The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Gladiator?
Dre Wrote:Wist niet eens dat gelijkspel mogelijk was. Heb het nog niet meegmaakt.

de eerste 2 gevechten die ik deed, allebei gelijkspel :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Hoe lang duurt zo'n veiling ? En wat een onzin dat je je goud kwijt bent als er iemand overbied.... heb nu 2000 op een dolk geboden maar geen idee of/wanneer ik dit ding zou kunnen ontvangen...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Hoe lang duurt zo'n veiling ? En wat een onzin dat je je goud kwijt bent als er iemand overbied.... heb nu 2000 op een dolk geboden maar geen idee of/wanneer ik dit ding zou kunnen ontvangen...

Pas 'mee' gaan doen als er staat 'zeer kort' :wink:
Reply
Fabian Wrote:
Box Brother Wrote:Hoe lang duurt zo'n veiling ? En wat een onzin dat je je goud kwijt bent als er iemand overbied.... heb nu 2000 op een dolk geboden maar geen idee of/wanneer ik dit ding zou kunnen ontvangen...

Pas 'mee' gaan doen als er staat 'zeer kort' :wink:

das dus te laat... die 2000 kan ik dus als weggegooid geld zien... lekker dan ...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
ik heb een formule toegevoegd aan de bibliotheek. Weet iemand al hoe dat ongeveer in zijn werk gaat dat met de formules?
Reply
Box Brother Wrote:
Devlin Wrote:
Bocaloca Wrote:Waar kan je die diamanten kopen?

die moet je met echt geld betalen, kan via de juwelier...heb je echter niet nodig om de superitems te kunnen kopen, want die worden ook gewoon aangeboden via de markt

Klopt het dat je alleen maar de lvl items ziet die je kan dragen ? Ik heb nog nooit iets hoger dan lvl 13 zien staan op de markt...

ik ben nu level 16 en kan items op de markt kopen tot level 20, loopt dus ongeveer gelijk...verschil wordt steeds groter naarmate je in level toeneemt
Reply
Vandaag is er in totaal dus reeds 7k gestort, met dit tempo zitten de anderen er met kerst wel bij.... :wink:
Reply
Depor heeft zich ook aangemeld en is op zijn eerste quest gegaan (handig man dit als je aan het werk bent...kan ik nog wat nuttigs doen)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Quote:Gevechtsrapport 29.11.2007 16:19:41
Naam Levenspunten Levenspunten
Fabian_SD 70 199
ringdragon 0 78

Winnaar: Fabian_SD
Fabian_SD heeft geroofd: 1.095

Dit is nog eens een heerlijke.... :lol:

Edit : 1.095 gestort bij Gilde ! :!: :wink:
Reply
Dat soort dingen hebik nu nooit. Mag blij zijn als ik een keer 100 roof...

Ik moet vooral goud binnenhalen met quests en strontkruien, anders schiet het niet op...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Dood het monsterOnderdeel 2/4
Krijger ik heb je hulp nodig!
Dood: 4 x Wachter

En dan krijg je gewoon 3 keer achter elkaar een Harpy!!! :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Iemand enig idee hoe ik dit heb kunnen verliezen? Qua stats ben ik de betere (ik ben de bovenste).. #-o

Quote:Level 7 Levenspunten 162 / 172 Kracht 22 Vaardigheid 21 Snelheid 22 Levenskracht 22 Charisma 30 Bescherming 285 Schade 10 - 11 Raakkans 52 % Dubbele aanval 19 %

Level 7 Levenspunten 154 / 154 Kracht 20 Vaardigheid 20 Snelheid 19 Levenskracht 13 Charisma 11 Bescherming 274 Schade 7 - 12 Raakkans 47 % Dubbele aanval 0 %

Gevechtsrapport 29.11.2007 18:28:28
Naam Levenspunten Levenspunten
Voyou 20 137
Doomonator 25 134

Winnaar: Doomonator
Reply
das gewoon pech Voyou, als je hem nog een keer uitdaagd heb je grote kans dat je wel wint...wat wel een oorzaak kan zijn dat je verliest van een zwakkere tegenstander is dat je levenspunten niet heel hoog meer zijn, is jouw situatie was dit niet het geval zie ik
Reply
Hmm ok bedankt, ik dacht dat misschien zijn hogere schade (12) er mee te maken kan hebben, probeer dat schade-systeem nog steeds te doorgronden..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Hmm ok bedankt, ik dacht dat misschien zijn hogere schade (12) er mee te maken kan hebben, probeer dat schade-systeem nog steeds te doorgronden..

schade 7-12 betekent gewoon dat wanneer hij jou raakt de schade kan varieren tussen 7 en 12, deze wordt vervolgens verminderd door jouw bescherming (als je hier met je muis overheen gaat kan zien hoeveel schade er wordt geabsorbeerd)
Reply
Dat wist ik niet eens, zo leer je nog eens wat! Net heb ik trouwens wel van hem gewonnen, was dus inderdaad pech.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Bijna lvl 5 nu gaat voorspoedig.
Reply
En weer 804 geroofd met een arena potje... =D>
Reply
Ik moet nu 2 gestolen kistjes vinden maar ben overal geweest... waar moeten die dingen zijn ??
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Ik moet nu 2 gestolen kistjes vinden maar ben overal geweest... waar moeten die dingen zijn ??

gewoon 1 kamp een paar keer aanvallen ( ik deed barbaren). Dan krijg je ze vanzelf( als het goed is)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
KLopt

Gister 1300 in het potje gedoneerd
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Op de markt gezet ->ijzeren harnas +70 (level 7) +12 bescherming--> voor 650
Insane life.
Reply
.....
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Saartje Wrote:.....

Wat is er meisje?
Aandacht nodig?
Niets te doen op je werk? ( kan me niet voorstellen....)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik twijfel.... :lol:
Ik ga toch maar eerst m'n laatste server afmaken ..... wellicht dat ik daarna nog kan inhaken...

en je bent zo druk als je je druk maakt he....
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Saartje Wrote:Ik twijfel.... :lol:
Ik ga toch maar eerst m'n laatste server afmaken ..... wellicht dat ik daarna nog kan inhaken...

en je bent zo druk als je je druk maakt he....

Dual account is hier niet nodig. Als je een paar dagen thuis zit,( met premium) of je hebt geen moer te doen op je werk, heb je zo een inhaalslag gedaan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik had het ook niet over dual-acc.... dan komt er een eigen accountje... eindspel is begonnen op s2, dus dat kan niet lang meer duren... Het nieuwe jaar = nieuwe verslaving.. :wink:

Maar genoeg off-topic gelul hier.... Slijp de bijlen en poets de harnassen !!
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Hoe doen jullie het met voedsel, dat varieert heel sterk in prijs bij de koopman, heb ik de indruk. Soms kan je voor een paar goud kopen, soms voor honderden goud. Die laatste geven dan wel meer levenspunten, maar niet in verhouding. Als ik heel goedkoop voedsel zie liggen koop ik altijd, of ik het op dat moment nodig heb of niet. Zodra ik levenspunten kwijt ben, probeer ik ook altijd meteen weer aan te vullen tot 100. Ik neem aan dat dat het gunstigst is.
May The Schwartz Be With You
Reply
dat doe ik ook meestal. Ik heb eigenlijk altijd wel wat voedsel bij me.Maar het verschilt idd heel veel per keer hoe goed het werkt.
Reply
Berend Botje Wrote:Hoe doen jullie het met voedsel, dat varieert heel sterk in prijs bij de koopman, heb ik de indruk. Soms kan je voor een paar goud kopen, soms voor honderden goud. Die laatste geven dan wel meer levenspunten, maar niet in verhouding. Als ik heel goedkoop voedsel zie liggen koop ik altijd, of ik het op dat moment nodig heb of niet. Zodra ik levenspunten kwijt ben, probeer ik ook altijd meteen weer aan te vullen tot 100. Ik neem aan dat dat het gunstigst is.

Ik probeer met woekerwinsten voedsel te verkopen daar.
Als er veel andere aanbieders zijn en ik kan ze aan, pak ik ze ook hard aan....
36+ moet zich maar een monopoly zien te creëren op de food markt.... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: