The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!!
Idd, tot nog toe vanaf mn 18e altijd gestemd.

Vind het min of meer een "morele" plicht als inwoner van een land.

Ook bij referendums die me enigsinds aangaan stem ik altijd.


De grappigste EU lijstrekker vond ik toch wel die gast van CDA, Kamp of Camp, de meeste zure die kerel van SP en dat wijf van Groen-links, die hebben echt geen grijntje humor en zelfspot.
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik had geen tijd om te stemmen

dit is altijd zo'n lulverhaal. dan geef je toch een volmacht? :roll:

Ik zou niet weten aan wie. Ik woon alleen, ken mijn buren niet goed genoeg om die mijn stem toe te vertrouwen en je mag alleen stemmen in je woonplaats. Daar was ik vanaf 7 uur 's ochtends tot half 11 's avonds niet, dus het kwam er niet van.
Alle vorige keren heb ik overigens wel aan mijn 'stemverplichting' voldaan.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik had geen tijd om te stemmen

dit is altijd zo'n lulverhaal. dan geef je toch een volmacht? :roll:

Ik zou niet weten aan wie. Ik woon alleen, ken mijn buren niet goed genoeg om die mijn stem toe te vertrouwen en je mag alleen stemmen in je woonplaats. Daar was ik vanaf 7 uur 's ochtends tot half 11 's avonds niet, dus het kwam er niet van.
Alle vorige keren heb ik overigens wel aan mijn 'stemverplichting' voldaan.

ik dacht dat jij een vriendin had. stond je nog zo stoer mee op de foto.
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik had geen tijd om te stemmen

dit is altijd zo'n lulverhaal. dan geef je toch een volmacht? :roll:

Ik zou niet weten aan wie. Ik woon alleen, ken mijn buren niet goed genoeg om die mijn stem toe te vertrouwen en je mag alleen stemmen in je woonplaats. Daar was ik vanaf 7 uur 's ochtends tot half 11 's avonds niet, dus het kwam er niet van.
Alle vorige keren heb ik overigens wel aan mijn 'stemverplichting' voldaan.

ik dacht dat jij een vriendin had. stond je nog zo stoer mee op de foto.

Die heb ik ook, maar die woont elders.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik had geen tijd om te stemmen

dit is altijd zo'n lulverhaal. dan geef je toch een volmacht? :roll:

Ik zou niet weten aan wie. Ik woon alleen, ken mijn buren niet goed genoeg om die mijn stem toe te vertrouwen en je mag alleen stemmen in je woonplaats. Daar was ik vanaf 7 uur 's ochtends tot half 11 's avonds niet, dus het kwam er niet van.
Alle vorige keren heb ik overigens wel aan mijn 'stemverplichting' voldaan.

ik dacht dat jij een vriendin had. stond je nog zo stoer mee op de foto.

Die heb ik ook, maar die woont elders.

na zo lang, woon je nog niet samen?
Reply
ja GZ.
leg dat maar eens goed uit


Vooruit ik weet het Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dugarry Wrote:Meer veiligheid, zwaardere straffen voor geweldsdelicten en geen Turkije bij de EU. Het is al erg genoeg dat sloeberlander als Roemenië en Bulgarije er in zitten.

Geert heeft goed gescoord met zijn Turkije punt. Gek genoeg is er nog helemaal geen spraken van toetreding. Turkije voldoet nog niet aan de eisen om toe te treden. En in het land heerst zelf ook grote verdeeldheid over dit onderwerp. Maar dat schoppen tegen de Islam doet het blijkbaar heel goed in Nederland.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Laat al die malloten maar lekker op Wilders stemmen bij de komende 2de Kamer verkiezingen... als de PVV de grootste partij wordt en gaat regeren, komen ze er snel genoeg achter dat Geert als ex-VVD'er niet veel goeds opheeft met Jan met de Pet. Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Zo denk ik er ook over. Toch vond ik het bizar om te zien dat er zoveel mensen zijn die er niet doorheen prikken. Maar blijkbaar hebben we in Nederland niets geleerd van de LPF.

En dan iets anders: wat is die Barry Madlener een viezerik. Ik moest bijna kotsen toen ie liep te grinniken om Wilders, die voor de duizendste keer begon over Turkije.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Tja, niets geleerd... Pim was er toch niet bij toen die apen van de LPF er zo'n kolerezooi van maakten? Als Pim nog had geleefd was het allemaal niet gebeurd etc. Het interseert de gemiddelde hoi polloi drone geen ene mallemoer, die horen gewoon Weg met de merrokoanen en hupsakee. We gaan er helaas niet aan ontkomen, dat mag wel duidelijk zijn na gisteren.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:na zo lang, woon je nog niet samen?

Ik vermoed dat je doelt op een foto behorende bij het FvdW-interview. Dat was mijn vorige vriendin en die
woonde bij mij in de stad, maar niet bij mij in huis. Mijn huidige vriendin ken ik een jaartje of twee en die woont
in het uiterste zuiden des landsch en ik voeg mij binnenkort bij haar. Dus.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Davydoff Wrote:Maar dat schoppen tegen de Islam doet het blijkbaar heel goed in Nederland.

"Ik ben niet tegen de Islam! Ik ben tegen de uitwassen van de Islam!"
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Uit vrije wil naar het uiterste zuiden des lands vanwege een mokkel. Dat moet wel heel wat wezen dan... Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:Maar dat schoppen tegen de Islam doet het blijkbaar heel goed in Nederland.

"Ik ben niet tegen de Islam! Ik ben tegen de uitwassen van de Islam!"

Ik ben tegen Wilders. Niet omdat ik tegen geblondeerd haar ben, maar omdat ik tegen uitgegroeid geblondeerd haar ben.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Uit vrije wil naar het uiterste zuiden des lands vanwege een mokkel. Dat moet wel heel wat wezen dan... Confused

Ach, un momento dado bedenk je dat het 'efficiënter' is om bij elkaar te gaan wonen en Maastricht is niet een vervelende stad.
En minder reistijd (wo-we), een leuker bedrijf en meer salaris geeft dan het laatste zetje.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ben je dan ook opeens voor MVV?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Ben je dan ook opeens voor MVV?

Neuh, maar ik zal er vast wel eens gaan kijken.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
je hebt ons dus ten onrechte in de veronderstelling gelaten dat je een vriendin had. dat is een vorm van liegen gerben.

maar wat een leven heb jij joh. eerst beland je in uithoek grun, dan daal je af naar arnep, alwaar je na 2 jaar nog niemand goed genoeg kent om een volmacht te kunnen geven en dan ga je naar maastricht omdat je nieuwe vriendin de broek aan heeft. Undecided
Reply
En hij zat ook nog in Zoetermeer Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:je hebt ons dus ten onrechte in de veronderstelling gelaten dat je een vriendin had. dat is een vorm van liegen gerben.

maar wat een leven heb jij joh. eerst beland je in uithoek grun, dan daal je af naar arnep, alwaar je na 2 jaar nog niemand goed genoeg kent om een volmacht te kunnen geven en dan ga je naar maastricht omdat je nieuwe vriendin de broek aan heeft. Undecided

Die conclusies van jou zijn gebaseerd op foute aannames.

Wanneer heb ik jullie (jou?) en de veronderstelling gelaten dat ik een vriendin had terwijl ik die niet had? Die van de foto was al van ver daarvoor en zij was inmiddels al een tijdje 'heengezonden'.

En mijn vriendin draagt zelden broeken, dus ook dat is misgegokt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:je hebt ons dus ten onrechte in de veronderstelling gelaten dat je een vriendin had. dat is een vorm van liegen gerben.

maar wat een leven heb jij joh. eerst beland je in uithoek grun, dan daal je af naar arnep, alwaar je na 2 jaar nog niemand goed genoeg kent om een volmacht te kunnen geven en dan ga je naar maastricht omdat je nieuwe vriendin de broek aan heeft. Undecided

Die conclusies van jou zijn gebaseerd op foute aannames.

Wanneer heb ik jullie (jou?) en de veronderstelling gelaten dat ik een vriendin had terwijl ik die niet had? Die van de foto was al van ver daarvoor en zij was inmiddels al een tijdje 'heengezonden'.

En mijn vriendin draagt zelden broeken, dus ook dat is misgegokt.

en je hebt ook niet met ons gedeeld dat je in zoeterminder zat!

nog ene leugen!

elk nadeel hep zijn voordeel: jij hoort echt thuis in limburg. niet te vertrouwen!
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:je hebt ons dus ten onrechte in de veronderstelling gelaten dat je een vriendin had. dat is een vorm van liegen gerben.

maar wat een leven heb jij joh. eerst beland je in uithoek grun, dan daal je af naar arnep, alwaar je na 2 jaar nog niemand goed genoeg kent om een volmacht te kunnen geven en dan ga je naar maastricht omdat je nieuwe vriendin de broek aan heeft. Undecided

Die conclusies van jou zijn gebaseerd op foute aannames.

Wanneer heb ik jullie (jou?) en de veronderstelling gelaten dat ik een vriendin had terwijl ik die niet had? Die van de foto was al van ver daarvoor en zij was inmiddels al een tijdje 'heengezonden'.

En mijn vriendin draagt zelden broeken, dus ook dat is misgegokt.

en je hebt ook niet met ons gedeeld dat je in zoeterminder zat!

nog ene leugen!

elk nadeel hep zijn voordeel: jij hoort echt thuis in limburg. niet te vertrouwen!

Werk jij bij het WADA ofzo? Sinds wanneer moet ik forumleden op de hoogte houden van mijn 'whereabouts'?
En ik dacht dat jij 'verstand' had van juridische zaken. Het achterhouden van (niet-relevantie) informatie is
overduidelijk niet hetzelfde als liegen. Als ergens niet naar gevraagd wordt hoef je het niet te zeggen.

En jij bent gewoon blind, lui of een combinatie van beide, want ik heb wel degelijk hier gemeld dat ik af en toe
Sweet Lake City bezoek.

Bovendien heb je nog niet gemeld wanneer ik jullie voorgelogen zou hebben, dus is je foute conclusie nog steeds
niet onderbouwd.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:je hebt ons dus ten onrechte in de veronderstelling gelaten dat je een vriendin had. dat is een vorm van liegen gerben.

maar wat een leven heb jij joh. eerst beland je in uithoek grun, dan daal je af naar arnep, alwaar je na 2 jaar nog niemand goed genoeg kent om een volmacht te kunnen geven en dan ga je naar maastricht omdat je nieuwe vriendin de broek aan heeft. Undecided

Die conclusies van jou zijn gebaseerd op foute aannames.

Wanneer heb ik jullie (jou?) en de veronderstelling gelaten dat ik een vriendin had terwijl ik die niet had? Die van de foto was al van ver daarvoor en zij was inmiddels al een tijdje 'heengezonden'.

En mijn vriendin draagt zelden broeken, dus ook dat is misgegokt.



en je hebt ook niet met ons gedeeld dat je in zoeterminder zat!

nog ene leugen!

elk nadeel hep zijn voordeel: jij hoort echt thuis in limburg. niet te vertrouwen!

Werk jij bij het WADA ofzo? Sinds wanneer moet ik forumleden op de hoogte houden van mijn 'whereabouts'?
En ik dacht dat jij 'verstand' had van juridische zaken. Het achterhouden van (niet-relevantie) informatie is
overduidelijk niet hetzelfde als liegen. Als ergens niet naar gevraagd wordt hoef je het niet te zeggen.

En jij bent gewoon blind, lui of een combinatie van beide, want ik heb wel degelijk hier gemeld dat ik af en toe
Sweet Lake City bezoek.

Bovendien heb je nog niet gemeld wanneer ik jullie voorgelogen zou hebben, dus is je foute conclusie nog steeds
niet onderbouwd.

en door niet te stemmen heb je ook nog op wilders gestemd.

het is echt godsgeklaagd met jou! hup, ga subiet naar die andere niet te vertrouwen wezens.
Reply
Ik ben blij dat we op de vrijdagmiddag even constructief, redelijk en met wederzijds respect hebben kunnen babbelen. Daar kan Geert nog een voorbeeld aan nemen. Dank daarvoor.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Davydoff Wrote:Zo denk ik er ook over. Toch vond ik het bizar om te zien dat er zoveel mensen zijn die er niet doorheen prikken. Maar blijkbaar hebben we in Nederland niets geleerd van de LPF.

En dan iets anders: wat is die Barry Madlener een viezerik. Ik moest bijna kotsen toen ie liep te grinniken om Wilders, die voor de duizendste keer begon over Turkije.


Aan de andere kant is het bizar dat wij als land niet (tijdig) door paars 1 en 2 hebben geprikt. Hetzelfde met de mensen die nu nog steeds PVDA/CDA stemmen. De mensen zijn het zat dat de belastingbetaler continu moet opdraaien voor de fouten van het kabinet. Het voorbeeld van de banken, wij betalen voor iedere wissewasje geld ana de banken, ze hebben jaren achtereen miljoenen en miljarden winst. Het gaat een jaartje wat minder en wij, degene die er voor gezorgd hebbend at de banken over onze ruggen heen zoveel winst hadden, mogen nu gana betalen voor het verlies over het jaar 2008 en het jaar 2009. De grootste ergenis, de bonussen en bolussen van de directeuren en managers, welke hard aangepakt zouden wordne door PVDA en CDA, maar nu, 6 maanden later hoor je er niemadn meer over en gaat deze graaierij gewoon door, zonder dat Woutertje Bos optreedt.

Maar wel de gewone burgers zwaarder belasten en ook nog eens een groot deel van ons belastinggeld vermartelen aan een europa, dat totaal niet uit de verf komt met al die sloeber landen die er veel te snel bijgevoegd zijn de laatste jaren.

Tijd dat de gevestigde orde eens gaat inzien wat de nederlanders echt bezig houdt, voor het te laat is en zo'n malloot als Wilders echt aan het regeren slaat, met alle gevolgen van dien.

-Zwaardere straffen, hardere aanpak van tuig, meer veiligheid, minder Europa en gerechtigheid, ook voor de grote graaiers.
Reply
Dugarry Wrote:Aan de andere kant is het bizar dat wij als land niet (tijdig) door paars 1 en 2 hebben geprikt. Hetzelfde met de mensen die nu nog steeds PVDA/CDA stemmen. De mensen zijn het zat dat de belastingbetaler continu moet opdraaien voor de fouten van het kabinet. Het voorbeeld van de banken, wij betalen voor iedere wissewasje geld ana de banken, ze hebben jaren achtereen miljoenen en miljarden winst. Het gaat een jaartje wat minder en wij, degene die er voor gezorgd hebbend at de banken over onze ruggen heen zoveel winst hadden, mogen nu gana betalen voor het verlies over het jaar 2008 en het jaar 2009. De grootste ergenis, de bonussen en bolussen van de directeuren en managers, welke hard aangepakt zouden wordne door PVDA en CDA, maar nu, 6 maanden later hoor je er niemadn meer over en gaat deze graaierij gewoon door, zonder dat Woutertje Bos optreedt.

Maar wel de gewone burgers zwaarder belasten en ook nog eens een groot deel van ons belastinggeld vermartelen aan een europa, dat totaal niet uit de verf komt met al die sloeber landen die er veel te snel bijgevoegd zijn de laatste jaren.

Tijd dat de gevestigde orde eens gaat inzien wat de nederlanders echt bezig houdt, voor het te laat is en zo'n malloot als Wilders echt aan het regeren slaat, met alle gevolgen van dien.

-Zwaardere straffen, hardere aanpak van tuig, meer veiligheid, minder Europa en gerechtigheid, ook voor de grote graaiers.

Undecided echt waar, wat een enorm ongenunanceerd kutverhaal is dit. ik heb ech geen zin om dit te weerspreken, want dan blijf je bezig.
Reply
Aaaaah gut gut moet de gewone man weer opdraaien voor de fouten van het kabinet. Pfffffff echt zo een oppositie praatje. Daar word ik ook moe van. Datzelfde gezanik.

En wat houdt de gemiddelde Nederlander nou echt bezig? Wie wordt er landskampioen voetbal? Is Jan of Yolanthe vreemd gegaan? Wie wint X-factor? Naar welk goor all-in ressort in Turkije gaan we dit jaar? Inderdaad laat de regering ajb zich daarmee bezighouden.

Maar laat al die banken lekker klappen, dan kunnen we weer lekker teruggaan naar ruilhandel. Ik heb een zolder vol met troep waar ik al tijden vanaf wil. Iemand nog interesse in een Grundig TV die spontaan uitgaat?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Maar laat al die banken lekker klappen, dan kunnen we weer lekker teruggaan naar ruilhandel. Ik heb een zolder vol met troep waar ik al tijden vanaf wil. Iemand nog interesse in een Grundig TV die spontaan uitgaat?

Je hebt toch wel op de uitnodigingen gezet dat je een envelop met inhoud een goede cadeau-tip vindt he? Anders heb je na de bruiloft weer je zolder vol met troep. [Image: icon_wink.gif]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mijn volmacht is door een kennis omgezet in een stem op CU/SGP. Op naar een christelijker Europa [-o<.
Reply
Dugarry Wrote:
Davydoff Wrote:Zo denk ik er ook over. Toch vond ik het bizar om te zien dat er zoveel mensen zijn die er niet doorheen prikken. Maar blijkbaar hebben we in Nederland niets geleerd van de LPF.

En dan iets anders: wat is die Barry Madlener een viezerik. Ik moest bijna kotsen toen ie liep te grinniken om Wilders, die voor de duizendste keer begon over Turkije.


Aan de andere kant is het bizar dat wij als land niet (tijdig) door paars 1 en 2 hebben geprikt. Hetzelfde met de mensen die nu nog steeds PVDA/CDA stemmen. De mensen zijn het zat dat de belastingbetaler continu moet opdraaien voor de fouten van het kabinet. Het voorbeeld van de banken, wij betalen voor iedere wissewasje geld ana de banken, ze hebben jaren achtereen miljoenen en miljarden winst. Het gaat een jaartje wat minder en wij, degene die er voor gezorgd hebbend at de banken over onze ruggen heen zoveel winst hadden, mogen nu gana betalen voor het verlies over het jaar 2008 en het jaar 2009. De grootste ergenis, de bonussen en bolussen van de directeuren en managers, welke hard aangepakt zouden wordne door PVDA en CDA, maar nu, 6 maanden later hoor je er niemadn meer over en gaat deze graaierij gewoon door, zonder dat Woutertje Bos optreedt.

Maar wel de gewone burgers zwaarder belasten en ook nog eens een groot deel van ons belastinggeld vermartelen aan een europa, dat totaal niet uit de verf komt met al die sloeber landen die er veel te snel bijgevoegd zijn de laatste jaren.

Tijd dat de gevestigde orde eens gaat inzien wat de nederlanders echt bezig houdt, voor het te laat is en zo'n malloot als Wilders echt aan het regeren slaat, met alle gevolgen van dien.

-Zwaardere straffen, hardere aanpak van tuig, meer veiligheid, minder Europa en gerechtigheid, ook voor de grote graaiers.

:eeeek: Onvoorstelbaar, wat moet jij dom zijn! Dit soort van oerdomme clichés bulkende kwezelpraat lees je nog niet eens bij de ingezonden brieven in de metro!
Reply


Forum Jump: