The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
Overdune Wrote:Mp #2, dit gaat mis.
Dat wilde ik net gaan zeggen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ferrer-Lopez is inderdaad een hele belangrijke voor je Kool. Je kunt het stom vinden dat ik Calleri niet heb, maar Lopez niet nemen...
gelukkig ferrer erg goed begonnen...
Reply
GSM Canas =D>
Reply
gvd kut calleri :letitallout:
Reply
Mp #3
Reply
Juist Willy, prima =D>

Toch nog een beetje goed nieuws vandaag, hopelijk gaat het vanaf nu beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
centre court Wrote:vamoss calleri en almagro!
:cheers:
:cry:
Reply
:letitallout:

Wat een hond zeg, bij 5-3* twee punten verwijderd van de partij en tien minuten later is het 5-7. Icon_evil
Reply
Ad Wim Wrote:Juist Willy, prima =D>

Toch nog een beetje goed nieuws vandaag, hopelijk gaat het vanaf nu beter.

je bent blij dat een speler wint, maar je hebt hem zelf niet eens :lol:

Wel kut trouwens dit, maar goed Gonzo is my man :o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Karlo al 13 aces in 5 servicegames.
niet normaal meer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
pff wat een kut begin zo zeg. wederom een choke van calleri. hij heeft er ook wel een handje van zo. maar die is niet heel erg. scheelt 10 puntjes.

baal harder van almagro. nu kan gonzo gewoon ver komen. hij eruit voor 1 punt was heerlijk geweest. nu zal ie monaco ook wel pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Juist Willy, prima =D>

Toch nog een beetje goed nieuws vandaag, hopelijk gaat het vanaf nu beter.

je bent blij dat een speler wint, maar je hebt hem zelf niet eens :lol:

Wel kut trouwens dit, maar goed Gonzo is my man :o
Ach, blij is niet het goede woord. En volgens mij was jij gisteren ook erg tevreden met het verlies van Haas, hypocriet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Break Lopez, klasse jongen =D>
Reply
nou berdych...laat het maar zien
Reply
nou weer ferrer die loopt te klote :letitallout:
Reply
En de break en de set voor Karlo. Jammer, maar wel verwacht natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Direct een break voor Nalbi :letitallout:
Reply
Hup Nalbi en Lopez!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Juist Willy, prima =D>

Toch nog een beetje goed nieuws vandaag, hopelijk gaat het vanaf nu beter.

je bent blij dat een speler wint, maar je hebt hem zelf niet eens :lol:

Wel kut trouwens dit, maar goed Gonzo is my man :o
Ach, blij is niet het goede woord. En volgens mij was jij gisteren ook erg tevreden met het verlies van Haas, hypocriet.

Als Haas wegvalt in het deel van Gonzo dan ben ik blij ja.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wederom hypocriet, als de veel gekozen Calleri verliest ben ik toch ook blij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lopez op 5-2. Ferrer laat het lelijk afweten hier.
Reply
karlo wint, ferrer verliest, berdych achter...het gaat maar door
Reply
Lekker Feli =D>

Nalbi begint ook lekker, maar dat deed hij gisteren ook en toen werd het nog een behoorlijk thriller.

Karlo gaat helaas winnen, maar die was, helaas, ingecalculeerd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op Berdych, rest van de wedstrijden is uitstekend!
Reply
Nalbi is begonnen aan zijn gebruikelijk dip en levert zijn service in terwijl hij hiervoor slechts 2 punten had weggegeven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych breakt terug =D>

Klasse trouwens Ivo =D>
Reply
Beter nieuws. Karlovic goeie overwinning. Lopez de betere van Ferrer en Berdych die gelijk op gaat met Nalbi!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Setwinst Berdych =D>
Reply
En ja hoor, 3 games op rij voor Berdych, wat is dat toch altijd met die Nalbi. Hij gaf helemaal niets weg en opeens slaat ie blijbaar geen bal meer en verliest ie 3 games op rij... :| #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
set berdych
Reply


Forum Jump: