The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

NEC-SPA
Andrzej Niedzielan weer in basis 17/11/2006

Andrzej Niedzielan en Said Boutahar beginnen zaterdagavond in de thuiswedstrijd tegen Sparta in de basis.

Boutahar, die vorige week in het duel tegen Excelsior tot zijn verassing op de bank begon, vervangt Chris Eagles. Niedzielan neemt de plaats in van Rutger Worm. Het duel tegen laagvlieger Sparta is voor NEC cruciaal. Bij winst houden de Nijmegenaren aansluiten met de middenmoot.

Vermoedelijke opstelling: Babos, Nalbantoglu, Wisgerhof, Olsson, El Akchaoui, Barreto, Boutahar, Snoyl, Denneboom, Niedzielan, Holman
Ik heb een droom.
Reply
Als ik dit had geweten, had ik Boutahar opgesteld. Verwacht ik meer van die Barreto!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Als ik dit had geweten, had ik Boutahar opgesteld. Verwacht ik meer van die Barreto!

Als Baretto niet scoort, stop je er dan mee?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Als ik dit had geweten, had ik Boutahar opgesteld. Verwacht ik meer van die Barreto!

Als Baretto niet scoort, stop je er dan mee?

Nee, dat kan ik wel hebben. Ik kan er echter niet tegen als je knaken voor iemand hebt uitgegeven die in zijn geheel niet speelt :letitallout: . Dan haal ik nog liever minpunten!
Reply
Je bedoelt als je bijv silva hebt deze week :letitallout:
Reply
Ekslem Wrote:Dan haal ik nog liever minpunten!

Ik zag zojuist dat je Het Leed hebt opgesteld, dus dat komt wel in orde :cheers:

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Het Leed maakt vanavond een heerlijke kopgoal

of die slome gaat er vanaf met rood op dat kunstgrasveld
Reply
Ekslem Wrote:Het Leed maakt vanavond een heerlijke kopgoal

In eigen doel, maar dat is logisch

Song of the decade:

Reply
Ricochan Wrote:Je bedoelt als je bijv silva hebt deze week :letitallout:

Wat is er met Silva? Icon_evil
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
niet zoveel, is een twijfelgevalletje, rico loopt weer eens zijn leeftijd - 32 uit te hangen
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Aukinho Wrote:niet zoveel, is een twijfelgevalletje, rico loopt weer eens zijn leeftijd - 32 uit te hangen

Hij viel vrijdag met hamstringklachten geblesseerd uit op de training.

Dit noem ik meer dan een twijfelgevalletje mijnheertje Aukinho.
Reply
Ricochan Wrote:
Aukinho Wrote:niet zoveel, is een twijfelgevalletje, rico loopt weer eens zijn leeftijd - 32 uit te hangen

Hij viel vrijdag met hamstringklachten geblesseerd uit op de training.

Dit noem ik meer dan een twijfelgevalletje mijnheertje Aukinho.

Van het FCGroningen-supportersforum:

Quote:GRONINGEN - In welke formatie FC Groningen zondag thuis aantreedt tegen Willem II is nog niet duidelijk.

Naast de geschorste Lindgren ontbreken Fledderus, Van de Laak, Matthijs en Kruiswijk. Bovendien haakte Bruno Silva tijdens de ochtendtraining af met liesklachten. Zeker lijkt het dat Ondrej Svejdik in de basis staat.

Afhankelijk van het al dan niet kunnen meespelen van Silva, maakt Jans voor zondag zijn definitieve strijdplan. De mogelijkheid bestaat dat Danny Holla zijn debuut maakt in de basis van de FC.

Ik vrees met grote vrezen zondag.. Wat moet de opstelling worden?

Waarschijnlijk: Roorda; Floren, Sankoh, Svejdik, vd Linden; Cornelisse, Holla, Lovre, Levchenko; Nevland, Suarez
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
dan nog, er spelen elke week wel een paar spelers niet die een aantal managers wél hebben opgesteld. iedereen vind het vervelend als dat bij hem gebeurd, ik ook, maar je kan ook overdrijven, zoals jij.
Reply
Aukinho Wrote:dan nog, er spelen elke week wel een paar spelers niet die een aantal managers wél hebben opgesteld. iedereen vind het vervelend als dat bij hem gebeurd, ik ook, maar je kan ook overdrijven, zoals jij.

zeg student, kun jij op veritas ff oud hollandsch gaan schapenfokken of prozakschoften? :razz:
Reply
hoezo, iedereen loop (of zuip, om het studentenleven er maar even in te houden) het toch ook vervelend :8:
Reply
aukinho Wrote:iedereen vind het vervelend als dat bij hem gebeurd
Pwaaahaha, dit is echt nu al een klassieker!
Reply
iedereen loop het toch ook vervelend...... :eeeek: Icon_question Icon_question

studententaal zeker?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
wat een idioot #-o
Bangkok resident.
Reply
#-o
Reply
NEC - Sparta

NEC: compleet.

Sparta: geblesseerd: Emnes, Oost.
Wie dit leest is gek
Reply
Go Snoyl !!!
Bangkok resident.
Reply
Nou lekker dan met een dubbele verdediging van NEK!!
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply
op VI staat Vlug als doelpuntenmaker
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
roseeeeee weer ! #-o
Bangkok resident.
Reply
Nou harry is al thuis!! Wat een schande!! Wij zouden betaald moeten krijgen om hier naar te kijken, verre weg het slechste NEC dat ik de laatste 10 jaar heb gezien! Dit was nog slechter als toen we 5-0 achter stonden bij rust een paar jaar terug in Breda!

Kijk naar de herhaling en huiver... hoofdklasse is nog beter! Misschien hebben ze een helderziende blik bij NEC.. voor de wedstrijd werd de nieuwe biersponsor vol trots gepresenteerd: Jupiler! Het kan zomaar zo zijn...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:! Wij zouden betaald moeten krijgen om hier naar te kijken

Da's een iets andere insteek van 'betaald voetbal'....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
2-1
Bangkok resident.
Reply
harry_bierdop Wrote:Nou harry is al thuis!! Wat een schande!! Wij zouden betaald moeten krijgen om hier naar te kijken, verre weg het slechste NEC dat ik de laatste 10 jaar heb gezien! Dit was nog slechter als toen we 5-0 achter stonden bij rust een paar jaar terug in Breda!

Kijk naar de herhaling en huiver... hoofdklasse is nog beter! Misschien hebben ze een helderziende blik bij NEC.. voor de wedstrijd werd de nieuwe biersponsor vol trots gepresenteerd: Jupiler! Het kan zomaar zo zijn...

NEC heeft het imago mee maar de punten moeten toch ook echt komen inderdaad. Ik zie NEC momenteel absoluut als een concurrent om lijfsbehoud.
Reply
Degradatiestrijd:
NAC 13 - 15
Heracles 13 - 14
Excelsior 13 - 13
NEC 13 - 12
Willem II 12 - 10
Sparta 13 - 10
RKC 13 - 8
ADO 12 - 5
--
Op zich wel triest, liefst 8 ploegen die dit seizoen zomaar kunnen degraderen omdat ze eigenlijk kwaliteit tekort komen. Maar wel spannend.. tig degradatieduels. =D>
Reply
Peter Wrote:Op zich wel triest, liefst 8 ploegen die dit seizoen zomaar kunnen degraderen omdat ze eigenlijk kwaliteit tekort komen.

Gelukkig zijn er genoeg ploegen waarmee we kunnen concurreren :8:
Reply

Forum Jump: