The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NL clubs in de UEFA cup 2008
Villa-fans lovend over Ajax-supporters
nieuws Door: Redactie op 24 okt 2008

Alhoewel het resultaat voor ons niet positief was donderdagavond in Birmingham, hebben behalve de Ajax-fans ook de Aston Villa-fans genoten van de atmosfeer. Op het belangrijkste forum van 'The Villans', Villatalk, zijn er veel lofuitingen aan het adres van de meegereisde Amsterdamse supporters, dit meldt Ajaxshowtime.

Forum-lid 'OutByEaster?' schrijft kort na terugkomst uit het stadion: A great night, terrific atmosphere; 'the Ajax fans were great and the lower North Stand brought more noise than Public Enemy, fair play to them, they were on cracking form tonight and did the Villa proud.' Ook 'kkr' steekt de loftrompet over de Ajacieden: 'Oh the Ajax fans were superb also, in great voice and didn't stop singing all through the first half and were still at it the end of the second also, fair play to them.'

Klik hier om het filmpje te zien dat we eerder vandaag online gooiden en je zult begrijpen waarom ze zo positief zijn.
The great old Ludwig von...
Reply
Uitvak maakt vooral in europese uitwedstrijden 9 vd 10 keer een kabaal!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
gittermaster Wrote:Villa-fans lovend over Ajax-supporters

Dat zijn mooie woorden, maar het blijft toch echt 2-1 voor Villa.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
OLDENZAAL – Maikel Behrens (27) uit Oldenzaal verkiest FC Twente boven zijn baan. Hij kreeg van zijn baas te horen dat het komende week onmogelijk is om vrij te nemen. Behrens wil donderdag in Manchester zijn om de UEFAcup wedstrijd van FC Twente te zien. Hij twijfelde geen moment en koos voor zijn club.

Maikel was werkzaam in een timmerfabriek, het bedrijf InPerson uit Enschede heeft de Oldenzaler inmiddels alweer een baan aangeboden.
Hij was ook te horen bij Chiel op 3FM vanochtend.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Een normaal mens meldt zich gewoon drie dagen van tevoren ziek :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Een normaal mens meldt zich gewoon drie dagen van tevoren ziek :wink:

Of in de arbeidsvoorwaarden laten opnemen zoals hij zelf aangeeft:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="mms://media.rtvoost.nl/media/139631.asf">mms://media.rtvoost.nl/media/139631.asf</a><!-- m -->
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
mooi man :8:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Treesong Wrote:Een normaal mens meldt zich gewoon drie dagen van tevoren ziek :wink:

dit is een stuk oprechter.

en stom van de werkgever. niet onwaarschijnlijk dattie niet snel een ander kan vinden voor zijn timmerfabriek.
Reply
waf Wrote:een stuk oprechter.

[gay]

waf Wrote:niet onwaarschijnlijk dattie niet snel een ander kan vinden voor zijn timmerfabriek.

Ik heb inderdaad al een kandidaat:

[Image: VqwwtKuMzG1Ue10tWNuPopN4lK8v2uMjcFrexmUn...7hK_sp.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik denk meer aan:

[Image: sheila&sandra_14.jpg]

en

[Image: sheila&sandra_11.jpg]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Da's 15 jaar geleden! Die zien er onderwijl vast niet meer zo uit Dead
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
is nog redelijk te doen hoor :-({|=
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Zoo zoo, schnabbelen ze nog steeds in het Tukkerse circuit?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Da's 15 jaar geleden! Die zien er onderwijl vast niet meer zo uit Dead

Ik kan je vertellen dat ze er nu lekkerder uitzien.
Ik heb er geen flesje bier voor nodig :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Nee, dat doen ze volgens mij niet meer, maar ze wonen in de buurt, dus ik zie ze nog regelmatig lopen.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Nee, dat doen ze volgens mij niet meer, maar ze wonen in de buurt, dus ik zie ze nog regelmatig lopen.

Op weg naar de kark? :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
:-&
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wij noemen dat tippelen.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Wij noemen dat tippelen.

Tippelen kennen we hier niet, hier hoeven we niet te betalen voor seks.
We trakteren gewoon een drankje en krijgen er seks voor terug. Hoe duurder het drankje, hoe meer gaatjes ter beschikking worden gesteld.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Berend Botje Wrote:Wij noemen dat tippelen.

Tippelen kennen we hier niet, hier hoeven we niet te betalen voor seks.
We trakteren gewoon een drankje en krijgen en seks voor terug. Hoe duurder het drankje, hoe meer gaatjes ter beschikking worden gesteld.
Undecided
Reply
Perez is mee naar Manchester.
In Twente leeft de wedstrijd al:

Quote:De eerste aanblik is weinig verrassend: uiteraard regent het in Manchester en rond half vier is het al bijna donker. November haalt duidelijk niet het beste van de stad naar boven. Manchester: dat is het domein van de populairste club van de wereld, maar de grote vedetten zijn op deze dag niet in de stad. Van der Sar en Ronaldo zijn op reis en zitten iets verderop in Glasgow waar woensdagavond de battle of Britain plaatsvindt: Celtic-Man.United.

Van FC Twente nog geen spoor. Niet op tv, niet in de kranten. Dat komt donderdag wel, al zal de aandacht dan net als tegen Arsenal vooral uitgaan naar de coach, Steve McClaren. De tabloids zullen ongetwijfeld hun grootste slagers naar Manchester sturen, want iedereen gaat er vanuit dat City weinig heel laat van Twente. En dan gaan de roddelkranten weer vernietigend en onbeschaafd uithalen zoals ze dat ook deden na het verlies bij Arsenal.

Woensdag geeft McClaren een persconferentie en dan zitten die hyena’s weer vooraan. Netjes in het pak, stropdas voor en bekakt pratend. Nette kerels, zo lijkt het, maar het is schone schijn, want ze zijn louter op rotzooi uit. Als de trainer van Twente verstandig is, geeft hij dit keer alleen maar antwoord op vragen over de wedstrijd. Daar zit hier geen journalist op te wachten, maar daar moet McClaren na die openbare lynchpartij in Londen lekker maling aan hebben.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Geen tukkers naar Manchester?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Geen tukkers naar Manchester?

Niet van het forum :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Waarom dat dan niet???? Fucking Man City uit...

Man wat een natte droom was het om in jullie poule te zitten...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Waarom dat dan niet???? Fucking Man City uit...

Man wat een natte droom was het om in jullie poule te zitten...

Doekje erbij?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Uitzendschema ? Twente op regio ? Heerenveen ?

Iig Feyenoord - CSKA live boven Ajax - Zilina ( dat vind ik nu wel weer logisch ).
Reply
harry_bierdop Wrote:Waarom dat dan niet???? Fucking Man City uit...

Man wat een natte droom was het om in jullie poule te zitten...

Ik vlieg niet meer.
De anderen hebben besloten alleen PSG Parijs te bezoeken i.v.m. werk, money en vrouwen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Fabian Wrote:Uitzendschema ? Twente op regio ? Heerenveen ?

Iig Feyenoord - CSKA live boven Ajax - Zilina ( dat vind ik nu wel weer logisch ).

FCT komt op WDR.
Heerenveen zal wel op RTV Noord komen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Fabian Wrote:Uitzendschema ? Twente op regio ? Heerenveen ?

Iig Feyenoord - CSKA live boven Ajax - Zilina ( dat vind ik nu wel weer logisch ).

logisch qua wedstrijd. maar er zitten nog geen 15.000 man in de kuip vanavond. al die mensen die aan het janken waren dat ze niet naar de uefacupfinale konden zullen er vast wel zijn vanavond. 8-[

maar goed, cska is wel een goeie ploeg. ik heb er nog niet veel vertouwen in, maar je weet nooit hoe een koe een rus vangt.

Quote:,,Dit is de sterkste ploeg uit onze poule,’’ schat aanvoerder Giovanni van Bronckhorst in. ,,CSKA heeft gewoon heel veel individuele kwaliteit.’’ Goedbeschouwd is het de eerste wedstrijd sinds maanden waar voor Feyenoord relatief gezien weinig druk op staat. Niemand zal schande spreken van een nederlaag tegen de steenrijke Russische club, dat over een astronomisch spelersbudget kan beschikken. Met dank aan de miljoenen van Sibneft, één van de oliebedrijven van Roman Abramovich.

Verbeek bestrijdt echter dat Feyenoord in de Kuip weinig te verliezen heeft. ,,Volgens mij staan er toch echt drie punten op het spel,’’ aldus de coach. ,,Bovendien heb ik de heilige overtuiging dat wij een kans maken. Wim Jansen en Alex Pastoor hebben CSKA Moskou aan het werk gezien. Het is een erg sterke ploeg, die met elf man verdedigt en met maximaal vijf spelers aanvalt. Maar uit hun analyse bleek óók dat er voor ons mogelijkheden liggen.’’
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Ik vlieg niet meer.
[Image: gay.gif]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: