The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Houston / Casablanca
#61
Mooi, Sweeting en Russell door. Nu hopen dat Fish en Isner niet op komen dagen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Fish speelt sowieso
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#63
(09-04-2012, 10:01 PM)EB Sports Wrote: Laatste-seconden-wissel: Paire voor Gimeno-Traver, hoop dat het goed uitpakt.

Enige lichtpuntje: de gouden wissel.
Reply
#64
Krijg nou wat! Er zijn mensen op het forum Confusedmileh_pac:
Zit na jaren volgen effe in een tennisdip en volgt het allemaal effe niet zo. Team heb ik ook in 2 minuten gemaakt deze week. Alleen ff Russell nog aangepast. Haase is echt mongol! Schande dat hij verliest van Ouahab. Ook Pipo mag zich schamen door van een indoor speler te verliezen. Delbonis is zonde, had ik wel iets meer van verwacht. Casablanca is al een verloren zaak (geen andujar, over het hoofd gezien) Alles op Houston!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#65
Even off-topic. Doet iemand mee aan dat tennismanager.org? Een soort hattrick maar dan voor tennis.

Ben opzoek naar vriendschappelijke wedtrijden....
Reply
#66
Hmm, lees net dat Isner waarschijnlijk Monte Carlo skipt. Dat is mooi klote dan, en lijkt me ook onverstandig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
(11-04-2012, 01:37 PM)Ad Wim Wrote: Hmm, lees net dat Isner waarschijnlijk Monte Carlo skipt. Dat is mooi klote dan, en lijkt me ook onverstandig.

Tja, ik denk ook dat hij beter in Monaco had kunnen blijven. Maar goed, Isner zit nu al in Houston; geen weg terug meer.

Reply
#68
Igor pakt de tweede set overtuigend...Met name omdat Istomin een stuk zwakker is gaan serveren.

Paire nu ook de set tegen Bachi...

Nou kom op beide de goede kant op vallen
Reply
#69
Igor wint...Veel gekozen natuurlijk maar wel Istomin eraf met 33x achter zijn naam
Reply
#70
Prima Igor, al was Istomin geblesseerd.
Jammer van Bachinger, maar dat lag ook niet echt in de verwachting. Kut Volandri.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Prima Paire...

Nu GGL...Verloor al twee keer eerder van PHM maar die is nog niet op niveau dus GGL toch zwaar favoriet lijkt mij
Reply
#72
Lijkt me 50-50, maar niet echt heel belangrijk. Ik gun het PHM wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Bizar trouwens, de 1e twee wedstrijden in Casablanca zijn in exact dezelfde uitslag geƫindigd, zelfs de TB-stand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Ik gun het GGL wel, PHM is een drol.
Reply
#75
Dat klopt, maar ik gun het iedereen die er een jaar uit heeft gelegen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Ja das waar. Hup Haas!
Reply
#77
Hup Dolgo!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
Kut Dolgo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#79
Sjezus Dolgo, dit meen je toch niet? Week is wel klaar nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Dolgo twittert ook een keer dat hij ergens zin in heeft en fit is... Wat een drol..
Reply
#81
Paar games zitten kijken. Hij deed een Haase-tje. Geen gravelritme, continu mishits, daardoor chaggie en klagen. Het werd van kwaad tot erger.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#82
Heerlijk Cipolla!!!
Reply
#83
Hoerentennis. Maar staat natuurlijk in schril contrast met andere gebeurtenissen op sportgebied vanavond.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Phau :icon_redface:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#85

Iemand die weet waarom er in Casablanca nog niet wordt gespeeld?
Reply
#86
Noodweer. Waarschijnlijk de rest van de dag ook. Morgen ook regen maar dan kan er waarschijnlijk nog wel een paar uurtjes gespeeld worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#87
(12-04-2012, 03:10 PM)Stille Wrote: Noodweer. Waarschijnlijk de rest van de dag ook. Morgen ook regen maar dan kan er waarschijnlijk nog wel een paar uurtjes gespeeld worden

Jammer. Dan maar morgen weer de 2e plaats overnemen Smile

Reply
#88
Het heeft lang geduurd, maar Stille de weerman weer eens in de bocht. Ze spelen nu gewoon...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Er staat toch ook waarschijnlijk....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#90
Tuurlijk Ramos! Chardy mag ook winnen, ziet er prima uit!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: