The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 2)
Ok thxx..zo dat doen ze snel dan zeg.. nu de speler nog ff accepteren
Reply
Met moeite 1-0 gewonnen van de nr.5. Hem heb ik nu op 9pnt achterstand gezet en is geen gevaar meer. Sta nog steeds op de 2de plek met 1pnt achterstand.
Mijn top spits die net 1 wedstrijd terug kwam van een blessure is er vandaag weer voor 5 wedstrijden eruit :letitallout: Verder 2 spelers toegevoegd aan mijn elftal. Nu nodig opzoek naar een keeper en een spits.
Reply
Na wederom 2 overwinningen (gister 3-1, vandaag 2-0) sta ik inmiddels eerste, 2 punten voor op de nummer 2, als ik vannacht ook win ben ik met 5 overwinningen Manager of the Week!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ik word denk ik voor het eerst dit seizoen geen MOTW, ondanks een 5-1 overwinning tegen de nummer 4. Omdat de nummer 2 ook alle wedstrijden blijft winnen en ik 1x gelijkspeelde deze week zal ik geen MOTW worden... Sad
Reply
Ik zal het sowieso niet worden, overigens wel weer een goede week, verlies alleen van de koploper. Opmars heeft geleid tot plaats nr 6 nu.

Heb alleen in heel mijn itsa-carriëre nog maar 1 speler kunnen aantrekken, wordt er moedeloos van!!!
Reply
Yeah weer gewonnen de voorlaatste plaats komt in zich...

Great News. Congratulations you have been voted division manager of the week. Well Done.

Best Regards, The Chairman.

Ook wel leuk na 2 wedstrijdjes Smile
Reply
steady 2-0 geen manager van de week door 1 gelijkspelletje
Reserve spits scoorde beide doelpunten en loopt inmiddes 10 uit 5 Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
2-0 gewonnen, na gisteren weeeeeeer punten gemorst te hebben :roll:
Gelukkig heb ik in een onderling duel vannacht de nummer 2 verslagen zodat ik weer 2e sta
Reply
weet iemand hoe je je teamnaam kunt aanpassen?
Reply
cruijff Wrote:weet iemand hoe je je teamnaam kunt aanpassen?

Nope kan niet. Je zult het echt met die naam moeten doen.

Hier wel 5 wedstrijden op rij gewonnen, maar zo te zien had Cruijff een beter doelsaldo.
Reply
Fabian Wrote:Ik zal het sowieso niet worden, overigens wel weer een goede week, verlies alleen van de koploper. Opmars heeft geleid tot plaats nr 6 nu.

Heb alleen in heel mijn itsa-carriëre nog maar 1 speler kunnen aantrekken, wordt er moedeloos van!!!

Ik heb mijn topscoorder te koop staan...56/100
Die mag je hebben :8:
Reply
zo slecht Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dre Wrote:
cruijff Wrote:weet iemand hoe je je teamnaam kunt aanpassen?

Nope kan niet. Je zult het echt met die naam moeten doen.

Hier wel 5 wedstrijden op rij gewonnen, maar zo te zien had Cruijff een beter doelsaldo.

Ik heb er maar 2 gewonnen? ZIt pas 2 wedstrijden bij deze club, wel aardig trouwens 6 uit 2 Smile
Reply
1-1 gespeeld tegen de nummer 5, maar nog steeds op nummer 3. Maar het slechte nieuws is dat mijn keeper GVD geblesseerd is geraakt voor 3 wedstrijden. Gelukkig heb ik er nog eentje, maar ik speel dit weekend dus 2 oefenwedstrijden + de eerste finale wedstrijd van de SD_cup. :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ondanks een teleurstellende 1-1 toch Manager of the Week geworden!! Ik sta nu weer 2de, op doelsaldo..

Vannacht mijn 5de speler aangetrokken dit seizoen, een gratis 25-jarige LM, nu nog 2 jonge keepers en mijn selectie voor de komende seizoenen is klaar :razz:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Afgelopen nacht een spits verkocht. hij was gemaxed op shooting en control. Beide het minimum van 7. Hij had al wel wat substats (oa op passen gemaxed). Dat bracht 6 miljoen in het laadje. Dit geld gaan we vooral in het stadion steken. Ook met 2-1 gewonnen. We staan steady op de 2de plek. Zal waarschijnlijk ook wel zo blijven.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Wanneer worden speler eigenlijk ouder? Gewoon na elk seizoen?
Reply
als ze jarig zijn Wink
Reply
cruijff Wrote:als ze jarig zijn Wink

Als ze jarig zijn kost je dat ook extra premie..
Reply
Newbiequestion.... Ik ben net begonnen met het spel en mijn beide keepers zijjn geblesseerd geraakt. Ik zit nog te kort bij de club om spelers te mogen kopen. Iemand enig idee, hoe ik dit probleem kan oplossen?
The great old Ludwig von...
Reply
haah neej dat is kut, gewoon een verdediger in je goal donderen maar?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
0-2 gewonnen en geen MOTW geworden.. Sta nog steeds 1 punt voor op de kampioen van vorig seizoen en verder een straatlengte voor op de rest!

Keeper kreeg wel rood vandaag :cry:
Reply
gittermaster Wrote:Newbiequestion.... Ik ben net begonnen met het spel en mijn beide keepers zijjn geblesseerd geraakt. Ik zit nog te kort bij de club om spelers te mogen kopen. Iemand enig idee, hoe ik dit probleem kan oplossen?

Ik heb het halve probleem. 1 van mijn beide keepers is dus voor 3 wedstrijden out, maar ik heb nog 1 bod staan op een keeper, dus hopelijk krijg ik die.

Maar in welke divisie zit je en hoe heet je team? dan voeg ik je even toen in de hoogste post..
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Divisie 509 teamnaam Volewijckers....
Ik weet niet of ik t lang ga spelen of niet, is een beetje afhankelijk van hoe t me allemaal bevalt. Dit vind ik al een beetj een fout begin. Ik kan nu gewoon geen keeper opstellen.....
Maar thx in ieder geval Smile
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Divisie 509 teamnaam Volewijckers....
Ik weet niet of ik t lang ga spelen of niet, is een beetje afhankelijk van hoe t me allemaal bevalt. Dit vind ik al een beetj een fout begin. Ik kan nu gewoon geen keeper opstellen.....
Maar thx in ieder geval Smile

Je kan toch een keeper proberen te kopen? Ik zou in ieder geval proberen het niet bij jonkies te zoeken, want dat lukt vrijwel nooit...
Reply
Matador! Wrote:
gittermaster Wrote:Divisie 509 teamnaam Volewijckers....
Ik weet niet of ik t lang ga spelen of niet, is een beetje afhankelijk van hoe t me allemaal bevalt. Dit vind ik al een beetj een fout begin. Ik kan nu gewoon geen keeper opstellen.....
Maar thx in ieder geval Smile

Je kan toch een keeper proberen te kopen? Ik zou in ieder geval proberen het niet bij jonkies te zoeken, want dat lukt vrijwel nooit...

Neeheeeeee, dat kan dus niet aan het begin. De eerste 10 wedstrijden ofzo mag je helemaal niemand kopen/verkopen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:
gittermaster Wrote:Divisie 509 teamnaam Volewijckers....
Ik weet niet of ik t lang ga spelen of niet, is een beetje afhankelijk van hoe t me allemaal bevalt. Dit vind ik al een beetj een fout begin. Ik kan nu gewoon geen keeper opstellen.....
Maar thx in ieder geval Smile

Je kan toch een keeper proberen te kopen? Ik zou in ieder geval proberen het niet bij jonkies te zoeken, want dat lukt vrijwel nooit...

Neeheeeeee, dat kan dus niet aan het begin. De eerste 10 wedstrijden ofzo mag je helemaal niemand kopen/verkopen.

Mijn excuses, meneer Zonderland. Ik heb inmiddels zo'n uitgebalanceerd team dat ik dat helemaal vergeten ben... :wink:
Reply
Matador! Wrote:Mijn excuses, meneer Zonderland. Ik heb inmiddels zo'n uitgebalanceerd team dat ik dat helemaal vergeten ben... :wink:
:wink:

Ik ben ook nog op zoek naar een 3e kiepert, maar dat wil ook niet echt vlotten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Hier ook al weken bezig om een keeper aan te trekken, maar helaas wilt het niet lukken. Verder weer geen MotW geworden. Voor de 3de x 2de. Wel met 2-1 gewonnen en de koppositie overgenomen. Top 3 bestaat nu uit de ploegen waarmee ik gepromoveerd ben. Volgende wedstrijd is tegen de nr.3 met een schorsing van mijn beste verdediger en blessure van mijn beste aanvaller.
Reply
Undertaker (2) 3 - 0 (0)
Cc Zonderbanden

J Beresford (4)
J Beresford (20)
R Wright (79)


Gaat de goede kant op met mijn teampie Wink
Reply


Forum Jump: