitslagen.
Raonic baalde ik ook van.
En dat Nadal en Murray beide goed weg komen.
Murray heeft zijn schema ook nog eens open liggen.

Open liggen tot ie tegen Rafa moet ja. 180 punten is veel te weinig voor 'm. En mocht Rafa zover niet komen of van Murray verliezen is er nog geen man over boord. Dan gaan de 1000 puntjes mooi naar Fedex, Berdych of Djoko.
Reply

Forum Jump: