The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 2)
1-0 gewonnen, door een eigen doelpunt :8:
De nummer 2 verloor dus ik sta nu 4 punten voor en 6 punten voor op de nummer 3
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
1-0 verloren van nr 4.. Als bij een speler zijn balkje rood is bij een bepaald onderdeel zoals shooting.. Betekent dit dat die daarin niet meer beter kan worden? Of kan je hem daar nog steeds beter in maken?
Reply
cruijff Wrote:1-0 verloren van nr 4.. Als bij een speler zijn balkje rood is bij een bepaald onderdeel zoals shooting.. Betekent dit dat die daarin niet meer beter kan worden? Of kan je hem daar nog steeds beter in maken?

Een rood balkje is een skill die maximaal getraind is en dus niet meer getraind kan worden.

1-2 gewonnen van een middenmoter (met 4-3-3 opstelling) en aangezien de andere nummer 2 gelijk heeft gespeeld sta ik nu in mijn eentje op de tweede plaats. Ook daaronder werden er punten verspeeld en ik sta nu 11 punten voor op de nummer 4, dus promotie komt elke dag dichterbij. Er vanuit gaande dat ik alle makkelijke potjes wel win en het alleen aankomt op 2 of 3 wedstrijden tegen de toppers uit de divisie.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:ITSAGOAL.com is an online football manager game. Best of all, it's completely free. No strings attached.

itsagoal.com is currently down for maintenance. The site will be available at 09:15 BST.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
thx Gz..
Reply
3-0 gewonnen dus het verschil van de nr 2(Gz) blijft 5 punten.

Erg vaag ben al 3 dagen bezig om een keeper binnen te halen, maar telkens keurt de speler mijn bod af. Heb hem zelfs 20.000 bonus gegeven en nog wil ie niet weg bij zijn club. Ik heb hem vandaag maar meer dan het dubbel salaris gegeven en 5 jaar en als ie het nog niet doet, mag ie lekker daar blijven!
Reply
3-1 gewonnen en op doelsaldo terug op de 1e plek.
Reply
een 2-0 overwinning in kamp Bocaloca
Inmiddels 9 punten voor op de nummer 2, en 16 op de nummer 4
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Seitaart kan morgen grote stap zetten richting kampioenschap

14 juni 2005

Van onze speciale verslaggever

Seitaart kan morgen een grote stap zetten richting het kampioenschap van divisie 23. Dan reist men af naar Lovejoy Legends, het 6-sterrenteam van manager Lovejoy. De wedstrijd staat onder leiding van K. Hislop, die nog wel eens wat door de vingers wil zien, getuige een strictness van 30/100. Er wordt vannacht om 4 uur Nederlandse tijd afgetrapt.

Seitaart en Lovejoy staan met 57 punten op een 1e plek. Seitaart staat echter op een doelsaldo van +40 en Lovejoy op +39. De wedstrijd eerder dit seizoen eindigde door doelpunten van Des Slatter en Greg Burns in 1-1. Grote man bij Seitaart is Brian Hunt, die er 15 heeft in liggen in 15 wedstrijden. Bij Lovejoy is de grote man uiteraard spits Russel Weaver, die in 15 wedstrijden liefst 37 doelpunten liet aantekenen.

Coach Matador! van Seitaart ziet de wedstrijd vol vertrouwen tegemoet: "We weten dat we niet hoeven te winnen, een gelijkspel zou al voldoende zijn. Lovejoy is favoriet, getuige de 6-sterren van hun tegen de 5 van ons." Op de vraag hoe Lovejoy bestreden gaat worden antwoordt de coach: "We zullen in ieder geval aggressief spelen. Deze scheidsrechter laat nog wel eens wat toe, dus we zullen er vanaf het begin vol in gaan. Ik weet nog niet precies in welke formatie we gaan spelen, maar er zullen niet veel verrassingen in de opstelling staan. Er zal niemand gespaard gaan worden!"

De wedstrijd is al weken uitverkocht. Vanuit Nederland zullen 16 bussen richting het stadion gaan. Supporter G. Zonderland ziet het allemaal vol vertrouwen tegemoet: "Ik weet dat onze jongens dit klusje zullen klaren, Lovejoy wordt straks helemaal weggespeeld!" En zijn reisgenoot Dre antwoordt: "Het kan niet anders dat we gaan winnen, ik heb er alle vertrouwen in!"

Wat deze wedstrijd ons gaat brengen, wie waarschijnlijk de nieuwe kampioen gaat worden en of het Seitaart weer kan lukken om spits Weaver aan banden te kunnen leggen, zullen we vannacht zien. In ieder geval zal de wedstrijd live op televisie uitgezonden worden voor de supporters die het niet gelukt is om een kaartje te bemachtigen.
Reply
2-1 overwinning, doordat de nummer 2 opnieuw verloor staat hij nu derde op 7 punten, de nieuwe nummer 2 staat op 6 punten! Nu nog 2 makkelijke potjes (nr. 14 en 20) alvorens ik vrijdag tegen de nummer 4 speel.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Leuke verhaal Matador!

Helaas heb ik 1-1 gelijk gespeeld tegen de nr.6. Hierdoor ben ik gezakt naar plek 2 met 1pnt achterstand. Heb wel 11pnt voorsprong op de nr.3
Morgen eerst tegen nr.4 en daarna nr.1.
Reply
2-0 gewonnen en gister 1-0, nu 6e en los van de nr 7 !
Echt kansen om hogerop te komen zijn er niet...

Volgend seizoen weer beter !
Reply
Je weet het maar nooit Fab. Afgelopen seizoen stond ik halverwege op plek 9. Tweede helft van het seizoen heb ik een goede reeks neergezet en eindigde op plaats 2. Niet de moet opgeven. Nog 3 plekken stijgen en promotie is binnen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
3-0 gewonnen... nog 1punt achterstand op de 1 na laatste plaats!! =D>
Reply
Ook 3-0 gewonnen en nog steeds op de 2e plaats. Vannacht winnen van de nummer 3 en volgende week van de nummer 4 volstaat voor promotie en daar heb ik de eerste wedstrijden ook al van gewonnen, dus dat moet kunnen.

@cruijff: Als je wel zou degraderen kom je bij Mac in de Divisie. Da's ook wel grappig. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
2-0 verloren met mijn b elftal tegen de nummer 2, sta nu nog lekker 6 puntjes voor
en vanavond mag de a weer los

dit: de b mag weer los, speel tegen een 0 sterren team, dat maar 6 spelers opstelt Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ook 3-0 gewonnen en nog steeds op de 2e plaats. Vannacht winnen van de nummer 3 en volgende week van de nummer 4 volstaat voor promotie en daar heb ik de eerste wedstrijden ook al van gewonnen, dus dat moet kunnen.

@cruijff: Als je wel zou degraderen kom je bij Mac in de Divisie. Da's ook wel grappig. :8:

Jah das waar.. Maar jah ga er natuurlijk nog vol voor om degradatie te ontlopen Smile

Belangrijke dagen moet achterenvolgens tegen nummer 13-18-12-10-11-14-2-19-1

Dus de punten moeten nu gepakt worden...
Reply
Ook ik heb met 3-0 gewonnen, sta nu 8 punten voor op de nummers 2 en 3
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
cruijff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ook 3-0 gewonnen en nog steeds op de 2e plaats. Vannacht winnen van de nummer 3 en volgende week van de nummer 4 volstaat voor promotie en daar heb ik de eerste wedstrijden ook al van gewonnen, dus dat moet kunnen.

@cruijff: Als je wel zou degraderen kom je bij Mac in de Divisie. Da's ook wel grappig. :8:

Jah das waar.. Maar jah ga er natuurlijk nog vol voor om degradatie te ontlopen Smile

Belangrijke dagen moet achterenvolgens tegen nummer 13-18-12-10-11-14-2-19-1

Dus de punten moeten nu gepakt worden...

Daar moeten toch minimaal 12 punten in zitten. Tegen Dre en mij zal lastig worden, maar die andere potjes hoef je zeker niet te verliezen. Als ik op 3 wedstrijden voor het eind al zeker ben van promotie en jij nog niet van lijfsbehoud, dan kan er altijd gepraat worden over een 'vriendendienst' natuurlijk. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Aiaiai, een 1-0 nederlaag. Het zal moeilijk worden om kampioen te worden nu... :cry:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
cruijff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ook 3-0 gewonnen en nog steeds op de 2e plaats. Vannacht winnen van de nummer 3 en volgende week van de nummer 4 volstaat voor promotie en daar heb ik de eerste wedstrijden ook al van gewonnen, dus dat moet kunnen.

@cruijff: Als je wel zou degraderen kom je bij Mac in de Divisie. Da's ook wel grappig. :8:

Jah das waar.. Maar jah ga er natuurlijk nog vol voor om degradatie te ontlopen Smile

Belangrijke dagen moet achterenvolgens tegen nummer 13-18-12-10-11-14-2-19-1

Dus de punten moeten nu gepakt worden...

Daar moeten toch minimaal 12 punten in zitten. Tegen Dre en mij zal lastig worden, maar die andere potjes hoef je zeker niet te verliezen. Als ik op 3 wedstrijden voor het eind al zeker ben van promotie en jij nog niet van lijfsbehoud, dan kan er altijd gepraat worden over een 'vriendendienst' natuurlijk. :wink:

Kijk daar hebben we wat aan.. moeten wel 15 puntjes op kunnen leveren denk ik zo...
Reply
Maar wij spelen niet 3 wedstrijden voor het eind tegen elkaar helaas Sad Maar wel leuk dat je het voor stelt Wink
Reply
3-1 thuis gewonnen en nu krijg ik de wedstrijd van het seizoen voor m'n kiezen. Ik moet tegen de nr.1 uit spelen en mijn achterstand is 1pnt.

Verdere schema 15, 7, 12, 18, 13, 9, 14, 11, 5, 17, 3, 16, 20, 10
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
cruijff Wrote:Maar wij spelen niet 3 wedstrijden voor het eind tegen elkaar helaas Sad Maar wel leuk dat je het voor stelt Wink

Oh, dat waren alleen de komende wedstrijden en niet het hele schema...
Tsja, dan kan ik niks beloven nog, maar we zullen zien. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
0-2 overwinning weer ! 3e al deze week !!!!
Reply
begin t nu langzamerhand wat leuker te vinden, misschien doordat ik eerste sta Smile maar kan nu in ieder geval spelers kopen
The great old Ludwig von...
Reply
Even een vraagje, als ik een autotrainer gebruik en daarna druk op "update training schedule", terwijl nog niet iedereen is uitgetrained, betekent dit dan dat de mensen die nog niet uitgetrained waren, opnieuw moeten trainen en dus geen effect hebben gehad van die training daarvoor?
Beetje vaag verhaal, ik hoop dat jullie t begrijpen....
The great old Ludwig von...
Reply
Dat betekent dat de laatste training geen effect heeft gehad. Spelers van 20 tot 29 krijgen dagelijks training. Spelers die ouder of jonger zijn krijgen eens in de 2dgn of 2 in 3dgn. Dat weet ik zo ff niet zeker.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Oke, thx maar hoe moet ik dat dan doen. Stel de helft van mijn spelers heeft training gehad. Moet ik die helft dan handmatig selecteren en een trainingsupdate geven? Of moet ik wachten tot iedereen heeft gehad?
The great old Ludwig von...
Reply
Antidote Wrote:Dat betekent dat de laatste training geen effect heeft gehad. Spelers van 20 tot 29 krijgen dagelijks training. Spelers die ouder of jonger zijn krijgen eens in de 2dgn of 2 in 3dgn. Dat weet ik zo ff niet zeker.

Volgens mij is dat niet zo, spelers die al ingesteld staan op een bepaalde training blijven op die skill trainen als je de auto-trainer gebruikt.
Reply


Forum Jump: