The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Treesong Wrote:
Bumme Wrote:PSV heeft straks dus de steun van 1798 fans! (1800 minus Peter en zijn maat (want die laatste kon niet)).

Ken je die mop van Peter en z'n maat die naar PSV gingen? :-"

Dat een Fabian, D'ran ofzo zoiets post oke, maar wanneer heb jij ook alweer voor het laatste een uitduel van Ajax bezocht? Ik bezoek die tenminste zo af en toe en was er inderdaad bijna bij op White Hart Lane.
Reply
gittermaster Wrote:Toch mooi van een PSv site... Smile
PSV kan tegen FC Utrecht in voetsporen van Ajax treden

PSV IN SPOOR VAN AJAX

PSV kan zondag in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht een mooie mijlpaal in zijn Eredivisie-historie bereiken.

De Eindhovenaren hebben nog twee treffers nodig voor hun 4.000ste doelpunt op het hoogste niveau en kunnen na Ajax de tweede club worden die die grens bereikt.


PSV scoorde sinds de start van de Eredivisie in 1956 tot dusverre 3998 keer. Daar had de club in totaal 1744 wedstrijden voor nodig, een gemiddelde van 2,29 goals per duel.

In de vaderlandse hoogste afdeling maakte alleen Ajax tot nu toe meer doelpunten dan de Eindhovenaren. De teller voor de Amsterdammers staat op 4428 treffers, ook in 1744 wedstrijden.

Voor PSV was de jaargang 1987-88 de productiefste. In dat seizoen scoorden de Brabanders in 34 competitieduels liefst 117 keer.

Het seizoen 1967-68 leverde voor PSV met slechts 43 doelpunten in 34 duels de laagste score op.


en wij kunnen onze 1000ste overwinning behalen. voor het geval dat dat gebeurt mogen mijn beide zonen mee. :8:

ook kunnen wij komende zondag onze 4000ste treffer maken. de kans dat dat gebeurt is echt niet zo groot. dan moeten we namelijk met 202-x winnen :razz:
Reply
Feyenoord en winnen zonder Hofland en de Cler achterin.. hmmz. Eerst zien dan geloven. :8:
Reply
Peter Wrote:Feyenoord en winnen zonder Hofland en de Cler achterin.. hmmz. Eerst zien dan geloven. :8:

vooralsnog spelen die twee gewoon zondag...
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Feyenoord en winnen zonder Hofland en de Cler achterin.. hmmz. Eerst zien dan geloven. :8:

vooralsnog spelen die twee gewoon zondag...

Hmm Hofland zou ik toch sowieso maar even niet doen. Tis PSV ook niet goed bevallen. En de Cler moet eerst maar eens zorgen dat ie weer een bal kan trappen, maar die zal ongetwijfeld wel weer ballen met een spuit erin. :razz:
Reply
Peter Wrote:Feyenoord en winnen zonder Hofland en de Cler achterin.. hmmz. Eerst zien dan geloven. :8:

ze hoeven niet te winnen he...een 202 - 203 verlies is ook genoeg
Reply
Mac Wrote:
Peter Wrote:Feyenoord en winnen zonder Hofland en de Cler achterin.. hmmz. Eerst zien dan geloven. :8:

ze hoeven niet te winnen he...een 202 - 203 verlies is ook genoeg

voor de doelpunten wel, maar niet voor de 100ste overwinning, vriend.
Reply
Peter Wrote:maar wanneer heb jij ook alweer voor het laatste een uitduel van Ajax bezocht?

Dat was ADO-Ajax of PSV-Ajax... weet niet meer welke eerder was in 2005. Sinds begin 2006 slik ik medicijnen tegen (o.a.) acute agorafobie dus het voetbalstadion kom ik niet meer in...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Feyenoord en winnen zonder Hofland en de Cler achterin.. hmmz. Eerst zien dan geloven. :8:

vooralsnog spelen die twee gewoon zondag...

Hmm Hofland zou ik toch sowieso maar even niet doen. Tis PSV ook niet goed bevallen. En de Cler moet eerst maar eens zorgen dat ie weer een bal kan trappen, maar die zal ongetwijfeld wel weer ballen met een spuit erin. :razz:
Quote:Theo Lucius en Tim de Cler keren mogelijk donderdag terug in de wedstrijdselectie van Feyenoord voor de wedstrijd tegen FC Zwolle in de kwartfinale van het KNVB-bekertoernooi.

Beiden zijn nog niet volledig fit, maar gezien het belang van de komende wedstrijden overweegt trainer Bert van Marwijk de twee toch weer bij de groep te halen. Dat meldt de website van de Rotterdamse club. Lucius (foto) herstelt van een knieblessure en trainde al een keer met de groep mee, terwijl Tim de Cler wordt gehinderd door een voetblessure.

Ook Jonathan De Guzman heeft last van zijn voet, maar ook voor hem geldt dat hij zich wellicht bij de selectie voegt. 'Al zou het voor alledrie beter zijn om ze een hele week eruit te halen', aldus Van Marwijk.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Quote:'Aegon wil Fontein in het zadel houden'

Als het aan Aegon ligt, blijft Maarten Fontein algemeen directeur van Ajax. De verzekeraar, vanaf volgend seizoen hoofdsponsor van de Amsterdamse club, heeft volgens De Telegraaf veel vertrouwen in de directeur, die zwaar onder vuur ligt.

Aegon zou zich achter de schermen nu sterk maken voor Fontein, de man die een doorslaggevende rol speelde in de onderhandelingen tussen de verzekeraar en de club. "Wij kunnen nooit eisen dat Ajax-bestuurders moeten blijven of vertrekken. Dat is uiteindelijk aan Ajax zelf. Maar anderzijds, Ajax vindt niet elke dag zo maar even een sponsor voor 12 miljoen per jaar. Dit contract is bedoeld voor internationale expansie. Dat is gesloten met Fontein, in hem hebben we ons vertrouwen uitgesproken. Natuurlijk hebben we dan een belang bij hem, en zullen we dat belang verdedigen. Uiteraard", aldus een bron binnen Aegon in het dagblad.
Hoe zat het ook weer met dat Coronel - rapport ? :crazy:
Gaat de sponsor nu bepalen wie er algemeen directeur bij Ajax wordt ? Undecided (of in dit geval blijft)
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Natuurlijk niet, maar ik kan me voorstellen dat een sponsor daar wel een mening over heeft.
Overigens denk ik nietdat het van enige invloed zal zijn op de beslissing. Ik weet ook helemaal niet hoe dat zit met Aegon. Of de contracten al getekend zijn etc. en/of er een soort van ontsnappingsclausule inzit.
In dat geval is het zuur dat het zo extreem uitgebreid in het nieuws is geweest hoe lucratief de deal was.
Maar goed, verwacht niet dat er iets aan de overeenkomst zal gaan veranderen
The great old Ludwig von...
Reply
De vier opgepakte supporters van de Duitse voetbalclub Schalke 04 blijven nog zeker twee weken vastzitten. Dat heeft justitie in Almelo bepaald.

De supporters werden zaterdag opgepakt bij een politieactie in Twente. Ze hadden ploertendoders, een vuurwapen, knuppels en verzwaarde handschoenen bij zich. Vermoed wordt dat ze samen met een aantal FC Twente-supporters uit waren op een treffen met supporters van Feyenoord. Die club speelde in Almelo tegen Heracles. In totaal zijn veertien mensen opgepakt, van wie er tien de volgende dag weer zijn vrijgelaten.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:ploertendoders

Blieft toch een mooi woord Notworthy
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:ploertendoders

Blieft toch een mooi woord Notworthy

Wat dacht je van een "goei'ndag" Notworthy
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Treesong Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:ploertendoders

Blieft toch een mooi woord Notworthy

Wat dacht je van een "goei'ndag" Notworthy

Ook mooi. Die kocht ik als ventje van 13 altijd van de Dungeons and Dragons wapensmid. Totaal onhandig wapen, maar als je raak sloeg was het feest Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
[Image: img_5076_cae9276406a549414d87b4345a0dc3de28a80de0.jpg]

wie doet er dan ook een ajakkessjaaltje in zijn auto alstie bij de euromast parkeert. :roll:
Reply
Meeste geel rond Afellay
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Geen speler in de eredivisie krijgt zoveel schoppen die tot een gele kaart leiden als Ibrahim Afellay. De middenvelder maakt zich daar wel eens zorgen om, maar volgens zijn trainer Sef Vergoossen moet hij vooral slim zijn. ,,En ik vind hem in dat opzicht erg gegroeid.’’

PSV?er Ibrahim Afellay moet wekelijks vele tackles ontwijken. FOTO ORANGE PICTURES/CEES VAN HOOGDALEM
Het is ondertussen een vertrouwd beeld. Ibrahim Afellay zet aan voor een passeeractie, krijgt een schop van zijn tegenstander en de scheidsrechter van dienst tovert een gele kaart uit zijn borstzak. Al vanaf de eerste speeldag regent het in de omgeving van de talentvolle middenvelder bekeuringen.

Ook tegen De Graafschap was het afgelopen zondag weer raak. Zowel Michael Jansen als Jordy Buijs kreeg geel na een overtreding op Afellay. De international was ook nog eens betrokken bij de rode kaart van Leon Hese. De verdediger van De Graafschap werd kort voor tijd van het veld gestuurd toen hij de doorgebroken Afellay tegen de hak tikte.

De statistieken van zondag staan niet op zichzelf. Al zeventien eredivisiespelers kregen dit seizoen een gele kaart na een overtreding op Ibrahim Afellay en zo zwaar geteisterd wordt op het hoogste niveau niemand anders. Op respectabele afstand van de PSV’er volgen Anouar Hadouir (Roda JC), Nordin Amrabat (VVV) en Romano Denneboom (Twente), die dit jaar allen elf ‘gele kaart-overtredingen’ kregen te verduren.

Wie er automatisch van uitgaat dat Afellay hierdoor in het rijtje ‘matennaaiers’ thuishoort, zit ernaast. Er is vrijwel geen tegenstander die protesteert als er weer eens een kaart wordt getrokken na een tik tegen de benen van de PSV’er. Afellay maakt hooguit wel eens wat theater na een overtreding, maar in dat opzicht is hij al veel meer volwassen dan, pakweg, een jaar terug.

Afellay heeft zelf vaak moeite met de manier waarop hij wordt bespeeld. Meer dan eens heeft het supertalent aangegeven, dat hij het gevoel heeft dat tegenstanders hem bewust zoeken. Al na de eerste competitiewedstrijd van het seizoen bij Heraces - gele kaarten voor Rob Maas, Ricky Van den Bergh en Remon de Vries - zei hij in deze krant: ,,Dan spring ik op en dan hoor je tegenstanders zeggen: ‘Ik raak hem niet’. Maar als ze me wel raken, dan kan ik de wao in.’’

Het idee dat Afellay bewust wordt gezocht, wordt niet gedeeld door Sef Vergoossen, zijn huidige trainer. ,,Ik heb niet zozeer het gevoel dat ze ‘Ibi’ echt zoeken,’’ zegt de Limburger.

,,Het is meer dat een tegenstander bij hem de dreiging ziet en daar op inspeelt. Zo’n statistiekje met die gele kaarten bewijst in elk geval dat hij veel aan de bal is én dat tegenstanders hem belangrijk vinden.’’

Veel critici menen dat Afellay om schoppen vraagt, omdat hij vaak erg lang aan de bal is. Ronald Koeman wees de international er al op dat hij zijn acties meer moet doseren, Vergoossen zit op precies dezelfde lijn.

,,Misschien was het eerder zo dat hij tegenstanders te veel de kans gaf om hem te raken, maar dat is nu absoluut niet meer het geval,’’ zegt de oefenmeester. ,,Ibi moet juist gebruik blijven maken van zijn dribbel, dat is zo’n sterk wapen. Als je jong bent, doe je dat te pas en te onpas. Daarin moet je de gulden middenweg zien te vinden. Ik vind Ibrahim in dat opzicht echt erg gegroeid.’’

Met de jaren krijgt Afellay ook steeds meer ervaring met het ontwijken van schoppen. Een tik komt altijd minder hard aan als een voetballer in de lucht zweeft en niet vast staat op de grond.

Johan Cruijff had een extra zintuig voor het ontwijken van een vijandelijk been, Afellay begint zo’n gevoel om het gevaar te zien aankomen ook te ontwikkelen. ,,Nu ik meer wedstrijden heb gespeeld, voel ik ook beter aan wanneer de tackle komt,’’ zei de middenvelder al.

Met zijn trainer praat de speler over andere mogelijkheden om blessures te voorkomen. Vergoossen: ,,Ik zeg vaak tegen hem: Probeer de bal in het begin van de wedstrijd direct te kaatsen en loop dan meteen weg. Dan geeft een tegenstander automatisch wat meer ruimte. Op dat moment moet je juist weer de vrijheid nemen voor een dribbel. Eigenlijk kun je zelf bepalen wat een tegenstander doet.’’

-
Ze houden tegenwoordig echt alles bij. :crazy:
Reply
Quote:Zware blessure Rojer na vrijpartij onder douche

Eldridge Rojer moet nog eens zes tot negen maanden wachten op zijn rentree voor Excelsior. De aanvaller, die juist op de weg terug was na een kruisbandblessure, verdraaide zijn knie tijdens een vrijpartij met zijn vriendin in de badkamer.

"We stonden samen onder de douche en van het een kwam het ander", bekent de 23-jarige Rojer in het AD. "Het is heel vervelend dat ik er zo lang uit ben. We hebben nu gekozen voor een operatie."

De aanvaller liep zijn vorige blessure in september op tegen SC Heerenveen. Hij maakte begin deze maand zijn rentree bij de beloftes, maar kreeg te maken met een terugslag.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Quote:29/2/2008 - Telegraaf: Ajax sluit megadeal voor 100 miljoen met Adidas

Telegraaf.nl meldt dat Ajax op het punt staat om een unieke deal te sluiten met Adidas. De Amsterdammers zijn met de shirt- en kledingsponsor een tussentijdse contractverlenging en tevens forse opwaardering overeengekomen. De huidige verbintenis liep tot medio 2009. Adidas blijft nu nog tien jaar aan Ajax verbonden. Het levert de club ongeveer honderd miljoen euro op, bijna een verdubbeling van de inkomsten die de afgelopen jaren binnenkwamen. Dat bedrag is inclusief prestatiebonussen. Adidas zou ook een rol spelen in de Chinese missie van Ajax.

Als die aardappel dit weer geregeld heeft, is ie toch zeer zeker goed bezig !
11 mio per jaar van Aegon, ABN behouden voor een goed bedrag en 10 mio per jaar van Adidas...
21 mio alleen al van 2 sponsoren.... Kan die niets van voetbal afweten, maar dit doet ie dan toch verdomde goed...
Reply
Nice deal idd!

ABN kun je uiteraard niet behouden!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Goed geregeld van die rukker en het onderstreept wel mooi de onzin van het verhaal dat je iets van voetbal moet weten om op die plek te zitten. En als Cruijff dat zegt is het al helemaal lachwekkend want die heeft zakelijk ook niet precies het talent laten zien dat hij als voetballer wel had :lol:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Quote:Goed geregeld van die rukker en het onderstreept wel mooi de onzin van het verhaal dat je iets van voetbal moet weten om op die plek te zitten.
mwoah, ik vind niet dat je dat op basis van die deal kunt conluderen.
Het is een onderdeel van de functie lijkt mij.
En bij dit onderdeel scoort ie bizar goed, maar ik weet niet of je dan direct kunt conluderen dat eerdergenoemde stelling onzin is.
The great old Ludwig von...
Reply
goa Wrote:Goed geregeld van die rukker en het onderstreept wel mooi de onzin van het verhaal dat je iets van voetbal moet weten om op die plek te zitten. En als Cruijff dat zegt is het al helemaal lachwekkend want die heeft zakelijk ook niet precies het talent laten zien dat hij als voetballer wel had :lol:

Uiteraard goed geregeld, maar dan zit zowel hij als de financiële man op de verkeerde stoel.
Persoonlijk denk ik dat dit meer in de functie van een commercieel directeur thuishoort en niet in die van een algemeen directeur.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Quote:Wedstrijd moet opnieuw na overtreding artikel 14
28/02/2008 21:58

SCR Altach en Rapid Wien moeten op herhaling. Door een arbitrale fout is de wedstrijd in de Oostenrijkse Bundesliga ongeldig verklaard.

Bij een stand van 0-0 keurde scheidsrechter Bernhard Brugger een treffer goed. Dat had hij nooit mogen doen, zo blijkt vier dagen later. Terwijl de bal was vrijgegeven door Brugger voor een Altach-strafschop, stond Rapid-keeper Helge Payer nog met zijn rug naar de bal. En dat is in strijd met artikel 14 van de FIFA-reglementen.

Tot dat oordeel kwam de Oostenrijkse tuchtcommissie, die op verzoek van Rapid Wien onderzoek deed naar het voorval. De Weense formatie, die het duel met 2-1 verloor, kreeg tot teleurstelling van Altach zijn zin. Het duel moet opnieuw worden vastgesteld.

'Deze uitspraak is ongekend', reageerde voorzitter Roland Kirchler namens Altach. 'Dit is lachwekkend. We hebben ons nog helemaal niet juridisch beziggehouden met deze zaak, omdat we met deze uitspraak nooit rekening hadden gehouden. Ik ben ook teleurgesteld in Rapid.' Altach heeft beroep aangetekend.

:eeeek: Ongelooflijk dit. Als door een verkeerde beslissing van de scheids een wedstrijd moet worden overgespeeld, waar blijven we dan? Los van het onrechtvaardige dat Altach de overwinning ontnomen wordt, wanneer de strafschop reglementair (hoewel dat was het toch eigenlijk want de scheids vond het goed?) was genomen was het hoogstwaarschijnlijk ook een doelpunt geworden. Dan kan je een wedstrijd ook laten overspelen bij bijvoorbeeld een toegekend buitenspeldoelpunt. Of wanneer achteraf blijkt dat een bal net niet over de doellijn in het doel is terechtgekomen en toch een doelpunt werd toegekend. :eeeek:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
:lol:

als ie nou gewoon een beetje presteert....

Bakircioglu: "Koster lijkt een beetje in de war"
Geplaatst op 04-03-2008 16:09 door Yannick Spoorenberg

Kennedy Bakircioglu heeft zich negatief uitgelaten over zijn trainer Adrie Koster. De voormalig speler van FC Twente is het niet bepaald eens met het wisselbeleid van de Zeeuwse coach. "Ik denk dat het oneerlijk is."

"Anderen spelen ook minder, maar mogen wel blijven staan. Ik denk niet dat Koster persoonlijk iets tegen mij heeft, maar het ontbreekt hem aan ervaring. Hij komt van Jong Ajax en moet nu veel sterren tevreden houden, dat is niet de makkelijkste taak. Hij lijkt een beetje in de war", aldus de Ajacied verwijzend naar zijn vele wissels.

Bakircioglu kwam afgelopen zomer over van Twente, maar kon vooralsnog niet imponeren. Ondanks het feit dat de Scandinaviër met Turkse roots zo nu en dan nog eens in de hoofdmacht mocht starten, was het alles behalve goed wat de international liet zien.
The great old Ludwig von...
Reply
Voetbalvrouwen:

http://www.totallycrap.com/galleries/gal...s_wives/NL
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Voetbalvrouwen:

http://www.totallycrap.com/galleries/gal...s_wives/NL

Mooie comment: "Look better than darts wives "

:lol:
Reply
Waarom die Gemma Atkinson op 2 staat is mij wel een raadsel. Blijkbaar hield de samensteller van flinke jopen want verder ister weinig aan. Dead Doe mij die van Cole, Crouch, Walcott, Walton of desnoods die van Trezeguet of Torres maar. Of onze eigen nummer 82 natuurlijk. :p
Reply
Die gore snol die met Kluivert, De Boer en Davids op één hotelkamer heeft 'gezeten', heeft zich ook op plaats 40 weten te sloeberen =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Uiteraard is nummer 32 mijn favoriete, al heb ik wel eens betere foto's van haar gezien.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: