The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Mukkus Wrote:Een stempel om mijn nek?

Ja, zodat de boeren kunnen zien welke schapen jij gedekt hebt en die alvast apart kunnen zetten om te gebruiken voor de (bio)medische wetenschap.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ja, zodat de boeren kunnen zien welke schapen jij gedekt hebt en die alves apart kunnen zetten om te gebruiken voor de (bio)medische wetenschap.

Mukkus, hij beledigt je held! :eeeek:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Een stempel om mijn nek?

Ja, zodat de boeren kunnen zien welke schapen jij gedekt hebt en die alvast apart kunnen zetten om te gebruiken voor de (bio)medische wetenschap.

En doen ze die stempel om hun nek? Helemaal eromheen?

Ik weet niet wat voor boeren jij kent, maar het is gebruikelijk om reeds bevruchte ooien te merken door ze een spuitbus op hun reet te zetten.
Doe jij ze maar leuke stempeltjes om hun nek.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Een stempel om mijn nek?

Ja, zodat de boeren kunnen zien welke schapen jij gedekt hebt en die alvast apart kunnen zetten om te gebruiken voor de (bio)medische wetenschap.

En doen ze die stempel om hun nek? Helemaal eromheen?

Nee, alleen om die van jou, aangezien jij die schapen blijkbaar in alle standen wilt nemen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ja, zodat de boeren kunnen zien welke schapen jij gedekt hebt en die alves apart kunnen zetten om te gebruiken voor de (bio)medische wetenschap.

Mukkus, hij beledigt je held! :eeeek:

Ik ga zijn held straks ook nog beledigen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Een stempel om mijn nek?

Ja, zodat de boeren kunnen zien welke schapen jij gedekt hebt en die alvast apart kunnen zetten om te gebruiken voor de (bio)medische wetenschap.

En doen ze die stempel om hun nek? Helemaal eromheen?

Nee, alleen om die van jou, aangezien jij die schapen blijkbaar in alle standen wilt nemen.

Hoe weet jij dat er meer dan 1 standje is?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Is Gerben nou weer weg? Jammer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gerrit in de hoek = Gerrit weg... Dat weet je toch? Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Een stempel om mijn nek?

Ja, zodat de boeren kunnen zien welke schapen jij gedekt hebt en die alvast apart kunnen zetten om te gebruiken voor de (bio)medische wetenschap.

En doen ze die stempel om hun nek? Helemaal eromheen?

Nee, alleen om die van jou, aangezien jij die schapen blijkbaar in alle standen wilt nemen.

Hoe weet jij dat er meer dan 1 standje is?

Omdat jij je perverse gedachten hier regelmatig rondstrooit.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Een stempel om mijn nek?

Ja, zodat de boeren kunnen zien welke schapen jij gedekt hebt en die alvast apart kunnen zetten om te gebruiken voor de (bio)medische wetenschap.

En doen ze die stempel om hun nek? Helemaal eromheen?

Nee, alleen om die van jou, aangezien jij die schapen blijkbaar in alle standen wilt nemen.

Hoe weet jij dat er meer dan 1 standje is?

Omdat jij je perverse gedachten hier regelmatig rondstrooit.

Graag bewijs van het rondstrooien van perverse gedachten m.b.t. meerdere standjes om een schaap te nemen. Als je zo stoer bent om iemand te beschuldigen, moet je het wel juist onderbouwen.

Ja, jij, met je stempels om je nek.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Een stempel om mijn nek?

Ja, zodat de boeren kunnen zien welke schapen jij gedekt hebt en die alvast apart kunnen zetten om te gebruiken voor de (bio)medische wetenschap.

En doen ze die stempel om hun nek? Helemaal eromheen?

Nee, alleen om die van jou, aangezien jij die schapen blijkbaar in alle standen wilt nemen.

Hoe weet jij dat er meer dan 1 standje is?

Omdat jij je perverse gedachten hier regelmatig rondstrooit.

Als je zo stoer bent...

[Image: gay.gif]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Een stempel om mijn nek?

Ja, zodat de boeren kunnen zien welke schapen jij gedekt hebt en die alvast apart kunnen zetten om te gebruiken voor de (bio)medische wetenschap.

En doen ze die stempel om hun nek? Helemaal eromheen?

Nee, alleen om die van jou, aangezien jij die schapen blijkbaar in alle standen wilt nemen.

Hoe weet jij dat er meer dan 1 standje is?

Omdat jij je perverse gedachten hier regelmatig rondstrooit.

Als je zo stoer bent...

[Image: gay.gif]

Hoe komt die link hier trouwens? Ooit gekregen van een medebezoeker van zo'n gronings feestje?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Een stempel om mijn nek?

Ja, zodat de boeren kunnen zien welke schapen jij gedekt hebt en die alvast apart kunnen zetten om te gebruiken voor de (bio)medische wetenschap.

En doen ze die stempel om hun nek? Helemaal eromheen?

Nee, alleen om die van jou, aangezien jij die schapen blijkbaar in alle standen wilt nemen.

Hoe weet jij dat er meer dan 1 standje is?

Omdat jij je perverse gedachten hier regelmatig rondstrooit.

Als je zo stoer bent...

[Image: gay.gif]

Hoe komt die link hier trouwens? Ooit gekregen van een medebezoeker van zo'n gronings feestje?

Ik geloof dat onze 'poldervrind' hem als eerste postte...
En als ik aan dat soort feestjes had willen refereren, dan had ik wel een van deze gebruikt: [Image: ymca.gif]
[Image: buddies.gif]
[Image: shakin.gif]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
On-topic: al bewijs gevonden?

Anders zal ik helaas moeten melden dat jij een met HIV-besmette, GHB-drinkende en sperma slikkende groningse gay-party leernicht bent, zoals je hier op dit forum verkondigd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:On-topic: al bewijs gevonden?

Anders zal ik helaas moeten melden dat jij een met HIV-besmette, GHB-drinkende en sperma slikkende groningse gay-party leernicht bent, zoals je hier op dit forum verkondigd.

Off-topic: dat is dan weer jammer.

En on-topic: het zal mij aan de roodkoperen bloempot roesten wat jij hier meldt. Het is algemeen bekend dat jij elke avond de weilanden van Tjalleberd en Luinjeberd in rent om daar elk dier met een wollen vachtje te pakken. Daar heb ik geen bewijs voor nodig.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:On-topic: al bewijs gevonden?

Anders zal ik helaas moeten melden dat jij een met HIV-besmette, GHB-drinkende en sperma slikkende groningse gay-party leernicht bent, zoals je hier op dit forum verkondigd.

Off-topic: dat is dan weer jammer.

En on-topic: het zal mij aan de roodkoperen bloempot roesten wat jij hier meldt. Het is algemeen bekend dat jij elke avond de weilanden van Tjalleberd en Luinjeberd in rent om daar elk dier met een wollen vachtje te pakken. Daar heb ik geen bewijs voor nodig.

Dat zei ik laatst ook tegen die politie-agent die mijn rijbewijs wilde zien....."Het is toch algemeen bekend dat ik een rijbewijs heb....."?

Overigens die weilanden worden vooral gebruikt voor landbouw. Er lopen over het algemeen weinig schapen door pas geplante aardappels.

Moet jij geen aarderijkskundeles geven?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Eredivisie scoort het slechtst met kampioenen

12/6/2007 13:13

San Lorenzo kroonde zich zondag tot achtste Argentijnse kampioen in de laatste twaalf seizoenen. Dat is een situatie waarvan in Nederland alleen maar van kan worden gedroomd. Van de grootste competities in Europa heeft de Eredivisie het laagste aantal verschillende kampioenen.
In de laatste 25 seizoenen lukte het drie clubs de titel van de Eredivisie te pakken: Ajax, Feyenoord en PSV. Vergeleken met de andere landen die de topvijftien van de UEFA-coëfficiëntenranglijst bezetten, is er geen enkele competitie met zo weinig verschillende winnaars.

In Frankrijk en Italië is het allemaal anders. In zowel de Ligue 1 als de Serie A vierden in de laatste 25 jaar acht clubs de landstitel. België en Engeland volgen op de voet met zeven. En mocht het Sevilla dit weekeinde alsnog lukken Real Madrid en Barcelona te kloppen, dan heeft ook de Primera División acht kampioenen.

Dat is nog niets vergeleken met Brazilië. Dat land lijkt haast elk jaar een andere kampioen te hebben. Liefst veertien clubs pakten de titel in de laatste 25 jaar. Het zegt genoeg dat Corinthians met vier kampioenschappen het best presteerde. Dat is heel wat minder dan bijvoorbeeld FC Porto, Glasgow Rangers of PSV, die respectievelijk vijftien, veertien en dertien keer de titel opeisten.

Kampioenen van de laatste 25 seizoenen

Land Kampioenen Drie succesvolste clubs
Frankrijk 8 Olympique Lyon (6), Gir. Bordeaux (4), Ol. Marseille (4)
Italië 8 Juventus (7), AC Milan (7), Internazionale (3)
België 7 Anderlecht (12), Club Brugge (7), RC Genk (2)
Engeland 7 Manchester United (9), Arsenal (5), Liverpool (5)
Duitsland 6 Bayern (13), Werder (3), Dortmund (3), Stuttgart (3)
Spanje 6 Barcelona (9), Real Madrid (9), Athletic (2), Valencia (2)
Griekenland 5 Olympiakos (12), Panathinaikos (7), AEK Athene (4)
Portugal 4 FC Porto (15), Benfica (7), Sporting (2)
Roemenië 4 Steaua (14), Dinamo (8), Rapid (2)
Schotland 4 Rangers (14), Celtic (8), Aberdeen (2)
Turkije 4 Galatasaray (10), Fenerbahçe (8), Besiktas (6)
Nederland 3 PSV (13), Ajax (9), Feyenoord (3)



Rusland, Oekraïne en Tsjechië zijn ook terug te vinden in de topvijftien van de UEFA-coëfficiëntenranglijst, maar omdat de competities in die landen nog geen 25 jaar bestaan, zijn zij niet opgenomen in het overzicht.

In Frankrijk en Italië werd er tijdens de laatste 25 jaar slechts 24 keer een kampioen gekroond. Vanwege omkoopschandalen werd er zowel in Frankrijk (1993) als Italië (2005) geen titel toegekend.
Reply
Stijn vreven;

'Ik sta altijd als eerste voor de spiegel, maar niet alle spelers doen dat.'


[Image: gay.gif]
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Stijn vreven;

'Ik sta altijd als eerste voor de spiegel, maar niet alle spelers doen dat.'

Dat is nogal logisch, als hij er als eerste voor staat kan een ander er niet als eerste voor staan.
Reply
Het is een belg he...
Bangkok resident.
Reply
15/6/2007 - Farfan presenteert eigen officiele website

Jefferson Farfan heeft in Peru zijn eigen officiële website gepresenteerd. De aanvaller is in Peru ter voorbereiding op de Copa America. De website is op dit moment alleen nog in het Spaans en bevat onder andere foto's en video's.

de links:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.schwalbe.de">http://www.schwalbe.de</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.vallendeziekte.nl">http://www.vallendeziekte.nl</a><!-- w -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:donderdag 14 juni 2007
Mobiele bellers geëxecuteerd
PYONGJANG - Noord-Korea executeert steeds meer mensen in het openbaar die zich schuldig maken aan mobiel telefoneren.
Dat heeft de Zuid-Koreaanse denktank Instituut voor Nationale Eenwording gezegd. Ook Noord-Koreanen die informatie uit het buitenland verspreiden via pamfletten en video’s worden vaker als afschrikwekkend voorbeeld publiekelijk ter dood gebracht.

Het is de Noord-Koreanen wettelijk verboden om te communiceren met het buitenland. Ook mobiele telefoons zijn verboden, maar sommige Chinezen smokkelen ze het land binnen.

Dit is wel heel rigoreus, maar ik vind dat je mensen die in openbare gelegenheden heel hard in hun mobiele telefoon staan te kwaken best vriendelijk doch dringend mag verzoeken dat OF zachter te doen OF het pand/voertuig te verlaten. Als je hard slaat haal je ze vaak wel over...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:maar sommige Chinezen smokkelen ze het land binnen.

Altijd weer die dekselse Chinezen!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:15/6/2007 - Farfan presenteert eigen officiele website

Jefferson Farfan heeft in Peru zijn eigen officiële website gepresenteerd. De aanvaller is in Peru ter voorbereiding op de Copa America. De website is op dit moment alleen nog in het Spaans en bevat onder andere foto's en video's.

de links:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.schwalbe.de">http://www.schwalbe.de</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.vallendeziekte.nl">http://www.vallendeziekte.nl</a><!-- w -->

Calimero
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:donderdag 14 juni 2007
Mobiele bellers geëxecuteerd
PYONGJANG - Noord-Korea executeert steeds meer mensen in het openbaar die zich schuldig maken aan mobiel telefoneren.
Dat heeft de Zuid-Koreaanse denktank Instituut voor Nationale Eenwording gezegd. Ook Noord-Koreanen die informatie uit het buitenland verspreiden via pamfletten en video’s worden vaker als afschrikwekkend voorbeeld publiekelijk ter dood gebracht.

Het is de Noord-Koreanen wettelijk verboden om te communiceren met het buitenland. Ook mobiele telefoons zijn verboden, maar sommige Chinezen smokkelen ze het land binnen.

Dit is wel heel rigoreus, maar ik vind dat je mensen die in openbare gelegenheden heel hard in hun mobiele telefoon staan te kwaken best vriendelijk doch dringend mag verzoeken dat OF zachter te doen OF het pand/voertuig te verlaten. Als je hard slaat haal je ze vaak wel over...

Misschien kunnen er op de mobieltjes stickers geplakt met de tekst: ''Mobiel telefoneren schaadt de gezondheid'', en dan met foto's van opgehangen of doodgeschoten Koreanen.
Reply
Quote:Schaap
De politie in Enschede heeft dinsdag een schaap moeten laten neerschieten. Het schaap was uitgebroken en zorgde voor levensgevaarlijke situaties op de weg.
http://www.nu.nl/news/1116585/70/Laatste...vrij.html#
En dan rechts in beeld op video klikken...

Altijd weer die schapen! En als er eentje over de dam is....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Grote verschillen in kosten rijbewijs
18-06-2007
Volgens onderzoek van de ANWB verschillen de kosten van een nieuw rijbewijs enorm. Uit een steekproef onder circa 100 van de 443 gemeenten bleek dat de prijs voor hetzelfde document kan uiteenlopen van €21,90 tot €60.

De bond vindt deze verschillen veel te groot en gaat de minister van verkeer en waterstaat vragen de prijs aan een maximum te binden. Verder doet de ANWB de suggestie om de burger zelf de mogelijkheid te geven om in een gemeente naar keuze het rijbewijs aan te schaffen


Landelijke steekproef
De steekproef van de ANWB laat zien dat de kosten van het rijbewijs in kleinere plaatsen vaak lager is dan in grotere plaatsen, terwijl grotere gemeenten zich vaak beroepen op betere kostenbeheersing. Van de vijf grote steden is Eindhoven het goedkoopst (€30,-) en Amsterdam het duurst (€49). Uit het onderzoek blijkt ook dat de prijs die telefonisch wordt gemeld niet altijd overeenstemt met de prijs die de gemeente op haar internetsite heeft staan. De ANWB heeft deze gemeenten aangeschreven om hun internetsite aan te passen.
Rijbewijskosten 2007


Leidschendam het goedkoopst =D>
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Leidschendam het goedkoopst =D>

Wees er maar trots op, ik zou me doodschamen :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Leidschendam het goedkoopst =D>

Wees er maar trots op, ik zou me doodschamen :roll:


Ja maar jij spoort niet. Jij geeft liever teveel voor iets uit. :crazy:
Bangkok resident.
Reply
Goedkoop is duurkoop :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: