The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ADO-AZ
#61
En hoeveel potten schorsing krijgt Rankovic nou voor het 'aanvallen' van de scheids? #-o
Reply
#62
Tikje op zijn reet. Gok dat hij nu 2 wedstrijden met Postma mag spelen.
Insane life.
Reply
#63
Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:0-2 Koevermans (pingel :razz: )
Hakkuh

Noemen ze dat in de achterhoek een pingel? :p

De achterhoek is de parkeerplaats van Twente....

Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
Goeie he.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#65
Waarom parkeren jullie in Duitsland? :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#66
Mukkus Wrote:Waarom parkeren jullie in Duitsland? :-k

In het noorden des lands begonnen ze één of andere arabische taal te brabbelen en beweerden ze dat ze een hekel hadden aan Nederland en dat ze toch echt Fries of iets dergelijks waren. Mijn excuses als ik de naam van die sekte verkeerd schreef. Die cultuur is nogal door de war, men schijnt daar ook geen topografie te leren. Hoe dan ook, het is toch een stuk fijner om de auto dagelijks te parkeren in Nederland ipv in dat godsvergeten klomp aarde.
Reply
#67
Dit was deel 1 van de cursus: "Hoe trap je een tukker op zijn pik."

Binnenkort deel 2.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#68
Ad Wim Wrote:Ik vind direct geel voor protesteren wel goed. Dat deed Blom ook goed bij Vreven in het begin van de wedstrijd.

Jammer dat die vuile jood dat niet deed bij de 3 overtredingen van AZ de eerste helft waarbij een aanval van DH werd onderbroken of bij het herhaaldelijk appeleren van Shota. ADO de eerste kaart geven, voor niets, is natuurlijk wel makkelijk. Vervolgens weer een te makkelijk gegeven pingel (herinnert u zich Feyenoord uit nog?) en de KNJB heeft zijn zin weer.

Zelfs een zuivere pingel voor de 2-3 wilde ie niet aan. Benieuwd wie de KNJB voor over 2 weken gaat instrueren thuis tegen Utreg.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#69
'Te makkelijk gegeven pingel', ach EJR het leek wel alsof Bodde (hersenloze debiel) aan het boksen was. Maar dat was in het stadion zeker niet te zien ?

Overigens ben ik het er wel mee eens dat ADO ook een pingel verdiende.

Verder had ADO niets in de pap te brokkelen en was het spelbeeld huilen met de pet op (cliché!)
Reply
#70
Fabian Wrote:'Te makkelijk gegeven pingel', ach EJR het leek wel alsof Bodde (hersenloze debiel) aan het boksen was. Maar dat was in het stadion zeker niet te zien ?

Overigens ben ik het er wel mee eens dat ADO ook een pingel verdiende.

Verder had ADO niets in de pap te brokkelen en was het spelbeeld huilen met de pet op (cliché!)

hier ben ik het helaas mee eens.
Reply
#71
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:Waarom parkeren jullie in Duitsland? :-k

In het noorden des lands begonnen ze één of andere arabische taal te brabbelen en beweerden ze dat ze een hekel hadden aan Nederland en dat ze toch echt Fries of iets dergelijks waren. Mijn excuses als ik de naam van die sekte verkeerd schreef. Die cultuur is nogal door de war, men schijnt daar ook geen topografie te leren. Hoe dan ook, het is toch een stuk fijner om de auto dagelijks te parkeren in Nederland ipv in dat godsvergeten klomp aarde.

:lol:
Puike reactie.

Nu quote Mukkus waarschijnlijk mij en zegt hij dat dit deelII is.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#72
Mendes da Silva Notworthy
Koevermans Hakkuh
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#73
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:Waarom parkeren jullie in Duitsland? :-k

In het noorden des lands begonnen ze één of andere arabische taal te brabbelen en beweerden ze dat ze een hekel hadden aan Nederland en dat ze toch echt Fries of iets dergelijks waren. Mijn excuses als ik de naam van die sekte verkeerd schreef. Die cultuur is nogal door de war, men schijnt daar ook geen topografie te leren. Hoe dan ook, het is toch een stuk fijner om de auto dagelijks te parkeren in Nederland ipv in dat godsvergeten klomp aarde.

:lol:
Puike reactie.

Nu quote Mukkus waarschijnlijk mij en zegt hij dat dit deelII is.....

Nee, dit is nog steeds deel I, maar dan voor gevorderden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#74
Fabian Wrote:'Te makkelijk gegeven pingel', ach EJR het leek wel alsof Bodde (hersenloze debiel) aan het boksen was. Maar dat was in het stadion zeker niet te zien ?!)

Denk het niet, daar ik in de rust een sms mocht ontvangen uit het Zuiderparkof het inderdaad een terechte pingel was......

Uiteraard heb ik geantwoord dat dit het geval was......
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#75
Vret Mien Gras Wrote::lol:
Puike reactie.

Nu quote Mukkus waarschijnlijk mij en zegt hij dat dit deelII is.....

Eigenwijs hé, nog altijd zogenaamde cursussen volgen ipv nou eens topografie te gaan leren :wink:
Reply
#76
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote::lol:
Puike reactie.

Nu quote Mukkus waarschijnlijk mij en zegt hij dat dit deelII is.....

Eigenwijs hé, nog altijd zogenaamde cursussen volgen ipv nou eens topografie te gaan leren :wink:

He, wel even opletten. Ik geef cursussen. En mijn topografie is prima.....
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.stadtenschede.de/">http://www.stadtenschede.de/</a><!-- m -->

Case closed.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#77
Voordat er weer iemand begint te mekkeren dat het in het verkeerde topic staat. Icon_evil
Quote:Rankovic biedt excuses aan

When I see you in the city, I kill you. Vanochtend werd dankzij een publicatie in De Telegraaf duidelijk waarvoor ADO Den Haag-speler Aleksandar Rankovic twee weken geleden de rode kaart kreeg in het duel met AZ.

Scheidsrechter Pieter Blom was niet gediend van de verbale bedreiging van de licht ontvlambare Servische middenvelder en greep resoluut naar de rode prent in zijn borstzakje.

Rankovic, die voor vijf duels werd geschorst, bood vandaag zijn excuses aan op de officiële website van de Haagse eredivisieclub.

“Allereerst wil ik benadrukken dat ik mij distantieer van de publicatie in De Telegraaf. Ik betreur ten zeerste dat ik tijdens de wedstrijd ADO Den Haag – AZ, in het heetst van de strijd, de dienstdoende scheidsrechter zowel fysiek als verbaal onheus heb bejegend. Daarom heb ik 23 januari jl. na overleg met de club het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal geaccepteerd.”

“Graag bied ik ten opzichte van de scheidsrechter, mijn medespelers, de club en de supporters van ADO Den Haag mijn excuses aan. Bovendien spijt het mij dat ik door mijn manier van handelen alle betrokkenen in diskrediet heb gebracht.”
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#78
En nu nog even de excuses van sneijder voor het uitschelden van een scheids en voor het express staan op een scheenbeen en dan zijn we klaar.
Reply
#79
Excuses aanbieden pas nadat het in de media komt. Wat een held. :|
Reply
#80
Dat is altijd nog beter dan helemaal geen excuses.
Bangkok resident.
Reply
#81
Ricochan Wrote:En nu nog even de excuses van sneijder voor het uitschelden van een scheids en voor het express staan op een scheenbeen en dan zijn we klaar.

Verbloem het gedrag maar weer door naar een ander te wijzen, held!
En dat heeft dan al kinderen.... :roll: :roll:
Reply
#82
Probeer nou niet weer de aandacht van sneijder af te halen fabiola, die is namelijk nog steeds aan de beurt.
Bangkok resident.
Reply
#83
Ricochan Wrote:Dat is altijd nog beter dan helemaal geen excuses.

Sneijder heeft blijkbaar geen spijt, lijkt me logisch
Reply
#84
Ricochan Wrote:Probeer nou niet weer de aandacht van sneijder af te halen fabiola, die is namelijk nog steeds aan de beurt.

Reactie die je past, slap en afwijkend...

Held!
Reply
#85
Ga je morgen ook naar ado-ajaks? Ik wel :razz:


Misschien nog even een leuk liedje bedenken voor onze duitse vriend wesley Idea
Reply
#86
Doen spreekkoren, nog een paar debielen op het veld en dan is het exit ADO [-o<
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#87
De club bepaalt tegenwoordig of er gestaakt wordt, dus die laten gewoon doorspelen bij spreekkoren, dan gooien ze er gewoon een muziekje overheen.
Bangkok resident.
Reply
#88
Ricochan Wrote:Misschien nog even een leuk liedje bedenken voor onze duitse vriend wesley Idea

Neem je kinderen ook mee zou ik zeggen, worden ze net zo verneukt als dat jij bent.... :eeeek: ! Tokkie!

Heb wel 2 sponsorkaarten liggen, maar zet vrolijk die radio aan. Ken daar teveel gasten die mij graag zouden aanwijzen....
Reply
#89
Fabian Wrote:
Ricochan Wrote:Misschien nog even een leuk liedje bedenken voor onze duitse vriend wesley Idea

Neem je kinderen ook mee zou ik zeggen, worden ze net zo verneukt als dat jij bent.... :eeeek: ! Tokkie!

Heb wel 2 sponsorkaarten liggen, maar zet vrolijk die radio aan. Ken daar teveel gasten die mij graag zouden aanwijzen....

Daar kan ik me iets bij voorstellen, iemand uit zoeterneer die voor ajaks is die moeten ze nergens.
Reply
#90
Please, niet opnieuw de Gloryhunter discussie. :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply


Forum Jump: