The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2007
Nu wel belangrijke partijen bezig, vooral Serra en Robredo.

Hup Tommy, Florent en Marat!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima spelertje hoor, die Sela al is hij wel irritant.

En Marat speelt nog niet top. Hij had gewoon de 2e set moeten pakken, nu wordt het toch wel lastig hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hoe kan je toch fan zijn van zo een moraal gestoord iemand??? al zal hij het juist daarom wel gehaald hebben..en wij niet.
Reply
Safin heeft het nog niet echt, maar moet wel gezegd dat die Sela echt heel goed speelt.

Come on Marat!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:hoe kan je toch fan zijn van zo een moraal gestoord iemand??? al zal hij het juist daarom wel gehaald hebben..en wij niet.
Je bedoelt Sela, neem ik aan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
schitterend punt van sela, brengt hem op breekpunt...en daarna fout safin en het is weer 4-4
Reply
Marat serveert gewoon niet goed genoeg.

Nu 2x een break voorgestaan in de vierde set, 2x terug gebroken #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:hoe kan je toch fan zijn van zo een moraal gestoord iemand??? al zal hij het juist daarom wel gehaald hebben..en wij niet.
Je bedoelt Sela, neem ik aan?
nee jij bent toch zwaar fan van safin. die staat 2-0 voor in deze set....15-0 voor en hij mist geen gemakkelijke volley, hij pleegt bijna zelfmoord terwijl er niks aan de hand is. daarna gaat het weer alleen maar minder.
Reply
ancic heeft ook de beslissende breek binnen denk ik. straks nog baghdatis tegen monfils. leuke pot..geen managerbelangen.
Reply
Ik vind Safin een wereldgozer en een weergaloze tennisser als het loopt. En juist zo'n punt is belangrijk. Dat hij zo uit zijn dak gaat vind ik alleen maar mooi.

Break is trouwens weer binnen, kom op nou!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Serra trouwens nog geen kans tegen Querrey. Ik wist dat het lastig zou worden, maar zo kansloos had ik niet verwacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ja querrey staat goed te tennissen volgens de stats. knappe break van marat
Reply
Die Sela kan wel tennissen zeg, maar Safin moet het gewoon afmaken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
was toch zijn sterke punt serveren? hij staat echt te klote.
Reply
Sela is te naam, hij heeft alles meezitten. Marat maakt teveel onnodige fouten
Reply
wat gebeurd er?
Reply
het regent, ongelofelijk
Reply
komt safin niet slecht uit, schitterende lob van sela voor de 30-30
Reply
Tja, 2-0 voor, 4-2 voor en op 5-4 voor de set serveren. Dan heb je het toch aan jezelf te danken.

Maar het kan nog!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Safin loopt wel weer flink te kloten, mooi. 2 servicewinners en hij zit in de TB en dan zie ik het nog wel goed komen. Maar ja, twee missers en hij verliest de wedstrijd :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
juist die onvoorspelbaarheid maakt Safin tot een fantastische tennisser :Big Grin
Reply
twee goeie punten. tb...kom op sela...eruit met marat.
Reply
3-1, sela is er helemaal uit.
Reply
marat zeer veel geluk mt die twee regendruppels. 5de set dan maar naar sela
Reply
Marat speelt een heerlijke TB en pakt nu alsnog de wedstrijd in de 5e set, klote!
Reply
Come on Marat, de weergoden zijn je gunstig gezind!

Nu is het mooi geweest!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse, 6 BAM!

Mooi ook die ontlading in de TB en begin 5e set. Hij wil echt weer deze AO!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lompe kneus die Safin, dat ie maar snel mag verliezen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Nog steeds regen?
Reply
Yep, alleen op Rod Laver en Vodafone spelen ze.
Straks Baghdatis sowieso nog in Rod Laver.

Wel gek, gisteren een hittealarm en vandaag regen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: