The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

NEC - Ajax
lekker Mario. =D>

Wat een triest niveau zeg van ''de top 4''.

- Feyenoord al weken bedroevend in vorm met als uitschieter het debacle tegen excelsior.
- Ajax zeker net zo matig. Vanmiddag gezien dat ook de terugkeer van verloren zoon edje niet veel extra brengt. gewoon weer veel te slap.
- AZ wordt elke week het hele veld overgejaagd met als uitschieter de kansloze pot tegen heerenveen.
- PSV eigenlijk ook gewoon superslecht in vorm muv de knappe wedstrijd in de kuip(lag dat niet meer aan de zwakte van feyenoord?). een uur lang tegen 10 man tegen vvv en nog niet kunnen overtuigen is ook niet best natuurlijk.

Ik sluit, zeker na dit weekend, niet uit dat heerenveen of twente kampioen wordt. Woensdag Feyenoord-Twente. :o
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik sluit wel uit dat een club buiten de top 3 kampioen wordt.

EN je hebt het over vorm, misschien is het wel kwaliteit? Bij Ajax iig wel, daar is de verdediging gewoon het hele seizoen al niet goed. Vermaelen en vd Wiel terug, back erbij en we zijn weer wat op niveau.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bij ajax is 't dan wellicht kwaliteit volgens jou, daar kan ik niet over oordelen. Wat ik er van zie is dat ze té vaak puur door strijd wedstrijden verliezen. ajax kan geen punten verliezen bij excelsior, nec enz als ze evenveel strijd leveren. daarnaast is 't verschil in kwaliteit vd spelers in de selectie te groot. tripple gaf dat deze week al eens goed aan.

Bij Feyenoord zie ik 't echt als vorm. Ze hebben de eerste wedstrijden van het seizoen weergaloos gespeeld, maar vanaf begin december is 't helemaal zoek. V.Marwijk lijkt 't een beetje kwijt. Het 4-5-1 is ineens niet verrassend meer, sterker nog, Makaay wordt totaal niet gevonden en de creativiteit van bruis, hofs en guzman verzuipt. Ik zie niet hoe dit op korte termijn terug kan komen.

Bij psv vraag ik me af of feyenoord uit een incident was. de wedstrijden om die wedstrijd heen hebben ze bedroevend slecht gespeeld. Daarnaast heb ik 't gevoel dat ondanks dat ze de beste bank van de top 4 hebben, dat ze de minste basis 11 hebben.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik sluit wel uit dat een club buiten de top 3 kampioen wordt.

EN je hebt het over vorm, misschien is het wel kwaliteit? Bij Ajax iig wel, daar is de verdediging gewoon het hele seizoen al niet goed. Vermaelen en vd Wiel terug, back erbij en we zijn weer wat op niveau.

Je sluit het uit? dan zou het enkel PSV kunnen worden, want zowel Ajax als Feyenoord zijn kansloos voor de titel, zeker gezien het programma.

Feyenoord is veel te wisselvallig en heeft eigenlijk een kwalitatief smalle selectie. Ajax is achterin én qua mentaliteit minder dan veel tegenstanders.

Twente speelt ijzersterk, die gaan erg ver komen.
Mijn gras is groener
Reply
Amor Fati Wrote:

Je sluit het uit? dan zou het enkel PSV kunnen worden, want zowel Ajax als Feyenoord zijn kansloos voor de titel, zeker gezien het programma.

Feyenoord is veel te wisselvallig en heeft eigenlijk een kwalitatief smalle selectie. Ajax is achterin én qua mentaliteit minder dan veel tegenstanders.

Dan zijn we er uit !!! PSV wordt weer kampioen, twente wordt tweede. \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Amor Fati Wrote:

dat is 't juist. feyenoord heeft deze maand alle toppers. als begin februari ajax uit is geweest dan heeft Feyenoord relatief gezien een zeer makkelijk programma richting einde competitie. Maar nogmaals alles staat of valt met de vorm, want als je zo speelt als vrijdag dan zijn er dus geen makkelijke wedstrijden meer.
Reply
Als je verliest bij Excelsior heb je nooit een makkelijk programma
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Amor Fati Wrote:

Ik sluit het uit inderdaad en dat Feyenoord en Ajax zijn kansloos is natuurlijk grote onzin.
De top 3 presteert ver onder hun kunnen, maar toch staatn ze gewoon top 3, daarom sluit ik het uit.

En als Ajax in de komende drie wedstrijden 7 punten pakt, zijn ze in 1x weer kandidaat nummer 1.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op basis waarvan denk je dat Ajax 7 punten haalt uit de komende wedstrijden en al halen ze dat, dan nog hebben ze een vreselijk zwaar programma.

Ik vond de 6-1 tegen AZ een incident tegen 10 man. Alle wedstrijden eromheen waren tenenkrommend.
Ik zie Ajax geen kampioen worden.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Op basis van het feit dat ze tegen de betere clubs op de een of andere manier vrijwel altijd ook beter voetballen en beter resultaat halen, dsu het programma maakt me niet zoveel uit, dat heb ik al eerder gezegd.
Reply
ad wim is een impulsieve gek die van niks weet
Reply
Zeer slechte pot van Ajax, het was verdiend geweest als NEC had gewonnen... Als Wisgerhof die bal er in de 74ste minuut inschiet is het gespeeld, een minuut later ligt hij er aan de andere kant in... Ik vond Sibum erg goed spelen bij NEC, dat is zeker een versterking, nam ook regelmatig spelers bij zich om ze neer te zetten en was flink aan het coachen... Bobson deed het ook wel aardig, Drost vond ik niet zo... Verder vond ik Vadocz erg goed en was Lens ook best aardig op dreef, paar goede acties en hij werkte er wel voor... Wat jij Harry?
Reply
Ten 1e 2 dingen die gewoon echt weer schandalig zijn:
- Lens verdiend godverdomme nog een dikke boete (maandsalaris of 3? Of maar meteen ontslag?) bovenop omdat ie vandaag laat zien dat ie de 1e helft van het seizoen alleen alles heeft verprutst omdat het luie teringhond is die vandaag tegen Ajax ineens wel kan sprinten, ineens wel duels kan winnen, ineens wel mee kan verdedigen. Gewoon optyfen, zulke spelers met zo'n mentaliteit hoeven (van mij) hier echt niet te spelen.
- Dat Roger de enige (en nota bene pas in de 80e minuut) is die geel krijgt van Jol is echt een schande. Ik denk dat Roger alleen in zijn al 15 overtredingen heeft gemaakt. Van shirtje trekken, mekkeren tot aan natrappen toe (voordeel regel toegepast waarna ie ineens alleen maar een waarschuwing kreeg waarschijnlijk omdat Jol toch wel schrok van de grote kans die het voordeel dat ie gaf NEC opleverde).

Over de wedstrijd (en over Ajax):
NEC was echt niet goed, Ajax was gewoon echt dramatisch. Letterlijk tientallen ballen over 5 á 10 meter die niet aankomen in combinatie met een instelling van likmevessieeee en natuurlijk weer een NEC dat kans na kans verprutst levert Ajax een gewonnen punt op.
Daarnaast heb ik vandaag (en ook al eerder dit seizoen echter toen waren het er 11) 10 éénlingen gezien én Davids. Dit is gewoon geen team, geen groep. Stekelenburg pakt 2 hele goeie ballen en krijgt in totaal bij die 2 acties van 1 verdediger een handklap ( en nee dat was niet omdat NEC eens zou proberen een corner snel te nemen, we moeten eerst wachtten tot opa Snuifhuizen en peter-ik-heb-een-stuk-in-me-reet-wisgerhof voorin zijn om vervolgens de bal weer kansloos in te leveren )

En dan nog die ouwe Schwalbeköning, hij heeft het toch voor mekaar dat ie het hele scheidsrechter korps gek maakt. Hij krijgt de meeste bizarre buitelingen vrij trappen mee en als ie een keer flink wordt geraakt wordt er doorgespeeld. Die gele kaart van Muslu, opvallend dat ze geen herhaling zien bij SS he. Tsja.. niet zo vreemd aangezien Suarez in de verste verte niet werd geraakt, ik zat er misschien 8 meter vandaan. (blijft wel een overtreding voor gevaarlijk spel/onbesuisd inkomen maar absoluut geen geel).

Eigelijk had hier maar 1 reactie horen te staan:
Sibum Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy !
Wat een geweldenaar, een leider en ook nog eens voetballend erg goed (waar was dat briljante balletje op het middenveld naar Holman in de samenvatting (??), toen werkelijkwaar het hele stadion inclusief Holman dacht dat de bal naar de Lens zou gaan die de hoek in ging. Alleen tsja.. Bretje verprutst de bal weer binnen 5 seconden.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:- Dat Roger de enige (en nota bene pas in de 80e minuut) is die geel krijgt van Jol is echt een schande. Ik denk dat Roger alleen in zijn al 15 overtredingen heeft gemaakt. Van shirtje trekken, mekkeren tot aan natrappen toe (voordeel regel toegepast waarna ie ineens alleen maar een waarschuwing kreeg waarschijnlijk omdat Jol toch wel schrok van de grote kans die het voordeel dat ie gaf NEC opleverde).

:lol:

is dit uit het wedstrijdverslag van vorig jaar?
Reply
Inderdaad, Sibum was vandaag echt héél goed. Eindelijk eens iemand op het middenveld, of uberhaupt in het veld, die in woord en gebaar leiding geeft, of probeert te geven, aan het elftal. Schitterend zoals ie tijdens de eerste helft iedereen positioneerden op het middenveld. En tijdens de wedstrijd ging ie ook nog eens voorop in de strijd. Meer dan terecht dat hij aan het einde van de wedstrijd dan ook tot MotM werd uitgeroepen. Nu hopen dat ie deze lijn door kan trekken...
Reply
Inderdaad, in woord én gebaar en vaak nog zelfs tegelijkertijd ook. Dat Davids werd gewisseld en erg slecht speelde vond ik met name de verdienste van Sibum. Wel denk ik dat Davids (misschien samen Perez) de enige is die iets van dit ajax kan maken, die er winnaarsteam van kan maken. Ik zei nog voor de wedstrijd tegen een kameraad van mij, ik wou dat we zo'n speler als Davids (natuurlijk niet qua kaliber maar gewoon qua teaminstelling en alles er om heen) hadden bij ons. Een uurtje (en tig overtredingen) later liep ie geïriteerd naar de kant.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Eigelijk had hier maar 1 reactie horen te staan:
Sibum Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy !
Wat een geweldenaar, een leider en ook nog eens voetballend erg goed (waar was dat briljante balletje op het middenveld naar Holman in de samenvatting (??), toen werkelijkwaar het hele stadion inclusief Holman dacht dat de bal naar de Lens zou gaan die de hoek in ging. Alleen tsja.. Bretje verprutst de bal weer binnen 5 seconden.

Meegekregen Twentse mentaliteit he!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ik vraag het hier maar..... Hoe heet het treinstation bij de Arena? Is dat ZUid-Oost of zo?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ik vraag het hier maar..... Hoe heet het treinstation bij de Arena? Is dat ZUid-Oost of zo?

Bijlmer Arena
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ekslem Wrote:Ik vraag het hier maar..... Hoe heet het treinstation bij de Arena? Is dat ZUid-Oost of zo?

Nooit verder gekomen dan Duivendrecht :waf:!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
Ligt eraan waar je moet zijn. Trainingsveld en noord is Strandvliet, boulevard en zuid is Bijlmer.
Reply
Treesong Wrote:

Bijlmer Arena

Stoppen dus geen intercity's?

EDIT: ik moet bij de kantoren daar zijn.. ABN om specifiek te zijn.
Reply
strandvliet/arena kan ook trouwens...ligt er btje aan welke ingang je hebt volgens mij wat het dichtste bij is.

edit: dan is bijlmer arena het beste ja. <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.9292ov.nl">http://www.9292ov.nl</a><!-- w --> Wink
Reply
Gelukkig de intercity vanaf DB stopt daar gewoon. Thx
Reply
Ekslem Wrote:EDIT: ik moet bij de kantoren daar zijn.. ABN om specifiek te zijn.

Veel succes... er zijn wel 10 ABN AMRO kantoren in die buurt :eeeek:

Wanneer ben je daar?

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
hehe ga je m opwachten tree? Tongue
Reply
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:EDIT: ik moet bij de kantoren daar zijn.. ABN om specifiek te zijn.

Wanneer ben je daar?

ach, ik neem aan dat hij die grote lelijke gebouwen aan de Foppingadreef bedoelt. Naast station Bijlmer, 5 minuutjes lopen naar de hoofdingang
Mijn gras is groener
Reply
Mac Wrote:hehe ga je m opwachten tree? Tongue

Ja, en dan ga ik met kluiten gooien :8:

Song of the decade:

Reply
Treesong Wrote:

Wanneer ben je daar?

Wrs vanaf volgende week 3 weekies... kunnen we een x gaan zuipen Tree! :wink:
Reply
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:

Wanneer ben je daar?

Wrs vanaf volgende week 3 weekies... kunnen we een x gaan zuipen Tree! :wink:

3 weken, Tree dat word flink kluiten rapen! Mocht je hulp nodig hebben zeg je het maar.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply

Forum Jump: