The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Mukkus Wrote:
Bakke Wrote:Meer exciting news gaarne, ik schrijf radioteksten voor een regionale zender en pluk veel van mijn bizarre berichten hier vandaan Wink.

Heb jij daar toestemming voor?
Mocht je mijn teksten gebruiken.......graag lappen, vriend!

ik zag op de ad-site commentaar van harm uit heerenveen op het feit dat huntelaars in de spits komt.

was jij dat of klopt het dat iedereen in heerenveen harm heet?
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Bakke Wrote:Meer exciting news gaarne, ik schrijf radioteksten voor een regionale zender en pluk veel van mijn bizarre berichten hier vandaan Wink.

Heb jij daar toestemming voor?
Mocht je mijn teksten gebruiken.......graag lappen, vriend!

ik zag op de ad-site commentaar van harm uit heerenveen op het feit dat huntelaars in de spits komt.

was jij dat of klopt het dat iedereen in heerenveen harm heet?

Neuh, dat was ik niet. Ik reageer niet vaak met mijn echte naam! Ik wil nog wel eens een fictieve naam gebruiken. Dan noem ik mezelf 'Jurriaan'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Bakke Wrote:Meer exciting news gaarne, ik schrijf radioteksten voor een regionale zender en pluk veel van mijn bizarre berichten hier vandaan Wink.

Heb jij daar toestemming voor?
Mocht je mijn teksten gebruiken.......graag lappen, vriend!

alles wat hier op het forum gepost wordt is eigendom van de eigenaar van de site. Als er dus gelapt gaat worden is dat aan mij :8:
Reply
Mac Wrote:
Mukkus Wrote:
Bakke Wrote:Meer exciting news gaarne, ik schrijf radioteksten voor een regionale zender en pluk veel van mijn bizarre berichten hier vandaan Wink.

Heb jij daar toestemming voor?
Mocht je mijn teksten gebruiken.......graag lappen, vriend!

alles wat hier op het forum gepost wordt is eigendom van de eigenaar van de site. Als er dus gelapt gaat worden is dat aan mij :8:

Maar die rechten koop ik af, doordat ik betaal voor het 'supporter' zijn. Hmmmm.....dat doet me ergens aan denken.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus, jouw berichten zijn vaak in principe wel leuk geprobeerd, maar net niet spannend genoeg. Jou ga ik daarom altijd zachtjes voorbij Wink.
Reply
Vandaar dat petertje zoveel post
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mukkus plaatst enkel artikeltjes over z'n bilridder-maat Knalves...
En dan voornamelijk hoeveel z'n gouden eikel nu weer waard is, veelal volgens Mukkus zelf!

Echt exciting is dat dus niet, behalve als je uit hoerenfjean komt... :lol:
Reply
Fabian Wrote:Mukkus plaatst enkel artikeltjes over z'n bilridder-maat Knalves...
En dan voornamelijk hoeveel z'n gouden eikel nu weer waard is, veelal volgens Mukkus zelf!

Echt exciting is dat dus niet, behalve als je uit hoerenfjean komt... :lol:

Wacht maar.....ik kijk er nu al naar uit, dan je tegen mij moet zeggen: "Mukkus, je had gelijk...."

Nu een grote bek op het forum en bij Ajax-Heerenveen 's ochtends al aan de angstpoep, omdat Mukkus naar Amsterdam komt.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
nee jij zal t droog gehouden hebben toen je hier de eerste zwerver tegenkwam in de parkeergarage Wink
Reply
Mac Wrote:nee jij zal t droog gehouden hebben toen je hier de eerste zwerver tegenkwam in de parkeergarage Wink

Dat was in Utrecht Mac :lol:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
En (voormalig) 'kroonprins' van het trainerskorps Maaskant is weer eens aan de kant gezet. Niet zo slim net voor de nacompetitie aangezien hij RBC al 2x liet promoveren in de nacompetitie. :o
Reply
De titel kroonprins had ie alwel vergokt imo.

De brabantse voetbal hoer lijkt me een betere titel.
Reply
Hoe vaak die kerel al nie is ontslagen :o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Had ie maar ene vast contract moeten bedingenWink
Reply
Quote:Nevland meldt zich toch bij Noorse ploeg

26/3/2007 12:29

Erik Nevland sluit alsnog aan bij de Noorse nationale ploeg. De 29-jarige spits van FC Groningen is opgeroepen als vervanger van de geblesseerde Ole-Martin Ã…rst.
In eerste instantie verkeerde Nevland in de veronderstelling dat hij zich vorige week al had moeten melden in het Noorse trainingskamp. De spits had echter niet begrepen dat hij slechts deel uit maakte van de voorlopige selectie en was afgevallen voor de definitieve selectie voor de EK-kwalificatieduels met Bosnië-Herzegovina en Turkije.

Bondscoach Age Hareide doet nu toch een beroep op Nevland. Årst en ook Tommy Svindal Larsen haakten na het met 2-1 verloren duel met Bosnië af met blessures, terwijl Morten Gamst Pedersen tegen Turkije niet inzetbaar is vanwege een schorsing. Nevland is overigens de enige vervanger die Hareide aan zijn selectie toevoegde.

Alsnog een leuke opsteker voor Nevland. Ook al is het dan als vervanger...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Feminisme slecht voor gezondheid

AMSTERDAM - De gelijkheid tussen de seksen is slecht voor de gezondheid.

Jarenlang vochten feministen voor de gelijkheid van mannen en vrouwen. Een Zweedse studie heeft nu aangetoond dat dit de gezondheid van beide geslachten niet ten goede komt. Ze lopen beiden meer kans om ziek te worden.

Wetenschappers van het Zweeds National Institute of Health legde de data van 290 gemeenten naast elkaar: overlijdingscijfers, arbeidsongeschiktheid en afwezigheid van werk. Deze cijfers werden vergeleken met indicatoren van gelijkheid als het aantal leidinggevende vrouwen en bijvoorbeeld gemiddelde inkomens. Zweden staat bekend als een van de meest gelijkwaardige landen ter wereld.

Het bleek dat mensen die een managementbaan hadden – man of vrouw – meer kans liepen vroeg te overlijden dan diegenen met een minder verantwoordelijke baan. Volgens een woordvoerder van het National Institute of Health hebben mannen een lagere levensverwachting en meer kans om ziek te worden doordat zij hun domein hebben moeten afstaan aan vrouwen. Dat veroorzaakt stress. Dergelijke banen waren lange tijd een mannendomein.

Voor vrouwen betekenen de grotere kansen en mogelijkheden banen met hogere inkomens, maar ook meer stress en lange werkdagen. Veel en langdurige stress is slecht voor de gezondheid.

De wetenschappers benadrukken echter dat de vrouwenemancipatie nog lang niet voltooid is – ook niet in landen als Zweden. En dat dergelijke gezondheidsproblemen bijeffect kunnen zijn van een overgangssituatie.

Feministes Schmeministes!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Dugarry Wrote:Had ie maar ene vast contract moeten bedingenWink


Precies, prutser is et Icon_twisted
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Iemand een ijsje?

Quote:


IJssalon aan Leidseplein overvallen
28-3-2007 Drie mannen hebben woensdagmiddag ijssalon Häagen-Dazs aan het Leidseplein overvallen. Bij de overval was tenminste een vuurwapen in het spel.
Omstreeks 15.30 uur bedreigden de overvallers het aanwezige personeel met een vuurwapen. De mannen zijn met een onbekende buit gevlucht.
De politie heeft de zaak in onderzoek.


De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Wie overvalt er nu een ijssalon? Daar kan je toch niet over opscheppen in het koffiehuis?

[Image: Cornetto_gelato.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
ook gewoon op het drukke leidseplein...
Waar de dichtsbijzijnde agent waarschijnlijk 20 seconden van je verwijdert is
The great old Ludwig von...
Reply
ach die staan toch alleen maar te roken tegen hun busje
Reply
Terecht. Häagen-Dazs is voor sloebers.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Terecht. Häagen-Dazs is voor sloebers.

Ik eet alleen maar joods ijs

[Image: benandjerrys_choctherapy_f.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
goa Wrote:Terecht. Häagen-Dazs is voor sloebers.

Ik eet alleen maar joods ijs

[Image: benandjerrys_choctherapy_f.jpg]

Dat is geen ijs maar een vetklomp met nootjes en chocolade...... :lol:

wel lekker op zijn tijd :8:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
I said it before and I'll say it again goddammit:

[Image: haarlem_garonne.jpg]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Quote:Twee jaar cel voor mishandeling op voetbalveld
Uitgegeven op donderdag 29 maart 2007 om 16:02:37
print in printvriendelijk formaat email dit bericht aan een vriend

(Novum) - Een amateurvoetballer uit Ridderkerk moet twee jaar de gevangenis in voor geweld op het voetbalveld. De rechtbank in Dordrecht veroordeelde de man donderdag tot drie jaar cel, waarvan één jaar voorwaardelijk. De 27-jarige man zou zijn slachtoffer een kopstoot hebben gegeven en hem meermaals tegen het hoofd hebben geschopt.

De Ridderkerker viel tijdens een voetbalwedstrijd in Oud-Beijerland zijn 33-jarige tegenstander aan. Deze liep hierbij een schedelbreuk op. Ook brak hij beide oogkassen en zijn neus. Na de mishandeling probeerden omstanders de 27-jarige man te bedwingen, maar hij ontkwam in een auto. Twee dagen later gaf hij zichzelf aan bij de politie.

Het Openbaar Ministerie klaagde de amateurvoetballer aan voor poging tot doodslag en eiste drie jaar celstraf, waarvan een halfjaar voorwaardelijk. De rechter beaamde dat de verdachte schuldig is aan poging tot doodslag en liet in zijn oordeel meewegen dat het geweld zich voordeed tijdens een voetbalwedstrijd. Vooral in een 'sport- en spelomgeving' zou dit gedrag zich niet voor mogen doen, oordeelde de rechter.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ook wel mooi in die Seveke zaak, familie en andere linkse communistische mongolen hadden alles en iedereen beschuldigd, de politie en de geheime dienst zat erachter toen waren het rechtse extremisten, uiteindelijk een mede communist...
Opsluiten dat SP tuig allemaal!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Opsluiten dat SP tuig allemaal!

Ikke ok? :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Nee alleen het grauw...
Bangkok resident.
Reply
Treesong Wrote:
Depor Wrote:Opsluiten dat SP tuig allemaal!

Ikke ok? :cry:

Vond je al zo een kraker typje, maar een SP stemmer die het over sloebers heeft, tsja misschien kunnen we een uitzondering maken, alleen zorgen dat de IND het niet behandeld anders kunnen we over 10 jaar een generaal pardon voor SPers doen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: