The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
4-0 Roger :eeeek: =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tegen Federer die zo speelt is niets bestand. Ongelofelijk zeg wat speelt Federer goed.
Reply
deze man gaat niemand verslaan deze week =D>
Reply
kooltje Wrote:deze man gaat niemand verslaan deze week =D>

Big Grin

Op deze manier zeker niet.
Reply
Federer is natuurlijk de uberkoning, 6-0 tegen je 'angstgegner' Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Federer is natuurlijk de uberkoning, 6-0 tegen je 'angstgegner' Notworthy

dit zegt genoeg hoe snel de baan is.

federer is de koning op snelle banen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Federer is koning op alle banen, maakt niet uit hoe snel die zijn. Alleen op gravel moet hij 1 iemand boven zich dulden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
als federer boos is, dan is er weinig dat hem stopt. die 2 nederlagen van vroeg in het seizoen was ie nog niet vergeten blijkbaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
shit een game voor canas
Reply
Super Mario!!
Reply
jammer. toch leuke keuze.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Mario =D>
Hij lijkt weer redelijk terug op niveau, dat is leuk voor het tennis. Gek wel dat ie vorige week dan van Tojo verloor...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
fysiek nog niet top wat ik zag...drie sets kijgt hij het lastig denk ik.
Reply
prima roger!!
kom op nicolas!! pak die lange slungel
Reply
jaaa daar is ie weer! come on Ivo!! Je bent mijn laatste troef!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
53 minuten...uitstekend roger...
Reply
Ad Wim Wrote:Klasse Mario =D>
Hij lijkt weer redelijk terug op niveau, dat is leuk voor het tennis. Gek wel dat ie vorige week dan van Tojo verloor...

ToJo was ook aardig in vorm lijkt mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:prima roger!!
kom op nicolas!! pak die lange slungel
Juist Kolemans, hup Kiefer!

En natuurlijk hup Nalbi! Buurs, blijf je nog even Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jij ook geen karlo he..goede keuze...voor deze week...maar ja
Reply
nou potro...ik verwacht het eigenlijk niet...maar het mag natuurlijk wel...
Reply
TJa, zoals ik al eerder zei was het Karlo en Gasquet of Haas en Wawrinka. Als Karlo nu verliest, valt het nog mee. Ik zag hem verliezen van Davy...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
potro pakt nalbi gewoon. ik voel 't. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:prima roger!!
kom op nicolas!! pak die lange slungel
Juist Kolemans, hup Kiefer!

En natuurlijk hup Nalbi! Buurs, blijf je nog even Wink

Vamos David Nalbandian!!!

Hou je nu weer van mij Ad?? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
oh ja...dat was ik even vergeten...dat houden van

ik dacht het generatie-duel van argentinie maar nalbi is pas 25 :eeeek:
Reply
Ik denk dat Kiefer en Karlo er 3 tb van maken met winst voor Karlo Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kiefer gaat karlo gewoon elke set 1 keer breaken
Reply
ivo gaat wel weer 2 aces per game gemiddeld slaan. kiefer kan niet verslappen. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:ivo gaat wel weer 2 aces per game gemiddeld slaan. kiefer kan niet verslappen. Icon_twisted
mooie berekening na de eerste game Wink
Reply
Nalbandian was zijn rackets vergeten :lol:
Reply
mooi..potro gewonnen? Wink
Reply


Forum Jump: