The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam / San Jose / Costa da Sauipe
#91
Klasse Igor! =D>
Reply
#92
En de set \Big Grin/
Reply
#93
En Nieminen wint. Buursweek :8:
Reply
#94
Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#95
Kom op Sijsling!! Als hij wint zal er woensdagoverdag een top programma komen!

En Buurs met Nieminen in z'n team die een set achterstond op de deadline en toch wint daarna. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#96
6*-5 Sijsling \Big Grin/
Reply
#97
Ad ook met Nieminen zie ik. Wel heel vreemd dat Ad en ik beide 20, voornamelijk kleine, spelers hebben en dan toch 10 verschillen. Apart weekje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#98
Wow Igor Notworthy
Reply
#99
M. Zverev is in totaal door 17 deelnemers gekozen:

cruijff
Vos
omyaca
Haggie
renrew
centre court
tampie
the player
woerdie
roffaboy
Roger_fedex
arco
ronniev
Overdune
Buurs
Raging Bull
andre

:-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat een 3e set zeg, ik zette de tv op 1-4 aan, natuurlijk alweer de pest in dat Zverev 17x was gekozen en niet in ons team zat. Maar wat een comeback zeg =D>

Echt klasse Igor :-({|=
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
Haha deze nederlaag van Zverev pak ik met een dikke glimlach hoor Stille. Heerlijk voor die jongen! Pakt hij dikke bonuspunten voor iemand van zijn niveau. En het is goed voor het programma van woensdag.
Zverev serveerde overigens wel voor de partij net. Stille- en Buursweek! :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Inderdaad, Stille snapt niet zo goed dat ook in de sport een spelletje niet het belangrijkste is.
Knap van Sijsling.
Reply
Dammit Gulbis, maak nou eens een BP.
Reply
En direct daarna gebroken, dit moet minimaal de 10e keer op rij zijn dat Gulbis mijn vertrouwen beschaamt!
Reply
Gasquet trekt zich natuurlijk weer eens terug, wat een ontzettende drol is het toch ook cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat kunnen zaken toch veranderen gedurende het jaar. Deze posts komen uit het Rdam/San jose/CdS topic van vorig jaar :lol:

Ad Wim Wrote:Ho ho, Gasquet is een held die ik sowieso die week gaan nemen. En ik ben dan ook voor om de forumdag vroeg in de week te plannen, dan zit ie er iig nog in Big Grin

Ad Wim Wrote:Gasquet ook weer terug gebroken, wat een pot weer! Wie was er ook alweer vanavond daar?

Laat PHM nu ook maar winnen, al zie ik Gasquet als een grotere kanshebber om Murray te pakken.
Reply
Gasquet Undecided


Berdych wint van Odesnik 6-1 6-7 7-5. Gelukkig maar, nu door!!! Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
stille heeft geen zverev en gasquet...

stille-week!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
wat was zverev in de laatste 4 games trouwens zenuwachtig....

hij sloeg iedere 1e service richting baseline en de 2e service ging met 3 meter over het net.
hij miste opeens allemaal makkelijke ballen en keek onrustig naar de kant.

ik kan me nog een enorme choke van hem herinneren ergens in rusland.
stond hij met 5*-2 voor en verloor hij nog dacht ik.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tegen Nieminen toch? Of was dat Odesnik?

Nee, niet Nieminen, nog maar eens opzoeken.
Reply
buurs Wrote:stille heeft geen zverev en gasquet...

stille-week!

Van Gasquet is wel lullig voor jullie maar jullie weten wat ik van hem vindt, ik neem hem niet zo graag (dingetjes uit het verleden) en zeker niet in zo'n gravel jungle waarbij hij spelers treft die al weken op gravel spelen.
Zverev is gewoon al weken/maanden slecht, dat had je aan kunnen zien komen Buurs
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lekker Llodra, geweldig! Icon_evil
Reply
Belachelijk dat hij mee mocht doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
is hij geblesseerd of speelt hij dramatisch slecht?

mijn 3e speler die er uitgaat Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:
buurs Wrote:stille heeft geen zverev en gasquet...

stille-week!

Van Gasquet is wel lullig voor jullie maar jullie weten wat ik van hem vindt, ik neem hem niet zo graag (dingetjes uit het verleden) en zeker niet in zo'n gravel jungle waarbij hij spelers treft die al weken op gravel spelen.
Zverev is gewoon al weken/maanden slecht, dat had je aan kunnen zien komen Buurs
Zverev vind ik ook logisch, ik had zelfs voor Sijsling gepolld, maar je wordt wel een beetje de buurs van 2010 zo, Stille, met dat geluk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
positief begin vd dag met Tomas en nu Llodra die nog niet wakker is...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:is hij geblesseerd of speelt hij dramatisch slecht?

mijn 3e speler die er uitgaat Hakkuh
Kijkend naar zijn recente uitslagen denk ik dat laatste.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:
buurs Wrote:stille heeft geen zverev en gasquet...

stille-week!

Van Gasquet is wel lullig voor jullie maar jullie weten wat ik van hem vindt, ik neem hem niet zo graag (dingetjes uit het verleden) en zeker niet in zo'n gravel jungle waarbij hij spelers treft die al weken op gravel spelen.
Zverev is gewoon al weken/maanden slecht, dat had je aan kunnen zien komen Buurs
Zverev vind ik ook logisch, ik had zelfs voor Sijsling gepolld, maar je wordt wel een beetje de buurs van 2010 zo, Stille, met dat geluk.

Het is zeker een gedeelte geluk maar ook een gedeelte managen. Vorige week heb ik alleen geluk gehad met de opgave van Acasuso. Voor de rest had ik een super team met heel veel finalisten. Daarnaast zijn degenen die bovenaan staan dan altijd mensen met geluk? Dat vind ik wel een beetje makkelijk door de bocht (by the way : ik sta dus niet boven aan he)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik zeg gewoon dat het je al een paar maanden bijzonder mee zit. En dat is natuurlijk geen verwijt, maar je kunt het moeilijk ontkennen. En Gasquet niet nemen voor dat geld in die vorm, lijkt me gewoon link. Net als dat je bijv vorige week niet wist dat Ljubo nog Lyon had gewonnen. Dat werd dus uiteindelijk ook niet afgestraft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Turk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: