The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Ekslem Wrote:
Depor Wrote:Meen je niet, gasten begonnen eindelijk normaal te voetballen, enne die Capello krijgt nu een gouden handdruk mee waar je eng van word.
25 miljoen oid.

5,2 ja. Iets minder, maar nog steeds veel.

getalletjes omgedraaid en een komma vergeten, kan gebeuren Big Grin
Maar wat een mongolen daar in Madrid....coach krijgt niet de kans om een team op te bouwen, maar moet voortborduren op de puinhoop van een ander...lijkt F'noord wel Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Schijnbaar had Schuster in de winterstop al een voorcontract getekend toen het waardeloos ging met Real. Capello moest er kosten wat kost uit. Mss dat de beleidsbepalers dus mss ook niet echt blij waren met het kampioenschap alhoewel ik me dat moeilijk kan voorstellen na al die magere jaren.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
'Prijs' seizoenkaart Feyenoord schiet omhoog



ROTTERDAM - Het Feyenoord-legioen wrijft zich in de handjes. Met aankopen als Hofland, Van Bronckhorst en Makaay hopen de Rotterdammers op een superseizoen. Seizoenkaarten worden inmiddels voor 500 euro aangeboden op internetsites. Een spotprijsje...


Makaay en Hofland werden vandaag gepresenteerd in De Kuip.


"Te koop aangeboden seizoenskaart Feyenoord vak uu (normale prijs EUR 195) nu te koop voor slechts EUR 500. Met deze kaart bent u verzekerd van een fantastisch voetbaljaar en kunt iedere twee weken o.a. de sterren Van Bronckhorst, Drenthe, Makaay, Hofland, De Cler en DeGuzman bewonderen", zo valt te lezen in een advertentie op Marktplaats.nl.

De grappenmaker heeft inmiddels al 'biedingen' oplopend tot 2000 euro ontvangen.
Bangkok resident.
Reply
:lol:

Hij vergeet alleen dat er voor soortgelijke vakken nog best seizoenkaarten te koop zijn voor de reguliere prijs. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
PSV met 31,6 miljoen euro grootverdiener in CL dankzij ontbreken Ajax

PSV is afgelopen seizoen een van de grootverdieners geweest in de Champions League. PSV kreeg over afgelopen seizoen 31,6 miljoen euro uitbetaald voor het bereiken van de kwartfinale. Daarmee eindigde PSV op de vierde plaats van de grootverdieners. Alleen CL winnaar AC Milan (39,5 miljoen), Chelsea (34,6 miljoen) en Liverpool 32,2 miljoen) bleven PSV in verdiensten voor. Halve finalist Manchester United bijvoorbeeld, verdiende uiteindelijk net iets minder (31,5 miljoen).

De vorige jaren verdiende PSV minder dan clubs die minder ver kwamen in de CL vanwege het kleine aandeel in de tv-opbrengsten vanuit Nederland. Omdat PSV dit jaar de enige Nederlandse deelnemer was, Ajax werd in de voorronde uitgeschakeld, kreeg PSV het volledige Nederlandse deel toegewezen en verdiende het daardoor juist meer dan clubs die verder kwamen.

--
Alleen 3 halve finalisten verdienen meer, maar toch presteert PSV het weer dit jaar met een minimale winst af te sluiten. Zo blijkt maar weer hoe hard het nodig is om die herfinanciering van het stadion rond te krijgen. De vaste exploitatiekosten van PSV zijn veel te hoog (in vergelijking met andere clubs). Hadden wij maar zo'n hoofdsponsor als Feyenoord die niet te beroerd is zich garant te stellen. Sad
Reply
Peter Wrote:PSV met 31,6 miljoen euro grootverdiener in CL dankzij ontbreken Ajax

PSV is afgelopen seizoen een van de grootverdieners geweest in de Champions League. PSV kreeg over afgelopen seizoen 31,6 miljoen euro uitbetaald voor het bereiken van de kwartfinale. Daarmee eindigde PSV op de vierde plaats van de grootverdieners. Alleen CL winnaar AC Milan (39,5 miljoen), Chelsea (34,6 miljoen) en Liverpool 32,2 miljoen) bleven PSV in verdiensten voor. Halve finalist Manchester United bijvoorbeeld, verdiende uiteindelijk net iets minder (31,5 miljoen).

De vorige jaren verdiende PSV minder dan clubs die minder ver kwamen in de CL vanwege het kleine aandeel in de tv-opbrengsten vanuit Nederland. Omdat PSV dit jaar de enige Nederlandse deelnemer was, Ajax werd in de voorronde uitgeschakeld, kreeg PSV het volledige Nederlandse deel toegewezen en verdiende het daardoor juist meer dan clubs die verder kwamen.

--
Alleen 3 halve finalisten verdienen meer, maar toch presteert PSV het weer dit jaar met een minimale winst af te sluiten. Zo blijkt maar weer hoe hard het nodig is om die herfinanciering van het stadion rond te krijgen. De vaste exploitatiekosten van PSV zijn veel te hoog (in vergelijking met andere clubs). Hadden wij maar zo'n hoofdsponsor als Feyenoord die niet te beroerd is zich garant te stellen. Sad

32 miljoen erin en dan kan Koeman voor 2 miljoen spelers kopen!
Gaat iets goed mis daar bij de lampjes.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
de aandeelhouders philips hebben hun zakken weer gevuld...
Bangkok resident.
Reply
En zo hoort het!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:PSV met 31,6 miljoen euro grootverdiener in CL dankzij ontbreken Ajax

PSV is afgelopen seizoen een van de grootverdieners geweest in de Champions League. PSV kreeg over afgelopen seizoen 31,6 miljoen euro uitbetaald voor het bereiken van de kwartfinale. Daarmee eindigde PSV op de vierde plaats van de grootverdieners. Alleen CL winnaar AC Milan (39,5 miljoen), Chelsea (34,6 miljoen) en Liverpool 32,2 miljoen) bleven PSV in verdiensten voor. Halve finalist Manchester United bijvoorbeeld, verdiende uiteindelijk net iets minder (31,5 miljoen).

De vorige jaren verdiende PSV minder dan clubs die minder ver kwamen in de CL vanwege het kleine aandeel in de tv-opbrengsten vanuit Nederland. Omdat PSV dit jaar de enige Nederlandse deelnemer was, Ajax werd in de voorronde uitgeschakeld, kreeg PSV het volledige Nederlandse deel toegewezen en verdiende het daardoor juist meer dan clubs die verder kwamen.

--
Alleen 3 halve finalisten verdienen meer, maar toch presteert PSV het weer dit jaar met een minimale winst af te sluiten. Zo blijkt maar weer hoe hard het nodig is om die herfinanciering van het stadion rond te krijgen. De vaste exploitatiekosten van PSV zijn veel te hoog (in vergelijking met andere clubs). Hadden wij maar zo'n hoofdsponsor als Feyenoord die niet te beroerd is zich garant te stellen. Sad

ik denk dat dat wel meevalt, met die minimale winst. jullie hebben een paar hartstikke mooie spelers, alleen zal het denk ik moeilijker worden spelers te halen. ten eerste vanwege het kinderlokkerimago, ten tweede vanwege de provinciale uitstraling en ten derde omdat presteren de maat is geworden bij psvee. het kan daar alleen maar slechter en dan is het lastig eer halen.
Reply
Bij dat kinderlokkerimago moest ik zo op de vrijdagmiddag ff glimlachen :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
De provinciale uitstraling :lol:
Reply
Dugarry Wrote:De provinciale uitstraling :lol:

Is toch gewoon zo? :razz:

@depor -> gaat niks mis hoor, zoals ik al zei heeft PSV gewoon belachelijk dure vaste kosten waar ze al tijden onderuit proberen te komen, bv. door leningen over te sluiten. Probleem is dat Philips en de gemeente beiden daarbij niet garant willen staan. Het zijn gewoon 30 miljoen keiharde euro's, waar (bv) Feyenoord er komend seizoen 0 heeft en toch zal de winst aan het eind van de rit ongeveer gelijk zijn. :|


@waf -> je 3e punt is het (enige) sterke. Al die spelers willen nu naar Feyenoord, daar kunnen ze alleen maar winnen. Als ze 2e of 3e waren geworden zouden die spelers misschien, hoe gek ook, minder snel zijn gekomen. PSV kan wel eens een mager jaartje te wachten staan, maja so be it. Overigens valt het met die kleine winst niet mee hoor. Deze inkomsten zijn gewoon nodig om kiet te spelen.. PSV wist dat dit geld eraan kwam maar had toch niet een 2M voor de Cler over (als er echt geld genoeg was zou men niet op een paar ton kijken). Als CL wordt misgelopen stort het aardig in elkaar bij PSV, dan moet je Koné en Farfan verkopen om kiet te spelen, waardoor je dan dus geen versterking voor hun kunt halen (gelukkig schijnt Reis al een topper te zijn die nu een jaar gaat rijpen waarna hij Farfan met gemak moet doen kunnen vergeten, hij wordt nu al vergeleken met Romario en Ronaldo).
Reply
Gebruikers op dit forum: DENIZ
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Het plan van Phanos om FC Utrecht voor 1 euro over te nemen komt op een uitgekiend tijdstip. Miljoenenbedrijf Phanos kan de schulden wegnemen en de club een ongekende zwieper naar boven geven.


Zonder nieuw geld rest FC Utrecht maar één keuze: de ambities bijstellen en tevreden zijn met de sportieve middenmoot.

FC Utrecht dreigt opnieuw verstrikt te raken in oplopende tekorten. Vier jaar na de noodgedwongen verkoop van Galgenwaard aan bouwbedrijf Midreth melden ingewijden een tekort van 2,5 miljoen euro en geen of weinig zicht op meer inkomsten.

Voorzitter van de raad van commissarissen Ben Zwagerman wil niets zeggen over de financiën van de voetbalclub. ,,We moeten scherp aan de wind varen, maar dat moesten we een paar jaar geleden ook.’’

Phanos zelf houdt het erop, dat er meer speelt dan een lucratieve financiële deal. Het bedrijf spreekt over een ’lotsverbondenheid’ die het ervaart met FC Utrecht en haar supporters. ,,In deze lotsverbondenheid meent Phanos dat bij FC Utrecht als vierde stad van Nederland een hoger ambitieniveau past dan de huidige financiële mogelijkheden toelaten.’’

Phanos mikt niet alleen op een nieuw stadion bij Leidsche Rijn, het zet ook in op een topelftal: ,,Het kapitaal van FC Utrecht moet op het veld staan.’’ De idee is overigens niet een sterrenteam te kopen, maar een team op te bouwen van jeugdige talentvolle spelers. Phanos-directeur Edwin van der Pol wil geen toelichting geven op de plannen. Hij verwijst naar de twee andere directeuren, vader en zoon Ensing. Zij waren niet bereikbaar voor commentaar.

De huidige hoofdsponsor laat zich in zijn toekomstplannen, waarover morgen B en W van Utrecht praten, heeft al wel vastomlijnde plannen. Zo is de positie van de huidige directieleden van FC Utrecht, Jan Willem van Dop en Rob Venneman al bekend: zij blijven aan.

Naast het nieuwe multifunctionele stadion wil Phanos twintig hectare langs de A2 ontwikkelen, met horeca, een hotel en een kantorenpark. De huidige Galgenwaard wordt gekocht van Joop Leliveld/Midreth. Het stadion zou dan moeten wijken voor bouwplannen.

Phanos zegt dat FC Utrecht vooral zichzelf moet blijven: een club van passie, strijdlust en nooit opgeven. Dat karakter mag niet overboord na de miljoenenimpuls.

---
Ze willen oa een stadion van tussen de 35.000 en 50.000 plaatsen neerzetten. Alle clubs blijven maar grotere stadions neerzetten. Ben benieuwd of ze die bouwwerken ook allemaal vol blijven houden. Niet alle subtoppers kunnen succes boeken..der zullen er toch een paar gewoon 8e of 9e moeten worden.
Reply
Gister zei een Utreg supporter al dat hij er niet aan moest denken dat de Galgenwaard plat gaat. Teveel emotionele waarde en Utrecht moest Utrecht wel blijven. Een echte volksclub iit tot AZ dus ik weet niet of dit een slim plan is (afgezien van de financiele kant vh verhaal)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Willem van Hanegem had al een mooie trui aan van Phanos :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
Ekslem Wrote:Gister zei een Utreg supporter al dat hij er niet aan moest denken dat de Galgenwaard plat gaat. Teveel emotionele waarde en Utrecht moest Utrecht wel blijven. Een echte volksclub iit tot AZ dus ik weet niet of dit een slim plan is (afgezien van de financiele kant vh verhaal)

Even een inkoppertje maken; zo dachten de aanhangers van DOS, USV Elinkwijk en Velox er waarschijnlijk ook over voor 1970.

Hoe zouden jullie het eigenlijk vinden als Excelsior en Sparta fuseerden om zo de doelen te bereiken?
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Hoe zouden jullie het eigenlijk vinden als Excelsior en Sparta fuseerden om zo de doelen te bereiken?

Lijkt me geen verkeerd plan, Excelsior zal zonder Slory het komende seizoen het heel wat moeilijker hebben om het doel te bereiken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Hoe zouden jullie het eigenlijk vinden als Excelsior en Sparta fuseerden om zo de doelen te bereiken?

volgens mij is de afstand tussen kick van der val stadion en het polman des verderfs stadion kleiner dan tussen woudestein en het kasteel.
Reply
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Hoe zouden jullie het eigenlijk vinden als Excelsior en Sparta fuseerden om zo de doelen te bereiken?

Lijkt me geen verkeerd plan, Excelsior zal zonder Slory het komende seizoen het heel wat moeilijker hebben om het doel te bereiken.

Gelukkig voor hun doen de Graafschap en VVV ook mee in de eredivisie. Een puntje of 20 moet wel genoeg zijn om er niet direct uit te vliegen.
Reply
Yo-yo-ma!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
nou, ik vind excelsior wel heeel matig op dit moment, ik schat de grafschaap en vvv op dit moment hoger in.

de oefencampagne loopt ook voor geen meter.
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Hoe zouden jullie het eigenlijk vinden als Excelsior en Sparta fuseerden om zo de doelen te bereiken?

Lijkt me geen verkeerd plan, Excelsior zal zonder Slory het komende seizoen het heel wat moeilijker hebben om het doel te bereiken.

Gelukkig voor hun doen de Graafschap en VVV ook mee in de eredivisie. Een puntje of 20 moet wel genoeg zijn om er niet direct uit te vliegen.

Het tweede jaar is altijd het moeilijkst.....ik zie Excelsior als degradatiekandidaat nummer 1, en voor de nacompetitie mogen VVV en De Graafschap het misschien nog met Heracles uitvechten.

Heerenveen wordt kampioen, maar da's logisch.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Volgens mij werd mijn post niet helemaal goed opgevat.
Het was niet bedoeld als 'wij zijn beter dan Sparta én Excelsior' want dat is niet het geval. Ik doelde meer op het verhaal Utrecht. Als Excelsior en Sparta zouden fuseren staat heel Nederland op zijn kop terwijl menig betaald voetbal club vroeger aan de lopende band fuseerde. Zo ook FC Utrecht. Een sponsor-overname of trouwen met de aartsvijand zie ik als een vergelijkbaar iets. Plaats er maar een calimero-emoticon neer, maar ik heb het gewoon niet zo op fusie's.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:De lijfspreuk van mijn cluppie is dan ook 'liever een half ei dan een lege dop'.

Dan moet je er snel voor zorgen dat je club een half ei wordt!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Heerenveen wordt kampioen, maar da's logisch.

Hoeveel seizoenen mochten ze het ook al weer proberen, voordat je met een krat pils onder de snelbinders mag afzakken naar Amsterdam? Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:De lijfspreuk van mijn cluppie is dan ook 'liever een half ei dan een lege dop'.

Dan moet je er snel voor zorgen dat je club een half ei wordt!

Het waren legendarische woorden van een oud-voorzitter toen Heracles op de rand van de afgrond bungelde en die Enschedeërs ons maar al te graag wouden opslokken. Je was me te snel af, ik had het al weggehaald :waf:
Reply
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Heerenveen wordt kampioen, maar da's logisch.

Hoeveel seizoenen mochten ze het ook al weer proberen, voordat je met een krat pils onder de snelbinders mag afzakken naar Amsterdam? Hakkuh

Nu nog 9, dacht ik.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:legendarische woorden

legendarisch in heel Almelo dan :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Heerenveen wordt kampioen, maar da's logisch.

Hoeveel seizoenen mochten ze het ook al weer proberen, voordat je met een krat pils onder de snelbinders mag afzakken naar Amsterdam? Hakkuh

Nu nog 9, dacht ik.

Ik dacht toch echt vier :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: