Threads: 93
Hoef Wrote:Quote:Jon Dahl Tomasson en Sekou Cissé hebben op eigen initiatief een grote boete betaald aan hun werkgever Feyenoord. Gisteren werden beide spelers met direct rood van het veld gestuurd tijdens de verloren stadsderby tegen Sparta Rotterdam.
"Ik had een forse boete in gedachte voor beide spelers, maar vanochtend waren ze me voor", aldus trainer Mario Been. Na de rode kaarten boog Sparta een 0-1 achterstand om in een 2-1 overwinning.
De KNVB heeft nog geen straffen geëist tegen de spelers. Ook Sparta-speler Rydell Poepon moest met rood van het veld. Van de 22 spelers die aan het duel begonnen, bleven er slechts negentien over.
Ze bekennen hiermee impliciet. Zeven wedstrijden extra schorsing!
[waf mode] ze bekennen hiermee impliciet niets meer en minder dan dat ze het teambelang geschaad hebben met hun overtredingen. over opzet van de actie zeggen ze niets, laat staan over de hoogte van de straf die ze zouden moeten krijgen [/waf mode]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Threads: 208
Mukkus Wrote:Ekslem Wrote:waf Wrote:Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:hij zei fuck you tegen de camera. god, wat erg. jij vindt echt dat hij daarvoor een wedstrijd schorsing moet krijgen?
Zeker niet, maar ik vind het ook niet passen als Grindheim nu het engeltje gaat uithangen bij de tuchtcommissie terwijl hij tegenwoordig elke pot een doodschop uitdeelt.
Dat staat los van elkaar. 2 redelijke stevige overtredingen tegen PSV en VVV, beide keren kreeg hij daar geel voor. Dat vloeken in de camera staat daar los van en mag niet in een beoordeling meegenomen worden.
Ik wacht met smart op de eerste schorsing voor Lazovic voor een stevige overtreding, omdat de tuchtcommissie in hun oordeel meeneemt dat Danko heeft opgeroepen om 'moeders te gaan neuken'.
Wat heb je toch met Lazovic steeds? Deed zn doelpunt zoveel pijn? Of ben je verliefd op m?
Beide keren een prima voorbeeld. Huilebalkie Afellay had ik ook kunnen gebruiken, of een schwalbende Bakkal. Jankbek Dsuszdak kon ook. Maar we hadden het hier al over Lazovic, dus ik gebruikte hem maar weer in een ander voorbeeld.
You gotta be fucking kiddin me. Ik hoop dat je vrouw straks geschept wordt door een auto op weg naar huis. Trieste mongool! :roll:
dit vind ik een trieste opmerking, ekslem.
Precies, in de categorie Mukkus. Slaat helemaal nergens op. Ik word echt zo ongelooflijk moe van dat trieste gedoe steeds.
Mij mag je best een trieste mongool noemen (dat zegt namelijk meer over jou dan over de gemiddelde down-syndromer), maar wil je mijn gezin even buiten de discussies houden, Ekslem? Dank je wel.
Nee hopen en toejuichen dat spelers alles afbreken op een voetbalveld. Het slaat gewoon helemaal nergens op. Net als mijn reactie idd. Echt zo jammer dat er vaak een Mukkus-achtige reactie geplaatst moet worden als er enigszins inhoudelijk iets gezegd wordt. Altijd maar iemand onderuit willen halen of kleineren of provoceren ipv een normale discussie aan te gaan. Jammer.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 114
waf Wrote:ik vind ook dat hij triest discussieert
Dat mag jij vinden, geen probleem. Ik kom in dit voorbeeld in ieder geval nog tot argumenten, waarmee ik aangeef dat je dit als bewuste overtreding KUNT opvatten. Zeker weten doen we dat inderdaad nooit. Argumenten die niet in jouw straatje passen en dus is het 'triest'. Maar in jouw geval: je eigen mening als continue als waarheid overal doorheen duwen, kun je niet eens discussieren noemen....
(Waarschijnlijk komt er nu weer zo'n dooddoenende 'jij-bak' als reactie....)
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 2
Bumme Wrote:Hoef Wrote:Quote:Jon Dahl Tomasson en Sekou Cissé hebben op eigen initiatief een grote boete betaald aan hun werkgever Feyenoord. Gisteren werden beide spelers met direct rood van het veld gestuurd tijdens de verloren stadsderby tegen Sparta Rotterdam.
"Ik had een forse boete in gedachte voor beide spelers, maar vanochtend waren ze me voor", aldus trainer Mario Been. Na de rode kaarten boog Sparta een 0-1 achterstand om in een 2-1 overwinning.
De KNVB heeft nog geen straffen geëist tegen de spelers. Ook Sparta-speler Rydell Poepon moest met rood van het veld. Van de 22 spelers die aan het duel begonnen, bleven er slechts negentien over.
[waf mode] ze bekennen hiermee impliciet niets meer en minder dan dat ze het teambelang geschaad hebben met hun overtredingen. over opzet van de actie zeggen ze niets, laat staan over de hoogte van de straf die ze zouden moeten krijgen [/waf mode]
:lol: Zeker waf mode, maar zo is het wel, ze zeggen daar natuurlijk ook niets mee over opzet. Alleen de laatste bijzin is overigens niet des wafs. Hiermee verraad je dat niet waf maar een ander (ik vermoed Bumme :wink: ) deze reactie heeft opgesteld.
Quote:Nee hopen en toejuichen dat spelers alles afbreken op een voetbalveld. Het slaat gewoon helemaal nergens op. Net als mijn reactie idd
Waar staat dat Mukkus het toejuicht dat spelers dingen afbreken? En al staat het ergens dan nog is jouw opmerking totaal verkeerd en niet des-Ekslems. Ik denk dat je er zelf ook al spijt van hebt.
Threads: 76
Bumme Wrote:Hoef Wrote:Quote:Jon Dahl Tomasson en Sekou Cissé hebben op eigen initiatief een grote boete betaald aan hun werkgever Feyenoord. Gisteren werden beide spelers met direct rood van het veld gestuurd tijdens de verloren stadsderby tegen Sparta Rotterdam.
ik moet zeggen bumme, je bent een snelle leerling.
Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Ekslem Wrote:waf Wrote:Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:hij zei fuck you tegen de camera. god, wat erg. jij vindt echt dat hij daarvoor een wedstrijd schorsing moet krijgen?
Zeker niet, maar ik vind het ook niet passen als Grindheim nu het engeltje gaat uithangen bij de tuchtcommissie terwijl hij tegenwoordig elke pot een doodschop uitdeelt.
Dat staat los van elkaar. 2 redelijke stevige overtredingen tegen PSV en VVV, beide keren kreeg hij daar geel voor. Dat vloeken in de camera staat daar los van en mag niet in een beoordeling meegenomen worden.
Ik wacht met smart op de eerste schorsing voor Lazovic voor een stevige overtreding, omdat de tuchtcommissie in hun oordeel meeneemt dat Danko heeft opgeroepen om 'moeders te gaan neuken'.
Wat heb je toch met Lazovic steeds? Deed zn doelpunt zoveel pijn? Of ben je verliefd op m?
Beide keren een prima voorbeeld. Huilebalkie Afellay had ik ook kunnen gebruiken, of een schwalbende Bakkal. Jankbek Dsuszdak kon ook. Maar we hadden het hier al over Lazovic, dus ik gebruikte hem maar weer in een ander voorbeeld.
You gotta be fucking kiddin me. Ik hoop dat je vrouw straks geschept wordt door een auto op weg naar huis. Trieste mongool! :roll:
dit vind ik een trieste opmerking, ekslem.
Precies, in de categorie Mukkus. Slaat helemaal nergens op. Ik word echt zo ongelooflijk moe van dat trieste gedoe steeds.
Mij mag je best een trieste mongool noemen (dat zegt namelijk meer over jou dan over de gemiddelde down-syndromer), maar wil je mijn gezin even buiten de discussies houden, Ekslem? Dank je wel.
Nee hopen en toejuichen dat spelers alles afbreken op een voetbalveld. Het slaat gewoon helemaal nergens op. Net als mijn reactie idd. Echt zo jammer dat er vaak een Mukkus-achtige reactie geplaatst moet worden als er enigszins inhoudelijk iets gezegd wordt. Altijd maar iemand onderuit willen halen of kleineren of provoceren ipv een normale discussie aan te gaan. Jammer.
Als je nou eens leerde quoten en mijn opmerking over Lazovic hier plaatste, snapte ik inderdaad waar jouw opmerking op sloeg. Ik ken mongolen die daartoe wel in staat zijn. Jammer.
Er zijn genoeg Feyenoorders die even de andere kant opkijken als Leonardo zwaar aangepakt wordt. Veel ajacieden deden niet moelijk doen als van Bommel neergehaald werd.....ik heb dat met Lazovic.
Verder niet. Ik dacht serieus bij die overtreding: "Ow, gelukkig is het Lazovic maar." Bij Bakkal, Koevermans, Engelaar of Simons zou ik iets heel anders denken en dat is positief te noemen. Daarbij hoop ik niet en juich ik niet toe dat spelers (bedoel je hiermee dat ik elke willekeurige speler bedoel?) alles afbreken. Ik heb hier nergens vooraf geroepen dat ik hoop dat Lazovic wat breekt. Maar de overtreding is er en achteraf had ik inderdaad zoiets van: "Tsja, het was Lazovic maar...."
En laten we elkaar nou geen mietje noemen. Ik weet zeker dat ook forummers als o.a. Harry Bierdop, waf, cc, Fabian en Bumme weleens dit soort gedachten hebben gehad....je kunt mij niet vertellen dat iedereen hier op het forum een heilig boontje is. Waf zal bijv. weleens gedacht kunnen hebben: "Gelukkig is het Leonardo maar, na een stevige tackle van een Feyenoorder op hem". Of Harry Bierdop die even glimlacht als Hofs stevig wordt aangepakt door een NEC'er.
Dan heb je de intentie gemist van mijn post over Bakkal, Dsusdak en Afellay...die namen had ik kunnen noemen bij het tweede voorbeeld. Het eerste voorbeeld ging namelijk al over Lazovic, vandaar dat ik hem bij het tweede voorbeeld ook aanhaalde ipv Bakkal, Dzuszdazk of Afellay.
Mukkus Wrote:waf Wrote:ik vind ook dat hij triest discussieert
Dat mag jij vinden, geen probleem. Ik kom in dit voorbeeld in ieder geval nog tot argumenten, waarmee ik aangeef dat je dit als bewuste overtreding KUNT opvatten. Zeker weten doen we dat inderdaad nooit. Argumenten die niet in jouw straatje passen en dus is het 'triest'. Maar in jouw geval: je eigen mening als continue als waarheid overal doorheen duwen, kun je niet eens discussieren noemen....
(Waarschijnlijk komt er nu weer zo'n dooddoenende 'jij-bak' als reactie....)
lees maar even terug. ik zeg dat je niet weet of deze overtreding bewust gemaakt wordt. vervolgens zeg je:
Quote:Uit de beelden blijkt ook dat hij niet inhoudt en vol doortrapt op de enkel van die spartaan. En ook geen enkele intentie om zijn tegenstander nog te ontwijken of te ontzien, zie ook foto hierboven. Dus een bewuste overtreding. en nu zeg je dat je het als een bewuste overtreding KUNT opvatten. wat is het nou?
denk je dat ik de mogelijkheid uitsluit dat het bewust is of zo? dat zeg ik nergens, maar dat wil je kennelijk graag lezen. ik zeg alleen dat je dat niet kunt beoordelen en dus dat de roep om 5 wedstrijden meer dan er normaal voor wordt gegeven nergens op slaat.
even in jip en janneke. bumme zegt dat het bewust is, ik zeg dat je dat niet kunt beoordelen en ik zeg dus niet dat het niet-bewust is. argumenten vragen voor dat standpunt slaat dus helemaal nergens op.
die zin tussen haakjes typeert je treurige manier van discussieren. vooral het woordje 'weer' in combinatie met jij-bak, een uitdrukking die je wss geleerd hebt van mij (hoef of filmans).
Mukkus Wrote:harry_bierdop Wrote:Als Lazovic niet zo (hoog) opspringt gister dan breekt ie alles wat ie maar kan breken.
En wat is daar nou weer mis mee???? Grindheim zou dan een bloemetje moeten krijgen!
Nou dan zal ik deze opmerking wel niet snappen :roll:
Ik neem mijn standpunt in, door obv argumenten (goede of foute argumenten, dat boeit niet...) tot een conclusie te komen. Die conclusie bij is bij mij: een 'bewustje'. 'Ik vat het op als een bewuste overtreding', oftewel: 'dit kun je zien als een bewuste overtreding'.
Dat ligt dicht bij elkaar.
Dat hebben meerdere hier zo geinterpreteerd en dan ga je inderdaad 'overdrijven'. Hetzelfde wat geroepen werd toen Dutroux opgepakt werd, riep ook iedereen: "die moet je de ballen eraf hakken!" Dacht jij toen ook serieus dat er heel veel mensen dat echt wilden doen?! Of een dronken bestuurder die een kind doodrijdt, dan hoor wel van die opmerkingen: "Die vent moeten ze ophangen in de hoogste boom!". Denk jij dan ook dat iedereen dat echt gaat doen. Daarmee geef je aan, dat dergelijke personen de zwaarste straf moeten krijgen, die ze verdienen.....
Ik weet niet hoe het met jouw interpretatievermogen zit, maar ik las alle reacties als: "Zo, die overtreding van Tomasson leek bijna wel bewust, als dat zo was, moeten ze hem een lange schorsing geven!"
Note:
Vaak eindigt een discussie met jou met dooddoeners als ene 'jij-bak', commentaar op een type- of schrijffout of met een opmerking als 'triest gediscusseer'. Vandaar mijn opmerking tussen haakjes.
Mukkus Wrote:Waf zal bijv. weleens gedacht kunnen hebben: "Gelukkig is het Leonardo maar, na een stevige tackle van een Feyenoorder op hem".
niet de feiten verdraaien he. helaas kon ik het filetje met bewegende beelden niet zo snel vinden.
Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:harry_bierdop Wrote:Als Lazovic niet zo (hoog) opspringt gister dan breekt ie alles wat ie maar kan breken.
En wat is daar nou weer mis mee???? Grindheim zou dan een bloemetje moeten krijgen!
Als Grindheim Lazovic zo raakt, dat ie alles breekt wattie kan breken, zou ik dat een knappe prestatie vinden. Stel dattie hem op het enkel raakt en hij breekt vervolgens een sleutelbeen, een oogkas, zijn neus, zijn voortanden, zijn schedel en alle andere onderdelen in zijn lichaam, dan zou ik dat een knappe prestatie vinden. Misschien is een bloemetje voor Grindheim dan wat overdreven, dat is waar. Flesje champagne is ook goed.
waf Wrote:Mukkus Wrote:Waf zal bijv. weleens gedacht kunnen hebben: "Gelukkig is het Leonardo maar, na een stevige tackle van een Feyenoorder op hem".
niet de feiten verdraaien he. helaas kon ik het filetje met bewegende beelden niet zo snel vinden.
![[Image: 107.jpg]](http://www.ajaxfotoside.net/0607thuis/heerenveen/107.jpg)
Breuer komt uit de regio Rotterdam, die mag je best een Feyenoorder noemen....
Wat dacht je toen? "Breuer, gore laffe hond, dat doe je toch niet bij Leonardo!" :wink:
Als er dan toch doodschoppen uitgedeeld moeten worden dan heb ik inderdaad zo mijn voorkeuren (alles op Van Bommel) maar nog liever zie ik ze niet gegeven worden.
Wat dat betreft snap ik dus de reactie 'o gelukkig het is Lazovic maar".
Mukkus Wrote:Ik neem mijn standpunt in, door obv argumenten (goede of foute argumenten, dat boeit niet...) tot een conclusie te komen. Die conclusie bij is bij mij: een 'bewustje'. 'Ik vat het op als een bewuste overtreding', oftewel: 'dit kun je zien als een bewuste overtreding'.
Dat ligt dicht bij elkaar.
Dat hebben meerdere hier zo geinterpreteerd en dan ga je inderdaad 'overdrijven'. Hetzelfde wat geroepen werd toen Dutroux opgepakt werd, riep ook iedereen: "die moet je de ballen eraf hakken!" Dacht jij toen ook serieus dat er heel veel mensen dat echt wilden doen?! Of een dronken bestuurder die een kind doodrijdt, dan hoor wel van die opmerkingen: "Die vent moeten ze ophangen in de hoogste boom!". Denk jij dan ook dat iedereen dat echt gaat doen. Daarmee geef je aan, dat dergelijke personen de zwaarste straf moeten krijgen, die ze verdienen.....
als het bewust is verdienen ze de hoogste straf.
Quote:Ik weet niet hoe het met jouw interpretatievermogen zit, maar ik las alle reacties als: "Zo, die overtreding van Tomasson leek bijna wel bewust, als dat zo was, moeten ze hem een lange schorsing geven!"
nee hoor, mijn interpretatie van die 2 opmerkingen was: die overtreding was bewust en dus verdient hij 10 wedstrijden schorsing. gezien de reacties daarna ga ik ervan uit dat mijn interpretatie juist was. als ze het zo gezegd hadden als jij nu stelt, had ik niet zo gereageerd.
Quote:Note:
Vaak eindigt een discussie met jou met dooddoeners als ene 'jij-bak', commentaar op een type- of schrijffout of met een opmerking als 'triest gediscusseer'. Vandaar mijn opmerking tussen haakjes.
nou doe je het voor de 2de keer. het woorje 'vaak' is zo treurig. dat zie je dus duidelijk zelf niet in.
bovendien jij-bak ik niet, heb ik zelden commentaar op een tiep of schrijffout en vind ik idd dat je triest discussiert en als je dat doet zet ik het er doorgaans ook bij. zoals net, bij je discussie met peter en ekslem. daar kun je dan gewoon op reageren en dan kun je uren gaan lullen waarom het niet triest is.
dat is wat anders als je algemene verwijten maakt. daar kan ik mezelf nauwelijks tegen verdedigen.
Mukkus Wrote:waf Wrote:Mukkus Wrote:Waf zal bijv. weleens gedacht kunnen hebben: "Gelukkig is het Leonardo maar, na een stevige tackle van een Feyenoorder op hem".
![[Image: 107.jpg]](http://www.ajaxfotoside.net/0607thuis/heerenveen/107.jpg)
Breuer komt uit de regio Rotterdam, die mag je best een Feyenoorder noemen....
Wat dacht je toen? "Breuer, gore laffe hond, dat doe je toch niet bij Leonardo!" :wink:
jammer dat ik dat filetje niet meer heb, want daarop zie je dat leonardo nog beweegt en adem haalt. dit was half werk.
Mijn interpretatievermogen verschilt dan met die van jou. Ik vatte de opmerkingen van Bumme en Peter toch wat anders op. Zoals dat wel vaker op een forum neergezet wordt....
(sorry voor het gebruik voor het woordje 'vaker', maar anders klopt de zinsopbouw niet) :-"
Bumme Wrote:Als er dan toch doodschoppen uitgedeeld moeten worden dan heb ik inderdaad zo mijn voorkeuren (alles op Van Bommel) maar nog liever zie ik ze niet gegeven worden.
Juist, en deze gedachte heeft iedereen weleens. Dit is ook mijn gedachte, maar er zitten er nog genoeg hersenlozen daarboven. Ik heb redelijk vaak gehoord: "Ik hoop dat ze vandaag -speler x- een doodschop geven/zijn nek breken/invalide trappen/zo raken dattie nooit meer opstaat*.
*doorhalen wat niet van toepassing is.
Mukkus Wrote:Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:harry_bierdop Wrote:Als Lazovic niet zo (hoog) opspringt gister dan breekt ie alles wat ie maar kan breken.
Als Grindheim Lazovic zo raakt, dat ie alles breekt wattie kan breken, zou ik dat een knappe prestatie vinden. Stel dattie hem op het enkel raakt en hij breekt vervolgens een sleutelbeen, een oogkas, zijn neus, zijn voortanden, zijn schedel en alle andere onderdelen in zijn lichaam, dan zou ik dat een knappe prestatie vinden. Misschien is een bloemetje voor Grindheim dan wat overdreven, dat is waar. Flesje champagne is ook goed.
Jij lult een gietijzeren banaan nog recht of niet? Je eerste zin slaat gewoon op het feit dat je allerminst erg zou vinden als Lazovic daar ongelukkig geschopt zou zijn. Zou idd knap zijn als ie daadwerkelijk ook alles had gebroken wat ie zou kunnen breken. Veroordeel die Grindheim gewoon of zo.
Sikora gaarne, vandaag nog!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Grinheim had ik al veroordeeld:
Mukkus Wrote:Dat staat los van elkaar. 2 redelijke stevige overtredingen tegen PSV en VVV, beide keren kreeg hij daar geel voor. Dat vloeken in de camera staat daar los van en mag niet in een beoordeling meegenomen worden.
Maar als je meer wilt horen:
Die tegen VVV vond ik een stuk erger, aangezien hij daar een overtreding maakt op een 'stilstaande' man. Zoals de Ceulaer en Tomasson.
Op Lazovic komt hij inglijden op een losliggende bal, waar ook Lazovic naartoe loopt. Toch wel wat minder erg, omdat Lazovic nog kan reageren. Dat kon die VVV'er niet (net als de Tomasson-spartaan en de Ceulaer-Heraclied). Dat hij daarbij te stevig en ongezonnen inkomt, da's waar.
Overtreding op die VVV'er was rood. Ook omdat daar frustratie meespeelde. Sliding op de bal (hij was te laat waardoor de bal alweer weg was) tegen een Lazovic die nog kon reageren, vond ik niet meer dan donkergeel. Hij had rood kunnen geven, maar ik stond er niet echt van te kijken dat hij maar geel geeft.
Zit ook een beetje in het spel van Grindheim. Hard, agressief, fel en de wil om te winnen. En als ie maar niet wint, wordt die wil alleen maar groter. Dan kan dit weleens ontstaan. Toevallig nu 2x achter elkaar, maar ook wel eens tijden totaal niet.
Tevreden?
harry_bierdop Wrote:Sikora gaarne, vandaag nog!
beide 4 wedstrijden, cisse een voorwaardelijk.
wat mij betreft duidelijk beinvloed door de publieke opinie. helaas heeft feyenoord de schikkingsvoorstellen geaccepteerd.
maar laat dit dan maar de maatstaf worden voor toekomstige overtredingen. voorspelling? ze houden zich er toch niet aan.
Mukkus Wrote:Grinheim had ik al veroordeeld:
Mukkus Wrote:Dat staat los van elkaar. 2 redelijke stevige overtredingen tegen PSV en VVV, beide keren kreeg hij daar geel voor. Dat vloeken in de camera staat daar los van en mag niet in een beoordeling meegenomen worden.
Maar als je meer wilt horen:
Die tegen VVV vond ik een stuk erger, aangezien hij daar een overtreding maakt op een 'stilstaande' man. Zoals de Ceulaer en Tomasson.
Op Lazovic komt hij inglijden op een losliggende bal, waar ook Lazovic naartoe loopt. Toch wel wat minder erg, omdat Lazovic nog kan reageren. Dat kon die VVV'er niet (net als de Tomasson-spartaan en de Ceulaer-Heraclied). Dat hij daarbij te stevig en ongezonnen inkomt, da's waar.
Overtreding op die VVV'er was rood. Ook omdat daar frustratie meespeelde. Sliding op de bal (hij was te laat waardoor de bal alweer weg was) tegen een Lazovic die nog kon reageren, vond ik niet meer dan donkergeel. Hij had rood kunnen geven, maar ik stond er niet echt van te kijken dat hij maar geel geeft.
Zit ook een beetje in het spel van Grindheim. Hard, agressief, fel en de wil om te winnen. En als ie maar niet wint, wordt die wil alleen maar groter. Dan kan dit weleens ontstaan. Toevallig nu 2x achter elkaar, maar ook wel eens tijden totaal niet.
Tevreden?
Waar veroordeel je hem hier? Je constateert iets...
Het gaat bij mij ook niet om het krijgen van rood/geel/niets. Alhoewel ik dit wel rood vond.
Het gaat om jouw zielige reactie op iets wat hier had kunnen gebeuren. Ikzelf hoop dat geen enkele speler zoiets overkomt (al zakt ie zelf door zijn poten en kan hij om een onverklaarbare reden nooit meer voetballen). Ook een speler die ik wat minder zou kunnen luchten niet. Jij vraagt je af wat er mis mee is als iemand die jij niet/minder mag (in dit geval Lazovic) een doodschop krijgt. Je insinueert zelfs dat je het in dit geval toejuicht.
Heel deze discussie is iets anders als het veronderstellen dat er een doodschop uitgedeeld wordt en dat je dan kunt kiezen welke speler hem krijgt.
Keurige uitspraak, mis alleen een voorwaardelijke straf voor Tomasson en zijn twee jaar proeftijd.
Vind het ook prima dat er verschil is gemaakt tussen de twee overtredingen.
Kan me prima vinden in deze straffen, hulde voor de tuchtcommissie en hulde voor Feyenoord dat ze niet in beroep gaan.
Threads: 13
Wordt er hier ook nog over de wedstrijd gepraat?
Wat een enerverende pot daar op het Kasteel. Volgend jaar maar eens thuisblijven want ik breng ongeluk hihi.
Uiteraard spelen die rode kaarten een rol voor het verdere wedstrijdverloop maar ik moet toch ook even naar Been wijzen. De linkerkant van Feyenoord was dramatisch. Cisse had er in de rust al afgemoeten. Heeft echt geen pepernoot geraakt. Verder werd Gio er constant uitgelopen door Duplan. Echt triest gewoon. Breng dan de Cler ofzo en zet Gio naar het middenveld.
Overigens een topwedstrijd van Fer op rechtsback maar hierdoor kwam het middenveld wel te kort.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Bumme Wrote:Keurige uitspraak, mis alleen een voorwaardelijke straf voor Tomasson en zijn twee jaar proeftijd.
Vind het ook prima dat er verschil is gemaakt tussen de twee overtredingen.
Kan me prima vinden in deze straffen, hulde voor de tuchtcommissie en hulde voor Feyenoord dat ze niet in beroep gaan.
de tuchtcommissie heeft de zaak niet beoordeeld. bovendien kan feyenoord niet in beroep gaan tegen een schikkingsvoorstel.
dat de openbaar aanklager, die naar verluidt een ajakkesshirt onder zijn toga heeft, een onderscheid maakt tussen de 2 overtredingen is nu juist een reden voor mij te vermoeden dat hij is beinvloed door de publieke opinie.
Legion Wrote:Wordt er hier ook nog over de wedstrijd gepraat?
Wat een enerverende pot daar op het Kasteel. Volgend jaar maar eens thuisblijven want ik breng ongeluk hihi.
Uiteraard spelen die rode kaarten een rol voor het verdere wedstrijdverloop maar ik moet toch ook even naar Been wijzen. De linkerkant van Feyenoord was dramatisch. Cisse had er in de rust al afgemoeten. Heeft echt geen pepernoot geraakt. Verder werd Gio er constant uitgelopen door Duplan. Echt triest gewoon. Breng dan de Cler ofzo en zet Gio naar het middenveld.
Overigens een topwedstrijd van Fer op rechtsback maar hierdoor kwam het middenveld wel te kort.
dit zeggen er meer, maar ik blijf het gelul vinden. fer deed het goed, maar ook dit middenveld moet het makkelijk aankunnen. en dat konden ze ook, want de eerste helft was het voetbal niet best maar was er weinig aan de hand.
het ging pas echt verkeerd toen die 2 rode kaarten vielen, anders was er imo nooit verloren.
Threads: 312
naar mijn beoordelinv is de schorsing van Cisse wat aan de hoge kant, 1 of 2 wedstrijden dacht ik zelf aan. Die van thomasson terecht. Maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat het iets te maken heeft met de ontmoeting tussen ajax en feyenoord over 2 weken. dat moet gewoon een complot zijn. Om dit minder opvallend te laten lijken zijn het dus ook resp. 3 en 4 wedstrijden...
The great old Ludwig von...
Ekslem Wrote:jouw zielige reactie
Ekslem, dit soort uitspraken zijn echt lachwekkend na de eerdere post van jou vandaag.
Okay, ik constateer iets. Prima. Daaruit blijkt dat ik hem niet hoef te veroordelen....omdat het allemaal wel meevalt.
|