The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NL clubs in de UEFA cup 2008
Vret Mien Gras Wrote:Heerenveen zal wel op RTV Noord komen.

Nope, geen regionale live-beelden van Wolfsburg-Heerenveen:
Quote:De wedstrijd tussen sc Heerenveen en VfL Wolfsburg is vanavond live te zien op de Duitse tv-zender DsF.

Ik ken die zender niet, volgens mij niet in Nederland te ontvangen via kabel.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Heerenveen zal wel op RTV Noord komen.

Nope, geen regionale live-beelden van Wolfsburg-Heerenveen:
Quote:De wedstrijd tussen sc Heerenveen en VfL Wolfsburg is vanavond live te zien op de Duitse tv-zender DsF.

Ik ken die zender niet, volgens mij niet in Nederland te ontvangen via kabel.

Wij kunnen die zender wel ontvangen via kabel.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Mukkus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Heerenveen zal wel op RTV Noord komen.

Nope, geen regionale live-beelden van Wolfsburg-Heerenveen:
Quote:De wedstrijd tussen sc Heerenveen en VfL Wolfsburg is vanavond live te zien op de Duitse tv-zender DsF.

Ik ken die zender niet, volgens mij niet in Nederland te ontvangen via kabel.

Wij kunnen die zender wel ontvangen via kabel.

Ik zeg toch ook: niet in Nederland te ontvangen...... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus, volgens mij maakte Vret die grap al voor je Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ach om op de oude grappen tour te gaan... in Friesland lopen ze altijd een stuk achter. Gelukkig is het de 1e keer dat Mukkus deze grap probeert te maken.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Oh gut, wat lief. Daar hebben we Watt en Half-Watt weer......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus, je moet het niet zo persoonlijk opvatten. Ik probeer je gewoon wat op weg te helpen. Don t worry
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Het laatste wat ik wil, is op weg geholpen worden door iemand met een Mickey Mouse avatar. Straks gaan ze van mij ook nog denken dat ik homo ben.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Stank voor dank, over homo's gesproken.
Is dat Hee trouwens wat?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ook 2-1 achter, 'in case you didn't know....'
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Dat zag ik idd. Mss dat mukkus zit te kijken....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik zit inderdaad te kijken.....en ze zijn aardig het spoor bijster: 4-1.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ondanks dat Ajax wint, was het een zaadpot. Wat heb ik me weer mateloos zitten storen aan die Schwalbuarez. Als hij beter om zich heen kijkt, scherper in de afronding is en gewoon doorloopt in plaats van opzichtig over uitgestoken benen valt wint Ajax gewoon met 3-0 of 4-0.
Twente schlemielig naar verlies door iets teveel respect voor Robinho & kornuiten.
Feyenoord en Heerenveen hoeven we geen woorden aan vuil te maken.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Heerenveen maakt aanvallend gezien best indruk af en toe, maar die verdediging.. [-(
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Feyenoord en Heerenveen hoeven we geen woorden aan vuil te maken.

Behalve deze kneuzige actie dan:

Quote:Vergissing kost Kalou invalbeurt
WOLFSBURG - Een vergissing van de teammanager zorgde er donderdagavond voor dat Bonaventure Kalou niet kon invallen in de UEFA Cup-wedstrijd van SC Heerenveen bij VfL Wolfsburg (5-1). De manager vulde op het wedstrijdformulier het verkeerde rugnummer in toen trainer Trond Sollied na een uur Kalou wilde inbrengen. „Hij mocht er daarom niet meer in, dat was heel vervelend”, zei Sollied daarover. Hij kon donderdag ook niet beschikken over Tarik Elyounoussi, die aan de training van woensdag een enkelblessure overhield. „Dat is het leven”, relativeerde Sollied. „De wedstrijd is gespeeld, we kunnen het niet terugdraaien. Het resultaat zegt alles.”

#-o
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Die Huysegems is toch ook een onbenul, die gast kan echt geen bal normaal op doel schieten. Had gewoon de 3-3 voor het intikken.
Reply
Tegen Ajax wilde hij hem ook al door het doel heen schieten, terwijl een schuivertje in de (verre) hoek voldoende was geweest
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Wolfsburg goed hoor, mooi voor ons Duits voetbal. Weer wat puntjes gesprokkeld voor de ranglijst.

Maar FCT, geweldige pot om te zien voor de neutrale toeschouwer. Man City zat er strak op waardoor o.a. Brama, Tiote en Arnautovic te weinig tijd kregen en persoonlijke foutje maakten. Slappe dekking van Tiote en Wright Phillips scoort, snelle Elia scoort dankzij goed loopwerk van Kufo, Robinho scoort een prachtige goal, Benjami (of zoiets) heeft het geluk aan zijn zijde met een van richting veranderd schot en Robbie kopt prachtig binnen. Stein heeft drie schotkansen gehad en alledrie niet op goal. Robinho twee keer op de paal. Al met al best wel zuur aangezien we toch kansen hadden om met een goed resultaat naar huis te gaan. Daar hadden we toch bijna de rijkste club van de wereld verrast.....

Als Elia zo door blijft ballen is hij in de winterstop vertrokken, elke wedstrijd is het genieten van zijn nooit te voorspellen bewegingen.
Elia is rijp voor oranje, Robben is altijd geblesseerd en Babel mag de bank warm houden.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Feyenoord en Heerenveen hoeven we geen woorden aan vuil te maken.

waarom? ik heb een leuke pot gezien, met helaas doorslaggeven persoonlijke fouten, maar ik vond feyenoord verder niet onaardig tegen sterke, technisch vaardige edoch ook verdedigend best kwetsbare russen.

ik heb genoten van wijnaldum en el amadi, en ook tiendalli kan me bekoren, hoewel je al snel tevreden bent als je greene gewend bent.
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Elia is rijp voor oranje, Robben is altijd geblesseerd en Babel mag de bank warm houden.

ik vind zeker dat hij een kans verdient. goeie speler.
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Feyenoord en Heerenveen hoeven we geen woorden aan vuil te maken.

waarom? ik heb een leuke pot gezien, met helaas doorslaggeven persoonlijke fouten, maar ik vond feyenoord verder niet onaardig tegen sterke, technisch vaardige edoch ook verdedigend best kwetsbare russen.

ik heb genoten van wijnaldum en el amadi, en ook tiendalli kan me bekoren, hoewel je al snel tevreden bent als je greene gewend bent.

Ok, maar dan wil ik er ook verder niks meer over horen/lezen! :8:

Maar je hebt gelijk, het was best aardig af en toe, maar inderdaad met vallen en opstaan. ALS er in alle linies gewoon een paar tandjes scherper wordt gespeeld pak je minimaal een gelijkspel tegen deze ploeg. Alleen die Bahia moet nu toch wel eens weten wat het verschil is tussen een nuttige en een nutteloze overtreding. Die had bij de rust ook al met rood onder de douche kunnen staan.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Wolfsburg goed hoor, mooi voor ons Duits voetbal. Weer wat puntjes gesprokkeld voor de ranglijst.

Maar FCT, geweldige pot om te zien voor de neutrale toeschouwer. Man City zat er strak op waardoor o.a. Brama, Tiote en Arnautovic te weinig tijd kregen en persoonlijke foutje maakten. Slappe dekking van Tiote en Wright Phillips scoort, snelle Elia scoort dankzij goed loopwerk van Kufo, Robinho scoort een prachtige goal, Benjami (of zoiets) heeft het geluk aan zijn zijde met een van richting veranderd schot en Robbie kopt prachtig binnen. Stein heeft drie schotkansen gehad en alledrie niet op goal. Robinho twee keer op de paal. Al met al best wel zuur aangezien we toch kansen hadden om met een goed resultaat naar huis te gaan. Daar hadden we toch bijna de rijkste club van de wereld verrast.....

Als Elia zo door blijft ballen is hij in de winterstop vertrokken, elke wedstrijd is het genieten van zijn nooit te voorspellen bewegingen.
Elia is rijp voor oranje, Robben is altijd geblesseerd en Babel mag de bank warm houden.

De BBC heeft dezelfde wedstrijd gezien:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football...697305.stm
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Zilina kunnen we nog net met wat moeite hebben maar verder weer huilen met de pet op als we de grens over moeten. Klote NL-voetbal. Dead
Reply
Vond gisteren inderdaad dat Ajax een zeer matige pot speelde.
Natuurlijk lastig tegen zo'n verdedigend team, maar laten we eerlijk zijn; je moet gewoon met 3 doelpunten verschil winnen.
Uiteindelijk blij met 3 punten, maar ik blijf t krom vinden dat ik 40 euro moet neertellen om de wedstrijd te aanschouwen. Tegen fucking Zilina. Ik vroeg die kerel of ik nu meteen een kaartje gekocht had voor de wedstrijd tegen Praag, maar dat was dus niet zo.
The great old Ludwig von...
Reply
40 euro voor 2e ronde UEFA Cup :eeeek:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
tegen Zilina...
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Elia is rijp voor oranje, Robben is altijd geblesseerd en Babel mag de bank warm houden.

ik vind zeker dat hij een kans verdient. goeie speler.

Ja hoor, na Spaanse belangstelling en Engelse belangstelling krijg ik net te horen dat nu ook Arsenal hem wil toevoegen aan de selectie.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
gittermaster Wrote:tegen Zilina...

De prijs ligt toch gewoon vast, hadden jullie tegen Milan gespeeld was het ook 40 euro geweest lijkt me? Dit is dus gewoon 'pech' met de tegenstanders, al blijft 40e voor 'slechts' 2e ronde natuurlijk belachelijk veel.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
PSV prijzen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Je moet ook niet altijd persé op de eretribune willen zitten Gitter. :razz:
Reply


Forum Jump: