The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!!
Hoef Wrote:Mao revisited. Zou Jan ook zijn tanden nooit poetsen en aan sex met kleine meisjes doen?

Hoho, hij had seks met meisjes om zijn roerstaaf te reinigen!
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Dugarry Wrote:
goa Wrote:Strijkt Jan veel geld op? Die storten toch hun salaris in de partijkas?

Heb je zijn huis wel eens gezien? Hij woont groter en mooier dan een ieder op dit forum. Ze zullen best ene deel terugstorten, maar dan gaat het net als bij die linkse Bram Peper. Mr. PVDA hielt zn salaris laag om te showen, maar decladeerde wel alles wat los en vast zat. Dat noem ik nou links lullen en rechts vullen.

Heb je ook het huis van Femke en Jan gezien? Niet echt een doorsnee huurwoninkje in een volksbuurt of wel?

Het feit dat ze de hypotheekrente willen afschaffen zegt al genoeg. Zelf geld zat en de sloebers die op hun partij stemmen hebben toch een huurhuis.

Protest! Ik woon echt wel mooier dan al die rooien!
Reply
goa Wrote:
Dugarry Wrote:Alle linkse regeringen, waar ook ter wereld draaien uit op armoede, hoe je het ook went of keert.

Oh vandaar dat iedereen zo bang is voor de economische kracht van China :roll:

Ja maar wel over de ruggen van die arme boeren daaro...kapitalistisch met een heel rood randje
Reply
Ad Wim Wrote:
Dugarry Wrote:Alle linkse regeringen, waar ook ter wereld draaien uit op armoede, hoe je het ook went of keert.

En als centrum of rechts dan ingrijpt en er een paar overgangsjaren nodig zijn om de boel te herstellen gaan ze wijzen dat het allemaal beter had gekund en niet snel genoeg gaat.

Zie paars 1 en 2. Nu loopt de PvdA te janken, terwijl ze er zelf een gigantische teringzooi van hebben gemaakt. Vriendjespolitiek en elkaar de mondjes voeden, daar is links goed in. Het voor de armen en buitenlanders opnemen, maar zelf ook niet tussen de armen en de buitenlanders gaan wonen. Nee, daar willen teef Femke en sloeber Bos niets van weten.
Waarom is het armoedepercentage de afgelopen jaren dan gestegen van 9 naar 11 procent?

En Paars heeft er een teringzooi van gemaakt? Dat is de grootste bloeiperiode geweest in de afgelopen decennia. Oke, er is weinig rekening gehouden met de toekomst, maar daar is vriend Zalm ook schuldig aan.

Zat Zalm niet toevallig in Paars 1 en 2? De armoede inval heeft zich al in 2001 ingezet. Links gooit alles over de balk en denkt niet verder dan het huidige boekjaar. Als ze toen normaal hadden gedaan was die armoede er nooit geweest. Nu ze alles opgemaakt hebben en het kabinet van nu moet gaan bezuinigen willen ze dat kabinet nog de schuld van de ellende geven ook.

Ach, what the hell. Laat eenieder maar lekker stemmen waar ie op wil stemmen. Mijn centrale stem zal of CDA, of VVD of Christenunie zijn.
Reply
Depor Wrote:
goa Wrote:
Dugarry Wrote:Alle linkse regeringen, waar ook ter wereld draaien uit op armoede, hoe je het ook went of keert.

Oh vandaar dat iedereen zo bang is voor de economische kracht van China :roll:

Ja maar wel over de ruggen van die arme boeren daaro...kapitalistisch met een heel rood randje

Ik wilde het net zeggen..... :lol:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Depor Wrote:
goa Wrote:
Dugarry Wrote:Alle linkse regeringen, waar ook ter wereld draaien uit op armoede, hoe je het ook went of keert.

Oh vandaar dat iedereen zo bang is voor de economische kracht van China :roll:

Ja maar wel over de ruggen van die arme boeren daaro...kapitalistisch met een heel rood randje

Weet je wat je doet, je gaat eens kijken in de Oekraine of in Rusland en dan ga je daar eens vragen of ze het nu beter hebben dan toen ze nog een communistisch regime hadden. :roll:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Depor Wrote:Welke gebakken lucht?
Laat jij nou maar lekker leiden door wat die Bos allemaal voor onzin uitkraamt...denken doe je zowiezo niet en ik heb zo het gevoel dat jij al die mooie cijfertjes niet hebt gezien/niets van begrijpt maar dat je een mening zo formuleert alsof je er alles van weet.....terwijl je 3 posts hierboven aan komt kakken dat het niet de bedoeling is van de oppositie om het land beter te maken met hun fantastische visie...
Niet alleen Bos, maar ook andere, rechtse, oppositieleiders hebben kritiek op het beleid en komen met mazen op de proppen.
Meerdere economen hebben al gereageerd op de cijfers en gezegd dat het niet allemaal zo rooskleurig is als het er op het eerste gezicht uit ziet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
goa Wrote:
Dugarry Wrote:Alle linkse regeringen, waar ook ter wereld draaien uit op armoede, hoe je het ook went of keert.

Oh vandaar dat iedereen zo bang is voor de economische kracht van China :roll:

Ze zijn zo rijk dat het overal ter wereld barst van de Chinezen. Ze kunnen ene kleine opleving hebben, maar uiteindelijk zullen ze ver achterblijven bij de kapitalisten. Al denk ik dat de Chinezen linkse valsspelers zijn, net als hun grote voorbeeld Leon Trotski.
Reply
Depor Wrote:Ow nog een puntje over de Schipholbrand...dat cellencomplex is gebouwd in 2002 nog voor de verkiezingen en aangezien paars toen regeerde en minister Pronk verantwoordelijk was voor de bouw van het complex...en laat Pronk nou net een PvdA minister geweest zijn....dus die heeft gewoon 11 doden en een hele grote teringzooi aan zijn broek hangen maar daar hoor je geen hond over.
En dan noem je mij dom?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Welke gebakken lucht?
Laat jij nou maar lekker leiden door wat die Bos allemaal voor onzin uitkraamt...denken doe je zowiezo niet en ik heb zo het gevoel dat jij al die mooie cijfertjes niet hebt gezien/niets van begrijpt maar dat je een mening zo formuleert alsof je er alles van weet.....terwijl je 3 posts hierboven aan komt kakken dat het niet de bedoeling is van de oppositie om het land beter te maken met hun fantastische visie...
Niet alleen Bos, maar ook andere, rechtse, oppositieleiders hebben kritiek op het beleid en komen met mazen op de proppen.
Meerdere economen hebben al gereageerd op de cijfers en gezegd dat het niet allemaal zo rooskleurig is als het er op het eerste gezicht uit ziet.

Ja en er zijn ook genoeg economen en andere, rechtse, linkse, politici die zeggen dat het beter gaat dan in 2003. En het is mede dankzij Zalm dat er nog iets van geld over was...zelfs Kok heeft toegegeven dat ze iets te enthousiast zijn geweest met het over de balk smijten van geld.
Reply
Dugarry Wrote:Al denk ik dat de Chinezen linkse valsspelers zijn, net als hun grote voorbeeld Leon Trotski.

Luister achterlijke poepzak, jij weet helemaal NIETS van China, Trotski of trotskisme dus hou alsjeblieft op anders lach ik me nog dood hier :lol:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:
Depor Wrote:
goa Wrote:
Dugarry Wrote:Alle linkse regeringen, waar ook ter wereld draaien uit op armoede, hoe je het ook went of keert.

Oh vandaar dat iedereen zo bang is voor de economische kracht van China :roll:

Ja maar wel over de ruggen van die arme boeren daaro...kapitalistisch met een heel rood randje

Weet je wat je doet, je gaat eens kijken in de Oekraine of in Rusland en dan ga je daar eens vragen of ze het nu beter hebben dan toen ze nog een communistisch regime hadden. :roll:

waarom stemmen ze dan niet met zn allen op de linkse partijen? En waarom zijn er in china nooit democratische verkiezingen? Juist, andat iedereen op vrijheid zal stemmen en de centrum/rechtse partijen dan aan de macht komen.

Die Sovjets waren ook allemaal grote sloebers, als het echt zo super was in die tijd dan waren ze niet massaal overal weggetrapt met die kolchozen en sovchozen van ze.
Reply
goa Wrote:
Depor Wrote:
goa Wrote:
Dugarry Wrote:Alle linkse regeringen, waar ook ter wereld draaien uit op armoede, hoe je het ook went of keert.

Oh vandaar dat iedereen zo bang is voor de economische kracht van China :roll:

Ja maar wel over de ruggen van die arme boeren daaro...kapitalistisch met een heel rood randje

Weet je wat je doet, je gaat eens kijken in de Oekraine of in Rusland en dan ga je daar eens vragen of ze het nu beter hebben dan toen ze nog een communistisch regime hadden. :roll:
En terwijl 90% van het volk in de USSR honger had in de winter vraten de leiders zich goed vol in het Kremlin

Heel veel slechter ook niet...ze hebben de vrije markt te snel open gegooid en de mafia is machtiger dan het parlement.
Ga ook eens kijken in Estland, Letland waar het nu 100x beter is als toen die schijtcommunisten aan het regime waren. Communisme is geen stroming het is een utopie...
Reply
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Welke gebakken lucht?
Laat jij nou maar lekker leiden door wat die Bos allemaal voor onzin uitkraamt...denken doe je zowiezo niet en ik heb zo het gevoel dat jij al die mooie cijfertjes niet hebt gezien/niets van begrijpt maar dat je een mening zo formuleert alsof je er alles van weet.....terwijl je 3 posts hierboven aan komt kakken dat het niet de bedoeling is van de oppositie om het land beter te maken met hun fantastische visie...
Niet alleen Bos, maar ook andere, rechtse, oppositieleiders hebben kritiek op het beleid en komen met mazen op de proppen.
Meerdere economen hebben al gereageerd op de cijfers en gezegd dat het niet allemaal zo rooskleurig is als het er op het eerste gezicht uit ziet.

Ja en er zijn ook genoeg economen en andere, rechtse, linkse, politici die zeggen dat het beter gaat dan in 2003. En het is mede dankzij Zalm dat er nog iets van geld over was...zelfs Kok heeft toegegeven dat ze iets te enthousiast zijn geweest met het over de balk smijten van geld.
Maar zat Zalm en de VVD niet gewoon in Paars? Waarom heb je het dan de hele tijd over links?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
goa Wrote:
Dugarry Wrote:Al denk ik dat de Chinezen linkse valsspelers zijn, net als hun grote voorbeeld Leon Trotski.

Luister achterlijke poepzak, jij weet helemaal NIETS van China, Trotski of trotskisme dus hou alsjeblieft op anders lach ik me nog dood hier :lol:

Waarschijnlijk meer dan jij, acherlijke pisfles. het feit dat je met schelden begint en op de man gaat spelen zegt eigelijk wel genoeg. Ik denk dat ik degene ben die zich verrot gaat lachen hier.

Anyway, je mag van mij meer weten. Hiermee blijft mijn uitspraak als een huis boven water staan. Hakkuh
Reply
Quote:Niet alleen Bos, maar ook andere, rechtse, oppositieleiders hebben kritiek op het beleid en komen met mazen op de proppen.
Meerdere economen hebben al gereageerd op de cijfers en gezegd dat het niet allemaal zo rooskleurig is als het er op het eerste gezicht uit ziet

Adriaan, waar blijft de inhoud? De oppositie en meerdere economen hebben iets gezegd. Maar wat dan en waarover/waartegen? En klopt dat? En waarom dan niet?
Reply
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Welke gebakken lucht?
Laat jij nou maar lekker leiden door wat die Bos allemaal voor onzin uitkraamt...denken doe je zowiezo niet en ik heb zo het gevoel dat jij al die mooie cijfertjes niet hebt gezien/niets van begrijpt maar dat je een mening zo formuleert alsof je er alles van weet.....terwijl je 3 posts hierboven aan komt kakken dat het niet de bedoeling is van de oppositie om het land beter te maken met hun fantastische visie...
Niet alleen Bos, maar ook andere, rechtse, oppositieleiders hebben kritiek op het beleid en komen met mazen op de proppen.
Meerdere economen hebben al gereageerd op de cijfers en gezegd dat het niet allemaal zo rooskleurig is als het er op het eerste gezicht uit ziet.

Ja en er zijn ook genoeg economen en andere, rechtse, linkse, politici die zeggen dat het beter gaat dan in 2003. En het is mede dankzij Zalm dat er nog iets van geld over was...zelfs Kok heeft toegegeven dat ze iets te enthousiast zijn geweest met het over de balk smijten van geld.
Maar zat Zalm en de VVD niet gewoon in Paars? Waarom heb je het dan de hele tijd over links?

Ja en D'66 zat ook in paars...omdat je de VVD niet zo slap hoort lullen over dat het vroeger allemaal beter was...paars II was een flop niets meer en niets minder. En Zalm heeft toegegeven dat hij nog meer de hand op de knip had moeten houden, heb geen PvdA'er horen zeggen dat ze het land toen bijna naar de klote hebben geholpen.
Reply
Dugarry Wrote:waarom stemmen ze dan niet met zn allen op de linkse partijen?

Omdat het nadeel van democratie is dat de stem van onthersende idioten als jij zowaar nog geldig is ook.


Dugarry Wrote:met die kolchozen en sovchozen van ze.

Undecided
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Het aantal uitkeringen zijn dan wel omlaag gegaan, maar die mensen zien we niet terug in de arbeidsmarkt.

De economie kan dan wel weer in bloei zijn, het armoedepercentage is hoger geworden.

De economie kan wel weer in bloei zijn, maar dit heeft als voornaamste reden dat de gehele Europese economie de laatste tijd weer aangetrokken is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Welke gebakken lucht?
Laat jij nou maar lekker leiden door wat die Bos allemaal voor onzin uitkraamt...denken doe je zowiezo niet en ik heb zo het gevoel dat jij al die mooie cijfertjes niet hebt gezien/niets van begrijpt maar dat je een mening zo formuleert alsof je er alles van weet.....terwijl je 3 posts hierboven aan komt kakken dat het niet de bedoeling is van de oppositie om het land beter te maken met hun fantastische visie...
Niet alleen Bos, maar ook andere, rechtse, oppositieleiders hebben kritiek op het beleid en komen met mazen op de proppen.
Meerdere economen hebben al gereageerd op de cijfers en gezegd dat het niet allemaal zo rooskleurig is als het er op het eerste gezicht uit ziet.

Ja en er zijn ook genoeg economen en andere, rechtse, linkse, politici die zeggen dat het beter gaat dan in 2003. En het is mede dankzij Zalm dat er nog iets van geld over was...zelfs Kok heeft toegegeven dat ze iets te enthousiast zijn geweest met het over de balk smijten van geld.
Maar zat Zalm en de VVD niet gewoon in Paars? Waarom heb je het dan de hele tijd over links?

paars II was een flop niets meer en niets minder.
Wat vond je van Balkenende I en II dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
goa Wrote:
Dugarry Wrote:waarom stemmen ze dan niet met zn allen op de linkse partijen?

Omdat het nadeel van democratie is dat de stem van onthersende idioten als jij zowaar nog geldig is ook.


Dugarry Wrote:met die kolchozen en sovchozen van ze.

Undecided

Als jij nou zo slim en zo goed bent als je zelf denkt te zijn, waarom ga je dan niet de politiek in? Je hebt gezien hoe veel van je helden als Trotski, Lenin en Stalin het gedaan hebben. Dus ook jij, gigagoa moet al die domme mensen toch makkelijk kunnen bespelen om ze de touwtjes in handne te krijgen? Of overschat ik hiermee jouw slimheid een beetje, Mr. Simple Mind?
Reply
Ad Wim Wrote:Het aantal uitkeringen zijn dan wel omlaag gegaan, maar die mensen zien we niet terug in de arbeidsmarkt.

De economie kan dan wel weer in bloei zijn, het armoedepercentage is hoger geworden.

De economie kan wel weer in bloei zijn, maar dit heeft als voornaamste reden dat de gehele Europese economie de laatste tijd weer aangetrokken is.

Dat betekend dat ze of het land uitgeflikkerd zijn (mocht eens tijd worden) of overleden zijn? Waar zijn die mensen heen dan? Je praat weer mee zonder verder te kijken...

Waar ligt die armoedepercentage groei aan dan?

Nederlandse groei behoort tot de top in Europa, en het is erg logisch dat als het in Europa goed gaat dat het hier ook beter gaat Ad...we zijn een handelsland....
Reply
En natuurlijk is het makkelijk om te zeiken op het kabinet, maar daar is het per slot van rekening oppositie voor. Als links straks in de regering komt, zul je de oppositie ook horen. Maar dan hebben ze zeker alle recht van zeiken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
We staan op 9 in de wereld. Jan Peter bedankt Notworthy

En dan te bedenken dat het met Foute Wouter allemaal nog beter was gegaan!
Reply
Wat een potlood die Rutte zeg met z'n zee, schip en sluizen #-o
Make tea, not war
Reply
Dugarry Wrote:je helden als Trotski, Lenin en Stalin

Het feit dat ik bij jou een ontroerend gebrek aan kennis waarneem over deze zaken betekent niet dat ik hen hoog heb zitten. Mijn stem zal Jan niet krijgen.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:Het aantal uitkeringen zijn dan wel omlaag gegaan, maar die mensen zien we niet terug in de arbeidsmarkt.

De economie kan dan wel weer in bloei zijn, het armoedepercentage is hoger geworden.

De economie kan wel weer in bloei zijn, maar dit heeft als voornaamste reden dat de gehele Europese economie de laatste tijd weer aangetrokken is.

Dat betekend dat ze of het land uitgeflikkerd zijn (mocht eens tijd worden) of overleden zijn? Waar zijn die mensen heen dan? Je praat weer mee zonder verder te kijken...

Waar ligt die armoedepercentage groei aan dan?

Nederlandse groei behoort tot de top in Europa, en het is erg logisch dat als het in Europa goed gaat dat het hier ook beter gaat Ad...we zijn een handelsland....
Ik praat helemaal niet mee, ik heb het over feiten. Ik weet niet waar ze heen zijn. Waarschijnlijk zitten ze nog steeds thuis, maar nu zonder uitkering of zijn ze de criminaliteit ingegeaan.

Aan de asociale bezuinigingen van de afgelopen regeerperiode.

Het is ook logisch, maar het is dus niet logisch dat dit kabinet gaat strijken met de eer van een economie in bloei. Daar hebben zij dus niet zoveel aan hoeven doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
goa Wrote:
Dugarry Wrote:je helden als Trotski, Lenin en Stalin

Het feit dat ik bij jou een ontroerend gebrek aan kennis waarneem over deze zaken betekent niet dat ik hen hoog heb zitten. Mijn stem zal Jan niet krijgen.

André krijgt jou stem toch Goa? :lol:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Dugarry Wrote:Heb je ook het huis van Femke gezien?

Ja, die woonde sinds kort gewoon in de Kanaalstraat. Nu ergens in de Watergraafsmeer
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Welke gebakken lucht?
Laat jij nou maar lekker leiden door wat die Bos allemaal voor onzin uitkraamt...denken doe je zowiezo niet en ik heb zo het gevoel dat jij al die mooie cijfertjes niet hebt gezien/niets van begrijpt maar dat je een mening zo formuleert alsof je er alles van weet.....terwijl je 3 posts hierboven aan komt kakken dat het niet de bedoeling is van de oppositie om het land beter te maken met hun fantastische visie...
Niet alleen Bos, maar ook andere, rechtse, oppositieleiders hebben kritiek op het beleid en komen met mazen op de proppen.
Meerdere economen hebben al gereageerd op de cijfers en gezegd dat het niet allemaal zo rooskleurig is als het er op het eerste gezicht uit ziet.

Ja en er zijn ook genoeg economen en andere, rechtse, linkse, politici die zeggen dat het beter gaat dan in 2003. En het is mede dankzij Zalm dat er nog iets van geld over was...zelfs Kok heeft toegegeven dat ze iets te enthousiast zijn geweest met het over de balk smijten van geld.
Maar zat Zalm en de VVD niet gewoon in Paars? Waarom heb je het dan de hele tijd over links?

paars II was een flop niets meer en niets minder.
Wat vond je van Balkenende I en II dan?

Balkende I is niets helemaal niets, met die domme LPF stemmers en dat zooitje randdebielen wat over de rug van een dooie de meest lompe dingen hebben gedaan. Pauw en Witteman, Theo Maassen: Fortuyn wou de luchtmacht afschaffen wat doet de LPF de JSF aanschaffen...
Balkende II Eindelijk die ruk LPF eruit getrapt, en het pijnlijke bezuinigen is begonnen, een referendum en er word nog naar geluisterd ook...
Reply


Forum Jump: