The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kitzbuhl
#61
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Capdeville als LL. #-o
Hij gaf geblesseerd op tijdens de qualies. #-o

Ik heb hem als 1 van de weinigen.
Het is wel een gok, aangezien hij op heeft gegeven.

Maar omdat hij wel op de OOP staat, ben ik ervoor gegaan.

Raging Bull, kraai en scholten ook. Dus je bent in goed gezelschap.
Hij zal het op z'n buurs wel weer goed gaan doen. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#62
Hmm, dat is dus het nadeel van zo'n klein weekje, dan gaat de focus even weg. Ik had helemaal nog niet gezien dat Davy weg was daar. Maar goed, ik heb vertrouwen in Koellerer en ik heb Massu daar ook nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Ik heb niet zoveel vertrouwen in Granollers, maar heb hem toch genomen. Kon niet zo snel een goed alternatief vinden. Maar als Haggie even weer gaat schelden op hem, dan zal het wel goed komen.

Als Melzer toch eens het toernooi gaat winnen, dan kan ik in zo'n klein weekje toch nog een slag slaan. [-o<
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#64
Granollers is een lachertje, maar Hanescu is ook niet al te best. Ik denk dat MVA dat stuk gaat winnen daar.

En Melzer kan nu natuurlijk best winnen, en ik had hem eerst ook de hele tijd. Maar hij is zo wisselvallig en ik denk niet dat hij van Youzhny wint...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Ook Kendrick komt niet opdagen. Ancic speelt nu tegen RRH
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#66
dag ancic :-"
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#67
KUT MELZER !!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#68
Dat is inderdaad beter dan Kendrick, maar RRH is natuurlijk ook niet veel.

Prima Gil!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
melzer trekt dit nog wel recht..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#70
Dat doe ie zeker, 5 games op rij. Netjes hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Gil van 3-1 naar 3-6...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#72
Doet jullie SC het?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
ja mijne wel.
Prima Jürgen, op naar de finale!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#74
Dan ook toernooiwinst natuurlijk.

Goede keuze uiteraard. Ik had hem aanvankelijk ook constant, maar kon dan geen Hanescu nemen. Daarna kon ik kiezen tussen Calleri en Gil, en ben voor Gil gegaan voor de gok en de medailles. Dat is nu wel kansloos als Gil hier verliest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
RRH een break voor tegen Ancic! =D> De belangrijkste partij voor mij!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#76
en dan vergeten dat ik op het laatste moment hetzelfde als jou heb gedaan ad.

Melzer eruit.
Heb alleen Calleri erin gezet o.a.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#77
vergeet de post hierboven. Mobiel was nog niet goed bijgewerkt. Nu wel weer melzer. Ik was er ook te vroeg uit vanochtend en nu al kapot.. Hahahaha
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#78
RRH 6-4 =D>

Stop er maar mee Mario, dit is zinloos. :8:

Melzer gaat wel heel hard.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#79
Knappe overwinning gaat dit worden hoor, van Melzer. Op naar toernooiwinst zou je zeggen. Misschien alleen Youzhny of MVA/Hanescu die hem kunnen stoppen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
als ik vantevoren wist dat ancic moest spelen tegen Ruben dan had ik hem nooit genomen. Twee partijen winnen was genoeg, dit is treurig.. Bah
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#81
Maar Chela/Gicquel is toch beter dan RRH? Dus aan die twee partijen was ie niet gekomen.

Ik vind het nogal een gok voor dat geld, hij kost ook nog geen 800...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
giqcuel vind nou ook geen topper, is een leuke gok maar tegen chela verliest hij al.. Ancic in redelijke vorm zou kans hebben...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#83
Ben benieuwd wat CC te zeggen heeft over Ancic op gravel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Ad Wim Wrote:Ben benieuwd wat CC te zeggen heeft over Ancic op gravel...

Ik volg je even niet Ad? Doel je op een uitspraak van vorig oid? Ik ben nu wel als een kind zo blij dat ie sneuvelt hoor. \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#85
RRH =D>

See you @ RG Mario. =D>

En nu die laffe keuze Capdeville eruit. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
Als je Ljubicic op gravel lachwekkend vindt, dan zul je dit ook wel over Ancic te zeggen hebben, neem ik aan.

Prima trouwens RRH!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
klasse koubek en junqueira. chela komt op deze manier nooit meer in de top 150.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#88
Daaag Capdeville!

Die Buurs is me toch uit vorm. Goed nieuws met het oog op RG.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Ad Wim Wrote:Daaag Capdeville!

Die Buurs is me toch uit vorm. Goed nieuws met het oog op RG.

Omdat ik 2 weekjes minder presteer... :lol:

En maak jij je maar geen illusies Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#90
Hij heeft een keer geen veren om zichzelf in de reet te steken, en gaat meteen om zich heen slaan, hoe voorspelbaar!

En kut Gicquel, maak het gewoon af man!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: