The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

CL-Voorronde
Kouwes op Geenstijl:

uit de bundel kauwgom voor je ziel de gedigt omscholen

OMSCHOLEN

ok
emanuelson
opletten
hoe je
vakken
vult

en:

uit de bundel sportgedachten de gedigt ten cates keuze

TEN CATES KEUZE

met
rommendahl
probeerde ik
meer
humor
in het
elftal
te brengen

:Big Grin :Big Grin :Big Grin
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
uit de bundel sportgedachten de gedigt evert ten napel

EVERT TEN NAPEL

twee
uur
na het
verlies van
ajax
trok
evert
ten
napel
zich
in
zijn
hotelkamer
gewoontegetrouw
af
in
het
plastic
zakje
dat om
het
drinkbekertje
had
gezeten
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Man man wwat was dit weer een gezapig potje....

OM eerlijk te zijn: Vooraf had ik er totaal geen vertrouwen in. Bij het interview met Urby werd hem gevraagd of ze het zouden halen en hij zei zonder enige twijfel (zo kwam het over iig) JA....

Ik zei meteen: Had ik er maar zo veel vertrouwen in...
Het gevoel loog niet... Ajax begon redelijk, maar na een kwartier was het volledig de weg kwijt. Ik heb me doodgeërgerd aan het gezapige idiote getik van de ploeg. Zat totaal geen snelheid, passie, strijdlust en idee achter het spel. Iets wat je bij Praag WEL zag.

Ze komen dan ook volledig verdiend op achterstand en dankzij een doelpunt dat (voor mij iig) volledig uit de lucht kwam vallen hebben ze nog kansen.. Na rust kwamen de kansen er dan wel iets meer,maar om heel eerlijk te zijn had ik dat vertrouwen nog niet.

Ze zijn afgebluft. Verloren van een (op papier) mindere tegenstander, die er wel vol op donderde en die wel vol passie en strijdlust speelde. En ze waren simpel weg ook heel gevaarlijk EN hadden wel balsnelheid als ze de bal hadden. Niet dat gezeik met tikkie terug en tikkie breed.. NAAR VORE!

We hebben het totaal aan onszelf te wijten. Je kunt nog zoveel kansen creëren, maar als je ze niet afmaakt win je niet..

Complimenten dus ook aan Slavia, die met geringe middelen een optimaal resultaat eruit hebben gehaald... =D>
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
[Image: HTC2.jpg]
Reply
waf Wrote:[Image: HTC2.jpg]

:lol: :lol:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
=D> :lol:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Geweldig!!!!!!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
:lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
:lol: :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Wat is hier zo leuk aan?
May The Schwartz Be With You
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63969">http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63969</a><!-- m -->

fontein met zn open brief
Reply
Die trein is vorig seizoen al ontspoord...
Wat een onzin
Reply
Nu las ik vandaag de Telegraaf; FCT vs Heerenveen voorpagina nieuws (groot).
Nu las ik vandaag de TC Tubantia; FCT vs Heerenveen voorpagina nieuws (groot).

Uiteraard is dit groter nieuws dan de uitschakeling van Ajax, maar als Ajax had gewonnen, was het dan ook nog groter nieuws geweest?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ajax stond bij de Televaag anders ook gewoon op de voorpagina hoor, Calimero...
Reply
kooltje Wrote:http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63969

fontein met zn open brief

ik vind het keurig dat hij dat doet.
Reply
Quote:Huntelaar: „Wie niet twee keer wint van Slavia, kan in de UEFA Cup nog wel leren”

Op een berg hoog boven Praag, ergens in een donker verdomhoekje van het stadion, gooide Jaap Stam zijn shirt in het vak met meegereisde supporters. De man die de Champions League al eens won, sprak bijna met afschuw over het vooruitzicht in zijn laatste seizoen als profvoetballer. „We zullen nu wel naar het land van Borat moeten”, doelde hij op een mogelijk bezoek aan een gribusclub in Kazachstan. „Met alle respect, maar daar zit ik niet op te wachten.”

Sportief verval. Imagoschade. Leedvermaak. Supportersoproer. PSV miljoenen rijker dankzij Ajax. Trainer Henk ten Cate zegt dat hij een brede rug heeft. Algemeen directeur Maarten Fontein schrijft een open brief aan de supporters.

Technisch directeur Martin van Geel en voorzitter John Jaakke beleggen een persconferentie. Kortom: als het stormt in Amsterdam, dan stormt het goed. En dan vangen hoge bomen veel wind. Gezamenlijk standpunt: „We moeten even door die emotie heen.”

Stam, die weet wat hij mist, had vooral te doen met de jonge spelers. „Ze kunnen fantastisch voetballen, maar dan moet je ook wel op dat hoogste platform acteren. Je speelt tegen de grootste clubs, in de grootste stadions. Er is niks mooiers.” Maar een andere conclusie die de aanvoerder trok, was eigenlijk schrijnender. „Op wilskracht zijn we afgetroefd. Slavia Praag heeft minder kwaliteit, maar wij hebben hier zelf aan meegewerkt. Dan hoor je ook niet in de Champions League thuis.”

En over de degradatie naar het tweede Europese toernooi was Klaas-Jan Huntelaar even duidelijk als dodelijk. „Als we niet twee keer van deze ploeg kunnen winnen, valt er in de UEFA Cup nog wel wat te leren.”

Van Geel weet dat de critici bloed ruiken. „Ik hoef niet meer uit te leggen wat dit betekent in financieel en sportief opzicht. Het landskampioenschap telt nu heel erg zwaar, dat moge duidelijk zijn.” Hij bestrijdt dat er in de voorbije weken aantoonbare fouten zijn gemaakt. „Je kunt je afvragen of we Wesley Sneijder hadden moeten laten gaan. Maar die transfer bleek simpelweg niet tegen te houden. Desondanks vind ik dat er een heel behoorlijke selectie staat en dat er een klimaat is gecreeerd waarin gepresteerd kon worden. Maar je bent van veel factoren afhankelijk”, wees hij op blessures van bepalende spelers en het wekenlange gesteggel op de transfermarkt.

Maar dan nog overheerst de collectieve verbazing over de onthutsend zwakke teamprestatie in Praag. Eerder liet Ajax het op beslissende momenten in de competitie afweten. „Ik verwijt mezelf dat ik in de eerste wedstrijd een penalty heb gemist. En verder hebben we met z’n allen gefaald”, sprak opnieuw Huntelaar klare taal.

Van Geel: „We kunnen concluderen dat sommige mensen het niet gewend zijn om onder druk te moeten presteren. Die druk halen we overigens niet weg; die hoort bij Ajax. Wat dat betreft, doe je het toch nooit goed, tenzij je de doelstelling naar beneden bijstelt. Maar dan haal je het altijd en dat vind ik de zwakste oplossing. We blijven de lat hoog leggen.”

Goeie woorden van Stam en Huntelaar, hoeveel kansen je ook mist, hoeveel pingels je ook niet krijgt/mist , hoeveel beter je ook 'was'. 2x niet winnen, maar zelfs verliezen van Slavia Praag, geeft je recht op Uefa cup, meer verdienen ze ook niet....
Reply
Fabian Wrote:Ajax stond bij de Televaag anders ook gewoon op de voorpagina hoor, Calimero...
vandaag zeker groot een stuk van ajax in telegraaf
Reply
Voor de muziekliefhebbers onder ons:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://server.wesleydubbink.nl/WesleyDubbinkNL%20-%20Ajax%20Uefa%20Cup.mp3">http://server.wesleydubbink.nl/WesleyDu ... %20Cup.mp3</a><!-- m -->
Reply
Berend Botje Wrote:Wat heb ik me weer geergerd aan Evert, van het begin tot het eind leuteren over de vele miljoenen die op het spel staan. Hoogtepunt was wel dat hij tot twee keer toe zei dat Slavia een ploeg is waar je negen van de tien keer van wint, nou, dat hebben we gezien.

Wees blij, als Frank Snoeks commentaar had gegeven had je het niet overleefd.
Reply
Fabian Wrote:Ajax stond bij de Televaag anders ook gewoon op de voorpagina hoor, Calimero...

Klopt oppermachtige grote Ajaxsupporter!
Ik doelde dus op het feit dat er maar een piepklein stukje stond over Ajax op de voorpagina.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Op zich best aardig van het Ajax bestuur:

[Image: Unieke_aanbieding_voor_alle_AJAX-fans.jpg]
Reply
Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
heb je hier 3 dagen over gedaan? :lol:
Reply
Bocaloca Wrote:Xtragaap4de
Reply
kooltje Wrote:heb je hier 3 dagen over gedaan? :lol:

das nog altijd beter dan minimaal 3 jaar dat ajax erover doet om in de CL te komen :razz: :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
kooltje Wrote:heb je hier 3 dagen over gedaan? :lol:

das nog altijd beter dan minimaal 3 jaar dat ajax erover doet om in de CL te komen :razz: :wink:

Of de 10 jaar die PSV nodig had om een keer de 2e ronde te halen?
Reply
Doen ze zoveel moeite en dan staat er nog een knoepert van een spelfout in :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
ach ja, tís miljoenENbal en tis vele vele andereN....

wij, hier in het toekomstige Taxandria, kijken niet zo nauw :razz:
Vooruit PSV !!!!
Reply
Miljoencircus?

#-o
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Idea Idea Taxandria =D> =D>

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bndestem.nl/opinie/article1824107.ece">http://www.bndestem.nl/opinie/article1824107.ece</a><!-- m -->

:8: Idea :yeah:
Vooruit PSV !!!!
Reply

Forum Jump: