The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam / San Jose / Costa da Sauipe
Chiu, vieze kutfaler, je gaat nu toch niet weer zo lopen kloten als vorige week?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop 5-4 Llodra!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mooi, livebeelden bij nos.nl
Reply
Haha, Llodra vraagt Hawkeye aan omdat hij zijn eigen service uitzag =D>
Reply
Wow Llodra veel gekozen! Dat kan 't mooie verlies van Zverev compenseren. Hup Chiu
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2 geweldige passeerballen Chiu: 2-0. Nu 3-0 :roll:
Reply
Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Anders sla je even 3 wereldpassings in de TB =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Undecided
Zeg het eens buurs, wat is hier zo lachwekkend aan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Undecided
Zeg het eens buurs, wat is hier zo lachwekkend aan?

llodra beter in de 3e set.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
6-4
Reply
HAHAHAHA!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Undecided :razz: Undecided Undecided
Reply
OMG staat 't nou van 6-1 ineens 6-6? ](*,) :crazy:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
6-1 -> 6-6
Reply
En dan toch Chiu! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Undecided

ad-week!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Pijnlijk om te zien, zit je met een heerlijk gevoel als het 6-6 wordt en dan verliest ie alsnog. Kut llodra, lelijke speler.
Reply
Kom op Ljubo. Belangrijk dat je wint. De volgende ronde is ook te doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Chiu, vieze kutfaler, je gaat nu toch niet weer zo lopen kloten als vorige week?

en maar klagen Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die Ljubicic gaat hier weer direct onderuit. En toch weer 11x gekozen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:Chiu, vieze kutfaler, je gaat nu toch niet weer zo lopen kloten als vorige week?

en maar klagen Undecided
Haha, dat uit jouw mond. En ik klaag niet, ik moedig hem aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een schijtpot trouwens dit, blij dat we dit niet hoeven te zien zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Ljubo raakt echt geen pepernoot op het moment.. Moet snel veranderen...
Reply
Echt drama ja en dan is er ook meteen geen reet aan om naar te kijken. Ik heb nog geen rally langer dan 10 slagen gezien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Undecided

ad-week!
Haha, altijd als jij dramatische keuzes maakt, roep je dit. Ik heb er niet eens het buurs-geluk voor nodig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Echt.. hoe heb ik me na vorige week nog de vingers aan Ljubo kunnen branden zeg. Wat is dat een oude man en matige tennisser geworden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ik maak maar een geintje joh.

het interesseert me niks.
ik had gister geen zin om een team te maken en dat is nu wel te zien :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Echt.. hoe heb ik me na vorige week nog de vingers aan Ljubo kunnen branden zeg. Wat is dat een oude man en matige tennisser geworden.
Haha, heb jij hem genomen?! Dat had ik toch echt niet verwacht. Je had hier prachtig je gelijk kunnen halen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja ik weet 't Ad. Maar ik zie altijd die Indoorkoning Ljubo nog voor me. Met zo'n loting was ie normaal gesproken gewoon halve finalist. Dan wil ik 'm voor dat geld hebben. Maar ik had beter op mijn blauwe ogen moeten vertrouwen, die zagen vorige week al dat het over is met hem.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: