The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
waf Wrote:weer mensen die niet begrijpen wat vrijheid van meningsuiting inhoudt.

ongelooflijk, wat een leeghoofden.

Oh ja, jij was ook zo'n enge aanhanger van de absolute vrijheid van meningsuiting :eeeek:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:weer mensen die niet begrijpen wat vrijheid van meningsuiting inhoudt.

ongelooflijk, wat een leeghoofden.

Oh ja, jij was ook zo'n enge aanhanger van de absolute vrijheid van meningsuiting :eeeek:

ahum, ik doel op de supporter die dit schrijft en de supporters die hem nog verdedigen ook.
Reply
Stadionverbod

Voetbal is een sport van iedereen
Elf man in het veld
Een legioen van duizenden eromheen
Het is het clubgevoel dat telt

Bij winst is er gejuich te horen
In stadion de Euroborg
Tranen stromen als er wordt verloren
Sport en emotie gaan samen, hand in hand

Maar één ding mag nooit gebeuren
En dat is onze trotse club besmeuren
met heibel, herrie en een rijm

De echte fan, met groen-wit hart
Staat achter de FC vanaf de start
En blijft haar trouw tot aan het eind

Het is misschien hard en zelfs vrij klote
maar het stadion blijft voor die smerige dichter vanaf nu gesloten!

Hans Nijland
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Dan was ik abuis. Ik dacht dat je de andere partij dom noemde. Mijn verontschuldigingen :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mamma Appelsap. De 3FM luisteraars kennen het al en het was gisteren bij DWDD. Erg geinig:
http://www.youtube.com/watch?v=aIDX_unvqqc
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Quote:Popov met slok te veel op achter het stuur
HEERENVEEN - Goran Popov is zaterdagnacht aangehouden door de politie. De voetballer van SC Heerenveen reed met twee lekke banden tegen het verkeer in, in het centrum van Heerenveen. Bij zijn aanhouding bleek de Macedoniër bovendien te veel gedronken te hebben.

Het is nog onduidelijk of Popov, die dit seizoen dertien wedstrijden speelde voor Heerenveen, moet voorkomen. Wel moet de 24-jarige voetballer meedoen aan de cursus Educatieve Maatregel Alcohol.

Volgens mij had voor de wedstrijd tegen Ajax al stevig gedronken......het hele seizoen nog niet overtuigend en uitgerekend tegen Suarez speelt ie een goede pot.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
.. reed met twee lekke banden tegen het verkeer in ..

Undecided
Reply
Tja dat zijn ze gewend in ide landen he, met gare wagentjes rijden :-"
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
[Image: SNN0625Gmain_727211a.jpg]



Quote:A BUNGLING Manchester City fan had “Kaka” tattooed on his chest — then the star shunned his beloved club.

Christopher Atkinson, 25, was so confident the Blues would land the AC Milan ace in a record £100million deal last month that he secured his signature permanently.

But he was forced into a cover-up when the Brazilian decided to stay in Italy.


Christopher, of Altrincham, Cheshire, hoped his secret was safe — but his mates found out.

He said: “They haven’t stopped taking the Mick. Kaka’s one of my favourite players. I got carried away by the emotion of him coming here.

“I wanted to show off. I just hope we go for him this summer.

“It’s taken a few weeks to see the funny side. At least I have a permanent reminder of how close City came to signing him.

“I won’t get rid of it. I’ll just hang back a bit next time, hopefully for someone like Lionel Messi from Barcelona.”

The barman and TV extra, who was in Nike ads with Wayne Rooney and Fernando Torres, added: “I’m having a Robinho tattoo next.”
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Ajax-directeur: 'Van Basten ter discussie? Hou op zeg'
09/02/2009 09:12

'Hij staat helemaal niet ter discussie. Hou op zeg', verzekert algemeen directeur Rik van den Boog in De Telegraaf dat de leiding van Ajax nog volop achter coach Marco van Basten staat ondanks de teleurstellende resultaten van de laatste weken.

In de laatste vier competitieduels pakten de Amsterdammers slechts één punt, waardoor de achterstand op koploper AZ is opgelopen tot veertien punten en de ploeg van Van Basten is afgezakt naar de derde plaats in de Eredivisie.

'Elke topclub is zo nu en dan de pineut. En nu is dat Ajax', verklaart Van den Boog de slechte serie. 'We zijn aan het bouwen met een jonge ploeg, een nieuwe staf en nieuwe leiding. Dat heeft tijd nodig. (…) We hebben een fantastisch team, alleen lukt het nu even niet.'

Dat Van Basten in de aanloop naar de 4-1 uitnederlaag tegen Vitesse had aangegeven wel eens aan stoppen te hebben gedacht, verontrust Van den Boog niet. 'Marco is een echte club- en sportman, die er alles aan zal doen om de boel op de rit te krijgen. En daarin steunen we hem als directie voor de volle honderd procent.'

--
Das nog een goed nieuws zo op de maandagochtend! =D>
Reply
Klaas Jan zou weer weg willen bij Madrid :-&
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Logisch. Type Kezman. Leuk voor de eredivisie maar komt in echte competities gewoon tekort.
Reply
ook ik vind dat van basten gewoon moet blijven, ondanks dat i khet niet altijd eens ben met zijn wissels, geloof ik wel in zijn visie.
het is gewoon erg duidelijk. Huntelaar weg en daarna zo goed als alleen maar bergafwaarts gegaan
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:ook ik vind dat van basten gewoon moet blijven, ondanks dat i khet niet altijd eens ben met zijn wissels, geloof ik wel in zijn visie.
het is gewoon erg duidelijk. Huntelaar weg en daarna zo goed als alleen maar bergafwaarts gegaan

Gitter, kijk de verloren wedstrijden er nog maar eens op na. In hoeveel gevallen deed Enoh mee?
Volgens mij is ie geblesseerd sinds begin januari en ook in Heerenveen (5-2) viel ie al vroeg geblesseerd uit.
Ajax gaat tenonder aan hun eigen aanvalsdrift: Cvitanich, Sulejmani, Suarez en daarnaast nog Emanuelson. Gabri die (te) vaak in de zestien opduikt. kortom: het complete middenveld is weg. Dan speel je niet meer 4-3-3, maar een soort van 4-2-4 of soms zelfs 4-1-5.

Met Enoh ligt er meer balans op het middenveld. Ook de absentie van Lindgren speelt hier een rol in uiteraard. Nu loopt die Anita wat rond te zwemmen op het middenveld.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ben het met je eens dat het middenveld niet heel sterk is momenteel, maar Enoh heef niet heel veel wedstrijden gespeeld, echt niet alleen die laatste paar niet.
Daarnaast vond ik persoonlijk Enoh de eerste 2 wedstrijden fantastisch, maar daarna ging t al snel bergafwaarts.
Voor Lindgren geldt hetzelfde. Speelt ook al geruime tijd niet mee, maar ook ik denk dat dit weinig te maken heeft met de resultaten.
Het is alleen jammer dat ze bijna noodgedwongen Schilder 3 x op rij hebben moet opstellen.

wellicht is het een combinatie van alle factoren.
Geen Enoh, geen Lindgren, geen Huntelaar en elke week een geblesseerde speler. Tel daar 3 x op rij Schilder in de basis bij op en je komt uit op 1 punt in 4 wedstrijden
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Huntelaar weg en daarna zo goed als alleen maar bergafwaarts gegaan

Tsja en in de zomer Suarez weg als reden. Jaar daarop Sulejmani weg als reden. Dit ligt echt niet aan één speler. Der is blijkbaar geld genoeg maar toch lukt t elk jaar opnieuw niet. Moet m ergens anders in zitten. :-k Denk echt dat een Hiddink Ajax toch echt zo kampioen zou maken als ie 30M mag besteden dus de schuld ligt op zn minst deels bij van Basten.
Reply
ik denk dat dat niet zo is.
Ik denk dat Ajax structureel een goed begin maakt en dan een cruciale fout.
Zo mocht Zlatan toen weg 1 minuut voor verstrijken van de deadline. Vervolgens gebeurt er met Sneijder een soortgelijke situatie en nu vertrekt Huntelaar in de winter naar Spanje.
Ik snap wel dat het bod erg goed is en dat ie anders aan t eind evh jaar vertrekt, maar dan is er dus iets niet goed in t beleid, dat moet je nl. voor zijn.
Suarez in de zomer weg is imo geen excuus, dan heb je geld en tijd zat om een vervanger te halen.

Maar zoals ik ook in een post later al aangaf, zie ik een combinatie van al die genoemde factoren als een oorzaak, niet een falende van Basten, al heeft ie imo soms wel iets anders mogen wisselen
The great old Ludwig von...
Reply
ajakkes is gewoon een kutclub. :razz:
Reply
gittermaster Wrote:Suarez in de zomer weg is imo geen excuus, dan heb je geld en tijd zat om een vervanger te halen.

Hmm je kunt nog zoveel geld hebben, een Suarez vind je toch niet meer. Ze zullen Pranjic wel halen voor de hoofdprijs en dan maar hopen dat dat geen Kennedy'tje blijkt te zijn.
Reply
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Suarez in de zomer weg is imo geen excuus, dan heb je geld en tijd zat om een vervanger te halen.

Hmm je kunt nog zoveel geld hebben, een Suarez vind je toch niet meer. Ze zullen Pranjic wel halen voor de hoofdprijs en dan maar hopen dat dat geen Kennedy'tje blijkt te zijn.

Je moet in iedergeval heel laag bij de grond zoeken wil je een kans maken.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Utrecht uit was 'gratis' voor Ajax supporters dit jaar....
Wat schetst mijn verbazing, moet ik 20 e neertellen voor een 'gratis' kaartje.... Undecided
Reply
Fabian Wrote:Utrecht uit was 'gratis' voor Ajax supporters dit jaar....
Wat schetst mijn verbazing, moet ik 20 e neertellen voor een 'gratis' kaartje.... Undecided

Is waarschijnlijk een voorschot op de schade aan de stoeltjes..........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
''Feyenoord staat voor totale overname'' (Bron: <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vi.nl">www.vi.nl</a><!-- w -->)

Nu twee groepen investeerders zich hebben verenigd, lijkt Feyenoord voor een totale overname te staan. De groep van gefortuneerde investeerders met een groot clubhart heeft de handen ineen geslagen met als doel een meerderheid van de aandelen van de club te bemachtigen. Binnenkort praten zij daarover met de clubleiding, die heeft aangegeven open te staan voor de miljoenen.

De groep investeerders is in eerste instantie bereid sámen minimaal zestig miljoen euro te investeren in Feyenoord, met een trapsgewijze uitloop naar een veel forser bedrag. Volgens insiders gaat het om honderd miljoen euro. Bij zestig miljoen heeft de groep meteen al de helft van de aandelen in handen, de rest moet op termijn in bezit komen. Feyenoord heeft het geld nodig om het negatieve eigen vermogen weg te werken.

Bovendien wil de club zich gaan versterken, zodat Feyenoord vanaf volgend seizoen weer kan meedraaien in de top van de Eredivisie. Ook de nieuwe trainer Mario Been is op de hoogte van de verregaande plannen. Hij heeft zijn beleid voor volgend seizoen al gepresenteerd. Voor een aantal spelers heeft dat consequenties. Zo is Henk Timmer bezig aan zijn laatste seizoen in De Kuip en staan ook de posities van Tim de Cler, Roy Makaay en Kevin Hofland ter discussie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Koeman in beeld bij PSV. Als Reker die aanstelt tekent ie zn eigen doodsvonnis. :eeeek:
Reply
centre court Wrote:Zo is Henk Timmer bezig aan zijn laatste seizoen in De Kuip

Werd tijd!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
centre court Wrote:Zo is Henk Timmer bezig aan zijn laatste seizoen in De Kuip

Werd tijd!

Tis voor te hopen dat ie Babos niet mee terugneemt naar de Kuip. Of gaan jullie Gentenaar dan weer oppikken bij Ajax? Wink
Reply
harry_bierdop Wrote:
centre court Wrote:Zo is Henk Timmer bezig aan zijn laatste seizoen in De Kuip

Werd tijd!

Laat Henk maar weer terugkomen naar de ArenA. Gentenaar zie ik wel vertrekken (is te goed voor een rol als 3e keeper) maar Timmer mag van mij die plek wel innemen. Beetje routine in het 2e kan geen kwaad en mocht hij nodig zijn in het eerste zal hij geen last van plankenkoorts hebben.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Stekelenburg wil toch ook weg? Vermeer 1e keeper en Timmer 2e zou niet gek zijn?
Reply
Peter Wrote:Stekelenburg wil toch ook weg? Vermeer 1e keeper en Timmer 2e zou niet gek zijn?

Is wat mij betreft ook oke. Sergio Padt kan dan ervaring opdoen in 2e.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Babos heeft net bijgetekend (en aangegeven dat ie zijn carierre bij NEC af wil sluiten). Daar zal nog redelijk voor betaald moeten worden, daarnaast zal ie zelf ook niet veel voelen voor een terugkeer naar de Kuip verwacht ik.

Zou mij niks verbazen als Feyenoord Gentenaar haalt :Big Grin
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: