The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wat heb je gestemd?
You do not have permission to vote in this poll.
CDA
22.41%
13 22.41%
PvdA
17.24%
10 17.24%
VVD
24.14%
14 24.14%
SP
15.52%
9 15.52%
GroenLinks
3.45%
2 3.45%
ChristenUnie
8.62%
5 8.62%
PvdD
5.17%
3 5.17%
LvF
0%
0 0%
Klein rechts, namelijk...
3.45%
2 3.45%
Total 58 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

De uitgangspoll: wat heb je gestemd?
Als het waar is van dat hartinfarct van JM lijkt het me niet verstandig dat hij mp wordt.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
centre court Wrote:20.50 komt RTL met de eerste serieuze peiling?
mag niet van de nos..,mag pas na 21uur van hun
Reply
Maar ze doen het lekker toch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Marshall Wrote:
Ad Wim Wrote:
Frits Wrote:
Ad Wim Wrote:
Frits Wrote:ik denk dat SP de grootste wordt en PvdA 2e vanavond.

om te regeren hebben ze helaas geen meerderheid dus moet het cda wel meedoen. Dit wil het CDA niet dus wordt het gewoon CDA en PvdA.
Heb je gedronken?

helaas niet

kijk hier maar is
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.verkiezingsbijlage.nl/nl-Home-De_peilingen.php">http://www.verkiezingsbijlage.nl/nl-Hom ... lingen.php</a><!-- m -->

88.000 keer gestemd
Kijk maar gewoon op politiekebarometer.nl, dat geeft beter de verhoudingen weer.

Want? Dat is een peiling VOORAF, dit is een peiling van vandaag, doorlopend ge-update....
De Politieke Barometer is een peiling, waarin een duidelijk en goede steekproef wordt genomen en die een aantal keer per week ge-update wordt.
Waar Frits mee kwam, is geen peiling; dat is een registratie van stemmen van slechts een beperkt deel van de bevolking en dus niet representatief.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De VVD is samengekomen in Madurodam.. Undecided
Reply
Quatro Wrote:
Ad Wim Wrote:De SP heeft ook geen 24 serieuze kandidaten, laat staan de ChristenUien :razz:

dit vraag ik me ook al de hele tijd af.. misschien wordt de politiek weer lache! komend jaar..net als met Fortuyns vriendjes destijds

vind 't wel bizar dat alle zwevende kiezers van fortuyn naar sp hoppen..misschien moet jan dan ook maar in de regering..gaattie gelijk op z'n bek, alleen....wat gaat 't land dat kosten..?

zelf heb ik vvd (kamp) gestemd...zoals altijd..

lijst 3 nummer 3 voor de 3e keer voor mij Smile

wij zijn vrienden
Reply
Ad Wim Wrote:De Politieke Barometer is een peiling, waarin een duidelijk en goede steekproef wordt genomen en die een aantal keer per week ge-update wordt.
Waar Frits mee kwam, is geen peiling; dat is een registratie van stemmen van slechts een beperkt deel van de bevolking en dus niet representatief.

steek·proef (de ~)
1 proef die men op een willekeurige plaats neemt om iets te onderzoeken
2 [stat.] deelverzameling van de populatie waarop de waarnemingen worden verricht

Dus, dit is gewoon een 'lopende' peiling... Prima representatief voor de stemmen die op dat betreffende moment zijn uitgebracht...


edit: overigens zojuist ook voor mijn vriendin gestemd die vanavond geen tijd heeft: VVD, nummertje 2 van de lijst Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Een NL, Wilders CU, VVD en CDA Big GrinBig Grin
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
D66, Boris van Ham.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
De eerste prognose van de NOS ziet er niet goed uit voor de PvdA...

En een coalitie vormen op basis van deze prognoses zal ook heel erg moeilijk worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Marshall Wrote:
Ad Wim Wrote:De Politieke Barometer is een peiling, waarin een duidelijk en goede steekproef wordt genomen en die een aantal keer per week ge-update wordt.
Waar Frits mee kwam, is geen peiling; dat is een registratie van stemmen van slechts een beperkt deel van de bevolking en dus niet representatief.

steek·proef (de ~)
1 proef die men op een willekeurige plaats neemt om iets te onderzoeken
2 [stat.] deelverzameling van de populatie waarop de waarnemingen worden verricht

Dus, dit is gewoon een 'lopende' peiling... Prima representatief voor de stemmen die op dat betreffende moment zijn uitgebracht...


edit: overigens zojuist ook voor mijn vriendin gestemd die vanavond geen tijd heeft: VVD, nummertje 2 van de lijst Wink
Maar dit is slechts een klein, eenzelfde deel van de bevolking die zo'n lopende peiling invult. Een peiling als de Politieke Barometer neemt wel alle bevolkingsgroepen mee.

En de eerste prognoses van de NOS zitten heel dichtbij de Politieke Barometer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben benieuwd welke prognose het dichtst bij de werkelijkheid zit. die van NOS of RTL
Make tea, not war
Reply
30 zetels SP??? :eeeek: Is Nederland dan echt gek geworden?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Peter Wrote:De VVD is samengekomen in Madurodam.. Undecided

Dan vraag je er ook om dat je partij krimpt! :waf:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Gelukkig bij beide polls geen mogelijkheid tot een CDA-VVD kabinet, dat is een goed teken Hakkuh

Zelfs met CU of Wilders gaat het niet lukken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Marshall Wrote:30 zetels SP??? :eeeek: Is Nederland dan echt gek geworden?

Als je bedenkt dat veel allochtonen ook gestemd hebben dan weet je wel waarom.

SP en PvdA noem ik allochtonenpartijen.
Reply
Ad Wim Wrote:Gelukkig bij beide polls geen mogelijkheid tot een CDA-VVD kabinet, dat is een goed teken Hakkuh

Zelfs met CU of Wilders gaat het niet lukken.

Dat jij hier blij mee bent zegt genoeg... CDA-VVD was de beste mogelijkheid geweest voor NL de komende jaren... Dit geeft nu alleen maar gezeik, lekker links doorgaan, weet je in ieder geval zeker dat we er over 4 jaar nog slechter voor staan (maar gelukkig hebben de armen er dan wel 5,- per maand extra bij en hebben ze weer 4 jaar op hun luie reet kunnen zitten! :roll: )
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
het komt vanzelf wel weer goed, een paar aanslagen, wat imams die leuke uitspraken doen enz enz..en we zitten met z'n allen weer te springen om een Fortuyn....
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Ad Wim Wrote:Gelukkig bij beide polls geen mogelijkheid tot een CDA-VVD kabinet, dat is een goed teken Hakkuh

Zelfs met CU of Wilders gaat het niet lukken.

helaas zijn er mensen die zich totaal niet in de politiek verdiepen, dan krijg je dit soort gekke uitslagen.
Reply
Frits Wrote:
Ad Wim Wrote:Gelukkig bij beide polls geen mogelijkheid tot een CDA-VVD kabinet, dat is een goed teken Hakkuh

Zelfs met CU of Wilders gaat het niet lukken.

helaas zijn er mensen die zich totaal niet in de politiek verdiepen, dan krijg je dit soort gekke uitslagen.
cry Calimero
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Marshall Wrote:
Ad Wim Wrote:Gelukkig bij beide polls geen mogelijkheid tot een CDA-VVD kabinet, dat is een goed teken Hakkuh

Zelfs met CU of Wilders gaat het niet lukken.

Dat jij hier blij mee bent zegt genoeg... CDA-VVD was de beste mogelijkheid geweest voor NL de komende jaren... Dit geeft nu alleen maar gezeik, lekker links doorgaan, weet je in ieder geval zeker dat we er over 4 jaar nog slechter voor staan (maar gelukkig hebben de armen er dan wel 5,- per maand extra bij en hebben ze weer 4 jaar op hun luie reet kunnen zitten! :roll: )
Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Net de stemwijzer gedaan en blijkt dat ik toch op PvdA had moeten stemmen gevolgd door SP en Wilders.
D66 kwam pas op plaats 4..............................
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Marshall Wrote:30 zetels SP??? :eeeek: Is Nederland dan echt gek geworden?

30 zetels maorijnissen. Astie over twee weken dood neer valt, weet niemand meer wat de SP ook weer wilde en storten ze zich als lemmingen in de vallen van de wél nadenkende partijen. Houdoe en bedankt!
Reply
Ad Wim Wrote:
Marshall Wrote:
Ad Wim Wrote:Gelukkig bij beide polls geen mogelijkheid tot een CDA-VVD kabinet, dat is een goed teken Hakkuh

Zelfs met CU of Wilders gaat het niet lukken.

Dat jij hier blij mee bent zegt genoeg... CDA-VVD was de beste mogelijkheid geweest voor NL de komende jaren... Dit geeft nu alleen maar gezeik, lekker links doorgaan, weet je in ieder geval zeker dat we er over 4 jaar nog slechter voor staan (maar gelukkig hebben de armen er dan wel 5,- per maand extra bij en hebben ze weer 4 jaar op hun luie reet kunnen zitten! :roll: )
Undecided

Deze slaan we even in ons achterhoofd op, als de uitslag zo blijkt te zijn als de prognoses lijken te geven komen we hier over 4 jaar weer even op terug... Kijken of je dan nog kunt lachen
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Bumme Wrote:Net de stemwijzer gedaan en blijkt dat ik toch op PvdA had moeten stemmen gevolgd door SP en Wilders.
D66 kwam pas op plaats 4..............................
#-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Marshall Wrote:
Ad Wim Wrote:
Marshall Wrote:
Ad Wim Wrote:Gelukkig bij beide polls geen mogelijkheid tot een CDA-VVD kabinet, dat is een goed teken Hakkuh

Zelfs met CU of Wilders gaat het niet lukken.

Dat jij hier blij mee bent zegt genoeg... CDA-VVD was de beste mogelijkheid geweest voor NL de komende jaren... Dit geeft nu alleen maar gezeik, lekker links doorgaan, weet je in ieder geval zeker dat we er over 4 jaar nog slechter voor staan (maar gelukkig hebben de armen er dan wel 5,- per maand extra bij en hebben ze weer 4 jaar op hun luie reet kunnen zitten! :roll: )
Undecided

Deze slaan we even in ons achterhoofd op, als de uitslag zo blijkt te zijn als de prognoses lijken te geven komen we hier over 4 jaar weer even op terug... Kijken of je dan nog kunt lachen
Als de peilingen zo blijven, komt er geen kabinet dat 4 jaar stand houdt.

En ik lach niet om de peilingen, ik lach om je belachelijke reactie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Marshall Wrote:Dat jij hier blij mee bent zegt genoeg... CDA-VVD was de beste mogelijkheid geweest voor NL de komende jaren... Dit geeft nu alleen maar gezeik, lekker links doorgaan, weet je in ieder geval zeker dat we er over 4 jaar nog slechter voor staan (maar gelukkig hebben de armen er dan wel 5,- per maand extra bij en hebben ze weer 4 jaar op hun luie reet kunnen zitten! :roll: )

Beaam!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Marshall Wrote:Dat jij hier blij mee bent zegt genoeg... CDA-VVD was de beste mogelijkheid geweest voor NL de komende jaren... Dit geeft nu alleen maar gezeik, lekker links doorgaan, weet je in ieder geval zeker dat we er over 4 jaar nog slechter voor staan (maar gelukkig hebben de armen er dan wel 5,- per maand extra bij en hebben ze weer 4 jaar op hun luie reet kunnen zitten! :roll: )

Beaam!
Nogmaals #-o
Dan snap ik niet hoe jij die Stemwijzer hebt ingevuld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Bumme Wrote:
Marshall Wrote:Dat jij hier blij mee bent zegt genoeg... CDA-VVD was de beste mogelijkheid geweest voor NL de komende jaren... Dit geeft nu alleen maar gezeik, lekker links doorgaan, weet je in ieder geval zeker dat we er over 4 jaar nog slechter voor staan (maar gelukkig hebben de armen er dan wel 5,- per maand extra bij en hebben ze weer 4 jaar op hun luie reet kunnen zitten! :roll: )

Beaam!
Nogmaals #-o
Dan snap ik niet hoe jij die Stemwijzer hebt ingevuld.

Door te klikken op het blauwe hokje dat het beste mijn mening geeft over de stelling die daarboven staat.

Heb het vermoeden dat ik niet "links" of "rechts"' te noemen ben.
Ben tegen dubbele nationaliteit maar er mogen van mij best moskeen geblowed worden en een criminele Antiliaan (contaminatie?) hoeft van mij niet terug. De MAVO mag wel weer terug en rijkere mogen van mij minder hypotheek-aftrek krijgen.......etc..........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
eerste nuttige woorden van mevrouw maaaiwegge

cda vvd en voor het sociale gezicht mag de pvdarbeiders mee doen
Utrecht, it's vocking delicious
Reply


Forum Jump: