The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Heracles - Den Haag
Nu al wakker op een zondagmorgen, gebeurd me niet vaak. Bij het wakker worden dacht ik meteen aan deze wedstrijd en vervolgens krijg je geen oog meer dicht. Kut voetbal.

Anyway, ik heb er zin in. De spanning neemt met de minuut toe. Het wordt heel lastig maar ik heb er vertrouwen in; 1-0.
Reply
Jullie moeten nu wel, Excelsior gewonnen, Willem II sprokkelt overal punten vandaan en RKC geeft zich ook nog lang niet gewonnen.

Een 1-0 is genoeg.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
We moeten nu inderdaad, zeker gezien het resterende programma:

zo 4-3-2007 14:30u Heracles Almelo - ADO Den Haag
za 10-3-2007 19:30u NAC Breda - Heracles Almelo
zo 18-3-2007 14:30u Heracles Almelo - AZ
zo 1-4-2007 14:30u Ajax - Heracles Almelo
zo 8-4-2007 14:30u FC Twente - Heracles Almelo
zo 15-4-2007 14:30u Heracles Almelo - Feyenoord
zo 22-4-2007 14:30u Heracles Almelo - Excelsior
zo 29-4-2007 14:30u Roda JC - Heracles Almelo

Daar wordt ik niet vrolijk van. De hoop op een uitoverwinning heb ik overigens al opgegeven, dat zit er dit seizoen niet in. Zelfs winst bij Fc Eindhoven was teveel gevraagd. Thuis tegen AZ? Hmmpf. Thuis tegen Feyenoord? Kan. Thuis tegen Excelsior? Moet. En dat moeten telt dus ook voor vanmiddag, d'r an met de lippe.
Reply
Nog maximaal 6 punten te behalen dus :|
Hoop vandaag op een 1-0 door die Boakya Icon_twisted
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
2-5

ado moet wel na gisteren
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Ekslem Wrote:Nog maximaal 6 punten te behalen dus :|

Nouja, voor elke wedstrijd weet ik wel weer iets hoop op te laden. Maar als ik het realistisch probeer te bekijken zullen t wel niet meer al teveel punten worden nee Sad

Frits Wrote:2-5

ado moet wel na gisteren

:eeeek:

Godverredomme wat ben ik zenuwachtig. Het wordt vanmiddag de dood of de gladiolen. Ik houd het vooralsnog op een 1-0 overwinning.
Reply
have fun straks, ik ga nu ook naar een leuke pot kijken....
ben benieuwd of nordin weer gaat spelen Smile
Reply
Frits, jij ook een goede wedstrijd toegewenst.
Ik ga nu maar eens richting het Polman!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Nu al wakker op een zondagmorgen, gebeurd me niet vaak. Bij het wakker worden dacht ik meteen aan deze wedstrijd en vervolgens krijg je geen oog meer dicht. Kut voetbal.

Hier nog een. Door die flater van Vitesse gisteren (bedankt haagse Aadje) moeten wé gewoon winnen in Almelo. Zal lastig worden zonder Ricky en Bodde, maar dan moet Elia zijn techniek maar laten spreken op het kunstgras, net als vorig jaar. I pray for a 1-2. [-o<
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
1-0 pingel maas
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
1-1 Mols
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
kom op !!!
Bangkok resident.
Reply
2-1 gloesevic
Bangkok resident.
Reply
Glusevic :lol:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Glusevic :lol:

die heb ik bij voetbalmaster :|
Reply
3-1 bridji...einde ado in de eredivisie.
Bangkok resident.
Reply
Netjes Heracles
Reply
Ricochan Wrote:3-1 bridji...einde ado in de eredivisie.

Alles is nog mogelijk, maar nu wordt het wel héél lastig. Focussen op plaats 17 dan maar. Sad
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:
Ricochan Wrote:3-1 bridji...einde ado in de eredivisie.

Alles is nog mogelijk, maar nu wordt het wel héél lastig. Focussen op plaats 17 dan maar. Sad

Ik had gerekend dat exelsior nog maar 1 punt zou halen, maar dat zijn er inmiddels al 3 :|

Het wordt nu wel HEEL ERG moeilijk hoor :letitallout:
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Frits, jij ook een goede wedstrijd toegewenst.
Ik ga nu maar eens richting het Polman!

denk dat de jounes leuker was :roll: :roll:
Reply
Frits Wrote:denk dat de jounes leuker was :roll: :roll:

Jammer van Utrecht Frits, maar ik ben dronken van geluk.

Verdiende overwinning, het is dat het voorin niet lekker liep anders was de uitslag nog veel pijnlijker geworden voor Den Haag. Een paar keer was ADO ook gevaarlijk (oa schot op lat) maar qua veldbezetting was Heracles de sterkere ploeg. Spijtig voor EJR en Rico want ik zie ADO liever in de eredivisie dan Excelsior of RKC, maar eigenbelang gaat natuurlijk voor. Wat een gekkenhuis toen de 1-0 viel, zelfs de zijtribune begon mee te springen op 'en wie niet springt is hagenees'. In de slotfase zat de hele zijtribune te zwaaien op 'en we zwaaien met zijn allen naar Den Haag'. Harde kern my ass, in het Polman Stadion bestaat de harde kern gewoon uit het hele stadion :razz:

Ik ben nu reuze benieuwd naar het commentaar van huilebalk Vreven. Vorig jaar ging hij met Vitesse onderuit in Almelo en toen verklaarde hij tegenover Talpa dat ze hadden verloren van een stelletje amateurs. Look in the mirror mate. Ik ben mie blij, hahaaaaaaaaa....Vreven naar de amateurs Hakkuh
Reply
Feli D'r an, weg met dat klote-ADO!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Feli D'r an, weg met dat klote-ADO!

Daar maak je vrienden mee pik!
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Feli D'r an.

Adje wrom zou ADO eruit moeten dan? Vind juist dat ADO erin moet blijven, is wel een club die er gewoon bij hoort...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Feli D'r an, weg met dat klote-ADO!

Daar maak je vrienden mee pik!
Kan me geen flikker schelen. Het is ook helemaal geen sneer naar ADO-aanhangers van dit forum. Ik vind ADO gewoon veruit de minst sympathieke ploeg in de Eredivisie. Hard spelen a la, maar ADO lijkt schoppen als basis te hebben (elke week wel een belachelijke overtreding te zien), nauwelijks echt leuke voetballers (muv Kolk en Delorge) en ook nog behoorlijk wat tuig als supporters. Ik zag ze al niet graag komen, maar de afgelopen seizoenen hebben ze bevestigd dat ze er van mij zsm uit mogen. Geef mij maar ploegen die willen voetballen als Excelsior en Heracles.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nogmaals: Laat volksclubs als ADO er aub in blijven. Dan liever RKC of Excelsior eruit. ADO hoort eredivisie te spelen met zo'n achterban, stadion, publiek enz. Wat hebben we nou aan rkc en excelsior? Willem2 had er ook wel uit gemogen maar die hebben net teveel kwaliteit. Gelukkig krijgen we de graafschap erbij ipv van rbc(lees rkc2).
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Feli d'r an met die lippe !

Wel weer typisch dat glusevic scoort die bijna bij den haag had gezeten, dat was ook al zo met Christiano.

Den Haag moet maar hopen dat ze excelsior inhalen...
Bangkok resident.
Reply
Bedankt voor de felicitaties.
We zijn er nog lang niet maar dit resultaat mag er best zijn. Eindelijk een keer weer, de laatste tijd werd ik alleen maar chagrijnig van voetbal. Vanavond (zoals eigenlijk elke week) maar eens naar soasel, tukkers weten waar ik het over heb :cheers:
Reply
Ricochan Wrote:Feli d'r an met die lippe !

Wel weer typisch dat glusevic scoort die bijna bij den haag had gezeten, dat was ook al zo met Christiano.

Den Haag moet maar hopen dat ze excelsior inhalen...

Wij maken heus niet tweemaal dezelfde fout, volgende week gaat Ado naar de klote! 8-[

Feli D´r an. :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
centre court Wrote:Nogmaals: Laat volksclubs als ADO er aub in blijven. Dan liever RKC of Excelsior eruit. ADO hoort eredivisie te spelen met zo'n achterban, stadion, publiek enz. Wat hebben we nou aan rkc en excelsior? Willem2 had er ook wel uit gemogen maar die hebben net teveel kwaliteit. Gelukkig krijgen we de graafschap erbij ipv van rbc(lees rkc2).

beaam. adje is een tennisser, en een klapveeajakessied, die kun je het niet kwalijk nemen.
Reply

Forum Jump: