The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Marshall Wrote:
Quote:Gisteren tekende Angelos Charisteas in het duel met ADO Den Haag voor zijn eerste treffer in de Rotterdamse Kuip. Vijf minuten voor tijd schoot hij een strafschop via de handen van doelman Zwinkels tegen de touwen. De Griek speelde al enkele goede wedstrijden in dienst van Feyenoord, maar wist slechts één keer te scoren.

De opluchting was groot bij de oud-Ajacied. "Ik ben absoluut heel blij met deze goal, maar ik vond het geen treffer om gek bij te doen. We stonden al met 2-0 voor. Daarbij: ik wil dat de fans dit niet zien als iets uitzonderlijks, maar als een start van een reeks. Ik weet dat ik nog veel meer moet scoren om iedereen te overtuigen," liet Charisteas aan AD Sportwereld weten.

Undecided Heel blij en opgelucht met de eerste goal van het seizoen, een slecht genomen strafschop!
Enne: in wedstrijd 16 van het seizoen...

En wat is daar precies zo broekzakscheurend grappig aan? Een goal is een goal en een spits kan daar heel veel zelfvertrouwen uit halen, ook al is het een slecht genomen strafschop in de slotfase bij een 2-0 stand... :roll:
Reply
Ik vind het goed dat hij inderdaad geen rare dingen ging doen bij die strafschop.

Ik kan me echter niet voorstellen dat hij hier vertrouwen uit put.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik vind het goed dat hij inderdaad geen rare dingen ging doen bij die strafschop.

Ik kan me echter niet voorstellen dat hij hier vertrouwen uit put.

Spitsen die een hele tijd niet scoren willen alles wel aanpakken om maar ergens een sprankje vertrouwen uit te kunnen putten, dus ik kan me dat prima voorstellen. Jij bent zeker verdediger?
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vind het goed dat hij inderdaad geen rare dingen ging doen bij die strafschop.

Ik kan me echter niet voorstellen dat hij hier vertrouwen uit put.

Spitsen die een hele tijd niet scoren willen alles wel aanpakken om maar ergens een sprankje vertrouwen uit te kunnen putten, dus ik kan me dat prima voorstellen. Jij bent zeker verdediger?
Van origine wel ja Wink

Maar ik denk dat je uberhaupt uit een penalty weinig vertrouwen in het maken van veldgoals kan putten, omdat het een hele andere discipline is dan een veldgoal. Hoogstens heeft hij meer zelfvertrouwen gekregen in het nemen van strafschoppen. Maar ja, na zo'n slecht genomen strafschop...

Maar ik kan het mis hebben en het kan zijn dat Harrie er nu opeens elke week eentje inlegt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar ik denk dat je uberhaupt uit een penalty weinig vertrouwen in het maken van veldgoals kan putten, omdat het een hele andere discipline is dan een veldgoal. Hoogstens heeft hij meer zelfvertrouwen gekregen in het nemen van strafschoppen. Maar ja, na zo'n slecht genomen strafschop...

Maar ik kan het mis hebben en het kan zijn dat Harrie er nu opeens elke week eentje inlegt.

Discipline, smischipline. Een goal is een goal. Je schiet, de bal ligt in het netje, doelpunt. Hij krijgt ongetwijfeld meer zelfvertrouwen als hij een solo vanaf de middenlijn begint, 4 man het bos in stuurt, de keeper op het verkeerde been zet en dan de bal met een stifje in de verre hoek schept, maar a) dat zie ik hem niet zo snel doen en b) je moet ergens beginnen en dat heeft hij gisteren gedaan.
Reply
Het is geen schande dat Ten Cate zijn ploeg in een half jaartje niet heel dichtbij kampioen PSV heeft gebracht. Ajax sprokkelde vorig seizoen onder Danny Blind maar liefst 24 punten minder dan de kampioen uit Eindhoven bij elkaar. Nieuwkomers als Jaap Stam en Gabri hebben Ajax onmiskenbaar sterker gemaakt. Het duo beschikt echter niet over de capaciteiten van bijvoorbeeld Phillip Cocu, die bij PSV in het veld als verlengstuk van trainer Ronald Koeman optreedt.

"Naar zo'n speler als Cocu zijn we nog steeds naar op zoek", erkent Ten Cate. "Onze jonge ploeg heeft behoefte aan een coach in het veld. Zoiets moet in een speler zitten. Jaap Stam heeft dat niet en Gabri ook niet. Nee, Davids is ook niet zo'n jongen. Die komt in de winterstop dus ook niet terug naar Ajax."


--
Hier snap ik echt geen bal van? Hoezo zijn Gabri en Stam geen spelers als Cocu? Dacht juist dat Stam en Gabri om die kwaliteiten werden gehaald. Confused

Wel scherp opgemerkt dat hij Ajax niet veel dichterbij heeft gebracht. :razz: Als de 2e seizoenshelft net zo verloopt als de 1e is het gat aan het einde van het seizoen nog steeds liefst 18 punten, vorig seizoen 24. Laten we voor Ajax en de spanning hopen dat in de 2e seizoenshelft wel wat van het gat gedicht wordt. :eeeek:
Reply
Peter Wrote:Het is geen schande dat Ten Cate zijn ploeg in een half jaartje niet heel dichtbij kampioen PSV heeft gebracht. Ajax sprokkelde vorig seizoen onder Danny Blind maar liefst 24 punten minder dan de kampioen uit Eindhoven bij elkaar. Nieuwkomers als Jaap Stam en Gabri hebben Ajax onmiskenbaar sterker gemaakt. Het duo beschikt echter niet over de capaciteiten van bijvoorbeeld Phillip Cocu, die bij PSV in het veld als verlengstuk van trainer Ronald Koeman optreedt.

"Naar zo'n speler als Cocu zijn we nog steeds naar op zoek", erkent Ten Cate. "Onze jonge ploeg heeft behoefte aan een coach in het veld. Zoiets moet in een speler zitten. Jaap Stam heeft dat niet en Gabri ook niet. Nee, Davids is ook niet zo'n jongen. Die komt in de winterstop dus ook niet terug naar Ajax."


--
Hier snap ik echt geen bal van? Hoezo zijn Gabri en Stam geen spelers als Cocu? Dacht juist dat Stam en Gabri om die kwaliteiten werden gehaald. Confused

Wel scherp opgemerkt dat hij Ajax niet veel dichterbij heeft gebracht. :razz: Als de 2e seizoenshelft net zo verloopt als de 1e is het gat aan het einde van het seizoen nog steeds liefst 18 punten, vorig seizoen 24. Laten we voor Ajax en de spanning hopen dat in de 2e seizoenshelft wel wat van het gat gedicht wordt. :eeeek:

Gaat om het zijn van een verlengstuk blijkbaar coachen Gabri (goh) en Stam niet als verwacht
Reply
Ik had deze hier nog niet gezien en ik heb zelf Voetbal Insite gemist maandag maarreh:

Johan Derksen wist maandagavond in VoetbalInsite te melden dat Dirk Scheringa voetbalclub AZ in zijn geheel wil gaan overnemen. Volgens Derksen moet hem dat zo'n 108 miljoen euro gaan kosten.

Verder wil de preses AZ een 'structurele nummer één van Nederland' maken. Het behoudt van trainer Louis van Gaal speelt hier een grote rol in. "Als hij vertrekt, hoop ik op iemand als Guus Hiddink of Jose Mourinho," vertelde hij.


:eeeek: Mourinho!! #-o
"Je mag zoveel hopen als je wilt jongen!" zou ma Scheringa zeggen tegen zoonlief!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote::eeeek: Mourinho!! #-o
"Je mag zoveel hopen als je wilt jongen!" zou ma Scheringa zeggen tegen zoonlief!

Waar geld is, duiken grote namen op beste Marshall.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:Het is geen schande dat Ten Cate zijn ploeg in een half jaartje niet heel dichtbij kampioen PSV heeft gebracht. Ajax sprokkelde vorig seizoen onder Danny Blind maar liefst 24 punten minder dan de kampioen uit Eindhoven bij elkaar. Nieuwkomers als Jaap Stam en Gabri hebben Ajax onmiskenbaar sterker gemaakt. Het duo beschikt echter niet over de capaciteiten van bijvoorbeeld Phillip Cocu, die bij PSV in het veld als verlengstuk van trainer Ronald Koeman optreedt.

"Naar zo'n speler als Cocu zijn we nog steeds naar op zoek", erkent Ten Cate. "Onze jonge ploeg heeft behoefte aan een coach in het veld. Zoiets moet in een speler zitten. Jaap Stam heeft dat niet en Gabri ook niet. Nee, Davids is ook niet zo'n jongen. Die komt in de winterstop dus ook niet terug naar Ajax."


--
Hier snap ik echt geen bal van? Hoezo zijn Gabri en Stam geen spelers als Cocu? Dacht juist dat Stam en Gabri om die kwaliteiten werden gehaald. Confused

Wel scherp opgemerkt dat hij Ajax niet veel dichterbij heeft gebracht. :razz: Als de 2e seizoenshelft net zo verloopt als de 1e is het gat aan het einde van het seizoen nog steeds liefst 18 punten, vorig seizoen 24. Laten we voor Ajax en de spanning hopen dat in de 2e seizoenshelft wel wat van het gat gedicht wordt. :eeeek:

Gaat om het zijn van een verlengstuk blijkbaar coachen Gabri (goh) en Stam niet als verwacht
ik zal even antwoorden, anders stook je voor niks. Maar zoveel geluk heb PSV niet nog een half jaar.
Reply
Hahaha geluk? Jij hebt het waarschijnlijk over die bal van Simons die nog steeds zo'n pijn doet... verder weinig geluk gezien!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Hahaha geluk? Jij hebt het waarschijnlijk over die bal van Simons die nog steeds zo'n pijn doet... verder weinig geluk gezien!
nou de laatste weken de nul gehouden met meer geluk als wijsheid hoor.
Reply
Volgens mij heet dat 'een uitstekende keeper' in plaats van 'geluk'...
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Marshall Wrote::eeeek: Mourinho!! #-o
"Je mag zoveel hopen als je wilt jongen!" zou ma Scheringa zeggen tegen zoonlief!

Waar geld is, duiken grote namen op beste Marshall.

Waar hoop is komen strontvliegen bedoel je beste Vret.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:Opmerkelijke vondst in oud-stadion FC Groningen

Uitgegeven: 15 december 2006 11:52
Laatst gewijzigd: 15 december 2006 13:03

GRONINGEN - Slopers hebben een opmerkelijke vondst gedaan in het oude Oosterpark-stadion van FC Groningen. Achter een blinde muur op de eerste etage onder de hoofdtribune ontdekten zij tientallen dozen met daarin honderden mappen vol financiële overzichten en bestuursnotulen.

Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen bevestigde de vondst vrijdag nadat het Dagblad van het Noorden erover had geschreven.

Boekhouding

Het is nog onduidelijk uit welke periode de financiële papieren stammen. In 1989 deed de Fiscale Inlichtingen en Opsporingsdienst (FIOD) een inval bij de voetbalclub. De boekhouding van accountants van FC Groningen, de administratie van de club en de privéadministratie van de voorzitter werden hierbij meegenomen.

De FIOD beschuldigde FC Groningen ervan in de jaren 1984 tot 1988 de loonbelasting te hebben ontdoken. Na de rechtszaak zijn de documenten teruggegeven aan de club.
Reply
zozo, ben benieuwd of dit nog een staartje zal krijgen.
The great old Ludwig von...
Reply
Quote:Talenten Juve pakken bal en verdrinken

16/12/2006 15:05

Juventus komt dit weekend niet in actie. De club uit Turijn heeft uitstel voor het duel met Cesena gekregen vanwege de tragische dood van twee zeventienjarige jeugdspelers vrijdag.
Alessio Ferramosca en Riccardo Neri besloten na de training nog wat op doel af te werken. De twee verdronken in het steenkoude water van het meertje van vier meter diep op het trainingscomplex van Juventus toen ze probeerden een bal te pakken.

Bij alle wedstrijden in het Italiaanse profvoetbal dragen de spelers dit weekend rouwbanden. Bovendien wordt er een minuut stilte in acht genomen ter nagedachtenis van de twee overleden talenten.

Te bizar voor woorden.... :eeeek:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Opmerkelijke vondst in oud-stadion FC Groningen

Uitgegeven: 15 december 2006 11:52
Laatst gewijzigd: 15 december 2006 13:03

GRONINGEN - Slopers hebben een opmerkelijke vondst gedaan in het oude Oosterpark-stadion van FC Groningen. Achter een blinde muur op de eerste etage onder de hoofdtribune ontdekten zij tientallen dozen met daarin honderden mappen vol financiële overzichten en bestuursnotulen.

Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen bevestigde de vondst vrijdag nadat het Dagblad van het Noorden erover had geschreven.

Boekhouding

Het is nog onduidelijk uit welke periode de financiële papieren stammen. In 1989 deed de Fiscale Inlichtingen en Opsporingsdienst (FIOD) een inval bij de voetbalclub. De boekhouding van accountants van FC Groningen, de administratie van de club en de privéadministratie van de voorzitter werden hierbij meegenomen.

De FIOD beschuldigde FC Groningen ervan in de jaren 1984 tot 1988 de loonbelasting te hebben ontdoken. Na de rechtszaak zijn de documenten teruggegeven aan de club.

Even de column van Borst in het AD lezen van vandaag. Het meeste is al lange tijd bekend (in de zin van iets bekennen) door de mensen die destijds aan het roer stonden, zoals oud-voorzitter Renze de Vries. Waarschijnlijk zijn de mappen destijds inderdaad snel in een muurtje gemetseld, nadat Groningen was getipt dat de FIOD op bezoek zou komen. Volgens Hugo vond een bekende van hem de informatie (dertig dozen) toen hij 'rondkuierde' in het Oosterpark. Dat laatste vind ik niet zo aannemelijk, de rest van Borst's verhaal wel.
Reply
Teletekst pagina 404 en gisteren op NOVA:
Quote:Vrouw zonder lot klaagt loterij aan

Een vrouw uit Heusden in Brabant zit zwaar in de put omdat de kanjer van de Postcodeloterij aan haar neus voorbij is gegaan. De miljoenenprijs viel in haar straat,maar zij had geen loten.

Ze gaat de Postcodeloterij nu aanklagen voor het plegen van een onrechtmatige daad. Ze heeft er psychische schade van, zo zegt de vrouw."Als ik wel loten had gehad,was ik nu miljonair geweest". Ze
schiet nog steeds vol als ze de tune van de show hoort of een folder krijgt.

Bij andere loterijen weet je niet wie de winnaar is. Bij deze loterij weet je
precies wie het zijn,en dat is volgens de vrouw gemeen.

Iemand dit gisteren nog gezien?

Op de cruciale vraag van de interviewer: "Maar mevrouw, bent u niet gewoon een slechte verliezer?" antwoordde de huilende muts: "Nee, ik kijk alleen iets verder dan de meeste mensen doen...." Undecided

http://www.uitzendinggemist.nl

Vooral de afsluitende mededeling die de postcodeloterij op de aanklacht gaf is 'dodelijk'.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:en dat is volgens de vrouw gemeen.

Alleen voor het gebruik van dit woord verdient ze al een nekschot
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Psychische schade, hahahahaaaa :lol: :lol: (hehe)
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ha, ha, die psychische schade was er natuurlijk al veel eerder, dat mens is echt niet goed snik. En dan die advocate die moeite heeft een serieus gezicht te trekken bij zoveel onzin.
Reply
HAHAHAHAHAHHA dat wijf moeten ze opsluiten totaal gestoord, en die advocate die lacht zich nog krommer, weet dat ze gaat verliezen maar cashen doet ze wel
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik wilde jullie het niet onthouden:

Algemeen Dagblad Wrote:‘Ik had nu miljonair kunnen zijn’
Door DAFNA HOLTZER

HEUSDEN - Normaal gesproken is de kledingwinkel van Helène de Gier in Heusden op zondagmiddag open.

Maar dit weekeinde heeft de couturier haar zaak gesloten. ,,We moeten alle commotie even laten bezinken,’’ laat ze per telefoon weten. ,,Mijn rechtszaak tegen de Nationale Postcode Loterij vind ik echt heel belangrijk.’’

De Gier heeft vrijdag de Postcode Loterij aangeklaagd. De kansspelorganisatie zou inbreuk op de privacy hebben gepleegd en haar psychologische schade hebben toegebracht. De inwoonster van de Hoogstraat had namelijk geen loten toen de hoofdprijs van de Postcode Loterij begin dit jaar in haar straat viel. Acht medebewoners van de winnende postcode 5256 AW mochten 13,9 miljoen euro verdelen. De Gier kreeg niks.

,,Als ik lid was geweest, was ik nu miljonair,’’ zegt ze met tranen in haar ogen in het programma NOVA. ,,Bij andere loterijen zul je achteraf nooit weten dat je zou hebben gewonnen. Dan kan het best zijn dat je buren een dikke prijs winnen, maar je had nooit hetzelfde lotnummer gehad. Waar ik me aan erger is dat de Postcode Loterij psychologen op de winnaars zet, terwijl de mensen zónder loten minstens zoveel hulp nodig hebben.’’ Clemens Briels op nummer 11 heeft een blinkend nieuwe Porsche in de straat staan. Hij is ‘volslagen verrast’ bij het horen dat zijn buurvrouw de Postcode Loterij voor de rechter sleept.

,,Ik kan niet de gevoelens van andere mensen beoordelen, maar dit is een heel trieste zaak,’’ zegt hij. ,,Ook omdat ze die zaak natuurlijk gaat verliezen, dat staat buiten kijf.’’ Volgens de Postcodeloterij staat in de dagvaarding dat de vrouw bewust niet deelnam aan de loterij. ,,Als je bewust niet deelneemt, dan weet je ook dat als er een grote prijs op je postcode valt, je niet één van de prijswinnaars bent,’’ zegt de kansspelorganisatie. De zaak dient op 10 januari.
Reply
De Gier? Is dat niet een aaseter?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
die advocate is wel lekker. en ze kan verdomd goed acteren!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Quote:Eén wedstrijd, één spits, drie keer rood

18/12/2006

Andy McLaren heeft zich laten zien als een heethoofd. De aanvaller van Dundee kreeg in één duel drie keer een rode kaart voorgehouden.

Een worsteling met Clyde-keeper David Hutton leverde McLaren zaterdag kort voor het einde van de wedstrijd zijn eerste rode kaart op. Het was een passend sluitstuk op een wedstrijd waarin toch al weinig lukte bij de aanvaller.

Nog vol van woede over de aanstaande nederlaag en zijn uitsluiting botvierde hij vervolgens op weg naar de kleedkamer zijn frustratie op een andere tegenstander, Michael McGowan. Deze klap betekende rode kaart nummer twee.

McLaren kreeg deze rode kaart toen hij zich na afloop moest melden bij de scheidsrechter in diens kleedkamer. Arbiter Dougie McDonald had niet meteen kunnen optreden, maar op advies van zijn assistent ontliep de ontspoorde Dundee-spits zijn straf niet.

Maar in plaats van rust te bewaren na deze nieuwe waarschuwing ontstak McLaren in woede, waarbij hij een gat in de deur trapte. En daar was rode kaart nummer drie.

'Natuurlijk zullen we Andy gaan missen', liep Dundee-manager Alex Rae vooruit op de zware schorsing van zijn spits. 'Ik ga nog met hem praten, omdat gebrek aan discipline ons dit seizoen al vaker heeft opgebroken.'
Voorwaar een knappe prestatie! =D>
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
3x 5 wedstrijden schorsing dus. :razz:
Reply
Keyzer Wrote:"Waar ik me aan erger is dat de Postcode Loterij psychologen op de winnaars zet, terwijl de mensen zónder loten minstens zoveel hulp nodig hebben."

Dus wordt flink wat werk voor de psychologen om alle 16 miljoen andere Nederlanders te helpen omdat die OOK niks gewonnen hebben. :lol:
Reply
Ik ben dr kapot van :cry:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: