The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NL clubs in de UEFA cup 2008
Nou dat wordt lachen donderdag. Extreem rechts wil donderdag zonder vergunning een demonstratie houden in het centrum van Nijmegen. Ik mag hopen dat politie/gemeente daar een stokje voor steekt anders ben ik bang dat donderdagavond heel Nijmegen plat ligt. Hele stad vol met minimaal 1000 NEC'ers, 600 (wrs dronken) vrienden van de yidarmy, een groep marcherende kaalkoppen en waarschijnlijk zal er dan ook nog wel hier en daar wat krakers/extreem links tuig opduiken.

](*,) ](*,)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Nou dat wordt lachen donderdag. Extreem rechts wil donderdag zonder vergunning een demonstratie houden in het centrum van Nijmegen. Ik mag hopen dat politie/gemeente daar een stokje voor steekt anders ben ik bang dat donderdagavond heel Nijmegen plat ligt. Hele stad vol met minimaal 1000 NEC'ers, 600 (wrs dronken) vrienden van de yidarmy, een groep marcherende kaalkoppen en waarschijnlijk zal er dan ook nog wel hier en daar wat krakers/extreem links tuig opduiken.

](*,) ](*,)

Niks aan de hand toch? Kaalkoppen meppen de krakers beurs, tottenhammers tikken de kaalkoppen verrot, gaan de NEC-ers even op de tottenhammers zitten en klaar is kees Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik heb een vaag vermoeden dat het dan eerst Tottemham én NEC vs de kaalkoppen wordt :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Ik heb een vaag vermoeden dat het dan eerst Tottemham én NEC vs de kaalkoppen wordt :8:

hehe, ze hoeven iig niet zo ver te hollen voor de Duitse grens :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Martin Jol trapt ongegeneerd open deuren in

Mooi! Martin Jol moet in voorbereiding naar HSV-Ajax ook wat oneliners de media inslingeren. Dat zijn vanzelfsprekend open deuren die er worden ingetrapt. Jol bakt ze deze keer wel errug bruin met deze uitspraak in Het Parool: “We moeten winnen en het Ajax van nu is het Ajax van vroeger niet meer. Er spelen inmiddels veel buitenlanders en de tijden van Johan Cruijff, Sjaak Swart en Piet Keizer zijn voorgoed vervlogen.” Ja duhhh.

Tijden van Horst
Zullen wij wat vertellen Martin? Ajax moet winnen en het HSV is het HSV van vroeger niet meer. Er spelen inmiddels veel buitenlanders en de tijden van Feliz Magath, Manfred Kaltz en Horst Hrubesch zijn voorgoed vervlogen. Alsublieft meneer Jol, we hadden een meer intelligente voorbeschouwing van u verwacht.


Inderdaad zeg he, wat een slappe opmerking. Maar goed, heb er wel vertrouwen in eigenlijk, waar dat op gebaseerd is weet ik niet, maar het voelt goed Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Morgen NEC weer in het ouderwetse 442 mét Radomski-Sibum-Davids en Schöne achter beuk en El kaboem!!!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
En we krijgen klappers van NEC. Wat wil je nog meer? Undecided
Reply
Hamburg --> 800 agenten opgetrommeld....
Reply
Fans Ajax ontvangen door massaal uitgerukt politiekorps

HAMBURG - De Duitse politie doet er donderdag alles aan om supportersproblemen bij de UEFA Cup-wedstrijd tussen Hamburger SV en Ajax te voorkomen. In totaal zijn achthonderd politiemensen vrijgemaakt om de orde te bewaren.

Naar verwachting komen drieduizend fans van Ajax naar Hamburg. De wedstrijd is uitverkocht voor Ajaxfans.

"Ongeveer zevenhonderd van hen staan bekend als probleemsupporters", aldus politiewoordvoerder Ralf Meyer. "Daarbij moet je niet uitgaan van hooligans, maar zelfs een niveautje erger."

De supporters van Ajax worden bij aankomst opgevangen door de Duitse politie. "We begeleiden ze direct daarna naar het stadion", aldus Meyer, die rekent op tweehonderd 'gewelddadige' fans van HSV.

"We gaan ervan uit dat het uiteindelijk allemaal goed zal verlopen. Ajax heeft dit seizoen al meerdere uitwedstrijden gespeeld zonder problemen."
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:uitgerukt politiekorps

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Bumme Wrote:massaal uitgerukt politiekorps

[gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay] [gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Actie Legio Noviomagum afgelast!
woe. 26 november 2008


Net zoals vele supporters is ook onze tifogroep Legio Noviomagum zwaar over de zeik over de klappers die morgen voor de wedstrijd worden uitgedeeld. Aangezien Legio Noviomagum zich voorbijgelopen voelt hebben de mannen besloten morgen hun actie te annuleren, ondanks de voorbereidingen die getroffen zijn. Het was blijkbaar financieel aantrekkelijk! Financieel aantrekkelijk of niet het wordt tijd dat er bij NEC eens wat mensen op het kantoor komen die verstand van supporterszaken hebben. Het onderstaande bericht komt van de site van Legio Noviomagum.

Klepperactie? Ga je gang, maar zonder ons!

In de Gelderlander van vandaag lazen wij het volgende: ‘’Alle bezoekers op de Goffertribune vinden bij hun zitplaats een groot rood-groen-zwartplakkaat waarmee ze de tribunes gezamenlijk in NEC-kleuren kunnen omtoveren door het boven hun hoofd te houden. Naast deze 'Noord-Koreaanse act' is er ook nog een klepper-actie. Voor alle bezoekers liggen er speciale kleppers klaar, een 'instrument' waarmee de AZ-supporters al naam gemaakt hebben.’’ Vanochtend werd deze gesponsorde actie aan ons bevestigt.

Wij als Legio Noviomagum zijn met stomheid geslagen. Allereerst is het natuurlijk treurig dat de krant onze actie aankondigt. Vreemd, want alleen personen binnen onze groep en binnen NEC hebben hier weet van.

Daarnaast hebben wij geen goed woord voor de aangekondigde actie van NEC. In Alkmaar staan ze er al tijden mee voor schut. Laat duidelijk zijn dat wij, als Legio Noviomagum, ons volledig distantiëren van deze actie en hier absoluut niet van op de hoogte waren. Wij staan absoluut achter het verbeteren van de sfeer, maar niet op een gemaakte manier.

Onze actie voor morgen is dan ook, ondanks de wekenlange voorbereidingen, afgeblazen. Wij geven het stokje van het organiseren van acties volledig over aan NEC. Onze acties zullen pas in de Goffert terugkeren als wij het gevoel hebben dat we weer serieus genomen worden. Wij zijn toch geen klapvee, wij zijn een volksclub!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Die klappers hebben wij vorig jaar, geloof ik, ook al paar keer gehad tijdens de CL Dead
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
harry_bierdop Wrote:In Alkmaar staan ze er al tijden mee voor schut.
Undecided

en gelijk heeftie!
Reply
D-DAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:D-DAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!

sp fans: c'mon you spuhurs

nec fans: fuck you spuhurss

mooi man! ik kijk vanavond tv rijnmond. coruna-fainoid!
Reply
Ik denk dat ik met een half oog naar nec-spurs ga kijken op tv gelderland...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ook nu weer een dik verdiende overwinning in Hamburg, daar kan je gewoon niet buitenom!

Die Duitsers vroegen nog of het verdiend was. Ik zeg "ja, ik dacht het wel ja, ik dacht het wel"! Ja, ik dacht het wel !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Wat een super goal van die Hofland Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Bumme Wrote:Ook nu weer een dik verdiende overwinning in Hamburg, daar kan je gewoon niet buitenom!

Die Duitsers vroegen nog of het verdiend was. Ik zeg "ja, ik dacht het wel ja, ik dacht het wel"! Ja, ik dacht het wel !

Ajax balde inderdaad verdienstelijk.
Knappe overwinning. Ik had niet gedacht dat ze zo aanvallend zouden gaan ballen. Ik had meer zwaar verdedigend voetbal verwacht. Ik heb de goal niet gezien, had Leonardo een goede invalbeurt?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ekslem Wrote:Wat een super goal van die Hofland Undecided

:-$
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
Ekslem Wrote:Wat een super goal van die Hofland Undecided

:-$

Meen ik serieus. Die maakt ie zo nooit meer! :eeeek:
Ik heb er overigens niks van gezien verder. Was het echt zo'n drama als PSV de 1e helft tegen Atletico?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Wat een deceptie donderdag, brr ben er echt ziek van. Zulke wedstrijden kijk je misschien wel jaren naar vooruit en dan krijg je zo'n draak van een wedstrijd, 1,5 kans voor Spurs, 2 halve kansen voor NEC in 90 minuten. NEC had zeker 110% inzet maar ze waren veel en veel te lief. Als je toch ziet na een minuut of 70 dat je voetballend geen schijn van kans maakt ga je het toch anders proberen, ga je maar een bietje oorlog maken. 1 fucking gele kaart!!! Ik vind dat je jongens als Sibum, Van Beuk, El Ak, Peter dit wel aan mag rekenen. Hak er maar 1 doormidden, stook de boel maar op, probeer die gasten maar uit de tent te lokken... niks van gezien. Alleen Davids die dat snapte...

Sfeer was ook niks, dooie boel.. Spurs (zowel spelers als supporters) vielen ook vies tegen. In de stad ook weinig sfeer, stad leek wel oorlogsgebied zoveel politie. NEC supporters allemaal verspreidt, al met al erg tegenvallend allemaal.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Met all respect... voor Tottenham (suppporters) is dit, bah NEC uit. Het zal allemaal wel. De die hards zijn er en voor de rest zal het wel. Merk ik ook vaak als PSV tegen een Cl tegenstander moet. Het is maar PSV.....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hamburg was waus, 1 woord, WAUS.

1 grote teringboel daar, alleen maar hoeren op straat en polizei.
Ben maar een andere kroeg in gegaan omdat ik al zag dat het fout zou gaan, iedereen rauste die tent gewoon leeg. Zaten wij in een zijstraat, lekker te bieren, fucking heel de straat groen van de polizei....

1 vriend stond buiten te roken en de andere kant op te kijken, die heb ik pas een uur later terug gezien, de lul ! Undecided
In ons café geen gezeik, lekker ouwehoeren, polizei liep dan ook gewoon voorbij, alleen buiten moest je dus niet staan.

na de wedstrijd, bussen wilde niet meer rijden, moesten we met 600 man 2 km lopen naar de metro.
Onverlicht bospad, komt er ineens een hele groep terugrennen, waren ze vanuit het niets aangevallen door HSV fans die uit hun café kwamen zetten met flessen, takken en stenen. Beetje dom van die Duitsers, 600 man.....
1 seintje, iedereen rennen, opa's, vaders, kinderen, vrouwen, iedereen wou gewoon die kutmetro in en naar de reeperbahn om verder te feesten, en we waren dat lopen zat. Al die duitsers natuurlijk weggevlucht, Polizei voor je neus, konden we weer niet verder. 10 minuten daar staan, onder begeleiding naar de metro. Komen we uit een tunnel, hele flesjes-regen, bakstenen, alles gooiden die Duitsers, ging helemaal los, honden op ze af, honden die verkeerd renden, polizei die het niet meer wist en alle kanten op renden.... WAUS dus..... Kon nog net 1 bierblikje koppen.... Icon_twisted !

Op de reeperbahn, en ook bij ons hotel ( thans Bum ), alleen maar hoeren, dat is echt niet normaal ! Ze boden zich zelfs gratis aan, vage, lelijke wijven.....
Reply
Fabian Wrote:Hamburg was waus, 1 woord, WAUS.

1 grote teringboel daar, alleen maar hoeren op straat en polizei.
Ben maar een andere kroeg in gegaan omdat ik al zag dat het fout zou gaan, iedereen rauste die tent gewoon leeg. Zaten wij in een zijstraat, lekker te bieren, fucking heel de straat groen van de polizei....

1 vriend stond buiten te roken en de andere kant op te kijken, die heb ik pas een uur later terug gezien, de lul ! Undecided
In ons café geen gezeik, lekker ouwehoeren, polizei liep dan ook gewoon voorbij, alleen buiten moest je dus niet staan.

na de wedstrijd, bussen wilde niet meer rijden, moesten we met 600 man 2 km lopen naar de metro.
Onverlicht bospad, komt er ineens een hele groep terugrennen, waren ze vanuit het niets aangevallen door HSV fans die uit hun café kwamen zetten met flessen, takken en stenen. Beetje dom van die Duitsers, 600 man.....
1 seintje, iedereen rennen, opa's, vaders, kinderen, vrouwen, iedereen wou gewoon die kutmetro in en naar de reeperbahn om verder te feesten, en we waren dat lopen zat. Al die duitsers natuurlijk weggevlucht, Polizei voor je neus, konden we weer niet verder. 10 minuten daar staan, onder begeleiding naar de metro. Komen we uit een tunnel, hele flesjes-regen, bakstenen, alles gooiden die Duitsers, ging helemaal los, honden op ze af, honden die verkeerd renden, polizei die het niet meer wist en alle kanten op renden.... WAUS dus..... Kon nog net 1 bierblikje koppen.... Icon_twisted !

Op de reeperbahn, en ook bij ons hotel ( thans Bum ), alleen maar hoeren, dat is echt niet normaal ! Ze boden zich zelfs gratis aan, vage, lelijke wijven.....

Ghe ghe wat een bende.
Het mooiste is dat je daar nog gewonnen hebt ook.

Heb je trouwens een vol bierblikje gekopt of was het leeg :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
en hoeveel hoeren heb je nou geneukt uiteindelijk?
Reply
Fabian Wrote:Hamburg was waus, 1 woord, WAUS.

1 grote teringboel daar, alleen maar hoeren op straat en polizei.
Ben maar een andere kroeg in gegaan omdat ik al zag dat het fout zou gaan, iedereen rauste die tent gewoon leeg. Zaten wij in een zijstraat, lekker te bieren, fucking heel de straat groen van de polizei....

1 vriend stond buiten te roken en de andere kant op te kijken, die heb ik pas een uur later terug gezien, de lul ! Undecided
In ons café geen gezeik, lekker ouwehoeren, polizei liep dan ook gewoon voorbij, alleen buiten moest je dus niet staan.

na de wedstrijd, bussen wilde niet meer rijden, moesten we met 600 man 2 km lopen naar de metro.
Onverlicht bospad, komt er ineens een hele groep terugrennen, waren ze vanuit het niets aangevallen door HSV fans die uit hun café kwamen zetten met flessen, takken en stenen. Beetje dom van die Duitsers, 600 man.....
1 seintje, iedereen rennen, opa's, vaders, kinderen, vrouwen, iedereen wou gewoon die kutmetro in en naar de reeperbahn om verder te feesten, en we waren dat lopen zat. Al die duitsers natuurlijk weggevlucht, Polizei voor je neus, konden we weer niet verder. 10 minuten daar staan, onder begeleiding naar de metro. Komen we uit een tunnel, hele flesjes-regen, bakstenen, alles gooiden die Duitsers, ging helemaal los, honden op ze af, honden die verkeerd renden, polizei die het niet meer wist en alle kanten op renden.... WAUS dus..... Kon nog net 1 bierblikje koppen.... Icon_twisted !

Op de reeperbahn, en ook bij ons hotel ( thans Bum ), alleen maar hoeren, dat is echt niet normaal ! Ze boden zich zelfs gratis aan, vage, lelijke wijven.....

:cry: !

Mogen we fucking 1 x in de tig jaar europees en moeten we naar Zagreb en Moskou... zo jaloers. (al was Boekarest wel beetje zelfde verhaal alleen jammer dat het zo ver is en je maar met 600 man bent, als wij naar Luik of Schalke ofzo hadden gemogen waren we ook wel met 1500 of 2000 man geweest)

@ Ekslem, haha nou denk dat je je toch beetje vergist. Gasten kennen idd heel NEC-uit niet, gasten zagen maar 1 ding en dat was Nederland-uit. Denk dat de helft nog niet eens naar de wedstrijd is geweest, nog niet in de buurt van het stadion geweest. Gewoon een excuus om thuis bij de vrouw weg te zijn en 3 dagen lang te zuipen, snuiven, paddo's vreten en weet ik wat allemaal meer.
Uitvak was ook pas na een minuut of 30 na beginsignaal vol ofzo, zaten ze gewoon nog in de kroeg.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Hij ging door de lucht leeg... Voelde het zodoende amper, maar het bier ervoor en de capuchon zullen ook geholpen hebben....

Geen hoer geneukt , vrouwtje thuis die veeeeeeeeeeel leuker is.... :-({|=
Reply
Fabian Wrote:Geen hoer geneukt

Wat dan wel? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: