The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

sjongejonge
Vanavond personeelsuitje. Iedereen kan zich dus gewoon helemaal klem zuipen om vervolgens gewoon naar huis (uit) te waaien!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Vanavond personeelsuitje. Iedereen kan zich dus gewoon helemaal klem zuipen om vervolgens gewoon naar huis (uit) te waaien!

Zullen er wel een paar in de sloot eindigen dan vanavond :eeeek:
Reply
Ik liep vanochtend buiten bij een sauna en waaide zo met mn puddingbuksje vast in een een niet oplettende schone dame van pak hem beet 25.

Het was wel via de binnenkant van de paal, maar ook die tellen!

Je zult mij vandaag dus niet in de buurt van een bejaardentehuis zien.....
Reply
voor de mensen die mee 'hoopten', hele uithof is inderdaad dicht :|
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
hmm en als ik op de foto;s bij het bericht op nu.nl af ga lijkt het er op dat mijn colleges in het ruppert voorlopig ook niet door zullen gaan..

[Image: 949302+s(350!x263!)] daar had ik gisteren nog college..
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Uitgeverij Piep sluit ook z'n deuren... Hakkuh

Hopen dat de metro's niet wegwaaien
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Uitgeverij Piep sluit ook z'n deuren... Hakkuh

O, ik hoor net dat al het metroverkeer naar en van de Bijlmer gestaakt is.
Reply
Treinverkeer is gestaakt.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Treinverkeer is gestaakt.

Terecht. Forensen zijn sloebers, die gaan maar lopen.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Hoe is het gesteld met het veld van het Zuiderpark? Kan me voorstellen dat die pot op de tocht staat.
Reply
Ik hoorde net op Radio 1 dat het dak Amsterdam CS het zwaar te verduren heeft.

Doet ie storm ook nog wat goeds! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Hoe is het gesteld met het veld van het Zuiderpark? Kan me voorstellen dat die pot op de tocht staat.

Heb net vernomen dat de pot in Alkmaar gespeeld wordt aangezien het Ado stadion weggewaaid is!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ha, er drijft een chemisch toilet langs in de gracht. Ik hoop dat er nog een bouwvakker in zit...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Ik zal naar je zwaaien.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:

Tot en van Bullewijk is 't sloes... ook tram 1 is uitgevallen, er is een boom op de rails gesukkeld :-({|=

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
De occasionhal hier staat ook lekker te schudden lol
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:

Tot en van Bullewijk is 't sloes... ook tram 1 is uitgevallen, er is een boom op de rails gesukkeld :-({|=
CS is ook ontruimd vanwege rondslingerd puin :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:CS is ook ontruimd vanwege rondslingerd puin :|

Logies, die herowienehoeren wegen geen zak

Song of the decade:

Reply
Net even AT5 gekeken, alleen maar bomen op auto's. Vooral die op de Mauritskade: boom viel op auto die voor het stoplicht stond. Auto helemaal geplet, maar de bestuurder wonder boven wonder ongedeerd :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als mn krant maar op tijd wordt bezorgd. Anders krijgt die luie kutmarokkaan een ferme kaakslag...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Gelukkig kan de wind Twente niet vinden!

:eeeek:

Kom dat godsvergeten o'zaal is uit :razz:
Reply
In Oldenzaal schijnt altijd het zonnetje he.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:In Oldenzaal schijnt altijd het zonnetje he.

Maar natuurlijk.
In de dorpen (lees weilanden) rondom o'zaal is het momenteel iets minder, óf de buschauffeur had zoveel gedronken dat hij spontaan op de linker weghelft ging rijden.
Reply
Mobiele telefoonverkeer heeft ook een tik opgelopen. Ik moet via KPN bellen aangezien ik bij Telfort constant "Netwerk bezet" krijg.
Reply
"De piek van de storm in Amsterdam moet nog komen" :|
Reply
Ad Wim Wrote:"De piek van de storm in Amsterdam moet nog komen" :|

Mooi, ik ben dol op storm. Ik ga even naar buiten tegen de wind in schijten denk ik.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ad Wim Wrote:Mobiele telefoonverkeer heeft ook een tik opgelopen. Ik moet via KPN bellen aangezien ik bij Telfort constant "Netwerk bezet" krijg.

Telfortnetwerk is toch afgelopen nacht overgegaan naar het kpn-netwerk? Of is dat alleen hier in de polder?
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Zit in een kantoor tegen het FC Den Bosch stadion aan en 't begint hier steeds harder reclame borden te regenen :S
Reply
joep Wrote:
Ad Wim Wrote:Mobiele telefoonverkeer heeft ook een tik opgelopen. Ik moet via KPN bellen aangezien ik bij Telfort constant "Netwerk bezet" krijg.

Telfortnetwerk is toch afgelopen nacht overgegaan naar het kpn-netwerk? Of is dat alleen hier in de polder?
Ik kreeg net ook een sms inderdaad.
Daarna even kunnen bellen op het KPN-netwerk maar nu weer bezet Icon_evil
Reply
Hier in Lelystad spookt het behoorlijk slagregens etc, dakpannetjes bij de buurman van het dak af gevlogen en in het bos is het levensgevaarlijk

[Image: boomom.jpg]
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply

Forum Jump: