The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
er is bij wijze van spreken (behalve faber) de afgelopen 25 jaar nog nooit een jeugdspeler bij psvee doorgebroken en dan zou koeman daar opeens kritiek op krijgen. :lol:

psvee is altijd een koopclub geweest. ik denk niet dat ze betere spelers aantrekken, maar wel dat spelers bij psve beter presteren. afgebrande en jeugdige nederlanders en buitenlanders gedijen kennelijk goed in het rustige brabantse land. de druk is ook minder groot dan bij ajakkes en fainoid heb ik altijd het gevoel.

saaie kutclub is het. :razz:
Reply
Bakke Wrote:Twente inderdaad, en Groningen doet ook niet slecht (Robben, Hoogstrate, Buijs). Fortuna had vele seizoenen geleden ook een echt goeie lichting (Bouma, Hofland, van Bommel) maar stelt nu ook weinig meer voor.

Von Bömmel en Hofland zijn geen eigen kweek, werden weggekaapt bij Fortuna toen ze 17-18 waren volgens mij.
Reply
Hoef Wrote:
Bakke Wrote:Twente inderdaad, en Groningen doet ook niet slecht (Robben, Hoogstrate, Buijs). Fortuna had vele seizoenen geleden ook een echt goeie lichting (Bouma, Hofland, van Bommel) maar stelt nu ook weinig meer voor.

Von Bömmel en Hofland zijn geen eigen kweek, werden weggekaapt bij Fortuna toen ze 17-18 waren volgens mij.

Icon_question

Dat zegt hij toch ook.
Reply
Peter Wrote:
Hoef Wrote:
Bakke Wrote:Twente inderdaad, en Groningen doet ook niet slecht (Robben, Hoogstrate, Buijs). Fortuna had vele seizoenen geleden ook een echt goeie lichting (Bouma, Hofland, van Bommel) maar stelt nu ook weinig meer voor.

Von Bömmel en Hofland zijn geen eigen kweek, werden weggekaapt bij Fortuna toen ze 17-18 waren volgens mij.

Icon_question

Dat zegt hij toch ook.

hoef heeft te veel gedronken dit weekend. :razz:
Reply
Quote:'Napoli haalt Ronaldinho voor twee miljoen'

23/1/2007 9 :30

De fans Napoli hebben iets om naar uit te kijken. De nummer twee van de Serie B zinspeelt op een stunt nog groter dan die in 1984, toen de Napolitanen Diego Armando Maradona losweekten bij Barcelona. Deze keer is het doelwit Ronaldinho.
De voormalige kampioen van Italië heeft een ingenieus plan bedacht om de transfer van de Braziliaanse supervedette van Barcelona te financieren. Napoli heeft een wedkantoor op internet bereid gevonden die 67 keer de inzet uitbetaalt als de club erin slaagt Dinho weg te lokken uit Catalonië.

Een weddenschap van twee miljoen euro zou bijvoorbeeld 134 miljoen opleveren. En met dat bedrag denkt Napoli Barça wel te kunnen overtuigen en heeft Napels er een nieuwe verlosser bij.

Undecided Undecided
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
(hehe)

Quote:Voetbalfan krijgt penis getatoeëerd


Een voetbalfan uit Argentinië gaat een tatoeëerder voor de rechter slepen die een penis op zijn rug heeft gezet. De bedoeling was dat de man het logo van voetbalclub Boca Juniors op de rug zou tatoeëren.

Helaas voor de fan was de tatoeëerder een supporter van River Plate, dé grote rivaal van Boca Juniors. Hij vond het kennelijk wel grappig om de fan goed voor schut te zetten door een penis af te beelden in plaats van het logo van Boca.

De gedupeerde fan, een tiener die nog bij zijn ouders woont, zegt dat hij onder het tatoeëren niet kon zien wat de man aan het doen was. ''Er was geen spiegel in de winkel. Pas toen ik terug thuis was en de tatoeage aan mijn ouders liet zien, zag ik wat hij uitgespookt had.''
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
:lol: :lol: :lol: =D> =D>
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:er is bij wijze van spreken (behalve faber) de afgelopen 25 jaar nog nooit een jeugdspeler bij psvee doorgebroken en dan zou koeman daar opeens kritiek op krijgen. :lol:

psvee is altijd een koopclub geweest. ik denk niet dat ze betere spelers aantrekken, maar wel dat spelers bij psve beter presteren. afgebrande en jeugdige nederlanders en buitenlanders gedijen kennelijk goed in het rustige brabantse land. de druk is ook minder groot dan bij ajakkes en fainoid heb ik altijd het gevoel.

saaie kutclub is het. :razz:

Jullie en vooral ajax (en steeds meer az) staan meer in de schijnwerpers omdat die chauvanistische 'landelijke' media te beroerd zijn om zich in de Lichtstad van Nederland te verdiepen, calimero-waf. :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:er is bij wijze van spreken (behalve faber) de afgelopen 25 jaar nog nooit een jeugdspeler bij psvee doorgebroken en dan zou koeman daar opeens kritiek op krijgen. :lol:

psvee is altijd een koopclub geweest. ik denk niet dat ze betere spelers aantrekken, maar wel dat spelers bij psve beter presteren. afgebrande en jeugdige nederlanders en buitenlanders gedijen kennelijk goed in het rustige brabantse land. de druk is ook minder groot dan bij ajakkes en fainoid heb ik altijd het gevoel.

saaie kutclub is het. :razz:

Jullie en vooral ajax (en steeds meer az) staan meer in de schijnwerpers omdat die chauvanistische 'landelijke' media te beroerd zijn om zich in de Lichtstad van Nederland te verdiepen, calimero-waf. :razz:

Chauvinistich gaat om nationaliteit...dus dat zou betekenen dat zelfs de brabanders weten dat het eigenlijk nep belgen zijn...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:er is bij wijze van spreken (behalve faber) de afgelopen 25 jaar nog nooit een jeugdspeler bij psvee doorgebroken en dan zou koeman daar opeens kritiek op krijgen. :lol:

psvee is altijd een koopclub geweest. ik denk niet dat ze betere spelers aantrekken, maar wel dat spelers bij psve beter presteren. afgebrande en jeugdige nederlanders en buitenlanders gedijen kennelijk goed in het rustige brabantse land. de druk is ook minder groot dan bij ajakkes en fainoid heb ik altijd het gevoel.

saaie kutclub is het. :razz:

Jullie en vooral ajax (en steeds meer az) staan meer in de schijnwerpers omdat die chauvanistische 'landelijke' media te beroerd zijn om zich in de Lichtstad van Nederland te verdiepen, calimero-waf. :razz:

Chauvinistich gaat om nationaliteit...dus dat zou betekenen dat zelfs de brabanders weten dat het eigenlijk nep belgen zijn...

Kortom: Te slim om belg te zijn en te dom voor een nederlander?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:er is bij wijze van spreken (behalve faber) de afgelopen 25 jaar nog nooit een jeugdspeler bij psvee doorgebroken en dan zou koeman daar opeens kritiek op krijgen. :lol:

psvee is altijd een koopclub geweest. ik denk niet dat ze betere spelers aantrekken, maar wel dat spelers bij psve beter presteren. afgebrande en jeugdige nederlanders en buitenlanders gedijen kennelijk goed in het rustige brabantse land. de druk is ook minder groot dan bij ajakkes en fainoid heb ik altijd het gevoel.

saaie kutclub is het. :razz:

Jullie en vooral ajax (en steeds meer az) staan meer in de schijnwerpers omdat die chauvanistische 'landelijke' media te beroerd zijn om zich in de Lichtstad van Nederland te verdiepen, calimero-waf. :razz:

Chauvinistich gaat om nationaliteit...dus dat zou betekenen dat zelfs de brabanders weten dat het eigenlijk nep belgen zijn...

Kortom: Te slim om belg te zijn en te dom voor een nederlander?

Sloebers! Ken je moerstaal:

wikipedia:
Quote:Chauvinisme is een overdreven vorm van patriottisme. Het gaat hierbij om het ophemelen van het eigen land, volk, taal of regio. Dit wordt wel geassocieerd met nationalisme, racisme, en fascisme, maar het woord wordt minstens zo vaak met meewarige spot gebruikt, bijvoorbeeld als iemand zich bezondigt aan overdreven taalpurisme.

De term verwijst naar de soldaat Nicolas Chauvin. Diens absolute toewijding aan Napoleon werd in het Franse volkstoneel van de vroege negentiende eeuw regelmatig bespot, waardoor hij een semi-mythische status kreeg.
:razz: :8: :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Waarom schrijf je dan chauvanistisch?
Reply
typfoutje, ben ook maar een mens :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:typfoutje, ben ook maar een dislektiese prutser :wink:

zo ist beter
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Undecided
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Kan je wel liggend de Hitler groet gaan brengen maar tis wel waar Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Is de Hitlergroet niet met de rechterarm?
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Is de Hitlergroet niet met de rechterarm?

Carnaval staat weer voor de deur... dan gaat het altijd net even anders daar in de generaliteitslanden
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:Is de Hitlergroet niet met de rechterarm?

Carnaval staat weer voor de deur...

Kan alleen nie binnen, want er staat een paard in de gang Hakkuh
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:Is de Hitlergroet niet met de rechterarm?

Carnaval staat weer voor de deur...

Kan alleen nie binnen, want er staat een paard in de gang Hakkuh

Weten we meteen waarom er op die keukendeur staat dat het niet altijd rozengeur is Dead
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:Is de Hitlergroet niet met de rechterarm?

Carnaval staat weer voor de deur...

Kan alleen nie binnen, want er staat een paard in de gang Hakkuh

Weten we meteen waarom er op mijn keukendeur staat dat het niet altijd rozengeur is Dead

Zo ist beter :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:Is de Hitlergroet niet met de rechterarm?

Carnaval staat weer voor de deur...

Kan alleen nie binnen, want er staat een paard in de gang Hakkuh

Weten we meteen waarom er op onze keukendeur staat dat het niet altijd rozengeur is Dead

Zo ist beter :wink:

http://www.lyricsvault.net/songs/13560.html
Reply
Ik heb door dat poepnummer trouwens een kostbare punt gemist in de muziekquiz van afgelopen zondag omdat ik zonodig De 2 pinten moest invullen bij uitvoerend artiest... #-o
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Ik heb door dat poepnummer trouwens een kostbare punt gemist in de muziekquiz van afgelopen zondag omdat ik zonodig De 2 pinten moest invullen bij uitvoerend artiest... #-o

Ik zeg: cover maar raak voor een knaak! :8:
Reply
Quote:woensdag 24 januari 2007
Bierdrinker duurder uit
Door EDUARD VOORN

AMSTERDAM - De bierdrinker krijgt last van de slechte gerstoogst. De prijs van de brouwersgrondstof is in de tweede helft van vorig jaar fors gestegen door een tegenvallende productie. Het bier wordt duurder.

Door gestegen grondstoffenprijzen zullen de bierbrouwers meer voor het gerstenat vragen. Dat kan worden opgemaakt uit een studie van Rabo Securities.

De onderzoekers van de effectentak van de Rabobank constateren dat belangrijke bieringrediënten als hop en gerst op de wereldmarkt snel duurder zijn geworden door slechte oogsten in Europa en Australië. Hierdoor steeg de prijs van brouwgerst in het vierde kwartaal van 2006 met 66 procent. De ook nog eens oplopende prijzen van glas, aluminium en plastic - nodig voor de verpakking - drukken het bedrijfsresultaat van brouwers als Heineken, Grolsch en Bavaria. Van elke euro omzet gaat inmiddels 21 procent op aan grondstoffen. Rabo Securities zegt dat Heineken alleen al dit jaar de kosten ziet stijgen met 100 miljoen euro.

Rabo-analist Mark Dekker denkt dat de brouwers dit slechts op twee manieren kunnen oplossen: nog verder snijden in de kosten of de verkoopprijzen verhogen. ,,Zij zullen die kosten kunnen verdelen over het horeca- en het consumentenkanaal,’’ vult Dekker aan. ,,De onderhandelingen met de afnemers zullen zeker harder worden.’’

De brouwers herkennen het probleem van de duurdere grondstoffen. ,,Op termijn zijn prijsverhogingen niet uit te sluiten,’’ zegt een woordvoerster van Grolsch.

,,In de hele brouwerijwereld is het nu een probleem om gerst van goede kwaliteit te krijgen. Het is een natuurproduct en de oogst heeft vorig veel last gehad van het slechte weer. Het is nog niet aan te geven welk gevolg dat precies heeft voor de prijzen.’’

Net als bij de recente slechte aardappeloogst wordt dit aangewend om de prijzen van het eindproduct eens lekker op te schroeven, terwijl de grondstrof ongeveer 1% van de totale prijs van een biertje is. :roll:
Reply
In de categorie vreemde voetbaluitslagen: Tottenham Hotspur-Arsenal 2-2 met 3 goals van Baptista. :razz:
Reply
Jantje Notworthy
Volgens mij is dat echt een geil ding!

Quote:'Jan Smit nu met Yolanthe van Kasbergen'

De Volendamse zanger Jan Smit wordt gelinkt aan ONM-soapie Yolanthe Cabau van Kasbergen, zo schrijft De Telegraaf vandaag. De redactie van pagina Privé weet te melden dat de twee innig samen zijn gespot. Ook Jans familie zou in de ban zijn van de donkerharige Yolanthe. Zo kon de soapie het zichtbaar goed vinden met Jans zus Monique.

Zowel Smit als Cabau van Kasbergen zijn 21 jaar oud. De vorige relatie van Jan smit was met de 30-jarige Ellemiek Vermolen. Yolanthe heeft een jarenlange relatie achter de rug en versleet daarna in korte tijd onder meer een Engelsman en, volgens insiders, voetballer Johnny Heitinga en rapper Baas B.

[Image: 070124_272_Smityol.jpg]
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Volgens shownieuws zaten ze alleen bij elkaar op schoot omdat ze zo zat waren maar is er verder niks gebeurd.
Reply
Ik kijk geen shownieuws!
Mss werd het wel zo gebracht, omdat Ellemieke jaloers was :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:21 jaar oud.

Quote:Yolanthe heeft een jarenlange relatie achter de rug

:roll:

Echt, wat zien al die vrouwen in die omhooggevallen palingneuker? :-s
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: