The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2015
Oei, cc, maar 1x in de top 10 in de afgelopen jaren. Behoor je dan wel tot de Grote Vijf?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel goed om te zien dat arjen4president absoluut geen nieuweling is, dat dacht ik tot nu toe wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Volgens mij was ik in 2011 2e achter Buurs dus Ad-Stille is 2-2 in de laatste 4 jaar. Adje klasse man Eusa_clap
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(12-05-2015, 09:47 AM)centre court Wrote: Op 12 mei doel bereikt. Ik sta bovenaan! CC jaar!

Verder zal het deze week van korte duur zijn. Op RG herstellen en winst pakken. 

Het was inderdaad van heel korte duur.
Reply
(13-05-2015, 11:20 AM)Stille Wrote: Volgens mij was ik in 2011 2e achter Buurs dus Ad-Stille is 2-2 in de laatste 4 jaar. Adje klasse man Eusa_clap

In 2011 was Tampie eerste en ik 2e, 44 deelnemers.
Reply
Het was ergens in die periode. Scheelde toen heel weinig met alleen de Finals nog
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat is de toegevoegde waarde van een 10 uur deadline ipv 22 uur deadline deze week?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(12-10-2015, 09:25 AM)centre court Wrote: Wat is de toegevoegde waarde van een 10 uur deadline ipv 22 uur deadline deze week?

Dit is inderdaad nogal ongelukkig. Ik denk dat zondagavond 22 uur beter was geweest. Leerpuntje voor volgend jaar.
Reply
Klopt, maar wel voor iedereen gelijk en dit weten we toch al maanden?
Dit voelt een beetje als buurs of kooltje die zeurt over de deadline.
Reply
(12-10-2015, 10:01 AM)Ad Wim Wrote: Klopt, maar wel voor iedereen gelijk en dit weten we toch al maanden?

Ik zeur nooit over een deadline maar dit is wel heel slecht. Je haalt 'm naar voren zodat er niet al heel veel is gespeeld, nu was alles al bezig en het meeste al af. Houdt het dan op maandag 22.00 uur. Ook wel zo prettig voor de werkende managers. 
Reply
Volgens mij was het idee om het later te bepalen, maar is dat er niet van gekomen. Dit had m.i. een zondagavond 22 uur deadline moeten worden. Maar we gaan het bespreken.
Reply
Daarnaast werkt het jou natuurlijk ontzettend in de kaart. Hoe meer mustpicks hoe makkelijker het wordt. 
En het argument dat het voor iedereen gelijk is lijkt me logisch. Dat was het ook geweest als de deadline op vannacht 3 uur gelegen had. Draagt niet bij aan de discussie of dit een goede deadline is. Net zo min dat we dit al maanden weten. Ik weet niet van elk toernooi maanden in het voren hoelaat ze daar beginnen te spelen. 
Jammer, gemiste kans voor de achtervolgers. 
Reply
(12-10-2015, 10:08 AM)centre court Wrote:
(12-10-2015, 10:01 AM)Ad Wim Wrote: Klopt, maar wel voor iedereen gelijk en dit weten we toch al maanden?

Ik zeur nooit over een deadline maar dit is wel heel slecht. Je haalt 'm naar voren zodat er niet al heel veel is gespeeld, nu was alles al bezig en het meeste al af. Houdt het dan op maandag 22.00 uur. Ook wel zo prettig voor de werkende managers. 

Daarom voelt het ook alsof je het nu zegt omdat het je tegenzit.
Ik ben het met je eens dat het geen handige deadline is, maar nogmaals, had dat dan een paar weken/maanden geleden gezegd.
Ik kwam er gisteravond laat achter dat het vandaag om 7:30 uur begon. Toen kon er niks meer aan veranderd worden.
Reply
(12-10-2015, 10:12 AM)centre court Wrote: Daarnaast werkt het jou natuurlijk ontzettend in de kaart. Hoe meer mustpicks hoe makkelijker het wordt. 
En het argument dat het voor iedereen gelijk is lijkt me logisch. Dat was het ook geweest als de deadline op vannacht 3 uur gelegen had. Draagt niet bij aan de discussie of dit een goede deadline is. Net zo min dat we dit al maanden weten. Ik weet niet van elk toernooi maanden in het voren hoelaat ze daar beginnen te spelen. 
Jammer, gemiste kans voor de achtervolgers. 

Je doet nu net alsof ik er de hand in heb of in de organisatie zit.
Het tijdsverschil is toch geen hogere wiskunde? En elk jaar hetzelfde.
Vanavond was inderdaad veel beter geweest, en dat is inderdaad een leermoment voor volgend jaar, maar had niks veranderd aan mijn zogenaamde voordeel.
Reply
Dat laatste zijn we dan oneens. Bij een deadline van bijv zondag 22.00 uur had je een aantal onzekere keuzes moeten maken. Nu kon je alle mustpicks aanklikken plus Federer. Eitje voor jou in deze luxepositie. 
Reply
Je hebt het over maandag 22 uur, dat maakt toch geen verschil?
En ik had zondag 22 uur prima gevonden, had gisteren ook een goed team staan, met alleen verschil in Nadal.

En het is maar hoe je het bekijkt. Jij had er ook voordeel uit kunnen halen door de buurs-tactiek te hanteren.
Reply

Ik was ook te laat  Big Grin
Kei Nishikori

Reply
Mac, volgens mij is er iets mis met de scenariocalculator. Een aantal teams wordt niet meegenomen, waaronder die van cc.
Reply
Fixed, ging iets mis als mensen Taro Daniel in hun team hadden
Reply
Terecht, belachelijke keuze.
Reply
Haha. Er gaat zeker iets mis met die mensen. 

Had 500 over toen ik iedereen had aangeklikt die ik wilde. Volgens mij was het Daniël of Gombos. 
Reply
Mac, is het mogelijk om volgend jaar wel in de eerste week te beginnen met FTM?
Als je/we de marketing voor volgend jaar eind deze week al start, heb je dik een maand voor het eerste toernooi weer begint.
Ik zou het iig erg leuk vinden, want die eerste weken zijn altijd leuk met veel toernooien en veel toppers in actie.
Reply
Eens met m'n concurrent!
Reply
eens! 
Kei Nishikori

Reply
Eens!
Reply
Mogelijk is het altijd, maar het aantal deelnemers is dan echt een heel flink stuk minder. Heeft niet zozeer met marketing te maken maar meer met het feit dat mensen pas naar dit soort spellen gaan kijken als de AO op het punt staat te beginnen. Afgelopen jaren verdubbelde het aantal inschrijvingen vaak in de laatste week nog.

Heeft waarschijnlijk voor een deel te maken met het feit dat mensen pas op t laatst inschrijven maar ik ben erg bang dat dit heel veel deelnemers scheelt.

Voorlopig dus helaas een nee.
Reply
Kun je ook zien welk percentage van deze deelnemers die zich in de laatste week inschrijft 'actief deelnemer' is?
Reply
Bedankt mac en alle admins voor de organisatie dit jaar.
Zonder jullie is dit mooie spel niet mogelijk.
Reply
Sluit ik me bij aan. Heel mooi spel. Ga vooral nog jaren door!
Reply
Bedankt organisatie. Fijne vakantiemaand, tot over een paar weken! ;-)
Reply

Forum Jump: