The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CL-Voorronde
De samenvatting is nu op Ned.3!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ricochan Wrote:
Voyou Wrote:De slechtste ajacieden zijn 2 ex-psv'ers... :oops: (Colin en Rommedahl..)


Daarom zijn het ook ex-psvers :razz:


Maar the hunt stond er gewoon weer niet nu het er echt om ging, zo is het al een tijdje met die jongen.

Assist + kans die er mooi uitgehaald werd, Suarez had er 2 meer kunnen maken.
Ondanks dat Evert stront irritant was moet ik hem wel gelijk geven, het was zo gehaast en ongecontroleerd dan is het niet zo gek dat de helft niet aankomt (met als absolute giller natuurlijk die corner van Rommedahl)
Blijf dat 4-3-3 systeem lomp vinden...
En dan de backs...wat een compleet drama ik snap niet wat die Colin te zoeken heeft in een voorronde Champion's League wedstrijd....
Drama dit, naja we zien wel waar het schip strand dit jaar, dan Henkie eruit en kijken of Co zin heeft om er wat van te maken.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
:excited: :nanana: (hehe) Hakkuh
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Matador! Wrote:Feli forum-NSB'ers! =D>

Puke voor laf, kleuter en co.

voor de echte ajacieden is 't balen maar een aantal gun ik dit zo erg. daar ben jij er één van nepperd. gelukkig weer een jaar die grote bekken dicht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik vind het jammer voor Ajax en het nederlands voetbal... ik vind het NIET jammer voor Ten Cate.....
Wie dit leest is gek
Reply
Henkie zit er niet zo mee. Er zijn ergere dingen zo zei hij. Inderdaad Henk, een tsunami is nog erger. Maar als je 2 jaar echter elkaar van een ploegje met een begroting van zo'n 5 miljoen verliest en daardoor tientallen miljoenen over de balk gooit, van Ajax het lachertje van Europa en de rest van de wereld maakt, de aanhang sportieve hoogtepunten ontneemt, waaronder ook nog eens dat je het landskampioenschap door 1 doelpunt verschil mist terwijl je club al jaren achtereen veruit de hoogste begroting van de eredivisie heeft en je voor dit alles verantwoordelijk bent, dan....dan hoor je sportief te zijn en met ingang van 1 september (niet eerder want dan loop ik kostbare TTT-punten mis) ontslag te nemen. :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
eigenlijk is 't gewoon lachwekkend. keer op keer komen ze tekort als 't er echt om gaat. van geel en henkie moeten zich dit aantrekken. het verkopen van sneijder is achteraf niet zo'n hele goede deal geweest als je deze miljoenen er al eens aftrekt.
En wat loopt er toch veel middenmaat rond zeg.
Urby, Delorge, Colin enz. Dat is gewoon geen niveau. Alleen Suarez was goed vandaag. De rest allemaal onder de maat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hietinga was ook niet slecht bezig. Maar inderdaad Urby en Colin dramatisch.
Reply
Nogal een verschil met Trabelsi en Maxwell een paar jaar geleden
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Wat is Huntelaar toch in vorm!
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Nou Ajax, wederom bedankt dat ik wederom niet twee keer per week kan genieten van een Nederlandse club in de CL.

Ik zeg hup AZ!!!!
Ik zeg kut Play-offs!!!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Wat is die COlin een prutser zeg. Die mag nog niet eens bij VVV meeballen de prutser
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Goedenmorgen!

Iedereen goed geslapen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Nou Ajax, wederom bedankt dat ik wederom niet twee keer per week kan genieten van een Nederlandse club in de CL.

Ik zeg hup AZ!!!!
Ik zeg kut Play-offs!!!


Idd erg leuk die plee offs, hierdoor twee keer onterecht ajaks de voorronde in en twee keer kunnen ze niet winnen van een boutploeg, KNVB bedankt !!!
Bangkok resident.
Reply
Mukkus Wrote:Goedenmorgen!

Iedereen goed geslapen?
Nee, ga ik zometeen nog doen......
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:
Mukkus Wrote:Goedenmorgen!

Iedereen goed geslapen?
Nee, ga ik zometeen nog doen......

Kun je als je opstaat naar de loting kijken van de CL met weer maar 1 nederlandse ploeg ........... PSV !
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Nou Ajax, wederom bedankt dat ik wederom niet twee keer per week kan genieten van een Nederlandse club in de CL.

Ik zeg hup AZ!!!!
Ik zeg kut Play-offs!!!


Idd erg leuk die plee offs, hierdoor twee keer onterecht ajaks de voorronde in en twee keer kunnen ze niet winnen van een boutploeg, KNVB bedankt !!!
Dus toch gerechtigheid ? :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:
Ricochan Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Nou Ajax, wederom bedankt dat ik wederom niet twee keer per week kan genieten van een Nederlandse club in de CL.

Ik zeg hup AZ!!!!
Ik zeg kut Play-offs!!!


Idd erg leuk die plee offs, hierdoor twee keer onterecht ajaks de voorronde in en twee keer kunnen ze niet winnen van een boutploeg, KNVB bedankt !!!
Dus toch gerechtigheid ? :wink:

Van de ene kant wel, maar aangezien heel Nederland ervoor moet boeten is het wel jammer.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
de nieuwe Wrote:
Mukkus Wrote:Goedenmorgen!

Iedereen goed geslapen?
Nee, ga ik zometeen nog doen......

Kun je als je opstaat naar de loting kijken van de CL met weer maar 1 nederlandse ploeg ........... PSV !
=D>
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Ricochan Wrote:
de nieuwe Wrote:
Ricochan Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Nou Ajax, wederom bedankt dat ik wederom niet twee keer per week kan genieten van een Nederlandse club in de CL.

Ik zeg hup AZ!!!!
Ik zeg kut Play-offs!!!


Idd erg leuk die plee offs, hierdoor twee keer onterecht ajaks de voorronde in en twee keer kunnen ze niet winnen van een boutploeg, KNVB bedankt !!!
Dus toch gerechtigheid ? :wink:

Van de ene kant wel, maar aangezien heel Nederland ervoor moet boeten is het wel jammer.
Het is nog niet gezegd dat AZ het wel gehaald zou hebben, die hadden op het moment supreme nog moeite met Excelsior!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Tripplexxx Wrote:Wat is Huntelaar toch in vorm!

Nee hij speelde slecht ? :eeeek: Gaan we dit nu elke wedstrijd herhalen, kansloze tyfusdebielen hiero...

Ben er goed ziek van, hoerenvoetbal....


Kom maar weer op met die zielige one-liners en lacherig gedrag, zielige kutboeren hier allemaal....
Reply
Fabian Wrote:
Tripplexxx Wrote:Wat is Huntelaar toch in vorm!

Nee hij speelde slecht ? :eeeek: Gaan we dit nu elke wedstrijd herhalen, kansloze tyfusdebielen hiero...

Ben er goed ziek van, hoerenvoetbal....


Kom maar weer op met die zielige one-liners en lacherig gedrag, zielige kutboeren hier allemaal....
Nee, dan die Amsterdammers, die zijn gezellig vandaag! :puh:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Ricochan Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Nou Ajax, wederom bedankt dat ik wederom niet twee keer per week kan genieten van een Nederlandse club in de CL.

Ik zeg hup AZ!!!!
Ik zeg kut Play-offs!!!


Idd erg leuk die plee offs, hierdoor twee keer onterecht ajaks de voorronde in en twee keer kunnen ze niet winnen van een boutploeg, KNVB bedankt !!!

1x onterecht. De laatste keer werden ze toch echt 2e.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Wat laat je je toch weer kennen Fabian. ALs het meezit kan je leuk discussieren en als het tegen zit, ga je maar weer generaliseren en onzin uitkramen.

Voor het eerst (geloof ik) dat ik een hele wedstrijd van Ajax heb gezien dit seizoen. Wat een drama die Colin, ongelooflijk. MvG zal al wel menigmaal gedacht hebben, had ik Boakaya (hoe schrijf je dat) er maar doorgedrukt ipv deze prutser. Is die Roemeen blessee?

Daarnaast vond ik het ongelooflijk om bij de 1-0 te zien hoe Huntelaar en vooral Vermaelen dat kopduel aangingen. Stelletje wijven zeg! In zo'n situatie klets je er toch vol in.

Suarez, super voetballer natuurlijk, maar die rebound van Stam moet er natuurlijk in. Sceelt mss wel plaatsing of niet. Erg zuur dit voor Ajax en de echte ajacieden. Ten Cate, met zijn grote en brede rug, gun ik dit echter wel. Penningmeester van PSV zal ook wel in zijn nopjes zijn!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Wat laat je je toch weer kennen Fabian. ALs het meezit kan je leuk discussieren en als het tegen zit, ga je maar weer generaliseren en onzin uitkramen.

Nee hoor, ik reageer alleen maar op die kansloze mensen hier die voornamelijk onzin uitkramen....
Reply
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Wat laat je je toch weer kennen Fabian. ALs het meezit kan je leuk discussieren en als het tegen zit, ga je maar weer generaliseren en onzin uitkramen.

Nee hoor, ik reageer alleen maar op die kansloze mensen hier die voornamelijk onzin uitkramen....
En dat zijn dan bij voorbaat al zielige kutboeren ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Wat laat je je toch weer kennen Fabian. ALs het meezit kan je leuk discussieren en als het tegen zit, ga je maar weer generaliseren en onzin uitkramen.

Nee hoor, ik reageer alleen maar op die kansloze mensen hier die voornamelijk onzin uitkramen....

Nou vooruit dan mag je vandaag ter compensatie mij en al die andere zielige kutboeren over 1 kam scheren :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Kan wel janken...
Maar goed, die keepert van Slavia speelde ook wel de pot van zijn leven zeg, wat fucking frustrerend.
The great old Ludwig von...
Reply
de nieuwe Wrote:
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Wat laat je je toch weer kennen Fabian. ALs het meezit kan je leuk discussieren en als het tegen zit, ga je maar weer generaliseren en onzin uitkramen.

Nee hoor, ik reageer alleen maar op die kansloze mensen hier die voornamelijk onzin uitkramen....
En dat zijn dan bij voorbaat al zielige kutboeren ?

Nee, want ik heb gister ook al een ado-supporter mn deur uitgetrapt nadat hij in ene 'FC den haag' in ging zetten na de uitschakeling... :wink:
Reply
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Wat laat je je toch weer kennen Fabian. ALs het meezit kan je leuk discussieren en als het tegen zit, ga je maar weer generaliseren en onzin uitkramen.

Nee hoor, ik reageer alleen maar op die kansloze mensen hier die voornamelijk onzin uitkramen....


"Have you looked in the mirror lately?"
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: