The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rosmalen
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Dus iedereen kan zuipen! \Big Grin/

En Ad en ML, jullie hebben beide een goed betaalde probleem dus ik zie 't probleem van die 2 tientjes niet. :wink:

@ ML:
Reis naar Rosmalen: 20 euro
Kaartje: 10 euro(?)
Bier op Rosmalen: 2 euro(gratis bij Kuip en de BaakseBoys)
Overwinning van Devilder: ONBETAALBAAR
Nou, zo goed betaald is dat probleem niet...

En vul bij mij maar Phau of Minar in, en die ga ik ook zeker nemen!

Quote:Of Harel Levy :lol:

Nee, mijn gok is dat Ad vol achter Phau gaat staan op Rosmalen, ik hoop op een eerste ronde loting tegen Devilder Icon_twisted

=P~
Reply
Misschien krijgen we weer groepskorting, net als in Amersfoort \Big Grin/

En wat een eikels ja, regel eerst maar eens leuke spelers, voor dat geld. Volgens mij was Rotterdam goedkoper...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Precies, hoewel daar geen Devilder,Phau of Minar waren natuurlijk. Overigens is Chardy natuurlijk ook een grote publiekstrekker.

En was het bij Amersfoort geen gezinskorting waar we toen op binnenkwamen? Undecided
Reply
Ja, en dat kwam toen neer op 16 euro per kaartje of zo. Toch wel even heel wat anders dan dit, verdomme. 30 euro man, hou toch op! In Rotterdam Murray, Nadal, Tsonga, etc. en zelfs daar was het 27,50 of zo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ja, en dat kwam toen neer op 16 euro per kaartje of zo. Toch wel even heel wat anders dan dit, verdomme. 30 euro man, hou toch op! In Rotterdam Murray, Nadal, Tsonga, etc. en zelfs daar was het 27,50 of zo...

Toch is Rosmalen een mooier toernooi dan Rotterdam.
Alleen het deelnemersveld is minder.

Maar de locatie en het aantal banen waarop gespeeld wordt is veel beter.
En je ziet "leuke" damespartijen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Rotterdam was zeker goedkoper. Maar toen de eerste spelers in Rotterdam op de baan kwamen was ik geloof ik al 100 euro kwijt(kut ns). Dus naar verhouding is 't voor jullie gewoon een goedkoop dagje uit. :wink:

En Ml, kunnen wij of stille jullie niet bij de trein oppikken? Zit je iig niet met bussen enz te kloten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ja, en dat kwam toen neer op 16 euro per kaartje of zo. Toch wel even heel wat anders dan dit, verdomme. 30 euro man, hou toch op! In Rotterdam Murray, Nadal, Tsonga, etc. en zelfs daar was het 27,50 of zo...

Toch is Rosmalen een mooier toernooi dan Rotterdam.
Alleen het deelnemersveld is minder.

Maar de locatie en het aantal banen waarop gespeeld wordt is veel beter.
En je ziet "leuke" damespartijen :wink:

Ik vind 't idd zeker zo belangrijk om te weten welke mooie russische popjes er gaan spelen dan welke ftm helden er op de baan komen. =P~
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ja, en dat kwam toen neer op 16 euro per kaartje of zo. Toch wel even heel wat anders dan dit, verdomme. 30 euro man, hou toch op! In Rotterdam Murray, Nadal, Tsonga, etc. en zelfs daar was het 27,50 of zo...

Toch is Rosmalen een mooier toernooi dan Rotterdam.
Alleen het deelnemersveld is minder.

Maar de locatie en het aantal banen waarop gespeeld wordt is veel beter.
En je ziet "leuke" damespartijen :wink:

Ik vind 't idd zeker zo belangrijk om te weten welke mooie russische popjes er gaan spelen dan welke ftm helden er op de baan komen. =P~

Inderdaad, vooral de FTM-spelers zullen aangemoedigd worden. Dit is een vd weinige keren dat je invloed kan uitoefenen op een resultaat bij FTM. Ik schreeuw Gimeno-Traver, die ik wss als enige neem, volgende week naar de overwinning.
Reply
Nou, ik weet niet meer welke pot wij vorig jaar in Amersfoort als eerste zagen, maar het waren 2 heuse rukkers, die totaal niet met de support om wisten te gaan. :lol:
Reply
cuevas-montanes
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Cuevas-Montanes, wat Montanes uiteraard glansrijk won, dankzij onze aanmoedigingen. Cuevas kon niet zo goed omgaan met de enigszins fanatieke aanmoedigingen van Hag. Mooi potje trouwens, jammer dat ze in Rosmalen niet meedoen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor Cuevas-Montanes teken ik direct hoor als ik dan toch naar graveltoernooi in nederland zou gaan. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
cuevas heeft mijn steun niet goed opgepakt. Granollers trok zijn niveau wel omhoog. Daarbij komt nog Seppi die ook veel steun heeft gehad aan ons, maar Murray was TE goed helaas.. Wel super mooi dat hij ons bedankte!

Ik zal dinsdag wel even zien wie mijn held wordt. De kans is groot dat ik een vlag ga kopen... Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ook, als om 2 uur de loting bekend is, ga ik eens kijken welke vlag ik moet kopen/schilderen Wink
Reply
mindlight Wrote:Ik ook, als om 2 uur de loting bekend is, ga ik eens kijken welke vlag ik moet kopen/schilderen Wink

Is om 2 uur vanmiddag de loting?

Ik heb iig niks aan m'n Schotse vlag dinsdag vermoed ik. Of komt Andy's broertje nog dubbelen? :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nee zaterdag 2 uur toch?
Reply
Ja dat vond ik al logischer, ik begreep je verkeerd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vlaggen zijn voor meisjes. Gewoon bier drinken en heel hard roepen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Aan de weersverwachting te zien gaat maandag compleet in het water vallen. Voor ons natuurlijk gunstig, dubbel programma af te werken op dinsdag =D>
Reply
nou, ik hoorde gister ook iemand op tv over regen- en onweersbuien op de dinsdag, maar er kan nog veel veranderen natuurlijk.. Duurt nog een paar dagen...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nja, maar je zou maar 250 km reizen voor een dames-demonstratiepotje, dat vervolgens niet doorgaat vanwege de regen Undecided :lol:

Dan kan je toch beter op dinsdag gaan, waar er diverse backupmogelijkheden zijn om de dag toch nog te laten slagen.
En de diverse weersites zijn inderdaad nogal verdeeld in hun voorspellingen, voorlopig hou ik weeronline maar aan, die geven een droge dag op, met weercijfer 8
Reply
Als die demonstratiepartij van kraai-clijsters maar niet naar de dinsdag gaat. :-&
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
die demonstratiepartij is op zondag 11 uur \Big Grin/ :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dan heb ik veel leuke andere bezigheden Hakkuh ..

@ml: ik hoop dat jou voorspelling uitkomt. Als het maar droog is. Het liefst ook lekker in de korte broek maar dat zal er wel niet in zitten...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nou, qua temperatuur lijkt het helemaal zo beroerd niet te worden hoor, althans 22 graden is niet echt heet, maar wel goed te doen.
Reply
zondag wordt het heerlijk weer :-"
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
heerlijk weer met bagger tennis en moet je ons zien. 22graden, droog, bier en 10 forummers Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citybild?SID=063690297a888611b5a621c0dcd0e98e1d693&WMO=06369&LANG=nl&BKM=Nederland/DenBosch">http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citybi ... d/DenBosch</a><!-- m -->

Icon_twisted
Reply
Haggie Wrote:Dan heb ik veel leuke andere bezigheden Hakkuh ..

@ml: ik hoop dat jou voorspelling uitkomt. Als het maar droog is. Het liefst ook lekker in de korte broek maar dat zal er wel niet in zitten...

Dat gaat niet door Haggie. Je wordt verwacht in 3-delig pak. :lol: :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: