The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Atlanta/Gstaad/Hamburg
Hij serveert ook voor geen meter. 40% 1e service en pas 2 aces. Maar ben blij dat ie er iig voor gaat.
Morgen heeft ie vrij en donderdag moet ie Davy ook wel kunnen hebben met een onderhandse service.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(17-07-2012, 09:07 PM)buurs Wrote: Hij is al 2x behandeld

Dan gaat hij zometeen denk ik opgeven! Of zal hij eerst het toernooi even winnen?

Wat zijn de entry rules bij de OS ongeveer Ad? 2 per land? Minimum ranking die het IOC oplegt?
Reply
Volgens mij top 56 van de ranking met een maximum van 6 per land, de rest WCs die al bekend zijn.
De NOCs hebben ook nog eigen regels, zo mogen Rochus, Darcis geloof ik niet, net als gezeik een paar jaar geleden met Wickmayer en Malisse.
En ze moeten Davis Cup gespeeld hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kamke mist kans na kans... Zegt wel iets
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die Kamke mag ook best een keer breaken trouwens.

Kamke serveert trouwens zelf ook onderhands zo te zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(16-07-2012, 10:49 PM)Mist Wrote: Nee omdat Anderson zich de afgelopen jaren te weinig voor de Davis Cup beschikbaar heeft gesteld en dat is een vereiste van het IOC.

Dit lees ik nu over de DC:

Quote:Players must have also have made themselves available for two Fed/Davis Cup events from 2009–2012, one of which must have taken place in 2011–2012

Dat geldt dus voor Anderson, aangezien ie vorig jaar heeft gespeeld.
Weet je zeker dat het daarom is dat ie niet meedoet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(17-07-2012, 09:18 PM)buurs Wrote: Kamke mist kans na kans... Zegt wel iets

Dat hij in Duitsland speelt?
Reply
(17-07-2012, 09:12 PM)_Tampie Wrote:
(17-07-2012, 09:07 PM)buurs Wrote: Hij is al 2x behandeld

Dan gaat hij zometeen denk ik opgeven! Of zal hij eerst het toernooi even winnen?

Wat zijn de entry rules bij de OS ongeveer Ad? 2 per land? Minimum ranking die het IOC oplegt?

Wordt de OS eigenlijk nog onderdeel van een FTM-week?
Reply
Ik neem aan van wel. Heb het al eens aangekaart, want volgens mij begint het al op zaterdag.
Maar winnaar verdient 750 punten, dus wel zo leuk.

(17-07-2012, 09:07 PM)buurs Wrote: Hij is al 2x behandeld

Hoe weet je dit trouwens? Er zijn nergens beelden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(17-07-2012, 09:16 PM)Ad Wim Wrote: Volgens mij top 56 van de ranking met een maximum van 6 per land, de rest WCs die al bekend zijn.
De NOCs hebben ook nog eigen regels, zo mogen Rochus, Darcis geloof ik niet, net als gezeik een paar jaar geleden met Wickmayer en Malisse.
En ze moeten Davis Cup gespeeld hebben.

Ok, de hoogste 56 die zin hebben is het zo te zien.

Die WC's zijn niet toevallig allemaal landen die geen afvaardiging bij die eerste 56 hebben zitten, lijkt me.
57 (ITF) Lleyton Hewitt AUS
58 (ITF) Vasek Pospisil CAN
59 (ITF) Thomaz Bellucci BRA
60 (ITF) Somdev Devvarman IND
61 (ITF) Adrian Ungur ROU
62 (ITF) Blaz Kavcic SLO
63 (ITF) Malek Jaziri TUN
64 (ITF) Sergiy Stakhovsky UKR

Ik snap wel dat sommige NOC's de eisen wat strenger stellen. Totaal kansloze mensen ga je niet sturen. Jaziri, kom op.....
Reply
Die Kamke breakt dan eindelijk als het er niet meer toe doet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(17-07-2012, 09:24 PM)Ad Wim Wrote: Hoe weet je dit trouwens? Er zijn nergens beelden.

buurs heeft geen beelden nodig om dit te zien.
Hij kan ook z'n twitter lezen zonder internet. Doet ie allemaal aan de binnenkant van z'n ogen.

(17-07-2012, 09:23 PM)Atlanta Wrote: Wordt de OS eigenlijk nog onderdeel van een FTM-week?

De discussie op het admin forum is gestokt, ik zal hem nog eens op doen laaien. Keep you posted.
Reply
Ja, het is natuurlijk wel vrijwillig, net als bij elk ander toernooi.

En die WCs zijn gegeven door de ITF. Sommigen zijn echt belachelijk idd, zeker gezien het gras. Devvarman heeft het hele jaar niet gespeeld, Jaziri, Ungur, Kavcic en Bellucci kunnen niks op gras, maar ze zullen het wel eerlijk willen doen...

Hop, 64 61, bam!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat is altijd lekker, als je een onwillige schouder hebt, om dan even een uurtje losjes te trainen. En dat er dan een scheidsrechter telt en ballenjongens zijn is alleen maar een luxe.
Reply
Kijken jullie maar even naar de servicestats
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haha wedstrijd werd helemala niet gecovered. Die Buurs Eusa_think
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(17-07-2012, 09:47 PM)buurs Wrote: Kijken jullie maar even naar de servicestats

Dat stemt mij zeer positief, naar gelang de partij vorderde ging het steeds beter. Of zie jij andere stats aan de binnenkant van je ogen? Hij schudde zeker nee richting z'n trainer, en twitterde tijdens de wissel dat het niets was, terwijl zijn MTO ook nog eens aan de gang was?
Reply
Kun je nagaan, dat ie een Duitser die altijd goed is in Duitsland compleet van de baan blaast met een kapotte schouder.
Dagje rust voor die schouder en het kan alleen maar beter!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(17-07-2012, 09:22 PM)Ad Wim Wrote:
(16-07-2012, 10:49 PM)Mist Wrote: Nee omdat Anderson zich de afgelopen jaren te weinig voor de Davis Cup beschikbaar heeft gesteld en dat is een vereiste van het IOC.

Dit lees ik nu over de DC:

Quote:Players must have also have made themselves available for two Fed/Davis Cup events from 2009–2012, one of which must have taken place in 2011–2012

Dat geldt dus voor Anderson, aangezien ie vorig jaar heeft gespeeld.
Weet je zeker dat het daarom is dat ie niet meedoet?

Volgens mij moet die two events geïnterpreteerd worden als twee jaargangen. Hier een interviewtje met Anderson waarin hij zegt dat hij het jammer vindt dat het zo gelopen is:
http://www.tennishead.net/news/on-tour/2...l-be-tough
Reply
Ik vind het trouwens best aardige wild cards als je het vergelijkt met bijv. vier jaar geleden. De meeste van deze spelers zitten niet ver buiten de cut voor directe toegang. En Jaziri won wel mooi een potje op Wimbledon hè! Cool
Reply
@NicoAlmagro: Feliz con mi partido de hoy,pero mas aun de que el hombro me este permitiendo jugar!el jueves partido durisimo,ahora a cenar algo!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zijn schouder staat hem dus toe om te spelen, goed nieuws.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Malisse, gouden kneus! Dan maar Berankis voor de halve finale.
Reply
Kutbelg!!!!!
Reply
Lekker Blake. Icon_mrgreen
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Tuurlijk Blake!
Reply
Keuze voor Harrison, waar ik al niet echt blij mee was, wordt keihard afgestraft. Verliezen van fucking Blake...

Denk dat de os toch wel redelijke invloed hebben op deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(18-07-2012, 08:14 AM)Ad Wim Wrote: Keuze voor Harrison, waar ik al niet echt blij mee was, wordt keihard afgestraft. Verliezen van fucking Blake...

Denk dat de os toch wel redelijke invloed hebben op deze week.

Je was niet blij met Harrison, maar wou eigenlijk wel Chardy...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat heb je goed gelezen. En zoals je weet, ga ik vrijwel altijd voor het hoogste maximum dus wilde ik niet nog iemand in dat stuk in Hamburg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan moet je ook niet zeuren.

Al ben ik wel benieuwd wel maximum je zag bij Harrison en Chardy.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: