The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai/Acapulco/Delray Beach
Haase breakt =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee ok, maar dit is een 2e baan, met bomen en een felle zon. Al met al ben ik tevreden dat er uberhaupt beeld is, en de stream an sich is ook gewoon goed. Als die bomen er niet zouden staan zou dat al stukken schelen!
Reply
Haase direct met de break !
Reply
Tuurlijk, het is sowieso goed dat het er is en het lijkt erop alsof Cuevas nu weer goed speelt. Ik kan alleen de wedstrijd neit goed volgen, maar commentaar en geluid helpt ook. Die camera staat alleen wat te hoog of zo, want ik zie het alleen echt goed bij herhalingen.

Hup Robin, 15-40 weggewerkt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klote, terug gebroken, 27% 1e service...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, toch de break terug.
Reply
Ferrer speelt slecht nu, maakt veel fouten, gebruik maken Cuevas!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op Pablo! Pak die 2e set, dan moet ik het nog zien [-o<


Hup Haase!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nou, als Cuevas zo blijft retourneren wordt het niets.
Reply
En dan ineens 2 goede punten en 15-30.
Reply
Ferrer lijkt alleen maar goed te kunnen spelen als ie achter staat. Hij speelt alles ook gewoon maar terug in het veld, dit kan best Pablo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
WTF en Cuevas krijgt zijn 2e warning en dat kost hem de game.
Reply
Dit is zo zuur! Zo'n belangrijke pot waar Pablo gewoon die eerste set had moeten binnenkoppen. Nu maakt Ferrer 5-4 en gaat ie breaken. zo voorspelbaar
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Point penalty, ik miste het even.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij zei wat, maar zo boeiend leek het niet.
Reply
Dan moet ie wel uitkijken nu, want hij moet nog even als ie wil winnen.

Ferrer maakt echt veel fouten trouwens....
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yep, dit gaat ongetwijfeld nog mis. Die scheids is sowieso een ramp, hij ging eerder een call checken, gaf hem in, kwam weer van zijn stoel, en gaf hem toen uit Undecided
Reply
4 fouten, 30-30.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5 fouten 40-30 :lol:
Reply
Haha, die Ferrer. 3 gemiste returns op 2e service Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
DF (dus 6 fouten), deuce.
Reply
6 fouten, deuce :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
7e fout en mp :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eindelijk een rally, uiteraard gevolgd door een domme fout, en MP.
Reply
Maar fout 8 zorgt voor deuce.
Reply
Maar weer eens een gemiste return en weg. Ferrer kan alleen nog maar verdedigen. Als ie aanvalt, gaat het mis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fout 9, MP Ferrer.

Dit is wel triest zeg, qua niveau.
Reply
Die Cuevas gaat er iig wel voor, maar als Ferrer gaat verdedigen is het gewoon heel lastig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit gaat nergens over, gelukkig is het voorbij.
Reply
Klote dit. Best wel weer kansen...

Maar ja, Cuevas had er natuurlijk allang uit moeten liggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: